nee, bewust niet veranderd.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
2x een naamtopic. Wat wil je nog meer jong!
swsquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
fylax friday best friday
JATOG JONGENS
Neenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
fylax friday best friday
JATOG JONGENS
Der_Mann opent altijd boemtraag.quote:
ik heb ooit maar 1 topic in een reeks geopendquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
Der_Mann opent altijd boemtraag.
ja, duurde fucking lang man in de "klb sc".quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb ooit maar 1 topic in een reeks geopend
Dat mogen ze nog geen eens horenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
hou eens op met het woord neuken te zeggen, daar kunnen fylax z'n 15 jarige oortjes nog niet tegen
dat is omdat ik eerst paar minuutjes wachtte op iemand andersquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja, duurde fucking lang man in de "klb sc".
hij was 13 tochquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
hou eens op met het woord neuken te zeggen, daar kunnen fylax z'n 15 jarige oortjes nog niet tegen
Wij zijn maatjes in realquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Blackings het volgende:
Tweelo vs Fylax vechtmeet oder niet?
Ik heb er een op whatsapp. Toevallig is dat dan ook meteen mn vriendinquote:
da's leuk man.quote:
Brennie klinkt als een pre-WW2 auto.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Geralt het volgende:
Iedereen weet dat Brennie en ik samen zijn toch? Ik bedoel daar is weinig schokkends aan hoor
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Blackings het volgende:
Enige Fokker op whatsapp is een gozer van school, ik weet niet eens of hij op FOK! zit, maar hij is zo autistisch dat ik er vanuit ga.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Blackings het volgende:
Enige Fokker op whatsapp is een gozer van school, ik weet niet eens of hij op FOK! zit, maar hij is zo autistisch dat ik er vanuit ga.
CHUCKIE x LUPE FIASCO x TOO $HORT x SNOW THA PRODUCT - MAKIN' PAPERS (MARK INSTINCT RMX)quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
CHUCKIE x LUPE FIASCO x TOO $HORT x SNOW THA PRODUCT - MAKIN' PAPERS (MARK INSTINCT RMX)
JULLIE HOEVEN NIET TE SCHREEUUWEEENNNNquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |