Nee had je nog niet gezegd voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Deze guy werkt overigens met 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag (___! ) 9:00 - 18:00, 300% uitbetaald
.
#againnotsureifmentionedbefore #srry4vergietkrio
Is voor 2 personen, ntm past nog net op de achterbank.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Waar is krio? Heb hem en z'n barrel nodig om ons naar de PC te rijden.
Nu je internetverbinding nog.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:27 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Tering, mijn mascara in de stofzuiger
Je kan m'n pik likkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu je internetverbinding nog.
zozoquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:38 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Je kan m'n pik likken
Had ik voorspeltquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
hoi jongens, hier zijn de losers
quote:
Fucking huilen johquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:08 schreef hoink581 het volgende:
Waarom doe je nu zo triest Ludo? En Nutz? Puur zodat je een paar users kunnen afzeiken met "u mad?".
Beetje sneu. Beetje sneu. Maarja, het is niet anders.
Frustraties, krijg jij nu lekker op je dak.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Fucking huilen johwaar de fuck heb je het over?
Ja wtfquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Frustraties, krijg jij nu lekker op je dak.
ambirol moet haar bek houdenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkver gek.Ambirol woont daar ook ergens in de buurt toch, kan ze meedoen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ambirol moet haar bek houden
Je leuke SC kliekje wordt ondertussen even onder de loep genomen achter de schermen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Fucking huilen johwaar de fuck heb je het over?
Trillen van angst hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je leuke SC kliekje wordt ondertussen even onder de loep genomen achter de schermen.
Heb je nog sappige details die het verder ongeschonden imago van het SC-kliekje besmeurenquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je leuke SC kliekje wordt ondertussen even onder de loep genomen achter de schermen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
het verder ongeschonden imago van het SC-kliekje
Nee, maar ga alsjeblieft door met dit gedrag wat jullie normaal ook altijd vertonen. Dan wordt het eindelijk eens duidelijk dat ofwel er nog een SC kan komen of dat deze gewoon gesloten moet worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb je nog sappige details die het verder ongeschonden imago van het SC-kliekje besmeuren?
Good luck.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar ga alsjeblieft door met dit gedrag wat jullie normaal ook altijd vertonen. Dan wordt het eindelijk eens duidelijk dat ofwel er nog een SC kan komen of dat deze gewoon gesloten moet worden.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar ga alsjeblieft door met dit gedrag wat jullie normaal ook altijd vertonen. Dan wordt het eindelijk eens duidelijk dat ofwel er nog een SC kan komen of dat deze gewoon gesloten moet worden.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:57 schreef hoink581 het volgende:
Waarom doen jullie uberhaupt zo bitchie tegen een ieder die het waagt hier te posten?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Modus is niet representatief voor iedereen hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof dit de allereerste keer is dat ik hier post.
2Nutzquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:01 schreef Chai het volgende:
Modus is niet representatief voor iedereen hoor.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz
MDMDAD;LKJFADFLK;ADFLKAJDSFA;LDKSFJASDF
En alle andere drollen hier op Chai na.
Zij jankt juist altijd het hardstquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz
MDMDAD;LKJFADFLK;ADFLKAJDSFA;LDKSFJASDF
En alle andere drollen hier op Chloro na.
Is me nooit opgevallen. De enige op Chai natuurlijk na die een beetje normaal doet.quote:
Vas? Dan heb je het wel over lang geleden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen. De enige op Chai natuurlijk na die een beetje normaal doet.
Die Vas en VeerEli dat zijn irritante jankertjes.
homoquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef chroestjov het volgende:
Het valt allemaal wel mee, alleen mensen die er structureel een potje van maken, krijgen terecht standaard wat valse sneren wanneer ze hun rotkop laten zien.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben gedwongen door Frank om hier te posten.
Lekker bezig hoor Eend.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:11 schreef eend112 het volgende:
Hou de kerstgedachten er nog even in jongens kom op hè. We zijn allemaal volwassen en kunnen dit op een fatsoenlijke manier oplossen.
Ik deed enkel wat je zei man. Jij maakt er altijd weer een potje van, een of ander labiel wijf dat hier komt posten over jouw romantische avances. Bah.quote:
Hoe is het afgelopen met die andere troela?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef chroestjov het volgende:
Het valt allemaal wel mee, alleen mensen die er structureel een potje van maken, krijgen terecht standaard wat valse sneren wanneer ze hun rotkop laten zien.
Interessant, vertel meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik deed enkel wat je zei man. Jij maakt er altijd weer een potje van, een of ander labiel wijf dat hier komt posten over jouw romantische avances. Bah.
Hey, hoink581! Leuk dat je er bent, welkom in deze SC! Ik ben MMGYMCMB, Chloro, Veer en ntm zijn de lekkere chicks van deze SC, krio en Modus de opa's (zoals in het programma Oppassen! vroeger), 2NutZ is het gekke neefje, BT de swaggaboy, Gridlok de tuinman en Dima is de hofnar. Doe alsof je thuis bent en kom gerust eens vaker langsquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:57 schreef hoink581 het volgende:
Waarom doen jullie uberhaupt zo bitchie tegen een ieder die het waagt hier te posten?
ga je nou nog stemmen 🙊quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben het eens met voederbietel.
wat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik deed enkel wat je zei man. Jij maakt er altijd weer een potje van, een of ander labiel wijf dat hier komt posten over jouw romantische avances. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |