xD :pquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:32 schreef tetouaribo het volgende:
Modus begint spraakzamer te worden:D
Ik heb op dit moment geen glassplinters maar anders...quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahaZou nog liever door glassplinters gesleept worden.
jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn ze er opeens weer hoor.Ramptoeristen.
Lief dat je het beste met me voor hebt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen glassplinters maar anders...
quote:
Ik graaf mezelf even inquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Winter is al 19 dagen aan de gang om exact te zijnMaar gezien de volle zon en 15 graden met vooruitichten die op blijven lopen tot 19 graden met kerst, waan ik mezelf even in het voorjaar als je het niet erg vindt
Dat zou jij ook voor mij hebben dus logisch tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief dat je het beste met me voor hebt.
Japie krekelquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst zo. Dan in de pocket en dan slaan
Warm gevoel van binnen gekregen hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou jij ook voor mij hebben dus logisch toch
Overigens: wow.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Japie Krekelquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warm gevoel van binnen gekregen hoor.
Dat ben jijquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Japie Krekel
Wat een knal van een karakter
Moet je kakken?quote:
Al gedaan vandaag. Ik hoef eigenlijk altijd maar 1x lolquote:
Wat een uitschieter, deze grapquote:
Hondenkop heb jequote:Op vrijdag 19 december 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
perfect voor jou dus?quote:
Ja, meloewa.quote:
Ga je ook altijd 's ochtends?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al gedaan vandaag. Ik hoef eigenlijk altijd maar 1x lol
quote:
Ben jij een propper of een vouwer?quote:
Als ik ga zitten pak ik altijd gelijk een paar velletjes die vouw ik om mijn hand en dan ga ik lekker zittenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij een propper of een vouwer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Niet weten dat Chlo dat allang eens heeft verteld hierquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Jij dan Chlo? of wast jullie volk alleen met water?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik ga zitten pak ik altijd gelijk een paar velletjes die vouw ik om mijn hand en dan ga ik lekker zittenDat doen veel vrouwen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ik onthoud niks wat op FOK! verteld word.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet weten dat Chlo dat allang eens heeft verteld hier
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat doen veel vrouwen ook.JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik vind dat toch anders echt wel info die je moet onthouden hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik onthoud niks wat op FOK! verteld word.
Ik ben ook een vouwer. Maar ga eerst lekker zitten, telefoon erbij, beetje FOK!ken en dan velletjes vouwenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd FOK! of wissel je af?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben ook een vouwer. Maar ga eerst lekker zitten, telefoon erbij, beetje FOK!ken en dan velletjes vouwen
Het is wel echt kritieke info, ja. Moet beter oplettenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat toch anders echt wel info die je moet onthouden hoor
Gelijk douchenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Soms app ik mensen dat ik aan het kakken benquote:
Juist. Volgende keer neem ik m'n knuppel weer meequote:Op vrijdag 19 december 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd FOK! of wissel je af?
[..]
Het is wel echt kritieke info, ja. Moet beter opletten
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms app ik mensen dat ik aan het kakken ben
Pro tip: Niet te vaak douchen anders blijf je naar zweet stinken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelijk douchen
Jullie gollanders zijn vies
Hahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof dit btw srs. Dat jij dat doet.
Hoe zeg je dat in Farsi?quote:
"Haha"quote:
Trutquote:
quote:
Pro tip. Douche 1x per dag. En scheer je okselhaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof dit btw srs. Dat jij dat doet.
[..]
Pro tip: Niet te vaak douchen anders blijf je naar zweet stinken.
Oh wacht...
Dat is ook een goeie tip. Okselhaar scheren? gewoon natural klein bosje hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pro tip. Douche 1x per dag. En scheer je okselhaar
Ik ruik lekker
ambi?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pro tip. Douche 1x per dag. En scheer je okselhaar
Ik ruik lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |