Toch eens even met wat ICT-vaardige mensen bellen hoe dat te omzeilen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan zet ik eerst de Kinderfilter aan.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zal zo'n beest geweest zijn. Die leefden toen nog namelijk.
[ afbeelding ]
24quote:
Ik zou de middelbare school nog wel een keer willen doen. Dat was echt een leuke tijd srsquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik moet zeggen: het leven wordt alleen maar beter. Ik zou echt nooit, maar dan ook nooit meer 20 willen zijn.
Ja chill toch, bietje doen wat je wil zonder dat het een strafblad oplevertquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En zou je nu al, opnieuw 17 willen zijn....?
Oh ja, jullie mogen niet meer drinkenquote:
Nope, helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, jullie mogen niet meer drinken
Maar je bent toch niet bezig met al dan niet een strafblad krijgen? Daar krijg je toch last mee met werk en zo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja chill toch, bietje doen wat je wil zonder dat het een strafblad oplevert
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja chill toch, bietje doen wat je wil zonder dat het een strafblad oplevert
Als je minderjarig bent vervalt het als je 18 wordt geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet bezig met al dan niet een strafblad krijgen? Daar krijg je toch last mee met werk en zo?
hehehquote:
ahahah a mattiequote:
Nee juist niet, je leest niet goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Frank, wij moeten Deadprez eens gaan opvoeden. Jij kunt info overbrengen, ik kan streng zijn.
Hij is met een strafblad bezig. Dat kán niet. De jongen begint het in het leven. Straks wordt ie een schavuit.
Ohw. Ik begreep het al niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee juist niet, je leest niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |