Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je het helemaal niet nodig hebt en prima zonder kan, dan zou ik het ook niet aanraden.
En uiteindelijk zie je er beter uit waarschijnlijk dan jouw leeftijdsgenoten die er wel op los hebben geleefd.
Ik stuur nog een veel foutere.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Te vroegggg, te vroegggg nog... maar ik snap 'm.
Eh... het is toch wel een eh... ordentelijke hé?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik stuur nog een veel foutere.
Je moet niet roken, beter een halve liter weg tikken.quote:
Het zal de leeftijd zijn.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klopt. Verstand komt met de jaren
Jawel. Ik zat er eerst aan te denken om een naaktfoto van mezelf te sturen met 49 in slagroom op mijn borst gespoten, maar ik realiseer me dat jij ook gewoon nog wil genieten van je nachtrust zonder dat je weer - net zoals 45 jaar geleden - bang bent voor het monster onder je bed. Zou gemeen zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... het is toch wel een eh... ordentelijke hé?
*kijkt benauwd*
Eh Frank... jij wás dat monster...quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel. Ik zat er eerst aan te denken om een naaktfoto van mezelf te sturen met 49 in slagroom op mijn borst gespoten, maar ik realiseer me dat jij ook gewoon nog wil genieten van je nachtrust zonder dat je weer - net zoals 45 jaar geleden - bang bent voor het monster onder je bed. Zou gemeen zijn.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel. Ik zat er eerst aan te denken om een naaktfoto van mezelf te sturen met 49 in slagroom op mijn borst gespoten, maar ik realiseer me dat jij ook gewoon nog wil genieten van je nachtrust zonder dat je weer - net zoals 45 jaar geleden - bang bent voor het monster onder je bed. Zou gemeen zijn.
Dat zal zo'n beest geweest zijn. Die leefden toen nog namelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh Frank... jij wás dat monster...
Liever niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil iemand op mijn verjaardag de eventuele foto die Frankmans naar mij stuurt, eerst bekijken voordat ik 'm onder ogen krijg? Ik heb nogal gevoelige ogen en Frankmans heeft snode plannen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zal zo'n beest geweest zijn. Die leefden toen nog namelijk.
[ afbeelding ]
Mensen zijn nieuwsgierig. Ik weet zeker dat als ik je een linkje stuurt dat je het niet kan laten om te klikken. 100%quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil iemand op mijn verjaardag de eventuele foto die Frankmans naar mij stuurt, eerst bekijken voordat ik 'm onder ogen krijg? Ik heb nogal gevoelige ogen en Frankmans heeft snode plannen.
Dan zet ik eerst de Kinderfilter aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen zijn nieuwsgierig. Ik weet zeker dat als ik je een linkje stuurt dat je het niet kan laten om te klikken. 100%
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Remqo het volgende:
En verder met de Tatjana campagne:
Voor degenen die de vorige gemist heeft:
[ afbeelding ]
En nu ook de Kerst Tatjana:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Remqo het volgende:
En verder met de Tatjana campagne:
Voor degenen die de vorige gemist heeft:
[ afbeelding ]
En nu ook de Kerst Tatjana:
[ afbeelding ]