ik zal er ook zijn, als je belooft dat je ariana's kerstliedje gaat draaien uiteraardquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
het is gelukkig nu weer open
tot vanavond
Soberso.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal er ook zijn, als je belooft dat je ariana's kerstliedje gaat draaien uiteraard
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef DjeDje het volgende:
Hallo mensjes.
Hey, alles goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denken dat het internet van de huidige 15 jarige generatie is, heh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:12 schreef hondebrokje het volgende:
2 nutz is bijna 30 toch? Wat verwacht je van 30 jarige zielen op internet :/
Ja mag dat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef eend112 het volgende:
Jullie hebben geluk, ntm jij mag wel naar ons topic komen hoor
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denken dat het internet van de huidige 15 jarige generatie is, heh.
Zeker wetenquote:
Haha mooizo en dankje! Het lijkt alleen zo door de laagjes, het is niet echt zo kort gelukkig. Vind lang haar leuker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Mooi! Staat je leuk hoor die boblijnMet mij gaat het ook goed
K weet niet getuigd beetje van simpelheid als je na je 25e nog op fok zit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denken dat het internet van de huidige 15 jarige generatie is, heh.
Hoe kort is het dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha mooizo en dankje! Het lijkt alleen zo door de laagjes, het is niet echt zo kort gelukkig. Vind lang haar leuker.
Moet jij niet buiten spelen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
K weet niet getuigd beetje van simpelheid als je na je 25e nog op fok zit.
Sullig
( persoonlijke mening)
( no hate )
raar vind ik dat altijd dames die verkondigen dat hun haar ( bijna) niet groeit. Mijn haar groeit juist snel maar wordt wel dunner des te langer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe kort is het dan?Ja ik vind zelf lang haar ook het mooist, heb ook clip-in extensions die ik soms dan in doe. :p Haar groeit niet zo snel helaas.
In zomer-kleren wel ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Is het daar niet beetje te koud voor...
Net iets over mn schouder. Mijn haar groeit ook zo langzaam en clip in extensions lijken mij zo vervelend! Elke dag drama er mee..quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe kort is het dan?Ja ik vind zelf lang haar ook het mooist, heb ook clip-in extensions die ik soms dan in doe. :p Haar groeit niet zo snel helaas.
Ja ik knip de dode punten er ook wel om de paar maanden af, anders groeit het ook wel sneller natuurlijk. Maar die dode punten zien er niet uit. Extensions zorgt ook voor volume dus je kan het proberen. Btw jij bent supergirl toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:25 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
raar vind ik dat altijd dames die verkondigen dat hun haar ( bijna) niet groeit. Mijn haar groeit juist snel maar wordt wel dunner des te langer.
Ik wil extensions voor dikte.
Ja maar probleem is dat ik juist niet echt dode punten heb mijn haar is gezond maar vooral dun en sluik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik knip de dode punten er ook wel om de paar maanden af, anders groeit het ook wel sneller natuurlijk. Maar die dode punten zien er niet uit. Extensions zorgt ook voor volume dus je kan het proberen. Btw jij bent supergirl toch?
Oh dat valt mee. Nou het kost maar paar minuten tijd om ze in je haar te zetten (wel even doorhebben hoe het zit). In de verzorging kan nog wel tijd zitten, het wassen en haarmasker in doen. Maar je hoeft ze niet elke dag aan tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Net iets over mn schouder. Mijn haar groeit ook zo langzaam en clip in extensions lijken mij zo vervelend! Elke dag drama er mee..
Nee precies!quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh dat valt mee. Nou het kost maar paar minuten tijd om ze in je haar te zetten (wel even doorhebben hoe het zit). In de verzorging kan nog wel tijd zitten, het wassen en haarmasker in doen. Maar je hoeft ze niet elke dag aan toch
Heb je normaal krullen? Wel beter dat je het geknipt heb, krijg je weer gezond nieuw haarquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee precies!
Ik hoop gewoon dat mijn haar dit keer sneller groeit.. Doordat ik het veel stijlde groeide het niet snel. En toen moest er een stuk af. Nu voorlopig met kort haar lopen op zo'n lengte dat te kort is voor lang haar en te lang voor kort haar.
Ja, vreselijk krullen..quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je normaal krullen? Wel beter dat je het geknipt heb, krijg je weer gezond nieuw haarIk stijlde mijn haar vroeger ook veel, toen een stuk afgeknipt en je merkt dan wel het verschil
Komt goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, vreselijk krullen..
Maar inderdaad ik merk heel erg het verschil met geknipt haar. Veel maskers in doen en vgoed erzorgen, dan zie ik wel hoe lang het zo gezond en nieuw blijft.
Ja.. klopt. Ik wil graag lang haar met krullen, maar het zit allemaal niet mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Komt goedKrullen verzorgen kost veel tijd
Haha ik ook! Lang krullend haarquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. klopt. Ik wil graag lang haar met krullen, maar het zit allemaal niet mee.
Als je straks een grotemensenbaan hebt is het enkel 8.30 - 17.00. Ripquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
9:00 - 21:30inb4 commentaar #dagboek
Ik trek een een kk lange dag bij AH veel beter dan zo'n kantoordag zoals bijv. tijdens m'n stagequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je straks een grotemensenbaan hebt is het enkel 8.30 - 17.00. Rip
Zou dat sowieso niet kunnen, hele dag op kantoor achter zo'n scherm. Bah.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik trek een een kk lange dag bij AH veel beter dan zo'n kantoordag zoals bijv. tijdens m'n stage.
Ik werd daar zo moe(deloos) van, nu slaap ik minder dan 3/4 van wat ik toen sliep + werk me het zweet in de bilnaad en alsnog is dit veel beter te doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou dat sowieso niet kunnen, hele dag op kantoor achter zo'n scherm. Bah.
En het vooruitzicht dat je dat tot minstens je 67e moet doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik werd daar zo moe(deloos) van, nu slaap ik minder dan 3/4 van wat ik toen sliep + werk me het zweet in de bilnaad en alsnog is dit veel beter te doen.
1. Loterij winnenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En het vooruitzicht dat je dat tot minstens je 67e moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |