Gourmetten romantischquote:wauw Heel erg verrast door Laurens omdat we maandag een jaar hadden. Mn kamer vol gezet met kaarsjes en romantisch gegourmet. En als klap op de vuurpijl ook nog eens een heel mooi armbandje met bijpassende ketting gekregen!
quote:
Ik ben zeker de enige die bij dat plaatje bedenkt dat het niet echt heel praktisch is om in je ondergoed met hete pannen bezig te zijn ?quote:Op zondag 14 december 2014 13:26 schreef Chai het volgende:
Dacht dat die met zijn tweeën gourmetten ook niet romantisch vonden.
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op zondag 14 december 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die bij dat plaatje bedenkt dat het niet echt heel praktisch is om in je ondergoed met hete pannen bezig te zijn ?
je moet niksquote:Op zondag 14 december 2014 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo naar een kerstfair, pls kill me.
vergeet niet een broek aan te trekkenquote:Op zondag 14 december 2014 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo naar een kerstfair, pls kill me.
hou zelf geakkkquote:
Ok ik ram je tegen een spoorbiels, that's itquote:
nicequote:Op zondag 14 december 2014 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ik ram je tegen een spoorbiels, that's it
Ja verdien nu even veel als je moederquote:Op zondag 14 december 2014 10:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahah fucking chill man!! ¤8.20 netto per uur gevangen nu?
Cooking in your underwear is like a FUCKING NUDIST PYROMANIAC.quote:
Lekker schaamhaar in je pannenkoeken.quote:Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef Salatrel het volgende:
Ik draag nooit ondergoed als ik kook..
quote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Lekker schaamhaar in je pannenkoeken.
Dat is extra traag waarschijnlijk?quote:Op zondag 14 december 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarom heb ik op m'n printer een optie voor stille afdruk en is dit niet standaard, als het toch al mogelijk is? [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
YES ik zag die ene pic met inkijk die alweer weg is.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
We was just finna watch a movie [ afbeelding ]
Don't ask me why I brought them jimmy hats [ afbeelding ]
13.quote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
En hoe oud is hij dan wel niet? Je vergeet het belangrijkste
#maybehomoquote:
#notsureifmentionedbeforequote:Op zondag 14 december 2014 21:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je gaat vechtmachine Badr Hari toch niet vergelijken met een beleefd nette zacht muisje als Marghadi? Hoe je die twee in één adem kunt noemen gaat mij te boven.
Ja, nee, ik val op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam geboren zijn.quote:
Ja, nee.quote:Op zondag 14 december 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nee, ik val op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam geboren zijn.
Ja, nee, ik val op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam geboren zijn. En Chloro.quote:
Hij is kk vetquote:Op zondag 14 december 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ben ik de enige die me kapotergert aan die verkaasde Mocro die geforceerd constant spreekwoorden/gezegdes/zegswijzen/uitdrukkingen gebruikt, met soms van die typische Mocrofouten erbij![]()
.
[..]
#notsureifmentionedbefore
Dus ik lijk op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam zijn geboren.quote:Op zondag 14 december 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nee, ik val op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam geboren zijn. En Chloro.
Hoezo?quote:
Ja, nee.quote:Op zondag 14 december 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus ik lijk op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam zijn geboren.
Thanks. :s
Dat niet meteen zien aan dingen als "een mooie huis" en "de meisje" etc.quote:
Hij is echt en ik mag mensen die echt zijn. Geen koelie die graag neger wilt zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ja, nee.
[..]
Dat niet meteen zien aan dingen als "een mooie huis" en "de meisje" etc..
Ja, nee.quote:Op zondag 14 december 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ja, nee.
[..]
Dat niet meteen zien aan dingen als "een mooie huis" en "de meisje" etc..
Maar bij JR zijn dat de eerste fouten die hij maakt als hij iets sneller een berichtje schrijft.quote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nee.
En Nootjes doet dat ook zo vaak fout, dat zegt niets.
Ik heb zijn posts nooit bestudeerd.quote:Op zondag 14 december 2014 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar bij JR zijn dat de eerste fouten die hij maakt als hij iets sneller een berichtje schrijft.
Nootjes' fouten zijn zo random.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |