SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door deadprez op 19-12-2014 20:30:58 ]Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
sorryquote:
:/quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
even voor de nieuwe mensen: dit is geen SLOWCHAT. plezier hebben doe je maar in andere topics, hier alleen maar over verkiezingen hebben. bedank de geweldige netsplitter daarvoor
srs ook die users die gingen zeuren over deze reeks in FB, hoe sneuquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
even voor de nieuwe mensen: dit is geen SLOWCHAT. plezier hebben doe je maar in andere topics, hier alleen maar over verkiezingen hebben. bedank de geweldige netsplitter daarvoor
En als we dan allemaal naar de sc gestuurd worden is het ook weer janken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
srs ook die users die gingen zeuren over deze reeks in FB, hoe sneu
het gejank is al begonnen zag ik netquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
En als we dan allemaal naar de sc gestuurd worden is het ook weer janken.
Idd, ik snap sowieso niet waarom je dat doet...quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
ib4 alle losers die hier normaal nooit posten.
Ludo, ex-modje. En 2Nutz, de meest sneue persoon op KLB.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja kom dan als ze dit dicht gooienquote:
Maar dit voelt anders okquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja kom dan als ze dit dicht gooien
en Ludo z'n reden: ''Ik had gewoon zin om het vuurtje op te stoken, don't blame me.''quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ludo, ex-modje. En 2Nutz, de meest sneue persoon op KLB.
het is best grappig om ze daar helemaal mad te zien worden omdat er andere users posten dan het coole groepjequote:
mweh het zijn vooral 2nutz en modus die dat niet kunnen hendelenquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
het is best grappig om ze daar helemaal mad te zien worden omdat er andere users posten dan het coole groepje
ai is coolquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja kom dan als ze dit dicht gooien
Kan er nog wel een paar noemen maar wil ze geen indirecte aandacht gevenquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh het zijn vooral 2nutz en modus die dat niet kunnen hendelen
Neequote:Op vrijdag 19 december 2014 17:42 schreef Blackings het volgende:
Mag je zomaar een SC openen in ONZ?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:43 schreef Blackings het volgende:
Deadprez DM even de oudste mod van ONZ om te overleggen of je een nieuwe SC mag maken voor Radio Deadprez (indien hij ermee akkoord gaat dan fix ik wel iets lol)
jonge ik ben niet bekend ok.quote:
misschien merkt niemand het als ik daar uit het niets probeer mee te postenquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel een stuk of 10 SC's
Maar ik wil helemaal niet blijvend naar ONZ verhuizen.quote:
jawel, ik postte 1 keer in radio49, ik werd gelijk gestalkt door 4 mensen in DM.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
misschien merkt niemand het als ik daar uit het niets probeer mee te posten
ga jij eerst daarna ga ik wel als niemand je aanvaltquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
misschien merkt niemand het als ik daar uit het niets probeer mee te posten
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet blijvend naar ONZ verhuizen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga jij eerst daarna ga ik wel als niemand je aanvalt
Niks mis met onz verder hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ook niet
Nachtbagger in ONZ
Ik heb ook nooit in die stinkquiz gepost.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee laat maar
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee laat maar
ja er is ook verder niks.quote:
Daar houden ze in ieder geval wel van alpaca's.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee laat maar
Ja toch, wss kwam hij even biggie doen ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:49 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, vooralsnog is er sws niks aan de hand. We kunnen hier nog gewoon posten, dus boeie verder.
mehquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:49 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, vooralsnog is er sws niks aan de hand. We kunnen hier nog gewoon posten, dus boeie verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef Remqo het volgende:
Slowchat mag niet meer?
Dan maar weer Tatjana campagne:
[ afbeelding ]
ff laten zien dat ie macht heeftquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ja toch, wss kwam hij even biggie doen ofzo.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef Remqo het volgende:
Slowchat mag niet meer?
[ afbeelding ]
geilquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef Remqo het volgende:
Slowchat mag niet meer?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef Blackings het volgende:
Door die ene gozer die heel de tijd thug life shit bleef posten zijn mijn suggesties 90% thug life geworden.dat was ik wssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:49 schreef Blackings het volgende:
ONZ-SC pokkoe
https://soundcloud.com/klojo120/onz-sc-jingle
Ze blijven goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef Remqo het volgende:
Slowchat mag niet meer?
[ afbeelding ]
Zou nemenquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef Remqo het volgende:
Slowchat mag niet meer?
[ afbeelding ]
De Tatjana classicquote:
zou kopen en op fappenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:22 schreef Remqo het volgende:
Als ik genoeg Tatjana-paints maak, kan ik een kalender uitbrengen
dan is het goed bbyquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:17 schreef DjeDje het volgende:
Deadprezzzsssz,
Ik wilde gewoon op jou stemmen en vond het gewoon een leuke titel. Een niet teveel achterliggende gedachte komt er bij kijken.
nahquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:45 schreef Der_Mann het volgende:
in de SC zitten ze ons belachelijk te maken en wij maken ze hier belachelijk
wordt dit straks oorlog?
waarop?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:45 schreef Der_Mann het volgende:
wordt dit straks oorlog?
nee, dat zou wel echt te sneu zijn voor iedere betrokkene.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:45 schreef Der_Mann het volgende:
wordt dit straks oorlog?
beetje wel ja. weet nu ook niet echt meer waar ik over moet posten. zullen we mijn overwegingen bespreken voor wie ik ga nomineren?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:14 schreef Fylax het volgende:
Ik wilde eerst met mijn Fylax Friday radioshow een minuut stilte doen voor het overlijden van deze reeks, maar omdat 'ie nu weer open is vanavond een feestje met mijn radioshow.
ja, heb je nog niet gestemdquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
beetje wel ja. weet nu ook niet echt meer waar ik over moet posten. zullen we mijn overwegingen bespreken voor wie ik ga nomineren?
Aightquote:
Ja, dat snapte ikquote:
Nog 2 categorieeen, maar ik laat 101 effe eruit denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
Lukt het een beetje met de tussenstand, hoink?
Elke categorie zowat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja, heb je nog niet gestemd? waar twijfel je over
Dacht ik ook. Maar de fokdruk is groot hier.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Elke categorie zowat.Ik denk niet dat ik nog ga stemmen eigenlijk
Gewoon doen snel eerst ingevingen invullenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
coolquote:
Komt zometeen wel goed met FF.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Toch hangt er beetje een onrustige sfeer hier.
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:48 schreef richolio het volgende:
Ik heb ook 3 stemmen voor categorie 8! Toch.. *ff opnieuw tellen doet*
Dima gaat wel goed met die trouwens
Wat waar?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:23 schreef DjeDje het volgende:
Ene nikonlover is terug zo te lezen. Wie is dat?
Ben je in het echt net zo groen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:23 schreef DjeDje het volgende:
Ene nikonlover is terug zo te lezen. Wie is dat?
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je in het echt net zo groen?
Doe ik nu wel ffquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:25 schreef hoink581 het volgende:
Dp zet de tussenstand straks in de OP.
Maak me gek.quote:
Niks mis met zo'n lekker natuurlijk bruin tintje en kontharen op je hoofd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Gerard Joling denken. Super
dat was echt kkrbriljantquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef Blackings het volgende:
1 keer hoogtepunt met skypecalls mit lompehork
Lekkere tarrels die over je voorhoofd glijden. Hmm.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks mis met zo'n lekker natuurlijk bruin tintje en kontharen op je hoofd.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lekkere tarrels die over je voorhoofd glijden. Hmm.
homohaterquote:
die hebben aids enzoquote:
godverquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lekkere tarrels die over je voorhoofd glijden. Hmm.
Negers ook maar als je dat zegt ben je zeker weer racistisch?quote:
Wel in dit land? Hahahahahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik wilde noit meer fokken in dee staat
Voel jij niks van.quote:
Jij weet ook echt helemaal niks hè.quote:
Sommige dingen zijn niet belangrijk om te weten, kut ONZ gvd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij weet ook echt helemaal niks hè.
Ik kom normaal ook niet bij die radioshit, maar fylax z'n shows zijn coolquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn niet belangrijk om te weten, kut ONZ gvd.
KRIHG DE TYCISquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Rot op ga sociaal doen ipv tijdens borrel FOK!
AIDS MUZIEK AIDS ALLESquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef deadprez het volgende:
wrm luisteren jullie niet naar fylax friday?
Whehehquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar goed. Deadprez.
Ik probeerde een mapima topic te maken maar het lukte simpelweg niet.
Zoveel saaiheid kon ik gewoon niet uit mijn vingers krijgen.
je kan liedjes aanvragen mangquote:
gewoon fylax een dm sturenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
\ja kan ik toch niet man, ik ben een fossiel ik snap net hou fok wekt
Tuurlijk, weet alleen niet of hij het zal draaienquote:
\quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk, weet alleen niet of hij het zal draaien
Hij doet het maar. Volgens mij draait hij alleen maar hopperdehap en hardstylequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk, weet alleen niet of hij het zal draaien
Slaap, niet blowen hé? Dan krijg je echt ruzie met mij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik kan beter weer gaan blowen daar gong ik beter mee om
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Slaap, niet blowen hé? Dan krijg je echt ruzie met mij.
ja en ariana grandequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij doet het maar. Volgens mij draait hij alleen maar hopperdehap en hardstyle
Oh BR hou van mij alsjebleuftquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Slaap, niet blowen hé? Dan krijg je echt ruzie met mij.
Nee ik heb mijn eigen muziek weer opstaan tot het nummer voorbij isquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoor het jaDit kan je toch niet serieus luisteren. Aanstellerig gezang.
Juist omdat ik je zo graag mag mag je niet blowen van mij. Als je lekker teut bent na een kerstborrel dat vind ik alleen maar geestigquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Oh BR hou van mij alsjebleuft
iedereen haat me hier
omdat ik weer dronek ben op vrijdag maa het was een kerstbolrrel ik deed allen maar sociaal :'9
Omdat deadprez met mods slaaptquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef HPLC het volgende:
Waarom is dit topic weer open eigenlijk?
quote:
Ja ja, zich helemaal naar de tering zuipen is geen probleem maar een joint gaat te ver. Heul logisch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Juist omdat ik je zo graag mag mag je niet blowen van mij. Als je lekker teut bent na een kerstborrel dat vind ik alleen maar geestig
Ik doe geen van beiden maar ik heb liever een stoned persoon tegenover mezelf staan dan een dronken persoon.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Juist omdat ik je zo graag mag mag je niet blowen van mij. Als je lekker teut bent na een kerstborrel dat vind ik alleen maar geestig
Dan probeer jij mensen over te halen tot rottigheid. Gelukkig duren mijn kerstborrels altijd tot zo'n uur dat oude vrouwtjes die de vijftig spoedig zien naderen allang op bed liggen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind drinken veel minder eng dan die griezelige drugs. Verder zie ik Slaap hier altijd nuchter. En nu moet ik lachen, want hij zit echt teut in een DM hier hahahahahaahhaaquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja, zich helemaal naar de tering zuipen is geen probleem maar een joint gaat te ver. Heul logisch.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind drinken veel minder eng dan die griezelige drugs.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:02 schreef Catkiller het volgende:
maar ik heb liever een stoned persoon tegenover mezelf staan dan een dronken persoon.
Jij vraagt om een deegroller achter in je nek. Frankmans, foeiiiii. De stoom komt m'n oren uit. Het enige wat me leuk leek was als jij teut en al, slotjes zou zetten op posts hier. Met gehik en gestotter erbij. En verder maakt mijn leeftijd niet uit, ook al heb ik een gouden heup, houten been, glazen oog en granieten knie. Duidelijk?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan probeer jij mensen over te halen tot rottigheid. Gelukkig duren mijn kerstborrels altijd tot zo'n uur dat oude vrouwtjes die de vijftig spoedig zien naderen allang op bed liggen.
Jeetje, wat een saaie boel.quote:
Sorry mevrouw.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij vraagt om een deegroller achter in je nek. Frankmans, foeiiiii. De stoom komt m'n oren uit. Het enige wat me leuk leek was als jij teut en al, slotjes zou zetten op posts hier. Met gehik en gestotter erbij. En verder maakt mijn leeftijd niet uit, ook al heb ik een gouden heup, houten been, glazen oog en granieten knie. Duidelijk?
ik ben straight edge, nog nooit gerookt of gedronkenquote:
Net zo stoer als wanneer je wel drinkt of rookt. Gewoon een simpele keuze die je maakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben straight edge, nog nooit gerookt of gedronken
stoer toch?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stoer toch?
maar ik vind mijn keuze stoerder omdat het mijn keuze is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zo stoer als wanneer je wel drinkt of rookt. Gewoon een simpele keuze die je maakt.
heb je ook zo'n kruis van duckt tape op je hand zitten?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stoer toch?
Jij krijgt een prachtige word art van me.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar je feliciteert me wel hé?Ik ben dan toch alweer 49 jaar geleden opgericht.
nee, moet dat dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je ook zo'n kruis van duckt tape op je hand zitten?
ja dat deden dat soort homo's vroegerquote:
oh dus daarom heb ik nog geen chickie gehosseld, ik ben blijkbaar homoseksueelquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat deden dat soort homo's vroeger
blijkbaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dus daarom heb ik nog geen chickie gehosseld, ik ben blijkbaar homoseksueel
Ik weet niet wat dat is, maar het klinkt heel lief.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij krijgt een prachtige word art van me.
Als je het helemaal niet nodig hebt en prima zonder kan, dan zou ik het ook niet aanraden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Af en toe wat drank, voor de gezellig.
Maar voor de rest, nee
Omdat je niet rookt of drinkt vinden ze je een saaie zak en komt je autisme nog sterker naar voren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dus daarom heb ik nog geen chickie gehosseld, ik ben blijkbaar homoseksueel
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je niet rookt of drinkt vinden ze je een saaie zak en komt je autisme nog sterker naar voren.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar het klinkt heel lief.
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je het helemaal niet nodig hebt en prima zonder kan, dan zou ik het ook niet aanraden.
En uiteindelijk zie je er beter uit waarschijnlijk dan jouw leeftijdsgenoten die er wel op los hebben geleefd.
Ik stuur nog een veel foutere.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Te vroegggg, te vroegggg nog... maar ik snap 'm.
Eh... het is toch wel een eh... ordentelijke hé?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik stuur nog een veel foutere.
Je moet niet roken, beter een halve liter weg tikken.quote:
Het zal de leeftijd zijn.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klopt. Verstand komt met de jaren
Jawel. Ik zat er eerst aan te denken om een naaktfoto van mezelf te sturen met 49 in slagroom op mijn borst gespoten, maar ik realiseer me dat jij ook gewoon nog wil genieten van je nachtrust zonder dat je weer - net zoals 45 jaar geleden - bang bent voor het monster onder je bed. Zou gemeen zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... het is toch wel een eh... ordentelijke hé?
*kijkt benauwd*
Eh Frank... jij wás dat monster...quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel. Ik zat er eerst aan te denken om een naaktfoto van mezelf te sturen met 49 in slagroom op mijn borst gespoten, maar ik realiseer me dat jij ook gewoon nog wil genieten van je nachtrust zonder dat je weer - net zoals 45 jaar geleden - bang bent voor het monster onder je bed. Zou gemeen zijn.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel. Ik zat er eerst aan te denken om een naaktfoto van mezelf te sturen met 49 in slagroom op mijn borst gespoten, maar ik realiseer me dat jij ook gewoon nog wil genieten van je nachtrust zonder dat je weer - net zoals 45 jaar geleden - bang bent voor het monster onder je bed. Zou gemeen zijn.
Dat zal zo'n beest geweest zijn. Die leefden toen nog namelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh Frank... jij wás dat monster...
Liever niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil iemand op mijn verjaardag de eventuele foto die Frankmans naar mij stuurt, eerst bekijken voordat ik 'm onder ogen krijg? Ik heb nogal gevoelige ogen en Frankmans heeft snode plannen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zal zo'n beest geweest zijn. Die leefden toen nog namelijk.
[ afbeelding ]
Mensen zijn nieuwsgierig. Ik weet zeker dat als ik je een linkje stuurt dat je het niet kan laten om te klikken. 100%quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil iemand op mijn verjaardag de eventuele foto die Frankmans naar mij stuurt, eerst bekijken voordat ik 'm onder ogen krijg? Ik heb nogal gevoelige ogen en Frankmans heeft snode plannen.
Dan zet ik eerst de Kinderfilter aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen zijn nieuwsgierig. Ik weet zeker dat als ik je een linkje stuurt dat je het niet kan laten om te klikken. 100%
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Remqo het volgende:
En verder met de Tatjana campagne:
Voor degenen die de vorige gemist heeft:
[ afbeelding ]
En nu ook de Kerst Tatjana:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Remqo het volgende:
En verder met de Tatjana campagne:
Voor degenen die de vorige gemist heeft:
[ afbeelding ]
En nu ook de Kerst Tatjana:
[ afbeelding ]
Toch eens even met wat ICT-vaardige mensen bellen hoe dat te omzeilen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan zet ik eerst de Kinderfilter aan.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zal zo'n beest geweest zijn. Die leefden toen nog namelijk.
[ afbeelding ]
24quote:
Ik zou de middelbare school nog wel een keer willen doen. Dat was echt een leuke tijd srsquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik moet zeggen: het leven wordt alleen maar beter. Ik zou echt nooit, maar dan ook nooit meer 20 willen zijn.
Ja chill toch, bietje doen wat je wil zonder dat het een strafblad oplevertquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En zou je nu al, opnieuw 17 willen zijn....?
Oh ja, jullie mogen niet meer drinkenquote:
Nope, helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, jullie mogen niet meer drinken
Maar je bent toch niet bezig met al dan niet een strafblad krijgen? Daar krijg je toch last mee met werk en zo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja chill toch, bietje doen wat je wil zonder dat het een strafblad oplevert
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja chill toch, bietje doen wat je wil zonder dat het een strafblad oplevert
Als je minderjarig bent vervalt het als je 18 wordt geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet bezig met al dan niet een strafblad krijgen? Daar krijg je toch last mee met werk en zo?
hehehquote:
ahahah a mattiequote:
Nee juist niet, je leest niet goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Frank, wij moeten Deadprez eens gaan opvoeden. Jij kunt info overbrengen, ik kan streng zijn.
Hij is met een strafblad bezig. Dat kán niet. De jongen begint het in het leven. Straks wordt ie een schavuit.
Ohw. Ik begreep het al niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee juist niet, je leest niet goed.
Heb je die piek al gezien?quote:
Ik denk dat Frank de hoop al opgegeven heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohw. Ik begreep het al niet.
Maar Ome Frank kan goede raad geven hoor. Hij is namelijk ook heel oud, net als ik
lekkere noodles en kinder porno bom onder bus geert wilders meer meer meer aivd kom danquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef deadprez het volgende:
Zou sowieso niet weten hoe ik dat vanaf mijn zolderkamer voor elkaar zou moeten krijgen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
lekkere noodles en kinder porno bom onder bus geert wilders meer meer meer aivd kom dan
Dit blijven zeggen
Nee hoor. Die geeft nooit op.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat Frank de hoop al opgegeven heeft.
Door schade en schande wordt men wijs. We hoeven hem dus niet op te voeden, over een jaar of 40, 50 is Deadprez een wijs man. Een heel wijs man. Voor het melodramatische effect kan hij dan ook nog een heel lange witte baard laten groeien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Frank, wij moeten Deadprez eens gaan opvoeden. Jij kunt info overbrengen, ik kan streng zijn.
Hij is met een strafblad bezig. Dat kán niet. De jongen begint net in het leven. Straks wordt ie een schavuit.
Mij is overigens nooit verteld - ik zie het nu pas - dat ik als baby ooit een beroerte heb gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Frank, dit is die babyfoto van jezelf die je me ooit stuurde. Die stuur ik naar DeadPrez.
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. En heel tof dat je 'm aanbiedt z'n suikeroom te zijn. Altijd handig voor de grote uitgavenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Door schade en schande wordt men wijs. We hoeven hem dus niet op te voeden, over een jaar of 40, 50 is Deadprez een wijs man. Een heel wijs man. Voor het melodramatische effect kan hij dan ook nog een heel lange witte baard laten groeien.
Dan zuipt hij meteen mijn bier op. Echt niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En heel tof dat je 'm aanbiedt z'n suikeroom te zijn. Altijd handig voor de grote uitgaven
Mannen met zo'n snor zijn vrijwel altijd potloodventers, klopt dat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef hoink581 het volgende:
Man, louter complimenten over mijn krulsnor. Nu net weer.
Het is een beschaafde jongen. Zo eentje die 's avonds zijn haren kamt voor het slapengaan. Dus aan dat bier komt ie niet hoor. Dat drink jij toch echt helemaal zelf op. 's Nachts.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zuipt hij meteen mijn bier op. Echt niet.
Het is een heel nette jongen. Zo'n nette jongen dat ik hem rustig - als ik die zou hebben - met mijn dochter uit zou laten gaan, in de wetenschap dat hij al zoveel halve liters op heeft dat er daarbeneden toch niets meer afspeelt, op het bier er weer uit pissen na dan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is een beschaafde jongen. Zo eentje die 's avonds zijn haren kamt voor het slapengaan. Dus aan dat bier komt ie niet hoor. Dat drink jij toch echt helemaal zelf op. 's Nachts.
lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mannen met zo'n snor zijn vrijwel altijd potloodventers, klopt dat?
Je snor is wel dope man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef hoink581 het volgende:
Man, louter complimenten over mijn krulsnor. Nu net weer.
Is dat statstisch bewezen? Ben wel een beetje exhoibitionistisch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef Catkiller het volgende:
Mannen met zo'n snor zijn vrijwel altijd potloodventers, klopt dat?
Jullie moeten samen een keer uitgaan. En dan helemaal teut door de stad lopen. Armen om de schouder, luid lallend.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is een heel nette jongen. Zo'n nette jongen dat ik hem rustig - als ik die zou hebben - met mijn dochter uit zou laten gaan, in de wetenschap dat hij al zoveel halve liters op heeft dat er daarbeneden toch niets meer afspeelt, op het bier er weer uit pissen na dan.
je bedoelt dat je houses online aanrandt en agressief reageert als ze je psychologische aanrandingen afkeurt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dat statstisch bewezen? Ben wel een beetje exhoibitionistisch.
Voor zover ik weet niet. Nu vraag ik mijzelf wel af of die mensen altijd een stijve hebben wanneer ze zichzelf flashen trouwens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dat statstisch bewezen? Ben wel een beetje exhoibitionistisch.
Dat moet jij wel mee. Er moet altijd iemand mee die de boel een beetje in goede banen leidt. Dan kunnen we zo heel charmant om je heen hangen en dergelijke.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jullie moeten samen een keer uitgaan. En dan helemaal teut door de stad lopen. Armen om de schouder, luid lallend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |