sorry (made)liefjequote:
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maak 'm dan ook gelijk centraal
dit[quote]quote:
Op vrijdag 12 december 2014 23:28 schreef remi1986 het volgende:
lukt het?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 december 2014 23:28 schreef remi1986 het volgende:
nee ik ben gewoon een stumperquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog in shock van je bijna doodervaring?
ja ik was wel bijna dood he! ik was niet thuis maar goed ik had thuis kunnen zijn, ik zat er niet in maar ik had wel in die auto kunnen zitten en die pilaren hadden OP de auto kunnen vallen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog in shock van je bijna doodervaring?
ja gvd, wat is het nouquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik was wel bijna dood he! ik was niet thuis maar goed ik had thuis kunnen zijn, ik zat er niet in maar ik had wel in die auto kunnen zitten en die pilaren hadden OP de auto kunnen vallen.
jij heet heul geen Keesquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik snap t niet, je moet toch gewoon altijd een nieuwe openen en klaar is kees?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen nieuw topic geopend
Ye, maar als je het topic ook al voorziet van een fipo, kan je net zo goed de rest ook doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik snap t niet, je moet toch gewoon altijd een nieuwe openen en klaar is kees?
dan zet ik een slotjequote:Op vrijdag 12 december 2014 23:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, maar als je het topic ook al voorziet van een fipo, kan je net zo goed de rest ook doen
4ebe gespotquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Woensdag kijken voor een huisje en ik sta op nr. 1.
Spannund.
Nee, die laat ik los in de duinen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
4ebe gespot
Omg
Verhuizen de caafs enzo ook mee dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die laat ik los in de duinen.krijgen ze dan ook hun eigen kleine mansion enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
krijgen ze dan ook hun eigen kleine mansion enzo
Nawwquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaCaffiaparadise enzo.. Gewoon een kamertje opofferen voor ze..bodembedekking op de vloer met hooi en gaan. 8m2 caviaplezier
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Naww
En dan ook een verwarmde parkeerplaats voor de 4ebe mobiel enzo
Ohquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee, die mag 27/4 buiten staan in kuddeverband. Net als paarden vinden auto's dat erg fijn.
Iemand nog laminaat over?![]()
En wat voor kleurstelling zal ik kiezen?
Ik heb geen opritquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Mijn automobiel heeft zijn eigen plekje op de oprit
Bij de Praxis hebben ze best cheap laminaat
Ohquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen oprit![]()
Ja, ik zag een aanbieding bij de Gamma voor 50%
Dus dan aankomend weekend eens koekeloeren.
Ik denk dat zo'n kluspas best handig is, ik geloof dat ik wel mensen ken met zoiets.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Jammer wel
Jaa korting is wel chill
Moet je dan geen pasje hebben ofzo
hoe doe ik dat, ik ben toch niet blauw?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maak 'm dan ook gelijk centraal
Gewoon doen.. niet zo zeuren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe doe ik dat, ik ben toch niet blauw?
geef mij mod powers danquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon doen.. niet zo zeuren.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n kluspas best handig is, ik geloof dat ik wel mensen ken met zoiets.![]()
Jaja, we gaan het groots aanpakken.
Ja maar..quote:
MET IJSBLOKJESquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Krijg je dan ook zo'n stortdouche enzo
En een kookeiland met zo'n grote Amerikaanse koelkast
Gewoon doen.. niet zo zeuren.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MET IJSBLOKJES
Niet de stortdouche overigens.
Zou wel willen, eerst maar even sparen.
En zo'n qooker is ook harstikke handig
groots met een kleine Equote:Op zaterdag 13 december 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaja, we gaan het groots aanpakken.
Oke, omdat het zaterdag is.quote:
Ja, is goed.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in je garage wonen
Is er nog een tuin bij?
nice.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, omdat het zaterdag is.
heb je een nieuwe crib?quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed.
Ik heb geen garage, maar dikke prima![]()
Helaas geen tuin, want Agga.
topics teruglezenquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
godverdomme ze post net dat ze gaat kijken en nummer 1 is kende nie leze nie ofzo?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed.
Ik heb geen garage, maar dikke prima![]()
Helaas geen tuin, want Agga.
wow nmr 1. Welke regio?quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Woensdag kijken voor een huisje en ik sta op nr. 1.
Spannund.
Het is qua ruimte groot genoegquote:
Nou, ik ga woensdag voor de tweede keer bezichtigen en nu met iemand erbij die verstand heeft van het opknappen van woningen. En wellicht heb ik dan woensdag wel een onderkomenquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
[..]
heb je een nieuwe crib?
Hehequote:Op zaterdag 13 december 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
godverdomme ze post net dat ze gaat kijken en nummer 1 is kende nie leze nie ofzo?
Ja, washok kan ook nog.quote:
oke, huur of koop?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ga woensdag voor de tweede keer bezichtigen en nu met iemand erbij die verstand heeft van het opknappen van woningen. En wellicht heb ik dan woensdag wel een onderkomen
den haag. Hebben ze daar geen lange wachtlijst dan? Ik sta al 10 jaar ingeschreven in amsterdam en nmr 1 komt nog niey in zicht.quote:
Ja, maar dat kwam omdat ik sowieso 5e van de 8 was.quote:
Huur, koop kan ik absoluut niet betalen en ik heb maar een jaarcontract.quote:
wat, jij was toch stinkend rijk?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huur, koop kan ik absoluut niet betalen en ik heb maar een jaarcontract.
Ga wegquote:
Ik weet niet hoe je hierbij komt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat, jij was toch stinkend rijk?
Den Haag ja, maar ik sta 6,5 jaar ingeschreven, dus dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
den haag. Hebben ze daar geen lange wachtlijst dan? Ik sta al 10 jaar ingeschreven in amsterdam en nmr 1 komt nog niey in zicht.
oke nou 8 is nog best laag ook. Er vallen idd vaak mensen weg.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam omdat ik sowieso 5e van de 8 was.
3 urgentiegevallen die het niet wilde (te klein / wil in een andere buurt wonen / wil niets opknappen etc)
En de 4e was er niet_
o het gaat daar dus een stuk sneller. Kut Amsterdamquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag ja, maar ik sta 6,5 jaar ingeschreven, dus dat scheelt wel.
Bij enkele huizen stond ik ook op nr. 1quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke nou 8 is nog best laag ook. Er vallen idd vaak mensen weg.
Volgens mij is er qua ruimte in Amsterdam geen doorkomen aanquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o het gaat daar dus een stuk sneller. Kut Amsterdam
quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Of ga bij d4v1d in Kanaleneiland wonen
Was toch maar een garpjequote:
Ja nou nee, ik denk niet dat dit zo'n goed idee is..quote:
Dat ligt een beetje ver weg.quote:
ja s moeilijk en de dorpjes eromheen en plaatsen als zaandam /purmerend zitten allemaal in de regio Amsterdam op woningnet, daar krijg je dus ook moeilijk een woning.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is er qua ruimte in Amsterdam geen doorkomen aan![]()
Dan moet je met 18 al ingeschreven staan en dan maar geluk hebben al je op je 30e iets vindt.
6.5 jaar snel?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o het gaat daar dus een stuk sneller. Kut Amsterdam
quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje ver weg.
iksta 10 jaar ingeschreven in amsterdam en kan daar en in de plaatsen eromheen amper wat krijgen . Ik sta nog niet lang genoeg ingeschreven. Dus dan klinkt 6, 5 jaar weinigquote:
teringquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iksta 10 jaar ingeschreven in amsterdam en kan daar en in de plaatsen eromheen amper wat krijgen . Ik sta nog niet lang genoeg ingeschreven. Dus dan klinkt 6, 5 jaar weinig
s vaak wel duurder iig. ik huur nu voorlopig iets via een particulier.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tering
en particuliere huur is zeker onbetaalbaar?
wauw jij weet echt veel over limburgquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:50 schreef Salatrel het volgende:
zuid limburg hoef je niet ingeschreven te staandaar kun je meteen intrekken
ik kom er dan ook regelmatig. Ik ben vooral fan van de Bossche bollen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw jij weet echt veel over limburg
15 jaarquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja s moeilijk en de dorpjes eromheen en plaatsen als zaandam /purmerend zitten allemaal in de regio Amsterdam op woningnet, daar krijg je dus ook moeilijk een woning.
Ze zeggen dat je gem 15 jaar ingeschreven moet staan
In vergelijking met 15 jaar welquote:
Krijg je geld toe.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:50 schreef Salatrel het volgende:
zuid limburg hoef je niet ingeschreven te staandaar kun je meteen intrekken
Den Haag, 10 minuutjes van mijn werkquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar ga je (misschien) wonen?
Oke oke.. dan zie ik je wel een keer hequote:Op zaterdag 13 december 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag, 10 minuutjes van mijn werk
Ja, ik zal naar je zwaaien als ik een keer in de RR zitquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke oke.. dan zie ik je wel een keer he![]()
waarom geen S5?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Samsung S4 besteld bij aboverlenging.
Dat was een verleng-aanbod, goedkoper, kleiner en alles is beter dan een BB die van ouderdom constant uitvaltquote:
al gedaan. en krijg er ook nog 1 van een leverancier als het goed isquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet wat voor kerstpakket / cadeau ik moet kiezen
#fwp
een verlenging die het kleiner maakt, zou ik dan nooit vertrouwenquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was een verleng-aanbod, goedkoper, kleiner en alles is beter dan een BB die van ouderdom constant uitvalt.
als je nog klushulp zoekt!quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag, 10 minuutjes van mijn werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hetzelfde dillema. Nah, dat tegoed is toch 1 jaar geldig, komt wel een keer...quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#fwp
zit er geen verassingpakket tussen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#fwp
Say what?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zit er geen verassingpakket tussen?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde dillema. Nah, dat tegoed is toch 1 jaar geldig, komt wel een keer...
quote:
Ik knorde als een varkentje met paringsdrift :$quote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je een link naar de laatste lijst?
Me 2, maar je kan altijd aan goed doel geven als je het echt niet weet. Ik kan ook kiezen, retourvlucht naar een Europese stad is wel nice opzichquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#fwp
Hahaha geweldigquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef remi1986 het volgende:
wat een geweldig volk toch in DIG.
Mensen gaan de hele dag discussie aan met mij zonder 0 bronnen.
Ik confronteer met 2 uitgebreide testen van hardwareinfo en dan heb ik het ineens gedaan en ik het topic laat ontsporen om mijn gelijk te halen, terwijl er van hun verhaal gewoon niks klopt
Faka met je goodwill FOK!kerstpakket?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet helpen met alle kerstpakketten inpakken.
Nou, ik heb dat topic in de gaten gehouden en ik zag dat ze al heel veel aanmeldingen hadden. Zelfs vriendinnen van en moeder van een FOK!ker konden een pakket krijgen en dan waren er nog gevers over. Ga volgend jaar denk ik maar gewoon meteen aanmelden. :squote:Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Faka met je goodwill FOK!kerstpakket?
Yes, Chloro zit nog minstens een jaar op FOK!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat topic in de gaten gehouden en ik zag dat ze al heel veel aanmeldingen hadden. Zelfs vriendinnen van en moeder van een FOK!ker konden een pakket krijgen en dan waren er nog gevers over. Ga volgend jaar denk ik maar gewoon meteen aanmelden. :s
Ahw, cutiepie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yes, Chloro zit nog minstens een jaar op FOK!
ik zou wel een aapje als huisdier willen...voor een uur . Ja langer lijkt me vermoeiend met zo een rebels diertjequote:Op zaterdag 13 december 2014 22:29 schreef Salatrel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)je-als-huisdier.html
Jij bent ook een cutiepie hoor.quote:
doet de wekker het niet op je nieuwe S4?quote:Op zondag 14 december 2014 09:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mi conjo man, moest 5:00u in een ander filiaal zijn, kk zieke 300% toeslag maar anderhalf uur slaap.
Krijg 'm dinsdag pas, en ik ben sowieso al geen ochtendmens, laat staan zó vroegquote:Op zondag 14 december 2014 09:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
doet de wekker het niet op je nieuwe S4?
dat zijn de meeste negers niet.... just sayin....quote:Op zondag 14 december 2014 09:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
en ik ben sowieso al geen ochtendmens
ah goede bak koffie erin .. en alles komt goedquote:Op zondag 14 december 2014 09:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krijg 'm dinsdag pas, en ik ben sowieso al geen ochtendmens, laat staan zó vroeg.
Aaarghhhhh....quote:
Heb de koffie maar aan me voorbij laten gaan, moest al schijten..quote:Op zondag 14 december 2014 09:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah goede bak koffie erin .. en alles komt goed![]()
Gheghe....quote:Op zondag 14 december 2014 09:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat zijn de meeste negers niet.... just sayin....
Hahah fucking chill man!! ¤8.20 netto per uur gevangen nu?quote:Op zondag 14 december 2014 09:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mi conjo man, moest 5:00u in een ander filiaal zijn, kk zieke 300% toeslag maar anderhalf uur slaap.
Gourmetten romantischquote:wauw Heel erg verrast door Laurens omdat we maandag een jaar hadden. Mn kamer vol gezet met kaarsjes en romantisch gegourmet. En als klap op de vuurpijl ook nog eens een heel mooi armbandje met bijpassende ketting gekregen!
quote:
Ik ben zeker de enige die bij dat plaatje bedenkt dat het niet echt heel praktisch is om in je ondergoed met hete pannen bezig te zijn ?quote:Op zondag 14 december 2014 13:26 schreef Chai het volgende:
Dacht dat die met zijn tweeën gourmetten ook niet romantisch vonden.
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op zondag 14 december 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die bij dat plaatje bedenkt dat het niet echt heel praktisch is om in je ondergoed met hete pannen bezig te zijn ?
je moet niksquote:Op zondag 14 december 2014 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo naar een kerstfair, pls kill me.
vergeet niet een broek aan te trekkenquote:Op zondag 14 december 2014 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo naar een kerstfair, pls kill me.
hou zelf geakkkquote:
Ok ik ram je tegen een spoorbiels, that's itquote:
nicequote:Op zondag 14 december 2014 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ik ram je tegen een spoorbiels, that's it
Ja verdien nu even veel als je moederquote:Op zondag 14 december 2014 10:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahah fucking chill man!! ¤8.20 netto per uur gevangen nu?
Cooking in your underwear is like a FUCKING NUDIST PYROMANIAC.quote:
Lekker schaamhaar in je pannenkoeken.quote:Op zondag 14 december 2014 17:42 schreef Salatrel het volgende:
Ik draag nooit ondergoed als ik kook..
quote:Op zondag 14 december 2014 17:46 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Lekker schaamhaar in je pannenkoeken.
Dat is extra traag waarschijnlijk?quote:Op zondag 14 december 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarom heb ik op m'n printer een optie voor stille afdruk en is dit niet standaard, als het toch al mogelijk is? [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
YES ik zag die ene pic met inkijk die alweer weg is.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
We was just finna watch a movie [ afbeelding ]
Don't ask me why I brought them jimmy hats [ afbeelding ]
13.quote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
En hoe oud is hij dan wel niet? Je vergeet het belangrijkste
#maybehomoquote:
#notsureifmentionedbeforequote:Op zondag 14 december 2014 21:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je gaat vechtmachine Badr Hari toch niet vergelijken met een beleefd nette zacht muisje als Marghadi? Hoe je die twee in één adem kunt noemen gaat mij te boven.
Ja, nee, ik val op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam geboren zijn.quote:
Ja, nee.quote:Op zondag 14 december 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nee, ik val op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam geboren zijn.
Ja, nee, ik val op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam geboren zijn. En Chloro.quote:
Hij is kk vetquote:Op zondag 14 december 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ben ik de enige die me kapotergert aan die verkaasde Mocro die geforceerd constant spreekwoorden/gezegdes/zegswijzen/uitdrukkingen gebruikt, met soms van die typische Mocrofouten erbij![]()
.
[..]
#notsureifmentionedbefore
Dus ik lijk op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam zijn geboren.quote:Op zondag 14 december 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nee, ik val op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam geboren zijn. En Chloro.
Hoezo?quote:
Ja, nee.quote:Op zondag 14 december 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus ik lijk op panseksuele hermafrodiete babydieren die in het verkeerde lichaam zijn geboren.
Thanks. :s
Dat niet meteen zien aan dingen als "een mooie huis" en "de meisje" etc.quote:
Hij is echt en ik mag mensen die echt zijn. Geen koelie die graag neger wilt zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ja, nee.
[..]
Dat niet meteen zien aan dingen als "een mooie huis" en "de meisje" etc..
Ja, nee.quote:Op zondag 14 december 2014 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ja, nee.
[..]
Dat niet meteen zien aan dingen als "een mooie huis" en "de meisje" etc..
Maar bij JR zijn dat de eerste fouten die hij maakt als hij iets sneller een berichtje schrijft.quote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nee.
En Nootjes doet dat ook zo vaak fout, dat zegt niets.
Ik heb zijn posts nooit bestudeerd.quote:Op zondag 14 december 2014 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar bij JR zijn dat de eerste fouten die hij maakt als hij iets sneller een berichtje schrijft.
Nootjes' fouten zijn zo random.
Nee, dat is wise zn stokpaardje.quote:
Fietsen langs mijn huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 15 december 2014 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOOEEEEEDEEMORGGEEEEENNNNbijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wist je dat automatenthee niet te drinken is?quote:
ik drink sobelso geen theequote:Op maandag 15 december 2014 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je dat automatenthee niet te drinken is?
Lijkt wel vloeibare tuberculose.
Maar de koffie is ook om te janken... beter neem ik zelf koffie en thee mee.quote:
automatentheequote:Op maandag 15 december 2014 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat anders noemen? :Squote:
automatenthee is goed denk ik.quote:Op maandag 15 december 2014 07:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat anders noemen? :S
Uhm ja ik geloof het wel, maar dit is dus de laatste keer geweestquote:Op maandag 15 december 2014 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
automatenthee is goed denk ik.
maar sowieso thee uit een automaat
dat is dus oplosthee?
quote:Op maandag 15 december 2014 07:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja die automaat hangt een zakje in het bekertje en dan lost de thee zo op in het water.,
ach, het is sala, die weet niet beterquote:
Ik las salsa.quote:Op maandag 15 december 2014 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, het is sala, die weet niet beter
of de opticienquote:Op maandag 15 december 2014 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las salsa.![]()
Tijd om naar bed te gaan.
Of de kfcquote:
uhm, ja, of dat jaquote:Op maandag 15 december 2014 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of de kfc![]()
![]()
Of naar een hotel en een full english breakfast bestellen
Gaat het nog een keer ophouden met regenen ?quote:
Gewoon alleen heet water uit de automaat en dan een theezakje erin.quote:Op maandag 15 december 2014 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
het regent niet..quote:Op maandag 15 december 2014 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat het nog een keer ophouden met regenen ?
volgende week weerquote:Op maandag 15 december 2014 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat het nog een keer ophouden met regenen ?
Ja ik neem zelf mn winterglow/groene/slaaplekker thee wel mee.quote:Op maandag 15 december 2014 08:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon alleen heet water uit de automaat en dan een theezakje erin.
Niet alles is Zuid-Limburgquote:
Oh gelukkig maar.quote:
Bij mij op kantoor zijn er heel veel verschillende soorten theezakjes, waaornder Lemon Pie thee.quote:Op maandag 15 december 2014 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik neem zelf mn winterglow/groene/slaaplekker thee wel mee.
Doet me denken aan Cupcake of cheescake thee.quote:Op maandag 15 december 2014 08:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij op kantoor zijn er heel veel verschillende soorten theezakjes, waaornder Lemon Pie thee.
gisteren was trouwens wel een mooie dag..quote:Op maandag 15 december 2014 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alles is Zuid-Limburg
quote:Op maandag 15 december 2014 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alles is Zuid-Limburg
Vandaag niet dan?quote:Op maandag 15 december 2014 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren was trouwens wel een mooie dag..
in zuid limburg
Kan ik weer een kletsnatte pony uit de weide vissenquote:
weet ik veel, het is nog nachtquote:
Er zijn nog zat droge plekken, maar 9/10 keer staan ze tot hun kogels in de modder.quote:Op maandag 15 december 2014 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik weer een kletsnatte pony uit de weide vissen
quote:
toch is het donker..quote:Op maandag 15 december 2014 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Niet waar.. de dag is volop begonnen
Op de snelweg wel ja.quote:Op maandag 15 december 2014 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Niet waar.. de dag is volop begonnen
hier was echt niks op de weg.quote:Op maandag 15 december 2014 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de snelweg wel ja.
Regen en spits, overal auto's die tegen elkaar op botsen.
Of ze hebben gerold.quote:Op maandag 15 december 2014 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn nog zat droge plekken, maar 9/10 keer staan ze tot hun kogels in de modder.
Ja daar kan ik niks aan doen.quote:
Ik was om 6.15 op de weg en geen file gezienquote:Op maandag 15 december 2014 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de snelweg wel ja.
Regen en spits, overal auto's die tegen elkaar op botsen.
Ja, en als ik nou zondag van Utrecht naar Den Bosch wilde?quote:
dan had je met de bus gemoeten wegens werkzaamheden bij Geldermalsen.quote:Op maandag 15 december 2014 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en als ik nou zondag van Utrecht naar Den Bosch wilde?![]()
Bussenquote:Op maandag 15 december 2014 08:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan had je met de bus gemoeten wegens werkzaamheden bij Geldermalsen.
beter dan niksquote:
Huh? je haalt complete thee uit den automaat? niet gewoon water?quote:Op maandag 15 december 2014 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
duitse thee is toch hetzelfde als nederlandse thee?quote:Op maandag 15 december 2014 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? je haalt complete thee uit den automaat? niet gewoon water?
Duitse thee wel eens gehad?zure zult
ostfriesenthee, jaquote:Op maandag 15 december 2014 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
duitse thee is toch hetzelfde als nederlandse thee?
of bedoel je de ostfriesenthee?
wel eens in de winkel zien staan, maar nooit geprobeerdquote:
DOe gewoon eens voor de lol ;pquote:Op maandag 15 december 2014 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel eens in de winkel zien staan, maar nooit geprobeerd
oke, ga toch volgende week weer even naar deutschlandquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ga toch volgende week weer even naar deutschland
wat ;oquote:
dat is een beetje te ver noordelijk voor mij.quote:Op maandag 15 december 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]waar ga je dan heen in het algemeen? ik ga vaak naar Leer.
Ja snap ik. Hier heb je Familaquote:Op maandag 15 december 2014 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is een beetje te ver noordelijk voor mij.
al wil ik wel nog een keer die kant op naar oldenburg en bremen.
Hier ligt Aken het dichts bij.
Met een groot tankstation 1km over de grens en een kaufland 300m verderop
Waar ligt dit in Thailand?quote:
nee, ik ben echt te lui om om te rijden om te tankenquote:Op maandag 15 december 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja snap ik. Hier heb je FamilaOldenburg kom ik ook wel eens, ja.
Tank je daar ook vaak?
[..]
Waar ligt dit in Thailand?
Doe eens even normaal joh moksie patoequote:Op maandag 15 december 2014 10:17 schreef krioro het volgende:
De Nederlandse economie niet stimuleren, vuile NSBers.
Op benzine scheelt het denk ik wel een boelquote:Op maandag 15 december 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ben echt te lui om om te rijden om te tanken
terwijl vanaf mn werk een belgisch tankstation om 5 minuten zit ofzo.
Die hebben ze daar niet, daar de 7/11.quote:
ja, 40 liter benzine zo'n 20 cent goedkoper per liter + een slof sigaretten voor een euro minder per pakje bespaart wel aardig wat, maar ik heb er na het werk weinig zin inquote:Op maandag 15 december 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh moksie patoe
[..]
Op benzine scheelt het denk ik wel een boel
Hahaha.quote:Op maandag 15 december 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe eens even normaal joh moksie patoe
Vorige week nog voor 1,58/L getankt :squote:
1.54 vorige week.quote:Op maandag 15 december 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vorige week nog voor 1,58/L getankt :s
We stimuleren de nederlandse economie al genoeg, ze blijven maar uitzuigenquote:
Ach als je het geld ook allemaal hebt snap ik het welquote:Op maandag 15 december 2014 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, 40 liter benzine zo'n 20 cent goedkoper per liter + een slof sigaretten voor een euro minder per pakje bespaart wel aardig wat, maar ik heb er na het werk weinig zin in
Laatste keer ik voor 1,61. Blijkbaar gaat het weer omhoog, lijers.quote:Op maandag 15 december 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vorige week nog voor 1,58/L getankt :s
Bij de Esso staat-ie hier nu op 1,499quote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1.54 vorige week.
zag net dat die op 1,51 stond (onbemand station dan wel)
money to burn en zoquote:Op maandag 15 december 2014 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We stimuleren de nederlandse economie al genoeg, ze blijven maar uitzuigen
[..]
Ach als je het geld ook allemaal hebt snap ik het wel
nice. maar ik red het wel tot ik volgende week naar duitsland gaquote:Op maandag 15 december 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij de Esso staat-ie hier nu op 1,499
Omhoog? Oh?quote:Op maandag 15 december 2014 10:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Laatste keer ik voor 1,61. Blijkbaar gaat het weer omhoog, lijers.
België 1,386 though.
Luxemburg 1,115 fuuaarrrk.
Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 15 december 2014 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice. maar ik red het wel tot ik volgende week naar duitsland ga
Oh. Dan hebben we niks aan die random website waar ik net die pic vandaan plukte.quote:Op maandag 15 december 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij de Esso staat-ie hier nu op 1,499
quote:EURO
Gemiddelde dagprijs
¤ 1,639
ESSO: ¤ 1,629
SHELL: ¤ 1,639
BP: ¤ 1,639
TEXACO: ¤ 1,649
TOTAL: ¤ 1,639
Aldus segway boiquote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Afhankelijk zijn van fossiele brandstof in dit kapitalistische systeem.
Wat raar. Ik kijk altijd via de DirectLease-app, die klopt meestal wel. :$quote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh. Dan hebben we niks aan die random website waar ik net die pic vandaan plukte.
[..]
tanken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?
inb4 tanken
Heb je de kerstboom al staan?quote:Op maandag 15 december 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tanken.
en boodschappen
en als ik echt niks te doen heb misschien nog wat kerstinkopen
nope.quote:
Ken ik niet.quote:Op maandag 15 december 2014 10:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat raar. Ik kijk altijd via de DirectLease-app, die klopt meestal wel. :$
Sowieso mensen die 50km rijden om ergens voor paar cent per liter goedkoper te tanken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken ik niet.Maar goed, ik shop toch niet around voor benzine, zie het altijd vanzelf als ik bij de Shell sta.
![]()
En dan ook nog die eerder getankte duurdere benzine ervoor verstoken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso mensen die 50km rijden om ergens voor paar cent per liter goedkoper te tanken.
als je meteen drank en sigaretten meeneemt..quote:Op maandag 15 december 2014 10:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso mensen die 50km rijden om ergens voor paar cent per liter goedkoper te tanken.
Nou ja, België is hier om de hoek (bij wijze van spreken hhahahahahaha ;p (no jellereppe)). En scheelt zo'n 8 euro per tank. Maar dan nog geen zin. En sowieso België.quote:Op maandag 15 december 2014 10:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, die shit ook.quote:Op maandag 15 december 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Van die Tango tank dagen, dat je voor iets minder die dag kan tanken en er dikke files op zondag ontstaanmongooltjes.
quote:Op maandag 15 december 2014 10:47 schreef krioro het volgende:
[..]
(bij wijze van spreken hhahahahahaha ;p (no jellereppe)).
nog erger zijn de mensen die op zondag in de file staan voor de wasstraatquote:Op maandag 15 december 2014 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, die shit ook.Echt, zoek een hobby ofzo.
quote:Op maandag 15 december 2014 10:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ja, België is hier om de hoek (bij wijze van spreken hhahahahahaha ;p (no jellereppe)). En scheelt zo'n 8 euro per tank. Maar dan nog geen zin. En sowieso België.
Dat heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog erger zijn de mensen die op zondag in de file staan voor de wasstraat
Nee, die is nog niet klaar.quote:Op maandag 15 december 2014 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rij je trouwens nu in die ene auto waar je tijdje terug aan zat te sleutelen?
Oh.quote:Op maandag 15 december 2014 10:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, die is nog niet klaar.
Dan ga ik wel in Luxemburg tanken denk ik. =$
ik wel. echt triest.quote:Op maandag 15 december 2014 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezien.Bedenk wel dat ik m'n auto ook moet wassen eigenlijk.
OK, I'll be your Jan Kooijman and you can be my Sophie van Oers.quote:Op maandag 15 december 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.![]()
Neem me mee voor een roadtrip. :$
Mr. Probz komt in de buurt wonen hoorde ikquote:Op maandag 15 december 2014 10:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ja, België is hier om de hoek (bij wijze van spreken hhahahahahaha ;p (no jellereppe)). En scheelt zo'n 8 euro per tank. Maar dan nog geen zin. En sowieso België.
leuk.quote:Op maandag 15 december 2014 11:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Mr. Probz komt in de buurt wonen hoorde ik
Ja hoorde ik ook, vraag me af waarom eigenlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 11:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Mr. Probz komt in de buurt wonen hoorde ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |