Senseo op een kantoor? Whutquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo kaolo burgerlijk, mi kanki, hunkeren naar die bakken Senseo-koffie om het vol te houden, niet fatsoenlijk kunnen ruften behalve op de plee, muziek alleen via de radio, eigen bammetjes mee, en maar naar dat scherm staren.
Ja, van die koffiepats (© Veer)? Daar haatten jullie me toen nog op dat ik het nog te zuipen vond ookquote:
Was dat op kantoor? Echt nog nooit van gehoord, dacht dat ze overal wel zo'n automaat hadden staan. Niet dat dat te zuipen is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, van die koffiepats (© Veer)? Daar haatten jullie me toen nog op dat ik het nog te zuipen vond ook?
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was dat op kantoor? Echt nog nooit van gehoord, dacht dat ze overal wel zo'n automaat hadden staan. Niet dat dat te zuipen is.
[ afbeelding ]
Deze units.Krijg altijd een stijfje als ik zo'n apparaat zie.
Wat voor functie had je daar dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo kaolo burgerlijk, mi kanki, hunkeren naar die bakken Senseo-koffie om het vol te houden, niet fatsoenlijk kunnen ruften behalve op de plee, muziek alleen via de radio, eigen bammetjes mee, en maar naar dat scherm staren.
Wat is daar nou hipster aan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja. Op werk hebben ze wel een automaat, die is ook wel te doen
.
Dat geluid. Ken het alleen van de shoppa though (s/o naar Gridlok), no hipster
.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Die dingen staan in tenten waarb
a
r
i
s
t
a
'
s
werken?
.
Wat nou © Veerquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, van die koffiepats (© Veer)? Daar haatten jullie me toen nog op dat ik het nog te zuipen vond ook?
Wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat nou © Veerheb ik toch nooit zo getypt jonge, balhaar
Senior verkoper van vloerenschrobmachineonderdelen, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ditquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Die dingen staan in tenten waarb
a
r
i
s
t
a
'
s
werken?
.
.
Echt wel iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat nou © Veerheb ik toch nooit zo getypt jonge, balhaar
.
Zo'n onzin, elk zichzelf respecterend horecabedrijf heeft zo'n unit staan en lang niet altijd staan daar barista's caramel machiatto's te maken voor omhooggevallen kutjes.quote:
Wat is dat met die kk pumpkin spice lattes. Als je geen koffie lust, neem dan ranja ofzo kkmensenquote:
Geen idee, ken die term alleen maar van mensen die hipsters belachelijk makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dat met die kk pumpkin spice lattes. Als je geen koffie lust, neem dan ranja ofzo kkmensen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n onzin, elk zichzelf respecterend horecabedrijf heeft zo'n unit staan en lang niet altijd staan daar barista's caramel machiatto's te maken voor omhooggevallen kutjes.ja mad
![]()
Zou koffie voor je maken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, ken die term alleen maar van mensen die hipsters belachelijk maken. Nog nooit naar SB geweest =$.
Wat doe je met al dat geld dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Deze guy werkt overigens met 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag (___! ) 9:00 - 18:00, 300% uitbetaald
.
#againnotsureifmentionedbefore #srry4vergietkrio
Mits in de ochtend, braless in mijn overhemd of t-shirtquote:
quote:Ja, gewoon koffie. Of espresso. Of cappuccino, dat mag ook. Maar niks anders. Opkkren met je decaf latte, neem warme melk.
Sparenquote:
Warme chocolademelk met caramelsiroop en Bailey's.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:08 schreef ntm het volgende:
Koffie met een scheutje vanillesiroop of karamel is best lekker hoor
Had vorige maand ofzo Bailey's Magnumsquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met caramelsiroop en Bailey's.![]()
Heb je dat drakenhemd nog?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mits in de ochtend, braless in mijn overhemd of t-shirt.
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Of spenderen met Chloro, Veer en jou.
Oke nicequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mits in de ochtend, braless in mijn overhemd of t-shirt.
[..]![]()
"met je melksnor
"
[..]
Sparen.
Of spenderen met Chloro, Veer en jou.
Haha, hoef jouw geld niet te spenderen, zolang je maar mooi cadeautje geeft op m'n bday.quote:
Oeh klinkt lekker, nooit opquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met caramelsiroop en Bailey's.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:14 schreef Chloroform het volgende:
zolang je maar mooi cadeautje geeft op m'n bday.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef ntm het volgende:
Ik verwacht wel een kerstcadeautje van MMGYMCMB
Als je een keer met je boy op een koude avond thuis zit, maak dat.quote:
Echt aso man, snap dat niet. Dat wijf praat gewoon door en doet niet eens beetje met d'r kont tegen 'm schuren. :squote:
Chicks en hun hard2get gamequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt aso man, snap dat niet. Dat wijf praat gewoon door en doet niet eens beetje met d'r kont tegen 'm schuren. :s
Zal proberenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je een keer met je boy op een koude avond thuis zit, maak dat.En dan met beetje minimarshmellows erin ook. Mi gado diabeticus wat is dat lekker
Echt hoorquote:
Lekker geld laten rollen, dat kunnen de Arabieren welquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Waar is krio? Heb hem en z'n barrel nodig om ons naar de PC te rijden.
Hey schatquote:
Je bent toch geen 69?quote:
Nee maar zou je wel keihard doggy geven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent toch ook geen doggy
ik vis naar jouquote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is weer terug van visvakantie
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef wise het volgende:
dwc gespot;
[ afbeelding ]
[..]
ik vis naar jou
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef wise het volgende:
dwc gespot;
[ afbeelding ]
[..]
ik vis naar jou
Kkver gek.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maandag ja
ik kom uit omgeving haarlem en gym is niet zo super
Nee had je nog niet gezegd voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Deze guy werkt overigens met 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag (___! ) 9:00 - 18:00, 300% uitbetaald
.
#againnotsureifmentionedbefore #srry4vergietkrio
Is voor 2 personen, ntm past nog net op de achterbank.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Waar is krio? Heb hem en z'n barrel nodig om ons naar de PC te rijden.
Nu je internetverbinding nog.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:27 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Tering, mijn mascara in de stofzuiger
Je kan m'n pik likkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu je internetverbinding nog.
zozoquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:38 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Je kan m'n pik likken
Had ik voorspeltquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
hoi jongens, hier zijn de losers
quote:
Fucking huilen johquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:08 schreef hoink581 het volgende:
Waarom doe je nu zo triest Ludo? En Nutz? Puur zodat je een paar users kunnen afzeiken met "u mad?".
Beetje sneu. Beetje sneu. Maarja, het is niet anders.
Frustraties, krijg jij nu lekker op je dak.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Fucking huilen johwaar de fuck heb je het over?
Ja wtfquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Frustraties, krijg jij nu lekker op je dak.
ambirol moet haar bek houdenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Kkver gek.Ambirol woont daar ook ergens in de buurt toch, kan ze meedoen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ambirol moet haar bek houden
Je leuke SC kliekje wordt ondertussen even onder de loep genomen achter de schermen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Fucking huilen johwaar de fuck heb je het over?
Trillen van angst hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je leuke SC kliekje wordt ondertussen even onder de loep genomen achter de schermen.
Heb je nog sappige details die het verder ongeschonden imago van het SC-kliekje besmeurenquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je leuke SC kliekje wordt ondertussen even onder de loep genomen achter de schermen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
het verder ongeschonden imago van het SC-kliekje
Nee, maar ga alsjeblieft door met dit gedrag wat jullie normaal ook altijd vertonen. Dan wordt het eindelijk eens duidelijk dat ofwel er nog een SC kan komen of dat deze gewoon gesloten moet worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb je nog sappige details die het verder ongeschonden imago van het SC-kliekje besmeuren?
Good luck.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar ga alsjeblieft door met dit gedrag wat jullie normaal ook altijd vertonen. Dan wordt het eindelijk eens duidelijk dat ofwel er nog een SC kan komen of dat deze gewoon gesloten moet worden.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, maar ga alsjeblieft door met dit gedrag wat jullie normaal ook altijd vertonen. Dan wordt het eindelijk eens duidelijk dat ofwel er nog een SC kan komen of dat deze gewoon gesloten moet worden.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:57 schreef hoink581 het volgende:
Waarom doen jullie uberhaupt zo bitchie tegen een ieder die het waagt hier te posten?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Modus is niet representatief voor iedereen hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof dit de allereerste keer is dat ik hier post.
2Nutzquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:01 schreef Chai het volgende:
Modus is niet representatief voor iedereen hoor.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz
MDMDAD;LKJFADFLK;ADFLKAJDSFA;LDKSFJASDF
En alle andere drollen hier op Chai na.
Zij jankt juist altijd het hardstquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz
MDMDAD;LKJFADFLK;ADFLKAJDSFA;LDKSFJASDF
En alle andere drollen hier op Chloro na.
Is me nooit opgevallen. De enige op Chai natuurlijk na die een beetje normaal doet.quote:
Vas? Dan heb je het wel over lang geleden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen. De enige op Chai natuurlijk na die een beetje normaal doet.
Die Vas en VeerEli dat zijn irritante jankertjes.
homoquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef chroestjov het volgende:
Het valt allemaal wel mee, alleen mensen die er structureel een potje van maken, krijgen terecht standaard wat valse sneren wanneer ze hun rotkop laten zien.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben gedwongen door Frank om hier te posten.
Lekker bezig hoor Eend.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:11 schreef eend112 het volgende:
Hou de kerstgedachten er nog even in jongens kom op hè. We zijn allemaal volwassen en kunnen dit op een fatsoenlijke manier oplossen.
Ik deed enkel wat je zei man. Jij maakt er altijd weer een potje van, een of ander labiel wijf dat hier komt posten over jouw romantische avances. Bah.quote:
Hoe is het afgelopen met die andere troela?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:03 schreef chroestjov het volgende:
Het valt allemaal wel mee, alleen mensen die er structureel een potje van maken, krijgen terecht standaard wat valse sneren wanneer ze hun rotkop laten zien.
Interessant, vertel meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik deed enkel wat je zei man. Jij maakt er altijd weer een potje van, een of ander labiel wijf dat hier komt posten over jouw romantische avances. Bah.
Hey, hoink581! Leuk dat je er bent, welkom in deze SC! Ik ben MMGYMCMB, Chloro, Veer en ntm zijn de lekkere chicks van deze SC, krio en Modus de opa's (zoals in het programma Oppassen! vroeger), 2NutZ is het gekke neefje, BT de swaggaboy, Gridlok de tuinman en Dima is de hofnar. Doe alsof je thuis bent en kom gerust eens vaker langsquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:57 schreef hoink581 het volgende:
Waarom doen jullie uberhaupt zo bitchie tegen een ieder die het waagt hier te posten?
ga je nou nog stemmen 🙊quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben het eens met voederbietel.
wat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik deed enkel wat je zei man. Jij maakt er altijd weer een potje van, een of ander labiel wijf dat hier komt posten over jouw romantische avances. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |