Oh. Dan hebben we niks aan die random website waar ik net die pic vandaan plukte.quote:Op maandag 15 december 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij de Esso staat-ie hier nu op 1,499
quote:EURO
Gemiddelde dagprijs
¤ 1,639
ESSO: ¤ 1,629
SHELL: ¤ 1,639
BP: ¤ 1,639
TEXACO: ¤ 1,649
TOTAL: ¤ 1,639
Aldus segway boiquote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Afhankelijk zijn van fossiele brandstof in dit kapitalistische systeem.
Wat raar. Ik kijk altijd via de DirectLease-app, die klopt meestal wel. :$quote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh. Dan hebben we niks aan die random website waar ik net die pic vandaan plukte.
[..]
tanken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?
inb4 tanken
Heb je de kerstboom al staan?quote:Op maandag 15 december 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tanken.
en boodschappen
en als ik echt niks te doen heb misschien nog wat kerstinkopen
nope.quote:
Ken ik niet.quote:Op maandag 15 december 2014 10:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat raar. Ik kijk altijd via de DirectLease-app, die klopt meestal wel. :$
Sowieso mensen die 50km rijden om ergens voor paar cent per liter goedkoper te tanken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken ik niet.Maar goed, ik shop toch niet around voor benzine, zie het altijd vanzelf als ik bij de Shell sta.
![]()
En dan ook nog die eerder getankte duurdere benzine ervoor verstoken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso mensen die 50km rijden om ergens voor paar cent per liter goedkoper te tanken.
als je meteen drank en sigaretten meeneemt..quote:Op maandag 15 december 2014 10:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso mensen die 50km rijden om ergens voor paar cent per liter goedkoper te tanken.
Nou ja, België is hier om de hoek (bij wijze van spreken hhahahahahaha ;p (no jellereppe)). En scheelt zo'n 8 euro per tank. Maar dan nog geen zin. En sowieso België.quote:Op maandag 15 december 2014 10:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, die shit ook.quote:Op maandag 15 december 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Van die Tango tank dagen, dat je voor iets minder die dag kan tanken en er dikke files op zondag ontstaanmongooltjes.
quote:Op maandag 15 december 2014 10:47 schreef krioro het volgende:
[..]
(bij wijze van spreken hhahahahahaha ;p (no jellereppe)).
nog erger zijn de mensen die op zondag in de file staan voor de wasstraatquote:Op maandag 15 december 2014 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, die shit ook.Echt, zoek een hobby ofzo.
quote:Op maandag 15 december 2014 10:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ja, België is hier om de hoek (bij wijze van spreken hhahahahahaha ;p (no jellereppe)). En scheelt zo'n 8 euro per tank. Maar dan nog geen zin. En sowieso België.
Dat heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog erger zijn de mensen die op zondag in de file staan voor de wasstraat
Nee, die is nog niet klaar.quote:Op maandag 15 december 2014 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rij je trouwens nu in die ene auto waar je tijdje terug aan zat te sleutelen?
Oh.quote:Op maandag 15 december 2014 10:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, die is nog niet klaar.
Dan ga ik wel in Luxemburg tanken denk ik. =$
ik wel. echt triest.quote:Op maandag 15 december 2014 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezien.Bedenk wel dat ik m'n auto ook moet wassen eigenlijk.
OK, I'll be your Jan Kooijman and you can be my Sophie van Oers.quote:Op maandag 15 december 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.![]()
Neem me mee voor een roadtrip. :$
Mr. Probz komt in de buurt wonen hoorde ikquote:Op maandag 15 december 2014 10:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ja, België is hier om de hoek (bij wijze van spreken hhahahahahaha ;p (no jellereppe)). En scheelt zo'n 8 euro per tank. Maar dan nog geen zin. En sowieso België.
leuk.quote:Op maandag 15 december 2014 11:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Mr. Probz komt in de buurt wonen hoorde ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |