Doet me denken aan Cupcake of cheescake thee.quote:Op maandag 15 december 2014 08:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij op kantoor zijn er heel veel verschillende soorten theezakjes, waaornder Lemon Pie thee.
gisteren was trouwens wel een mooie dag..quote:Op maandag 15 december 2014 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alles is Zuid-Limburg
quote:Op maandag 15 december 2014 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alles is Zuid-Limburg
Vandaag niet dan?quote:Op maandag 15 december 2014 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren was trouwens wel een mooie dag..
in zuid limburg
Kan ik weer een kletsnatte pony uit de weide vissenquote:
weet ik veel, het is nog nachtquote:
Er zijn nog zat droge plekken, maar 9/10 keer staan ze tot hun kogels in de modder.quote:Op maandag 15 december 2014 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik weer een kletsnatte pony uit de weide vissen
quote:
toch is het donker..quote:Op maandag 15 december 2014 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Niet waar.. de dag is volop begonnen
Op de snelweg wel ja.quote:Op maandag 15 december 2014 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Niet waar.. de dag is volop begonnen
hier was echt niks op de weg.quote:Op maandag 15 december 2014 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de snelweg wel ja.
Regen en spits, overal auto's die tegen elkaar op botsen.
Of ze hebben gerold.quote:Op maandag 15 december 2014 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn nog zat droge plekken, maar 9/10 keer staan ze tot hun kogels in de modder.
Ja daar kan ik niks aan doen.quote:
Ik was om 6.15 op de weg en geen file gezienquote:Op maandag 15 december 2014 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de snelweg wel ja.
Regen en spits, overal auto's die tegen elkaar op botsen.
Ja, en als ik nou zondag van Utrecht naar Den Bosch wilde?quote:
dan had je met de bus gemoeten wegens werkzaamheden bij Geldermalsen.quote:Op maandag 15 december 2014 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en als ik nou zondag van Utrecht naar Den Bosch wilde?![]()
Bussenquote:Op maandag 15 december 2014 08:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan had je met de bus gemoeten wegens werkzaamheden bij Geldermalsen.
beter dan niksquote:
Huh? je haalt complete thee uit den automaat? niet gewoon water?quote:Op maandag 15 december 2014 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je dat automatenthee niet te drinken is?
Lijkt wel vloeibare tuberculose.
duitse thee is toch hetzelfde als nederlandse thee?quote:Op maandag 15 december 2014 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? je haalt complete thee uit den automaat? niet gewoon water?
Duitse thee wel eens gehad?zure zult
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |