Ye, maar als je het topic ook al voorziet van een fipo, kan je net zo goed de rest ook doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik snap t niet, je moet toch gewoon altijd een nieuwe openen en klaar is kees?
dan zet ik een slotjequote:Op vrijdag 12 december 2014 23:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, maar als je het topic ook al voorziet van een fipo, kan je net zo goed de rest ook doen
4ebe gespotquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Woensdag kijken voor een huisje en ik sta op nr. 1.
Spannund.
Nee, die laat ik los in de duinen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
4ebe gespot
Omg
Verhuizen de caafs enzo ook mee dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die laat ik los in de duinen.krijgen ze dan ook hun eigen kleine mansion enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
krijgen ze dan ook hun eigen kleine mansion enzo
Nawwquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaCaffiaparadise enzo.. Gewoon een kamertje opofferen voor ze..bodembedekking op de vloer met hooi en gaan. 8m2 caviaplezier
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Naww
En dan ook een verwarmde parkeerplaats voor de 4ebe mobiel enzo
Ohquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee, die mag 27/4 buiten staan in kuddeverband. Net als paarden vinden auto's dat erg fijn.
Iemand nog laminaat over?![]()
En wat voor kleurstelling zal ik kiezen?
Ik heb geen opritquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Mijn automobiel heeft zijn eigen plekje op de oprit
Bij de Praxis hebben ze best cheap laminaat
Ohquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen oprit![]()
Ja, ik zag een aanbieding bij de Gamma voor 50%
Dus dan aankomend weekend eens koekeloeren.
Ik denk dat zo'n kluspas best handig is, ik geloof dat ik wel mensen ken met zoiets.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Jammer wel
Jaa korting is wel chill
Moet je dan geen pasje hebben ofzo
hoe doe ik dat, ik ben toch niet blauw?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maak 'm dan ook gelijk centraal
Gewoon doen.. niet zo zeuren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe doe ik dat, ik ben toch niet blauw?
geef mij mod powers danquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon doen.. niet zo zeuren.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n kluspas best handig is, ik geloof dat ik wel mensen ken met zoiets.![]()
Jaja, we gaan het groots aanpakken.
Ja maar..quote:
MET IJSBLOKJESquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Krijg je dan ook zo'n stortdouche enzo
En een kookeiland met zo'n grote Amerikaanse koelkast
Gewoon doen.. niet zo zeuren.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MET IJSBLOKJES
Niet de stortdouche overigens.
Zou wel willen, eerst maar even sparen.
En zo'n qooker is ook harstikke handig
groots met een kleine Equote:Op zaterdag 13 december 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaja, we gaan het groots aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |