Nou, ik heb dat topic in de gaten gehouden en ik zag dat ze al heel veel aanmeldingen hadden. Zelfs vriendinnen van en moeder van een FOK!ker konden een pakket krijgen en dan waren er nog gevers over. Ga volgend jaar denk ik maar gewoon meteen aanmelden. :squote:Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Faka met je goodwill FOK!kerstpakket?
Yes, Chloro zit nog minstens een jaar op FOK!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat topic in de gaten gehouden en ik zag dat ze al heel veel aanmeldingen hadden. Zelfs vriendinnen van en moeder van een FOK!ker konden een pakket krijgen en dan waren er nog gevers over. Ga volgend jaar denk ik maar gewoon meteen aanmelden. :s
Ahw, cutiepie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Yes, Chloro zit nog minstens een jaar op FOK!
ik zou wel een aapje als huisdier willen...voor een uur . Ja langer lijkt me vermoeiend met zo een rebels diertjequote:Op zaterdag 13 december 2014 22:29 schreef Salatrel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)je-als-huisdier.html
Jij bent ook een cutiepie hoor.quote:
doet de wekker het niet op je nieuwe S4?quote:Op zondag 14 december 2014 09:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mi conjo man, moest 5:00u in een ander filiaal zijn, kk zieke 300% toeslag maar anderhalf uur slaap.
Krijg 'm dinsdag pas, en ik ben sowieso al geen ochtendmens, laat staan zó vroegquote:Op zondag 14 december 2014 09:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
doet de wekker het niet op je nieuwe S4?
dat zijn de meeste negers niet.... just sayin....quote:Op zondag 14 december 2014 09:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
en ik ben sowieso al geen ochtendmens
ah goede bak koffie erin .. en alles komt goedquote:Op zondag 14 december 2014 09:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krijg 'm dinsdag pas, en ik ben sowieso al geen ochtendmens, laat staan zó vroeg.
Aaarghhhhh....quote:
Heb de koffie maar aan me voorbij laten gaan, moest al schijten..quote:Op zondag 14 december 2014 09:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah goede bak koffie erin .. en alles komt goed![]()
Gheghe....quote:Op zondag 14 december 2014 09:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat zijn de meeste negers niet.... just sayin....
Hahah fucking chill man!! ¤8.20 netto per uur gevangen nu?quote:Op zondag 14 december 2014 09:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mi conjo man, moest 5:00u in een ander filiaal zijn, kk zieke 300% toeslag maar anderhalf uur slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |