Winter is al 19 dagen aan de gang om exact te zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voorjaar... Winter moet nog beginnen, maar oke.
Gooi je zomaar even onze vriendschap het ravijn inquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier nog tot 5Ik hoop dat je een afgrond in glijdt
4ebe vindt dat wel erg denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Winter is al 19 dagen aan de gang om exact te zijnMaar gezien de volle zon en 15 graden met vooruitichten die op blijven lopen tot 19 graden met kerst, waan ik mezelf even in het voorjaar als je het niet erg vindt
Gemeen.quote:
ja, zo is ze welquote:
Ik zal wat zonnestraaltjes naar haar blazen. Misschien vrolijkt ze dan wat op.quote:
Zomaar boem en weg is het lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Gooi je zomaar even onze vriendschap het ravijn in
Altijd.quote:
ze ziet er uit als een lief en intelligent meisjequote:
Wel net zo klein als 4ebequote:Op vrijdag 19 december 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze ziet er uit als een lief en intelligent meisje
Dat was het vanaf topic 3 idd al, maar echt consequent de SC in toom houden heeft sowieso niet de grootste prioriteit bij de hoge heren, geloof ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het KLB userverkiezingen topic zijn doel totaal voorbij schieten, gewoon pure slowchat en niets met deze verkiezingen te maken.
Overdag ook steeds meer hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat was het vanaf topic 3 idd al, maar echt consequent de SC in toom houden heeft sowieso niet de grootste prioriteit bij de hoge heren, geloof ik.. Sowieso altijd rond een uur of 8/9 's avonds, kijk in KLB en het topic met de meeste posts gaat vanaf pagina 1 al niet meer over het topic maar verzandt meteen in een SC (die normaal dan verder gingen in
nachtbagger
) door die zwakbegaafden die nu topposter zijn in die verkiezingsreeks.
Zal mij aan mijn reet roesten verder maar ik snap het nut nooit zo van wel regels hebben maar ze niet handhaven.
Boefje. Nou ja, toch liever zo dan dat al die downies allemaal weer hier komen, 1 is al genoeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had gewoon zin om het vuurtje aan te steken, don't blame me.
Niets mis met een beetje reuring hierquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Boefje. Nou ja, toch liever zo dan dat al die downies allemaal weer hier komen, 1 is al genoeg.
Ik lees nog liever de Relaties SC.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje reuring hier
Is dat besmettelijk die homofilie?quote:
Heb je nu pijn aan je handen na zoveel getypt te hebben?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat was het vanaf topic 3 idd al, maar echt consequent de SC in toom houden heeft sowieso niet de grootste prioriteit bij de hoge heren, geloof ik.. Sowieso altijd rond een uur of 8/9 's avonds, kijk in KLB en het topic met de meeste posts gaat vanaf pagina 1 al niet meer over het topic maar verzandt meteen in een SC (die normaal dan verder gingen in
nachtbagger
Zal mij aan mijn reet roesten verder maar ik snap het nut nooit zo van wel regels hebben maar ze niet handhaven.
Hahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je nu pijn aan je handen na zoveel getypt te hebben?
" Ik ben echt kwaad "quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
FB / Help mij deze twitter account te blokkeren
Man man man, wat ben je toch een verzuurde zak stront. Een beetje zelfspot zou je niet misstaan. Nee, dat was niet de grap van het jaar, maar alsnog gelachen. Haal je hoofd gewoon eens uit je anus, man, het is geen hoed.quote:
Poepie type eens niet zoveel, krijg je rimpels van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Man man man, wat ben je toch een verzuurde zak stront. Een beetje zelfspot zou je niet misstaan. Nee, dat was niet de grap van het jaar, maar alsnog gelachen. Haal je hoofd gewoon eens uit je anus, man, het is geen hoed.
Sryquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Poepie type eens niet zoveel, krijg je rimpels van.
Ja want je kent me ook echt he.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Man man man, wat ben je toch een verzuurde zak stront. Een beetje zelfspot zou je niet misstaan. Nee, dat was niet de grap van het jaar, maar alsnog gelachen. Haal je hoofd gewoon eens uit je anus, man, het is geen hoed.
Als je je irl net zo gedraagt als hier, snap ik wel dat je geen vrienden hebt.quote:
Weer zo'n goeie. Ben toch beter van je gewend. Niet veeeel beter, maar toch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je je irl net zo gedraagt als hier, snap ik wel dat je geen vrienden hebt.
Ik weet dat ik een gevoelige snaar geraakt heb.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Weer zo'n goeie. Ben toch beter van je gewend. Niet veeeel beter, maar toch..
Nou idd. Emotioneel helemaal er doorheen nu. GE-BRO-KEN!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een gevoelige snaar geraakt heb.
Lekker blijven overdrijven, Modus, dan zien ze dat het je echt heus eerlijk waar niets doet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou idd. Emotioneel helemaal er doorheen nu. GE-BRO-KEN!
quote:
Dan zijn ze er opeens weer hoor.quote:
Wat jij wil hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker blijven overdrijven, Modus, dan zien ze dat het je echt heus eerlijk waar niets doet.![]()
Ja, leuk om te kijken hoe stelletjes kibbelenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn ze er opeens weer hoor.Ramptoeristen.
Wat is dit?! Niet eens een 'Oké.'?! Geen emo.gif?! Ben je ziek?quote:
Hahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, leuk om te kijken hoe stelletjes kibbelen
xD :pquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:32 schreef tetouaribo het volgende:
Modus begint spraakzamer te worden:D
Ik heb op dit moment geen glassplinters maar anders...quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahaZou nog liever door glassplinters gesleept worden.
jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn ze er opeens weer hoor.Ramptoeristen.
Lief dat je het beste met me voor hebt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen glassplinters maar anders...
quote:
Ik graaf mezelf even inquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Winter is al 19 dagen aan de gang om exact te zijnMaar gezien de volle zon en 15 graden met vooruitichten die op blijven lopen tot 19 graden met kerst, waan ik mezelf even in het voorjaar als je het niet erg vindt
Dat zou jij ook voor mij hebben dus logisch tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief dat je het beste met me voor hebt.
Japie krekelquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst zo. Dan in de pocket en dan slaan
Warm gevoel van binnen gekregen hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou jij ook voor mij hebben dus logisch toch
Overigens: wow.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Japie Krekelquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warm gevoel van binnen gekregen hoor.
Dat ben jijquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Japie Krekel
Wat een knal van een karakter
Moet je kakken?quote:
Al gedaan vandaag. Ik hoef eigenlijk altijd maar 1x lolquote:
Wat een uitschieter, deze grapquote:
Hondenkop heb jequote:Op vrijdag 19 december 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
perfect voor jou dus?quote:
Ja, meloewa.quote:
Ga je ook altijd 's ochtends?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al gedaan vandaag. Ik hoef eigenlijk altijd maar 1x lol
quote:
Ben jij een propper of een vouwer?quote:
Als ik ga zitten pak ik altijd gelijk een paar velletjes die vouw ik om mijn hand en dan ga ik lekker zittenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij een propper of een vouwer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Niet weten dat Chlo dat allang eens heeft verteld hierquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Jij dan Chlo? of wast jullie volk alleen met water?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik ga zitten pak ik altijd gelijk een paar velletjes die vouw ik om mijn hand en dan ga ik lekker zittenDat doen veel vrouwen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ik onthoud niks wat op FOK! verteld word.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet weten dat Chlo dat allang eens heeft verteld hier
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doen veel vrouwen ook.JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik vind dat toch anders echt wel info die je moet onthouden hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik onthoud niks wat op FOK! verteld word.
Ik ben ook een vouwer. Maar ga eerst lekker zitten, telefoon erbij, beetje FOK!ken en dan velletjes vouwenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd FOK! of wissel je af?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben ook een vouwer. Maar ga eerst lekker zitten, telefoon erbij, beetje FOK!ken en dan velletjes vouwen
Het is wel echt kritieke info, ja. Moet beter oplettenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat toch anders echt wel info die je moet onthouden hoor
Gelijk douchenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Soms app ik mensen dat ik aan het kakken benquote:
Juist. Volgende keer neem ik m'n knuppel weer meequote:Op vrijdag 19 december 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd FOK! of wissel je af?
[..]
Het is wel echt kritieke info, ja. Moet beter opletten
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms app ik mensen dat ik aan het kakken ben
Pro tip: Niet te vaak douchen anders blijf je naar zweet stinken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelijk douchen
Jullie gollanders zijn vies
Hahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof dit btw srs. Dat jij dat doet.
Hoe zeg je dat in Farsi?quote:
"Haha"quote:
Trutquote:
quote:
Pro tip. Douche 1x per dag. En scheer je okselhaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof dit btw srs. Dat jij dat doet.
[..]
Pro tip: Niet te vaak douchen anders blijf je naar zweet stinken.
Oh wacht...
Dat is ook een goeie tip. Okselhaar scheren? gewoon natural klein bosje hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pro tip. Douche 1x per dag. En scheer je okselhaar
Ik ruik lekker
ambi?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ruik lekker
Laat me aan je snuffelen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ruik lekker
tata's be like..quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
Okselhaar scheren? gewoon natural klein bosje hebben
tata's be like fresh 'n clean.quote:
Spannendquote:
dushiiiiij hoe gaat met je girlyquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al de derde keer dat je die hier post.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
ib4 alle losers die hier normaal nooit posten.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ludo, ex-modje. En 2Nutz, de meest sneue persoon op KLB.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kerel is echt de ultieme kankerlijer. Mag wat mij betreft wel vingertumors krijgen.
Stank voor dank inderdaad. Bevestigd alleen maar het beeld dat we allemaal al hadden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
wel een beetje heel erg sneu om het topic te sluiten terwijl hoink bezig is met de tussenstanden
Nee, consequent beleid is te veel gevraagd, net zoals de FOK!shop repareren, dat is ook te veel werk, alles is te veel werk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef Modus het volgende:
[..]
nachtbagger
Triest ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
wel een beetje heel erg sneu om het topic te sluiten terwijl hoink bezig is met de tussenstanden
Dat moeten jullie de schuld in dit geval bij jezelf gaan zoeken, niet bij mij of bij iemand anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
:$ waar deel jij handtekeningen uit?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat moeten jullie de schuld in dit geval bij jezelf gaan zoeken, niet bij mij of bij iemand anders.
Jullie waren gewaarschuwd, toch doorgegaan en dan moet je nu maar leven met de consequentie.
hoi wpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben ons een leuke reeks ontnomenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is er allemaal aan het handje hier?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef hondebrokje het volgende:
Dp double penetration
Wp wide pussy
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef DjeDje het volgende:
Hallo mensjes.
k zou me bijna verplicht voelen on te reagereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dudequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef hondebrokje het volgende:
Dp double penetration
Wp wide pussy
wat flauw van netflipperquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze hebben ons een leuke reeks ontnomen
Ja, dat heb je potverdorie verdient Scrooge.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
.
.
.
De Kerstgedachten zit er wel lekker in.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
VANAVOND TIJDENS FYLAX FRIDAY STAAN WE STIL BIJ HET OVERLIJDEN VAN DE VERKIEZINGSREEKS.
WE WILL NEVER FORGET
Nooit doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
k zou me bijna verplicht voelen on te reagere
Hoe laatquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
VANAVOND TIJDENS FYLAX FRIDAY STAAN WE STIL BIJ HET OVERLIJDEN VAN DE VERKIEZINGSREEKS.
WE WILL NEVER FORGET
Op Ned 1 wordt 1 minuut stilte gehouden echt grote impact op nederlandquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
WE WILL NEVER FORGET
jij bent de leukste thuis zekerquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:06 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Op Ned 1 wordt 1 minuut stilte gehouden echt grote impact op nederland
Wat een NEDERLAAG.
Wiens kloon ben jij nou weer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:06 schreef hondebrokje het volgende:
Jullie stinken beetje uit jullie muil
Laat ze gewoon hoink. Je weet dat je hoger staat dan hen door hoe kinderachtig ze doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:08 schreef hoink581 het volgende:
Waarom doe je nu zo triest Ludo? En Nutz? Puur zodat je een paar users kunnen afzeiken met "u mad?".
Beetje sneu. Beetje sneu. Maarja, het is niet anders.
Thanks bro ik ga luisterenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
WE WILL NEVER FORGET
ik zal er ook zijn, als je belooft dat je ariana's kerstliedje gaat draaien uiteraardquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
het is gelukkig nu weer open
tot vanavond
Soberso.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal er ook zijn, als je belooft dat je ariana's kerstliedje gaat draaien uiteraard
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef DjeDje het volgende:
Hallo mensjes.
Hey, alles goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denken dat het internet van de huidige 15 jarige generatie is, heh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:12 schreef hondebrokje het volgende:
2 nutz is bijna 30 toch? Wat verwacht je van 30 jarige zielen op internet :/
Ja mag dat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef eend112 het volgende:
Jullie hebben geluk, ntm jij mag wel naar ons topic komen hoor
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denken dat het internet van de huidige 15 jarige generatie is, heh.
Zeker wetenquote:
Haha mooizo en dankje! Het lijkt alleen zo door de laagjes, het is niet echt zo kort gelukkig. Vind lang haar leuker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Mooi! Staat je leuk hoor die boblijnMet mij gaat het ook goed
K weet niet getuigd beetje van simpelheid als je na je 25e nog op fok zit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denken dat het internet van de huidige 15 jarige generatie is, heh.
Hoe kort is het dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha mooizo en dankje! Het lijkt alleen zo door de laagjes, het is niet echt zo kort gelukkig. Vind lang haar leuker.
Moet jij niet buiten spelen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
K weet niet getuigd beetje van simpelheid als je na je 25e nog op fok zit.
Sullig
( persoonlijke mening)
( no hate )
raar vind ik dat altijd dames die verkondigen dat hun haar ( bijna) niet groeit. Mijn haar groeit juist snel maar wordt wel dunner des te langer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe kort is het dan?Ja ik vind zelf lang haar ook het mooist, heb ook clip-in extensions die ik soms dan in doe. :p Haar groeit niet zo snel helaas.
In zomer-kleren wel ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Is het daar niet beetje te koud voor...
Net iets over mn schouder. Mijn haar groeit ook zo langzaam en clip in extensions lijken mij zo vervelend! Elke dag drama er mee..quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe kort is het dan?Ja ik vind zelf lang haar ook het mooist, heb ook clip-in extensions die ik soms dan in doe. :p Haar groeit niet zo snel helaas.
Ja ik knip de dode punten er ook wel om de paar maanden af, anders groeit het ook wel sneller natuurlijk. Maar die dode punten zien er niet uit. Extensions zorgt ook voor volume dus je kan het proberen. Btw jij bent supergirl toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
raar vind ik dat altijd dames die verkondigen dat hun haar ( bijna) niet groeit. Mijn haar groeit juist snel maar wordt wel dunner des te langer.
Ik wil extensions voor dikte.
Ja maar probleem is dat ik juist niet echt dode punten heb mijn haar is gezond maar vooral dun en sluik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik knip de dode punten er ook wel om de paar maanden af, anders groeit het ook wel sneller natuurlijk. Maar die dode punten zien er niet uit. Extensions zorgt ook voor volume dus je kan het proberen. Btw jij bent supergirl toch?
Oh dat valt mee. Nou het kost maar paar minuten tijd om ze in je haar te zetten (wel even doorhebben hoe het zit). In de verzorging kan nog wel tijd zitten, het wassen en haarmasker in doen. Maar je hoeft ze niet elke dag aan tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Net iets over mn schouder. Mijn haar groeit ook zo langzaam en clip in extensions lijken mij zo vervelend! Elke dag drama er mee..
Nee precies!quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh dat valt mee. Nou het kost maar paar minuten tijd om ze in je haar te zetten (wel even doorhebben hoe het zit). In de verzorging kan nog wel tijd zitten, het wassen en haarmasker in doen. Maar je hoeft ze niet elke dag aan toch
Heb je normaal krullen? Wel beter dat je het geknipt heb, krijg je weer gezond nieuw haarquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee precies!
Ik hoop gewoon dat mijn haar dit keer sneller groeit.. Doordat ik het veel stijlde groeide het niet snel. En toen moest er een stuk af. Nu voorlopig met kort haar lopen op zo'n lengte dat te kort is voor lang haar en te lang voor kort haar.
Ja, vreselijk krullen..quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je normaal krullen? Wel beter dat je het geknipt heb, krijg je weer gezond nieuw haarIk stijlde mijn haar vroeger ook veel, toen een stuk afgeknipt en je merkt dan wel het verschil
Komt goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, vreselijk krullen..
Maar inderdaad ik merk heel erg het verschil met geknipt haar. Veel maskers in doen en vgoed erzorgen, dan zie ik wel hoe lang het zo gezond en nieuw blijft.
Ja.. klopt. Ik wil graag lang haar met krullen, maar het zit allemaal niet mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Komt goedKrullen verzorgen kost veel tijd
Haha ik ook! Lang krullend haarquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. klopt. Ik wil graag lang haar met krullen, maar het zit allemaal niet mee.
Als je straks een grotemensenbaan hebt is het enkel 8.30 - 17.00. Ripquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
9:00 - 21:30inb4 commentaar #dagboek
Ik trek een een kk lange dag bij AH veel beter dan zo'n kantoordag zoals bijv. tijdens m'n stagequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je straks een grotemensenbaan hebt is het enkel 8.30 - 17.00. Rip
Zou dat sowieso niet kunnen, hele dag op kantoor achter zo'n scherm. Bah.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik trek een een kk lange dag bij AH veel beter dan zo'n kantoordag zoals bijv. tijdens m'n stage.
Ik werd daar zo moe(deloos) van, nu slaap ik minder dan 3/4 van wat ik toen sliep + werk me het zweet in de bilnaad en alsnog is dit veel beter te doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou dat sowieso niet kunnen, hele dag op kantoor achter zo'n scherm. Bah.
En het vooruitzicht dat je dat tot minstens je 67e moet doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik werd daar zo moe(deloos) van, nu slaap ik minder dan 3/4 van wat ik toen sliep + werk me het zweet in de bilnaad en alsnog is dit veel beter te doen.
1. Loterij winnenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En het vooruitzicht dat je dat tot minstens je 67e moet doen.
Senseo op een kantoor? Whutquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo kaolo burgerlijk, mi kanki, hunkeren naar die bakken Senseo-koffie om het vol te houden, niet fatsoenlijk kunnen ruften behalve op de plee, muziek alleen via de radio, eigen bammetjes mee, en maar naar dat scherm staren.
Ja, van die koffiepats (© Veer)? Daar haatten jullie me toen nog op dat ik het nog te zuipen vond ookquote:
Was dat op kantoor? Echt nog nooit van gehoord, dacht dat ze overal wel zo'n automaat hadden staan. Niet dat dat te zuipen is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, van die koffiepats (© Veer)? Daar haatten jullie me toen nog op dat ik het nog te zuipen vond ook?
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was dat op kantoor? Echt nog nooit van gehoord, dacht dat ze overal wel zo'n automaat hadden staan. Niet dat dat te zuipen is.
[ afbeelding ]
Deze units.Krijg altijd een stijfje als ik zo'n apparaat zie.
Wat voor functie had je daar dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo kaolo burgerlijk, mi kanki, hunkeren naar die bakken Senseo-koffie om het vol te houden, niet fatsoenlijk kunnen ruften behalve op de plee, muziek alleen via de radio, eigen bammetjes mee, en maar naar dat scherm staren.
Wat is daar nou hipster aan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja. Op werk hebben ze wel een automaat, die is ook wel te doen
.
Dat geluid. Ken het alleen van de shoppa though (s/o naar Gridlok), no hipster
.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Die dingen staan in tenten waarb
a
r
i
s
t
a
'
s
werken?
.
Wat nou © Veerquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, van die koffiepats (© Veer)? Daar haatten jullie me toen nog op dat ik het nog te zuipen vond ook?
Wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat nou © Veerheb ik toch nooit zo getypt jonge, balhaar
Senior verkoper van vloerenschrobmachineonderdelen, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ditquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Die dingen staan in tenten waarb
a
r
i
s
t
a
'
s
werken?
.
.
Echt wel iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat nou © Veerheb ik toch nooit zo getypt jonge, balhaar
.
Zo'n onzin, elk zichzelf respecterend horecabedrijf heeft zo'n unit staan en lang niet altijd staan daar barista's caramel machiatto's te maken voor omhooggevallen kutjes.quote:
Wat is dat met die kk pumpkin spice lattes. Als je geen koffie lust, neem dan ranja ofzo kkmensenquote:
Geen idee, ken die term alleen maar van mensen die hipsters belachelijk makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dat met die kk pumpkin spice lattes. Als je geen koffie lust, neem dan ranja ofzo kkmensen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n onzin, elk zichzelf respecterend horecabedrijf heeft zo'n unit staan en lang niet altijd staan daar barista's caramel machiatto's te maken voor omhooggevallen kutjes.ja mad
![]()
Zou koffie voor je maken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, ken die term alleen maar van mensen die hipsters belachelijk maken. Nog nooit naar SB geweest =$.
Wat doe je met al dat geld dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Deze guy werkt overigens met 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag (___! ) 9:00 - 18:00, 300% uitbetaald
.
#againnotsureifmentionedbefore #srry4vergietkrio
Mits in de ochtend, braless in mijn overhemd of t-shirtquote:
quote:Ja, gewoon koffie. Of espresso. Of cappuccino, dat mag ook. Maar niks anders. Opkkren met je decaf latte, neem warme melk.
Sparenquote:
Warme chocolademelk met caramelsiroop en Bailey's.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:08 schreef ntm het volgende:
Koffie met een scheutje vanillesiroop of karamel is best lekker hoor
Had vorige maand ofzo Bailey's Magnumsquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met caramelsiroop en Bailey's.![]()
Heb je dat drakenhemd nog?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mits in de ochtend, braless in mijn overhemd of t-shirt.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Of spenderen met Chloro, Veer en jou.
Oke nicequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mits in de ochtend, braless in mijn overhemd of t-shirt.
[..]![]()
"met je melksnor
"
[..]
Sparen.
Of spenderen met Chloro, Veer en jou.
Haha, hoef jouw geld niet te spenderen, zolang je maar mooi cadeautje geeft op m'n bday.quote:
Oeh klinkt lekker, nooit opquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met caramelsiroop en Bailey's.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:14 schreef Chloroform het volgende:
zolang je maar mooi cadeautje geeft op m'n bday.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef ntm het volgende:
Ik verwacht wel een kerstcadeautje van MMGYMCMB
Als je een keer met je boy op een koude avond thuis zit, maak dat.quote:
Echt aso man, snap dat niet. Dat wijf praat gewoon door en doet niet eens beetje met d'r kont tegen 'm schuren. :squote:
Chicks en hun hard2get gamequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt aso man, snap dat niet. Dat wijf praat gewoon door en doet niet eens beetje met d'r kont tegen 'm schuren. :s
Zal proberenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je een keer met je boy op een koude avond thuis zit, maak dat.En dan met beetje minimarshmellows erin ook. Mi gado diabeticus wat is dat lekker
Echt hoorquote:
Lekker geld laten rollen, dat kunnen de Arabieren welquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Waar is krio? Heb hem en z'n barrel nodig om ons naar de PC te rijden.
Hey schatquote:
Je bent toch geen 69?quote:
Nee maar zou je wel keihard doggy geven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent toch ook geen doggy
ik vis naar jouquote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is weer terug van visvakantie
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef wise het volgende:
dwc gespot;
[ afbeelding ]
[..]
ik vis naar jou
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef wise het volgende:
dwc gespot;
[ afbeelding ]
[..]
ik vis naar jou
Kkver gek.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maandag ja
ik kom uit omgeving haarlem en gym is niet zo super
Nee had je nog niet gezegd voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Deze guy werkt overigens met 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag (___! ) 9:00 - 18:00, 300% uitbetaald
.
#againnotsureifmentionedbefore #srry4vergietkrio
Is voor 2 personen, ntm past nog net op de achterbank.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Waar is krio? Heb hem en z'n barrel nodig om ons naar de PC te rijden.
Nu je internetverbinding nog.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:27 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Tering, mijn mascara in de stofzuiger
Je kan m'n pik likkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu je internetverbinding nog.
zozoquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:38 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Je kan m'n pik likken
Had ik voorspeltquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
hoi jongens, hier zijn de losers
quote:
Fucking huilen johquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:08 schreef hoink581 het volgende:
Waarom doe je nu zo triest Ludo? En Nutz? Puur zodat je een paar users kunnen afzeiken met "u mad?".
Beetje sneu. Beetje sneu. Maarja, het is niet anders.
Frustraties, krijg jij nu lekker op je dak.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Fucking huilen johwaar de fuck heb je het over?
Ja wtfquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Frustraties, krijg jij nu lekker op je dak.
ambirol moet haar bek houdenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkver gek.Ambirol woont daar ook ergens in de buurt toch, kan ze meedoen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ambirol moet haar bek houden
Je leuke SC kliekje wordt ondertussen even onder de loep genomen achter de schermen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Fucking huilen johwaar de fuck heb je het over?
Trillen van angst hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je leuke SC kliekje wordt ondertussen even onder de loep genomen achter de schermen.
Heb je nog sappige details die het verder ongeschonden imago van het SC-kliekje besmeurenquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je leuke SC kliekje wordt ondertussen even onder de loep genomen achter de schermen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
het verder ongeschonden imago van het SC-kliekje
Nee, maar ga alsjeblieft door met dit gedrag wat jullie normaal ook altijd vertonen. Dan wordt het eindelijk eens duidelijk dat ofwel er nog een SC kan komen of dat deze gewoon gesloten moet worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb je nog sappige details die het verder ongeschonden imago van het SC-kliekje besmeuren?
Good luck.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar ga alsjeblieft door met dit gedrag wat jullie normaal ook altijd vertonen. Dan wordt het eindelijk eens duidelijk dat ofwel er nog een SC kan komen of dat deze gewoon gesloten moet worden.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar ga alsjeblieft door met dit gedrag wat jullie normaal ook altijd vertonen. Dan wordt het eindelijk eens duidelijk dat ofwel er nog een SC kan komen of dat deze gewoon gesloten moet worden.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:57 schreef hoink581 het volgende:
Waarom doen jullie uberhaupt zo bitchie tegen een ieder die het waagt hier te posten?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Modus is niet representatief voor iedereen hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof dit de allereerste keer is dat ik hier post.
2Nutzquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:01 schreef Chai het volgende:
Modus is niet representatief voor iedereen hoor.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz
MDMDAD;LKJFADFLK;ADFLKAJDSFA;LDKSFJASDF
En alle andere drollen hier op Chai na.
Zij jankt juist altijd het hardstquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz
MDMDAD;LKJFADFLK;ADFLKAJDSFA;LDKSFJASDF
En alle andere drollen hier op Chloro na.
Is me nooit opgevallen. De enige op Chai natuurlijk na die een beetje normaal doet.quote:
Vas? Dan heb je het wel over lang geleden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen. De enige op Chai natuurlijk na die een beetje normaal doet.
Die Vas en VeerEli dat zijn irritante jankertjes.
homoquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef chroestjov het volgende:
Het valt allemaal wel mee, alleen mensen die er structureel een potje van maken, krijgen terecht standaard wat valse sneren wanneer ze hun rotkop laten zien.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben gedwongen door Frank om hier te posten.
Lekker bezig hoor Eend.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:11 schreef eend112 het volgende:
Hou de kerstgedachten er nog even in jongens kom op hè. We zijn allemaal volwassen en kunnen dit op een fatsoenlijke manier oplossen.
Ik deed enkel wat je zei man. Jij maakt er altijd weer een potje van, een of ander labiel wijf dat hier komt posten over jouw romantische avances. Bah.quote:
Hoe is het afgelopen met die andere troela?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef chroestjov het volgende:
Het valt allemaal wel mee, alleen mensen die er structureel een potje van maken, krijgen terecht standaard wat valse sneren wanneer ze hun rotkop laten zien.
Interessant, vertel meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik deed enkel wat je zei man. Jij maakt er altijd weer een potje van, een of ander labiel wijf dat hier komt posten over jouw romantische avances. Bah.
Hey, hoink581! Leuk dat je er bent, welkom in deze SC! Ik ben MMGYMCMB, Chloro, Veer en ntm zijn de lekkere chicks van deze SC, krio en Modus de opa's (zoals in het programma Oppassen! vroeger), 2NutZ is het gekke neefje, BT de swaggaboy, Gridlok de tuinman en Dima is de hofnar. Doe alsof je thuis bent en kom gerust eens vaker langsquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:57 schreef hoink581 het volgende:
Waarom doen jullie uberhaupt zo bitchie tegen een ieder die het waagt hier te posten?
ga je nou nog stemmen 🙊quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben het eens met voederbietel.
wat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik deed enkel wat je zei man. Jij maakt er altijd weer een potje van, een of ander labiel wijf dat hier komt posten over jouw romantische avances. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |