Ik vind drinken veel minder eng dan die griezelige drugs. Verder zie ik Slaap hier altijd nuchter. En nu moet ik lachen, want hij zit echt teut in een DM hier hahahahahaahhaaquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja, zich helemaal naar de tering zuipen is geen probleem maar een joint gaat te ver. Heul logisch.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind drinken veel minder eng dan die griezelige drugs.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:02 schreef Catkiller het volgende:
maar ik heb liever een stoned persoon tegenover mezelf staan dan een dronken persoon.
Jij vraagt om een deegroller achter in je nek. Frankmans, foeiiiii. De stoom komt m'n oren uit. Het enige wat me leuk leek was als jij teut en al, slotjes zou zetten op posts hier. Met gehik en gestotter erbij. En verder maakt mijn leeftijd niet uit, ook al heb ik een gouden heup, houten been, glazen oog en granieten knie. Duidelijk?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan probeer jij mensen over te halen tot rottigheid. Gelukkig duren mijn kerstborrels altijd tot zo'n uur dat oude vrouwtjes die de vijftig spoedig zien naderen allang op bed liggen.
Jeetje, wat een saaie boel.quote:
Sorry mevrouw.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij vraagt om een deegroller achter in je nek. Frankmans, foeiiiii. De stoom komt m'n oren uit. Het enige wat me leuk leek was als jij teut en al, slotjes zou zetten op posts hier. Met gehik en gestotter erbij. En verder maakt mijn leeftijd niet uit, ook al heb ik een gouden heup, houten been, glazen oog en granieten knie. Duidelijk?
ik ben straight edge, nog nooit gerookt of gedronkenquote:
Net zo stoer als wanneer je wel drinkt of rookt. Gewoon een simpele keuze die je maakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben straight edge, nog nooit gerookt of gedronken
stoer toch?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stoer toch?
maar ik vind mijn keuze stoerder omdat het mijn keuze is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zo stoer als wanneer je wel drinkt of rookt. Gewoon een simpele keuze die je maakt.
heb je ook zo'n kruis van duckt tape op je hand zitten?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stoer toch?
Jij krijgt een prachtige word art van me.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar je feliciteert me wel hé?Ik ben dan toch alweer 49 jaar geleden opgericht.
nee, moet dat dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je ook zo'n kruis van duckt tape op je hand zitten?
ja dat deden dat soort homo's vroegerquote:
oh dus daarom heb ik nog geen chickie gehosseld, ik ben blijkbaar homoseksueelquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat deden dat soort homo's vroeger
blijkbaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dus daarom heb ik nog geen chickie gehosseld, ik ben blijkbaar homoseksueel
Ik weet niet wat dat is, maar het klinkt heel lief.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij krijgt een prachtige word art van me.
Als je het helemaal niet nodig hebt en prima zonder kan, dan zou ik het ook niet aanraden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Af en toe wat drank, voor de gezellig.
Maar voor de rest, nee
Omdat je niet rookt of drinkt vinden ze je een saaie zak en komt je autisme nog sterker naar voren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dus daarom heb ik nog geen chickie gehosseld, ik ben blijkbaar homoseksueel
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je niet rookt of drinkt vinden ze je een saaie zak en komt je autisme nog sterker naar voren.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar het klinkt heel lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |