Oke, omdat het zaterdag is.quote:
Ja, is goed.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in je garage wonen
Is er nog een tuin bij?
nice.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, omdat het zaterdag is.
heb je een nieuwe crib?quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed.
Ik heb geen garage, maar dikke prima![]()
Helaas geen tuin, want Agga.
topics teruglezenquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
godverdomme ze post net dat ze gaat kijken en nummer 1 is kende nie leze nie ofzo?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed.
Ik heb geen garage, maar dikke prima![]()
Helaas geen tuin, want Agga.
wow nmr 1. Welke regio?quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Woensdag kijken voor een huisje en ik sta op nr. 1.
Spannund.
Het is qua ruimte groot genoegquote:
Nou, ik ga woensdag voor de tweede keer bezichtigen en nu met iemand erbij die verstand heeft van het opknappen van woningen. En wellicht heb ik dan woensdag wel een onderkomenquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
[..]
heb je een nieuwe crib?
Hehequote:Op zaterdag 13 december 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
godverdomme ze post net dat ze gaat kijken en nummer 1 is kende nie leze nie ofzo?
Ja, washok kan ook nog.quote:
oke, huur of koop?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ga woensdag voor de tweede keer bezichtigen en nu met iemand erbij die verstand heeft van het opknappen van woningen. En wellicht heb ik dan woensdag wel een onderkomen
den haag. Hebben ze daar geen lange wachtlijst dan? Ik sta al 10 jaar ingeschreven in amsterdam en nmr 1 komt nog niey in zicht.quote:
Ja, maar dat kwam omdat ik sowieso 5e van de 8 was.quote:
Huur, koop kan ik absoluut niet betalen en ik heb maar een jaarcontract.quote:
wat, jij was toch stinkend rijk?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huur, koop kan ik absoluut niet betalen en ik heb maar een jaarcontract.
Ga wegquote:
Ik weet niet hoe je hierbij komt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat, jij was toch stinkend rijk?
Den Haag ja, maar ik sta 6,5 jaar ingeschreven, dus dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
den haag. Hebben ze daar geen lange wachtlijst dan? Ik sta al 10 jaar ingeschreven in amsterdam en nmr 1 komt nog niey in zicht.
oke nou 8 is nog best laag ook. Er vallen idd vaak mensen weg.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam omdat ik sowieso 5e van de 8 was.
3 urgentiegevallen die het niet wilde (te klein / wil in een andere buurt wonen / wil niets opknappen etc)
En de 4e was er niet_
o het gaat daar dus een stuk sneller. Kut Amsterdamquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag ja, maar ik sta 6,5 jaar ingeschreven, dus dat scheelt wel.
Bij enkele huizen stond ik ook op nr. 1quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke nou 8 is nog best laag ook. Er vallen idd vaak mensen weg.
Volgens mij is er qua ruimte in Amsterdam geen doorkomen aanquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o het gaat daar dus een stuk sneller. Kut Amsterdam
quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Of ga bij d4v1d in Kanaleneiland wonen
Was toch maar een garpjequote:
Ja nou nee, ik denk niet dat dit zo'n goed idee is..quote:
Dat ligt een beetje ver weg.quote:
ja s moeilijk en de dorpjes eromheen en plaatsen als zaandam /purmerend zitten allemaal in de regio Amsterdam op woningnet, daar krijg je dus ook moeilijk een woning.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is er qua ruimte in Amsterdam geen doorkomen aan![]()
Dan moet je met 18 al ingeschreven staan en dan maar geluk hebben al je op je 30e iets vindt.
6.5 jaar snel?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o het gaat daar dus een stuk sneller. Kut Amsterdam
quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje ver weg.
iksta 10 jaar ingeschreven in amsterdam en kan daar en in de plaatsen eromheen amper wat krijgen . Ik sta nog niet lang genoeg ingeschreven. Dus dan klinkt 6, 5 jaar weinigquote:
teringquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iksta 10 jaar ingeschreven in amsterdam en kan daar en in de plaatsen eromheen amper wat krijgen . Ik sta nog niet lang genoeg ingeschreven. Dus dan klinkt 6, 5 jaar weinig
s vaak wel duurder iig. ik huur nu voorlopig iets via een particulier.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tering
en particuliere huur is zeker onbetaalbaar?
wauw jij weet echt veel over limburgquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:50 schreef Salatrel het volgende:
zuid limburg hoef je niet ingeschreven te staandaar kun je meteen intrekken
ik kom er dan ook regelmatig. Ik ben vooral fan van de Bossche bollen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw jij weet echt veel over limburg
15 jaarquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja s moeilijk en de dorpjes eromheen en plaatsen als zaandam /purmerend zitten allemaal in de regio Amsterdam op woningnet, daar krijg je dus ook moeilijk een woning.
Ze zeggen dat je gem 15 jaar ingeschreven moet staan
In vergelijking met 15 jaar welquote:
Krijg je geld toe.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:50 schreef Salatrel het volgende:
zuid limburg hoef je niet ingeschreven te staandaar kun je meteen intrekken
Den Haag, 10 minuutjes van mijn werkquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar ga je (misschien) wonen?
Oke oke.. dan zie ik je wel een keer hequote:Op zaterdag 13 december 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag, 10 minuutjes van mijn werk
Ja, ik zal naar je zwaaien als ik een keer in de RR zitquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke oke.. dan zie ik je wel een keer he![]()
waarom geen S5?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Samsung S4 besteld bij aboverlenging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |