nee, bewust niet veranderd.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
2x een naamtopic. Wat wil je nog meer jong!
swsquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
fylax friday best friday
JATOG JONGENS
Neenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
fylax friday best friday
JATOG JONGENS
Der_Mann opent altijd boemtraag.quote:
ik heb ooit maar 1 topic in een reeks geopendquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
Der_Mann opent altijd boemtraag.
ja, duurde fucking lang man in de "klb sc".quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb ooit maar 1 topic in een reeks geopend
Dat mogen ze nog geen eens horenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
hou eens op met het woord neuken te zeggen, daar kunnen fylax z'n 15 jarige oortjes nog niet tegen
dat is omdat ik eerst paar minuutjes wachtte op iemand andersquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja, duurde fucking lang man in de "klb sc".
hij was 13 tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
hou eens op met het woord neuken te zeggen, daar kunnen fylax z'n 15 jarige oortjes nog niet tegen
Wij zijn maatjes in realquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Blackings het volgende:
Tweelo vs Fylax vechtmeet oder niet?
Ik heb er een op whatsapp. Toevallig is dat dan ook meteen mn vriendinquote:
da's leuk man.quote:
Brennie klinkt als een pre-WW2 auto.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Geralt het volgende:
Iedereen weet dat Brennie en ik samen zijn toch? Ik bedoel daar is weinig schokkends aan hoor
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Blackings het volgende:
Enige Fokker op whatsapp is een gozer van school, ik weet niet eens of hij op FOK! zit, maar hij is zo autistisch dat ik er vanuit ga.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Blackings het volgende:
Enige Fokker op whatsapp is een gozer van school, ik weet niet eens of hij op FOK! zit, maar hij is zo autistisch dat ik er vanuit ga.
CHUCKIE x LUPE FIASCO x TOO $HORT x SNOW THA PRODUCT - MAKIN' PAPERS (MARK INSTINCT RMX)quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
CHUCKIE x LUPE FIASCO x TOO $HORT x SNOW THA PRODUCT - MAKIN' PAPERS (MARK INSTINCT RMX)
JULLIE HOEVEN NIET TE SCHREEUUWEEENNNNquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
JULLIE HOEVEN NIET TE SCHREEUUWEEENNNN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd supertof nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live For Hardstyle!
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mehquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
dit is sws het beste nummer van de avond
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:32 schreef appelen het volgende:
Wat een leuk nummer!de meningen zijn wel verschillend pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
het is niet kut ofzo, maar echt al veel te vaak gehoordquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
I BLESS THE RAINS DOWN IN AAAAAAAAAAAAAAFRIIIICCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ja maar ik ben de #2 ariana fan dus je weet dat het met mijn smaak goed zitquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
de meningen zijn wel verschillend pff
Beetje grijsgedraaidquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live For Hardstyle!
Nooit gesnapt dat nummer. Het regent toch nooits in Afrika?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
I BLESS THE RAINS DOWN IN AAAAAAAAAAAAAAFRIIIICCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:34 schreef tweelo_1997 het volgende:
OG3NE op RTL4ff rtl4 opgezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En in haar kopje koffie roerenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wil je ook daten met ddie vriendin?
Die rooiequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
steeds die marco borsato met z'n dikke kop op het beeld
Poep vooropquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
dit is nummertje van mij tweelo en z'n duomaat
die intro was 200% tiestoquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
dit is nummertje van mij tweelo en z'n duomaat
dank uquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:42 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Private link + free DOWNLOAD https://soundcloud.com/ba(...)14-edit-full/s-omLws
je bent zelf rustigquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
waarom is het ineens best rustig hier
allebei hardquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:43 schreef tweelo_1997 het volgende:
'Hardstyle' sfeer gaan we een 'hardcore' nummertje doen #Logica
quote:
Dat weet ik ook wel. Fylax zei net Neofiet.quote:
Oquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ook wel. Fylax zei net Neofiet.
swssquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef tweelo_1997 het volgende:
Fylax snuift speed op deze muziek...
lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben er iig over uit dat ik hardstyle en hardcore enorme schijt vindt
ik vind je gewoon lief hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je me weer lief als ik zeg dat het een grapje was
waarom komt er geen auto aanrijden vanaf de linkerkantquote:
6quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:52 schreef tweelo_1997 het volgende:
Er hebben al 5 mensen de track gedownload https://soundcloud.com/ba(...)-time-2014-edit-full
Zo danquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
fylax wist je dat ariana nu donkerder haar heeft?
[ afbeelding ]
nicequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Commerciele zooiquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax friday is ook niet meer wat het was
ditquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax friday is ook niet meer wat het was
Komt ie hier meldenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben een tas aan het inpakken voor n weekendje weg, ik ga sowieso dingen vergeten
JE MOEDER NIET VERGETENquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben een tas aan het inpakken voor n weekendje weg, ik ga sowieso dingen vergeten
Die moet je ook leren kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I live For Hardstyle!
Hoi. Ik heb jou hier nog nooit in het topic gezien, behalve nu als aanhanger fan van Fylax fridayquote:
Is monsif een jongen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
zou ik gelijk hebben als ik constateer dat monsif geen mannelijke stem heeft?
neukt ie ook chickies beetje in de klasse selena gomez dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Een Marokkaanse Justin Bieber zeg maar
Dat geldt voor wel meer users hier.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb jou hier nog nooit in het topic gezien, behalve nu als aanhanger van Fylax friday
omdat fylax = ratingsquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat geldt voor wel meer users hier.
En daar heb ik geen problemen mee verder, maar ga dan geen commentaar leverenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat geldt voor wel meer users hier.
Boeiequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En daar heb ik geen problemen mee verder, maar ga dan geen commentaar leveren
Hoi, ja ben al een tijdje niet op Fok geweest ben een goeie maat van Fylax in realquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb jou hier nog nooit in het topic gezien, behalve nu als aanhanger fan van Fylax friday
fylax is love fylax is lifequote:
issie in real ook zo'n mongool?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Hoi, ja ben al een tijdje niet op Fok geweest ben een goeie maat van Fylax in real
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HAIHAHHAHAHAHIHIIIHIIAHAHAHOOOHOO![]()
![]()
O_O_-_OOO_o__o_oOO-o XD XD
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
issie in real ook zo'n mongool?ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I live For Hardstyle!
Geen ideequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neukt ie ook chickies beetje in de klasse selena gomez dan?
oepssquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef tweelo_1997 het volgende:
Fylax je hebt die pitch veelste hoog
wat moet ik dan zeggenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef appelen het volgende:
flikker eens op met crush gebruiken, alvast bedankt
jaloersquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef d4v1d het volgende:
Kijk ze allemaal fappen en hitsig worden dan
sletjequote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
ed sheeran over toen hij bij de victoria's secret show was
"Can I tell you why I was laughing? Basically, there were all these big inflatable bouncy black balls that are bouncing around in the crowd on the finale bit. Ariana Grande comes and stands up next to me and just looks at me and goes, 'I love big black balls.'
rustig rustigquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef Blackings het volgende:
fylax draai mijn request man ik ben blank
niet fappen op de inhoud van dat filmpje hoop ikquote:
bohhquote:
Lupe Fiasco - Kick Pushquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waze & Odyssey vs R. Kelly - Bump & Grind 2014
wutquote:
Waarom maak je zo onderscheid in muziek? weet zeker dat de helft hier wel mijn nummer kan waarderen...quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef Studiotje het volgende:
R. Kelly, even de peuterspeelzaal bellen
pas op, straks pist ie op jequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef Studiotje het volgende:
R. Kelly, even de peuterspeelzaal bellen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef tweelo_1997 het volgende:
WTF KAN JE GEDACHTEN LEZEN DEZE WILDE IK NET GAAN VERZOEKEN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |