Ik vond alleen Blue Days goed.quote:Op maandag 22 december 2014 18:41 schreef cafca het volgende:
Ik vond Feel like flying nog best een aardig nummer, maar voor de rest...... Zeker geen top 2000 materiaal.
Raccoon níet? Die hebben anders ook zat Megahits gehad bij die zender.quote:Op maandag 22 december 2014 18:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik vind Racoon duidelijk beter luisterbaar dan Blof. Vind het overigens ook terecht dat er een aantal nummers instaan, een no nonsense bandje die al jaren degelijke hits aflevert. Niet bepaald een 3fm gehyped product als Dotan of Kensington.
Die ken ik niet eensquote:Op maandag 22 december 2014 18:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond alleen Blue Days goed.
Happy family was ook nog wel leuk.quote:Op maandag 22 december 2014 18:41 schreef cafca het volgende:
Ik vond Feel like flying nog best een aardig nummer, maar voor de rest...... Zeker geen top 2000 materiaal.
Zal wel mee vallen. Volgend jaar is men zijn overlijden alweer vergeten en zijn er intussen alweer een aantal andere helden heengegaan. Slecht timing van Joe, dit.quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef TLC het volgende:
Volgend jaar staan alle Joe Cocker liedjes weer een stuk hoger
Ik ben bang van niet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef TLC het volgende:
Volgend jaar staan alle Joe Cocker liedjes weer een stuk hoger
Hier ook al zal ik de 25e niet heel veel meemaken omdat ik dan ga gourmetten, de rest van de dagen uiteraard vaker aanwezigquote:
Ik de 25e ook niet veel. Maar de start sowiesoquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:10 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hier ook al zal ik de 25e niet heel veel meemaken omdat ik dan ga gourmetten, de rest van de dagen uiteraard vaker aanwezig
The Beatles hebben sowieso een mager jaar. Er zijn 9 nummers uit de lijst gevallen en op Come Together en Fool On The Hill na zijn al hun nummers gezakt in de lijst.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Moody het volgende:
Zie net pas dat With a Little Help from My Friends van The Beatles er niet eens in staat
Ja ik ook, de eerste 2 uurtjes pak ik sws wel mee en nog een paar in de avond denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik de 25e ook niet veel. Maar de start sowieso
Zefde als met Nelson Mandela vorig jaar. Heeft The Special AKA dit jaar ook niet geholpen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef cafca het volgende:
Zal wel mee vallen. Volgend jaar is men zijn overlijden alweer vergeten en zijn er intussen alweer een aantal andere helden heengegaan. Slecht timing van Joe, dit.
Goed albumquote:
Absoluut. Lithiumquote:
Kan je vinden in de PDF- en Word-bestandenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:
De lijst is bekend, maar de tijden ook al?
Ja ik stiekem ook welquote:Op woensdag 24 december 2014 09:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best een aardige plaat...
Uren daarna zijn veel minder.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:20 schreef Fred_B het volgende:
Wel een mooi uur trouwens, voor wat eigenlijk het 'slechtste' van de lijst moet zijn.
1988, 1991, 1994 en 2000 ookquote:Op woensdag 24 december 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
1992, 1993, 1997 en 1998 horn erin
ik denk dat Claudia dat zelf ook absurd vindt.quote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het aller-, aller-, allerergste vind ik nog wel dat Claudia de Breij op #19 staat en John Lennon met Imagine op #38.
Je wil toch niet suggereren dat de lijst gemanipuleerd wordt?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:03 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens mij beginnen ze bewust met een aantal goede nummers, zodat de sfeer er meteen in komt.
nonsensquote:Op woensdag 24 december 2014 11:03 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens mij beginnen ze bewust met een aantal goede nummers, zodat de sfeer er meteen in komt.
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
1992, 1993, 1997 en 1998 horn erin
Blerg, Yamaha luidsprekers.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I fully agree with your statement"
Dat zou oneerlijk zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:03 schreef Chiappucci het volgende:
Vind je de uurlijstjes die we posten vervelend?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoihoi!
Ik meld me alvast ff. Ik luister de top2000 lijstloos, dus ik heb dit topic bewust wat gemeden, maar vanaf morgen zal ik weer actief zijn
Ah nee joh, die heb ik afgelopen jaren ook goed weten te ontwijken ;-)quote:Op woensdag 24 december 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je de uurlijstjes die we posten vervelend?
Jaarlijks hier. Dit is altijd een leuke week.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:15 schreef Uccie het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik hier veel meer naar uitkijk dan naar SR.
Heb wel wat verplichtingen, dus maandag zal ik er veel niet zijn, maar probeer wel veel mee te pakken. Hopelijk is het hier 's nachts een beetje gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |