Laat me aan je snuffelen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pro tip. Douche 1x per dag. En scheer je okselhaar
Ik ruik lekker
tata's be like..quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
Okselhaar scheren? gewoon natural klein bosje hebben
tata's be like fresh 'n clean.quote:
Spannendquote:
dushiiiiij hoe gaat met je girlyquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al de derde keer dat je die hier post.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
ib4 alle losers die hier normaal nooit posten.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ludo, ex-modje. En 2Nutz, de meest sneue persoon op KLB.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kerel is echt de ultieme kankerlijer. Mag wat mij betreft wel vingertumors krijgen.
Stank voor dank inderdaad. Bevestigd alleen maar het beeld dat we allemaal al hadden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
wel een beetje heel erg sneu om het topic te sluiten terwijl hoink bezig is met de tussenstanden
Nee, consequent beleid is te veel gevraagd, net zoals de FOK!shop repareren, dat is ook te veel werk, alles is te veel werk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat was het vanaf topic 3 idd al, maar echt consequent de SC in toom houden heeft sowieso niet de grootste prioriteit bij de hoge heren, geloof ik.. Sowieso altijd rond een uur of 8/9 's avonds, kijk in KLB en het topic met de meeste posts gaat vanaf pagina 1 al niet meer over het topic maar verzandt meteen in een SC (die normaal dan verder gingen in
nachtbagger
) door die zwakbegaafden die nu topposter zijn in die verkiezingsreeks.
Zal mij aan mijn reet roesten verder maar ik snap het nut nooit zo van wel regels hebben maar ze niet handhaven.
Triest ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
wel een beetje heel erg sneu om het topic te sluiten terwijl hoink bezig is met de tussenstanden
Dat moeten jullie de schuld in dit geval bij jezelf gaan zoeken, niet bij mij of bij iemand anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:52 schreef Der_Mann het volgende:
:$ waar deel jij handtekeningen uit?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat moeten jullie de schuld in dit geval bij jezelf gaan zoeken, niet bij mij of bij iemand anders.
Jullie waren gewaarschuwd, toch doorgegaan en dan moet je nu maar leven met de consequentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |