Aightquote:
Ja, dat snapte ikquote:
Nog 2 categorieeen, maar ik laat 101 effe eruit denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
Lukt het een beetje met de tussenstand, hoink?
Elke categorie zowat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja, heb je nog niet gestemd? waar twijfel je over
Dacht ik ook. Maar de fokdruk is groot hier.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Elke categorie zowat.Ik denk niet dat ik nog ga stemmen eigenlijk
Gewoon doen snel eerst ingevingen invullenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
coolquote:
Komt zometeen wel goed met FF.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Toch hangt er beetje een onrustige sfeer hier.
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:48 schreef richolio het volgende:
Ik heb ook 3 stemmen voor categorie 8! Toch.. *ff opnieuw tellen doet*
Dima gaat wel goed met die trouwens
Wat waar?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:23 schreef DjeDje het volgende:
Ene nikonlover is terug zo te lezen. Wie is dat?
Ben je in het echt net zo groen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:23 schreef DjeDje het volgende:
Ene nikonlover is terug zo te lezen. Wie is dat?
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je in het echt net zo groen?
Doe ik nu wel ffquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:25 schreef hoink581 het volgende:
Dp zet de tussenstand straks in de OP.
Maak me gek.quote:
Niks mis met zo'n lekker natuurlijk bruin tintje en kontharen op je hoofd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Gerard Joling denken. Super
dat was echt kkrbriljantquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef Blackings het volgende:
1 keer hoogtepunt met skypecalls mit lompehork
Lekkere tarrels die over je voorhoofd glijden. Hmm.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks mis met zo'n lekker natuurlijk bruin tintje en kontharen op je hoofd.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lekkere tarrels die over je voorhoofd glijden. Hmm.
homohaterquote:
die hebben aids enzoquote:
godverquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lekkere tarrels die over je voorhoofd glijden. Hmm.
Negers ook maar als je dat zegt ben je zeker weer racistisch?quote:
Wel in dit land? Hahahahahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik wilde noit meer fokken in dee staat
Voel jij niks van.quote:
Jij weet ook echt helemaal niks hè.quote:
Sommige dingen zijn niet belangrijk om te weten, kut ONZ gvd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij weet ook echt helemaal niks hè.
Ik kom normaal ook niet bij die radioshit, maar fylax z'n shows zijn coolquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn niet belangrijk om te weten, kut ONZ gvd.
KRIHG DE TYCISquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Rot op ga sociaal doen ipv tijdens borrel FOK!
AIDS MUZIEK AIDS ALLESquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef deadprez het volgende:
wrm luisteren jullie niet naar fylax friday?
Whehehquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar goed. Deadprez.
Ik probeerde een mapima topic te maken maar het lukte simpelweg niet.
Zoveel saaiheid kon ik gewoon niet uit mijn vingers krijgen.
je kan liedjes aanvragen mangquote:
gewoon fylax een dm sturenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
\ja kan ik toch niet man, ik ben een fossiel ik snap net hou fok wekt
Tuurlijk, weet alleen niet of hij het zal draaienquote:
\quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk, weet alleen niet of hij het zal draaien
Hij doet het maar. Volgens mij draait hij alleen maar hopperdehap en hardstylequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk, weet alleen niet of hij het zal draaien
Slaap, niet blowen hé? Dan krijg je echt ruzie met mij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik kan beter weer gaan blowen daar gong ik beter mee om
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Slaap, niet blowen hé? Dan krijg je echt ruzie met mij.
ja en ariana grandequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij doet het maar. Volgens mij draait hij alleen maar hopperdehap en hardstyle
Oh BR hou van mij alsjebleuftquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Slaap, niet blowen hé? Dan krijg je echt ruzie met mij.
Nee ik heb mijn eigen muziek weer opstaan tot het nummer voorbij isquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoor het jaDit kan je toch niet serieus luisteren. Aanstellerig gezang.
Juist omdat ik je zo graag mag mag je niet blowen van mij. Als je lekker teut bent na een kerstborrel dat vind ik alleen maar geestigquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Oh BR hou van mij alsjebleuft
iedereen haat me hier
omdat ik weer dronek ben op vrijdag maa het was een kerstbolrrel ik deed allen maar sociaal :'9
Omdat deadprez met mods slaaptquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef HPLC het volgende:
Waarom is dit topic weer open eigenlijk?
quote:
Ja ja, zich helemaal naar de tering zuipen is geen probleem maar een joint gaat te ver. Heul logisch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Juist omdat ik je zo graag mag mag je niet blowen van mij. Als je lekker teut bent na een kerstborrel dat vind ik alleen maar geestig
Ik doe geen van beiden maar ik heb liever een stoned persoon tegenover mezelf staan dan een dronken persoon.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Juist omdat ik je zo graag mag mag je niet blowen van mij. Als je lekker teut bent na een kerstborrel dat vind ik alleen maar geestig
Dan probeer jij mensen over te halen tot rottigheid. Gelukkig duren mijn kerstborrels altijd tot zo'n uur dat oude vrouwtjes die de vijftig spoedig zien naderen allang op bed liggen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |