Fietsen langs mijn huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 15 december 2014 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOOEEEEEDEEMORGGEEEEENNNNbijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wist je dat automatenthee niet te drinken is?quote:
ik drink sobelso geen theequote:Op maandag 15 december 2014 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je dat automatenthee niet te drinken is?
Lijkt wel vloeibare tuberculose.
Maar de koffie is ook om te janken... beter neem ik zelf koffie en thee mee.quote:
automatentheequote:Op maandag 15 december 2014 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat anders noemen? :Squote:
automatenthee is goed denk ik.quote:Op maandag 15 december 2014 07:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat anders noemen? :S
Uhm ja ik geloof het wel, maar dit is dus de laatste keer geweestquote:Op maandag 15 december 2014 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
automatenthee is goed denk ik.
maar sowieso thee uit een automaat
dat is dus oplosthee?
quote:Op maandag 15 december 2014 07:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja die automaat hangt een zakje in het bekertje en dan lost de thee zo op in het water.,
ach, het is sala, die weet niet beterquote:
Ik las salsa.quote:Op maandag 15 december 2014 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, het is sala, die weet niet beter
of de opticienquote:Op maandag 15 december 2014 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las salsa.![]()
Tijd om naar bed te gaan.
Of de kfcquote:
uhm, ja, of dat jaquote:Op maandag 15 december 2014 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of de kfc![]()
![]()
Of naar een hotel en een full english breakfast bestellen
Gaat het nog een keer ophouden met regenen ?quote:
Gewoon alleen heet water uit de automaat en dan een theezakje erin.quote:Op maandag 15 december 2014 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
het regent niet..quote:Op maandag 15 december 2014 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat het nog een keer ophouden met regenen ?
volgende week weerquote:Op maandag 15 december 2014 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat het nog een keer ophouden met regenen ?
Ja ik neem zelf mn winterglow/groene/slaaplekker thee wel mee.quote:Op maandag 15 december 2014 08:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon alleen heet water uit de automaat en dan een theezakje erin.
Niet alles is Zuid-Limburgquote:
Oh gelukkig maar.quote:
Bij mij op kantoor zijn er heel veel verschillende soorten theezakjes, waaornder Lemon Pie thee.quote:Op maandag 15 december 2014 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik neem zelf mn winterglow/groene/slaaplekker thee wel mee.
Doet me denken aan Cupcake of cheescake thee.quote:Op maandag 15 december 2014 08:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij op kantoor zijn er heel veel verschillende soorten theezakjes, waaornder Lemon Pie thee.
gisteren was trouwens wel een mooie dag..quote:Op maandag 15 december 2014 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alles is Zuid-Limburg
quote:Op maandag 15 december 2014 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alles is Zuid-Limburg
Vandaag niet dan?quote:Op maandag 15 december 2014 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren was trouwens wel een mooie dag..
in zuid limburg
Kan ik weer een kletsnatte pony uit de weide vissenquote:
weet ik veel, het is nog nachtquote:
Er zijn nog zat droge plekken, maar 9/10 keer staan ze tot hun kogels in de modder.quote:Op maandag 15 december 2014 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik weer een kletsnatte pony uit de weide vissen
quote:
toch is het donker..quote:Op maandag 15 december 2014 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Niet waar.. de dag is volop begonnen
Op de snelweg wel ja.quote:Op maandag 15 december 2014 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Niet waar.. de dag is volop begonnen
hier was echt niks op de weg.quote:Op maandag 15 december 2014 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de snelweg wel ja.
Regen en spits, overal auto's die tegen elkaar op botsen.
Of ze hebben gerold.quote:Op maandag 15 december 2014 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn nog zat droge plekken, maar 9/10 keer staan ze tot hun kogels in de modder.
Ja daar kan ik niks aan doen.quote:
Ik was om 6.15 op de weg en geen file gezienquote:Op maandag 15 december 2014 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de snelweg wel ja.
Regen en spits, overal auto's die tegen elkaar op botsen.
Ja, en als ik nou zondag van Utrecht naar Den Bosch wilde?quote:
dan had je met de bus gemoeten wegens werkzaamheden bij Geldermalsen.quote:Op maandag 15 december 2014 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en als ik nou zondag van Utrecht naar Den Bosch wilde?![]()
Bussenquote:Op maandag 15 december 2014 08:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan had je met de bus gemoeten wegens werkzaamheden bij Geldermalsen.
beter dan niksquote:
Huh? je haalt complete thee uit den automaat? niet gewoon water?quote:Op maandag 15 december 2014 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
duitse thee is toch hetzelfde als nederlandse thee?quote:Op maandag 15 december 2014 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? je haalt complete thee uit den automaat? niet gewoon water?
Duitse thee wel eens gehad?zure zult
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |