Banaan vragenquote:
Kerstvakantie heb ik het druk met last minute inkopen doen en naar familie en is het kut met openingstijden etc.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil best komende kerstvakantie samen liften
Caren om vale boxers.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet je boxers dragen tot ze gaten krijgen of de kleur er totaal uitgewassen is en ze vaal zijn.
"ingegooide paprikagezicht"quote:
Kan je 5 januari?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Kerstvakantie heb ik het druk met last minute inkopen doen en naar familie en is het kut met openingstijden etc.
Dat is op een maandag hè? Zo ja, nee.quote:
Ligt inderdaad aan het feit dat het een laptop is.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
Hij laadt alles wel tyfustraag... Fuck laptops ook echt man
Maandag jaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is op een maandag hè? Zo ja, nee.
Waar woon jij eigenlijk? En is daar een goede gym?
scheelt niet veel.quote:
10quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheelt niet veel.
geef het een paar uurtjes
gvd ditquote:Op donderdag 18 december 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
En lmao @ hem exposen dat hij shie held speelt via DM
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan het feit dat het een laptop is.
MacBook, ookal haat ik het systeem vertoond nooit dat soort kuurtjes omdat het een gesloten platform is. Misschien iets voor jou als je wat ¤ overhebt? En dat gesloten was geen verwijzing naar je autisme, maar zo heet dat nou eenmaalquote:
Hey lobster, ga je nog reageren?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou poeh, was echt fantastisch ja!
Hier nog tot 5quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
Voorjaarsschoonmaak gedaan. Zo het terras op een het weekend vieren met bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |