Dat mag zeker.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we boffen dat jij er weer bent?
Dus het kan nog alle kanten op.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is de TT? Op mobiel zie ik maar tot 'in'
In zijn hol.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus het kan nog alle kanten op.
Dat zou een betere TT zijnquote:
Hij maakt herrie, het is net alsof ik in een aquarium zit. Ik kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:39 schreef Specularium het volgende:
Nou en? Het wordt toch 24 graden vandaag.
Een zoemend geluid ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij maakt herrie, het is net alsof ik in een aquarium zit. Ik kan er niet mee omgaan.
Nee, als druppelend/borrelend water. En de ketel ging ook af en toe sissen, maar dat is nu weg.quote:
Heb ik ook wel eens. Aantal harde scheten en het is weer opgelost.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:51 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij heb ik een zooitje lucht in mijn leidingen zitten.
Moet je wel laten luchten he.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:51 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij heb ik een zooitje lucht in mijn leidingen zitten.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:09 schreef YokiKater het volgende:
Ja, gekut allemaal.. hebben ze dus gewoon fout gedaan bij de installatie. Moet ik weer van die kneuzen langs laten komen en alles aan kant schuiven.
Wat vind jij van hoeren, Antoine?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:37 schreef Webschip het volgende:
Edith kijkt wel boos achter dat raam.
Deerniswekkend.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind jij van hoeren, Antoine?
Pics, als ze niet snel bezorgen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef YokiKater het volgende:
Zo, even contact met mijn psychiater gehad en ik ga de rest van de maand lekker rustig zijn dankzij valium. Pleuris kersemus en beroerde CV en instanties die niet lekker meewerken. #decemberstress.
Nu maar hopen dat de apotheek snel komt bezorgen anders ga ik straks een radiator even gevoelig in elkaar slaan.
Onder andere ja, er spelen nog wel meer dingen en december is gewoon niet mijn maand.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:14 schreef Specularium het volgende:
Gewoon deze video kijken, is goed voor je.
In combinatie met die valium...kan dat???quote:Op donderdag 18 december 2014 16:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga maar even een biertje drinken.
Dat is nog niet bezorgd. En ik kan het wel hebben maar verstandig is het niet. Dus ik neem dan ook geen valium in mocht het nog bezorgd worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
In combinatie met die valium...kan dat???
Nee ik ben niet agressief. Er gaat niets gebeuren.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef Specularium het volgende:
Superhandig weer dit, we zien de foto's wel verschijnen.
Drink er eentje op de aanstaande valquote:Op donderdag 18 december 2014 16:54 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga maar even een biertje drinken.
ssssttttt.. nog niets zeggen johquote:Op donderdag 18 december 2014 18:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Drink er eentje op de aanstaande val
Ik heb nog meer medicijnen. Het is gewoon een extraatje.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:06 schreef timmmmm het volgende:
Valium is helemaal niet zo spannend joh.
Ik slaap er ook altijd kut door. Alsof ik vee lte veel gezopen heb. uur slapen, kwartier wakker, uur slapen, kwartier wakker en dan volgende dag voelen alsof je de hele dag wakker hebt gelegen. En dan nog zo stoned als een garnaal zijn tot halverwege de dg ook
een snoepje extraquote:Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog meer medicijnen. Het is gewoon een extraatje.
Ja, het werkt voor mij wel. Dit is geen R&P maar december is voor mij gewoon echt een kutmaand.quote:
Dt is gewoon omdat je weet dal als het kabinet valt, je de hele avond met mij door mag brengen. Dar worden mensen vaker euforisch van, van dat vooruitzichtquote:Op donderdag 18 december 2014 18:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, het werkt voor mij wel. Dit is geen R&P maar december is voor mij gewoon echt een kutmaand.
Al ben ik nu helemaal hyper en euforisch vanwege de nieuwsgangen.
Je weet hoe ik ben. Kabinetscrisis, dan gaat het broekje uit en zit ik met popcorn achteer het laptopjequote:
Ja, dat is hier niet zo ver vandaan.. Misschien ga ik er nog wel een keer kijken.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
Glazen aids gaat zo beginnen zie ik.
Even wachten tot je valium er is.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat is hier niet zo ver vandaan.. Misschien ga ik er nog wel een keer kijken.
Sowieso, en zonder begeleiding ga ik er al helemaal niet heen. Tyfusdruk daar, niets voor mij. Maar als ik nou zeg dat ik van FOK! nieuws ben dan kan ik misschien backstagequote:Op donderdag 18 december 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even wachten tot je valium er is.
Wel een kutspelling hoor Timmmmmmmmquote:Op donderdag 18 december 2014 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Ome Frits zei net dat de VVD heeft geaccepteerd dt de PvdA geen garantie kan doen over het doorgaan van de angepaste versie van de wet #geencrisiswaardriesis
Ik heb Utopia gemist en voel mij daar kut bij.. dat is veel ergerquote:Op donderdag 18 december 2014 20:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk judge judy, ben ik nu homo?
Ik denk dat ik ga stoppen met de slimste mens kijken. De lesbi-vraag was het breekpunt. Nu kan ik de Art van dit seizoen niet bewondernequote:
Slap.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga stoppen met de slimste mens kijken. De lesbi-vraag was het breekpunt. Nu kan ik de Art van dit seizoen niet bewonderne
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:55 schreef YokiKater het volgende:
Fijn dat Muti er ook weer is, tijd voor rewina!
Hand van de spatiebalk halen, pipo.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:01 schreef anonymoussie het volgende:
Het topic scrolt steeds vanzelf omhoog. Schijtirritant. Kan niet eens normaal reageren.
Doe dan een link posten.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:59 schreef Webschip het volgende:
Ik draai op dit moment een heel leuk liedje. Met daarin ook dissonanten.
Dit nummer is beter.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja meisje, ga maar schudden met die billen!
Ik zie het al; jij bent er zo één die zo een krul in iemands lul draait.quote:
Gahahahaha wat s dat nou weerquote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie het al; jij bent er zo één die zo een krul in iemands lul draait.
Jazeker, en 4 halve liters.. 2e sixpack is onderweg.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef Tem het volgende:
Yoki heeft al een six-pack op, zoveel is wel duidelijk.
Zou je dat nou wel doen, jongen? Kan je niet beter de crisishulp bellen?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jazeker, en 4 halve liters.. 2e sixpack is onderweg.
Nee want ik ben helemaal niet agressief of gevaarlijk, ik ben juist uitermate vrolijk. En morgen ga ik lekker naar mijn ouders, dan kan ik lekker tot rust komen en heb ik mijn hondjes en alles. Dan hoef ik echt niet naar de kliniek, dat is alleen voor noodgevallen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen, jongen? Kan je niet beter de crisishulp bellen?
Blijf je daar een paar dagen?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee want ik ben helemaal niet agressief of gevaarlijk, ik ben juist uitermate vrolijk. En morgen ga ik lekker naar mijn ouders, dan kan ik lekker tot rust komen en heb ik mijn hondjes en alles. Dan hoef ik echt niet naar de kliniek, dat is alleen voor noodgevallen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik blijf daar de rest van de maand.
Zo klonk je anders niet eerder op de dag.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee want ik ben helemaal niet agressief of gevaarlijk, ik ben juist uitermate vrolijk. En morgen ga ik lekker naar mijn ouders, dan kan ik lekker tot rust komen en heb ik mijn hondjes en alles. Dan hoef ik echt niet naar de kliniek, dat is alleen voor noodgevallen.
Mag ik vragen wat er aan de hand is ?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik blijf daar de rest van de maand.
Dat doe je toch al?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er aan de hand is ?
Toen was ik pissig man, omdat er te veel fout gaat.. maar inmiddels hebben mensen waar ik nog geld van kreeg mijn geld overgemaakt en ik heb dus met mijn ouders afgesproken dat ze mij even opvangen voor de rest van de maand.. Dat geeft rust.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo klonk je anders niet eerder op de dag.
Overspannen, maar dan in autistische vorm.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er aan de hand is ?
Je bent autistisch ?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Overspannen, maar dan in autistische vorm.
Oke cool. Vroeg naar je nest dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen was ik pissig man, omdat er te veel fout gaat.. maar inmiddels hebben mensen waar ik nog geld van kreeg mijn geld overgemaakt en ik heb dus met mijn ouders afgesproken dat ze mij even opvangen voor de rest van de maand.. Dat geeft rust.
Leg dan dat bier dat onderweg is, lekker in de koelkast voor het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen was ik pissig man, omdat er te veel fout gaat.. maar inmiddels hebben mensen waar ik nog geld van kreeg mijn geld overgemaakt en ik heb dus met mijn ouders afgesproken dat ze mij even opvangen voor de rest van de maand.. Dat geeft rust.
Ik ben autistisch ja, in hoog functionerende vorm. HFA heet dat. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoogfunctionerend_autismequote:
Uccie tips, beste tips.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leg dan dat bier dat onderweg is, lekker in de koelkast voor het nieuwe jaar.
Heb je toch niet nodig om het gezellig te hebben.
En waardoor ben je nu overspannen ?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben autistisch ja, in hoog functionerende vorm. HFA heet dat. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoogfunctionerend_autisme
En ik heb ADHD.
Het hoeft niet allemaal op.. het is meer een buffer zodat ik niet zonder zit. Lekker muziekjes draaien en beetje op internet posten, doet mij goed.. het is geen oplossing, dat weet ik. Maar voor nu is het wel even lekker.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leg dan dat bier dat onderweg is, lekker in de koelkast voor het nieuwe jaar.
Heb je toch niet nodig om het gezellig te hebben.
Kerstmis.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En waardoor ben je nu overspannen ?
Door lopende prive zaken en omdat het december is.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En waardoor ben je nu overspannen ?
Oh dus Speculaas maakte niet een grapje ?:Pquote:Op donderdag 18 december 2014 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Door lopende prive zaken en omdat het december is.
Ik heb dat nooit zo begrepen eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]Daar raken ook mensen zonder autisme overspannen van.
Nah het is meer de druk van de mensen om je heen. Ik kom er niet mee weg als ik zeg dat ik dit jaar niet gezellig ga doen met de familie.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo begrepen eigenlijk.
Niet zo moeilijk doen of niet vieren.
Buiten internet ben ik wat introverter denk ik. Maar ik doe mij hier niet anders voor. Ik durf hier alleen meer te zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus Speculaas maakte niet een grapje ?:P
Ben je buiten inet net zo gevat als hier trouwens?
Kwestie van je familie beter opvoeden.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah het is meer de druk van de mensen om je heen. Ik kom er niet mee weg als ik zeg dat ik dit jaar niet gezellig ga doen met de familie.
Want ik merk er namelijk helemaal niks van. Misschien is dat ook niet makkelijk te merken via het internet.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Buiten internet ben ik wat introverter denk ik. Maar ik doe mij hier niet anders voor. Ik durf hier alleen meer te zeggen.
Je komt het overal tegen man,, zelfs als je niet naar buiten gaat. Je komt er niet onderuit en het is allemaal zo nagemaakt en opgedwongen.. Al ben ik reuzeblij dat ik dit jaar nog niet heb gehoord dat je met kerst niet alleen mag zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo begrepen eigenlijk.
Niet zo moeilijk doen of niet vieren.
Hmm ja denk dat mij dat niet gaat lukken.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kwestie van je familie beter opvoeden.
Precies. Als mensen aan je vragen wat je gaat doen met kerst. En je zegt bv dat je gewoon thuis blijft, niks boeiends kijken ze je aan alsof je het meest trieste geval ooit bent. Oud en nieuw ook zo.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je komt het overal tegen man,, zelfs als je niet naar buiten gaat. Je komt er niet onderuit en het is allemaal zo nagemaakt en opgedwongen.. Al ben ik reuzeblij dat ik dit jaar nog niet heb gehoord dat je met kerst niet alleen mag zijn.
Verschrikkelijk zeg, je kunt je er ook wat minder van aantrekken.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je komt het overal tegen man,, zelfs als je niet naar buiten gaat. Je komt er niet onderuit en het is allemaal zo nagemaakt en opgedwongen.. Al ben ik reuzeblij dat ik dit jaar nog niet heb gehoord dat je met kerst niet alleen mag zijn.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zeg, je kunt je er ook wat minder van aantrekken.
Glascontainers opblazen met Mani.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Als mensen aan je vragen wat je gaat doen met kerst. En je zegt bv dat je gewoon thuis blijft, niks boeiends kijken ze je aan alsof je het meest trieste geval ooit bent. Oud en nieuw ook zo.
Ik ben nogal goed in camoufleren.. ik heb zelfs een loopbaan waar je helemaal van zou opkijken, en nee dat ga ik niet posten. Maar achter het masker schuilt een hoop. Dat masker is nu af, ik ben wie ik ben en ik ben misschien hooguit "sociaal onhandig" en heel soms traag van begrip met dubbelzinnige dingetjes. Maar aan de andere kant ook weer nietquote:Op donderdag 18 december 2014 21:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Want ik merk er namelijk helemaal niks van. Misschien is dat ook niet makkelijk te merken via het internet.
Nah zit liever bij familie dan in Duindorp.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Glascontainers opblazen met Mani.
Nou ben ik wel benieuwd naar je baanquote:Op donderdag 18 december 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben nogal goed in camoufleren.. ik heb zelfs een loopbaan waar je helemaal van zou opkijken, en nee dat ga ik niet posten. Maar achter het masker schuilt een hoop. Dat masker is nu af, ik ben wie ik ben en ik ben misschien hooguit "sociaal onhandig" en heel soms traag van begrip met dubbelzinnige dingetjes. Maar aan de andere kant ook weer nietIt's great fun! (schots accent aub
)
Ik ben iig geen "mongool", "achterlijk", of een psychopaat. Ik ben gewoon als Rivella, een beetje vreemd maar wel lekker
NEIN NEIN NEIN!!!! Er mag wel eens wat van gezegd worden, jij bent zelf toch ook geen automaat.. fucking poppekast.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zeg, je kunt je er ook wat minder van aantrekken.
Ik ben redacteur op fok.nlquote:Op donderdag 18 december 2014 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar je baanMaar hoezo zou je een masker ophouden ?
Omdat jij het kut vindt is het kut?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN!!!! Er mag wel eens wat van gezegd worden, jij bent zelf toch ook geen automaat.. fucking poppekast.
Ja bedoelde juist het masker tijdens je werk en buiten fok. Maar eigenlijk verbaasd je baan mij helemaal niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben redacteur op fok.nlEn ik werk in de ICT voor de Nationale politie. En ik houd geen masker op, die is juist af.
Nee zo bedoel ik het niet en ik wens ieder zijn eigen kerstplezier op hun eigen manier.. Ik snap er zelf alleen geen klote van en ik vind het vreselijk nagemaakt.. en dat is een mening die ik niemand op wil dwingen maar waarvan ik wel vind dat die naar buiten gebracht mag worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Omdat jij het kut vindt is het kut?
Ik ben het met je eens. Elk jaar vind ik het irritanter worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet en ik wens ieder zijn eigen kerstplezier op hun eigen manier.. Ik snap er zelf alleen geen klote van en ik vind het vreselijk nagemaakt.. en dat is een mening die ik niemand op wil dwingen maar waarvan ik wel vind dat die naar buiten gebracht mag worden.
Misschien word je zelf ook wel ieder jaar irritanter.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Elk jaar vind ik het irritanter worden.
Dat zou heel goed kunnen ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien word je zelf ook wel ieder jaar irritanter.
Oh, ja maar dat is mijn huidige baan. Ik heb meerdere banen gehad en een stormachtig verleden en daarin speelt december ook een rol. Maar dat is prive en dat wil ik zo houden, er zijn maar een paar mensen op FOK! die dat weten.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja bedoelde juist het masker tijdens je werk en buiten fok. Maar eigenlijk verbaasd je baan mij helemaal niet.
Die vrolijke noot?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan me wel voorstellen dat mensen niks hebben met de feestdagen. Vooral als je alleen bent lijkt het me klote. Ik verwijs hierbij ook even naar die quote die ik laatst gepost had hier.
Maar heb ik goed begrepen dat de medicatie je eigenlijk dus nodig had niet hebt gekregen ?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, ja maar dat is mijn huidige baan. Ik heb meerdere banen gehad en een stormachtig verleden en daarin speelt december ook een rol. Maar dat is prive en dat wil ik zo houden, er zijn maar een paar mensen op FOK! die dat weten.
Die krijg ik morgen, en dat is extra medicatie.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar heb ik goed begrepen dat de medicatie je eigenlijk dus nodig had niet hebt gekregen ?
Heb jij issues?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan me wel voorstellen dat mensen niks hebben met de feestdagen. Vooral als je alleen bent lijkt het me klote. Ik verwijs hierbij ook even naar die quote die ik laatst gepost had hier.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:36 schreef Specularium het volgende:
Stemming zit er weer goed in.
Gelukkig houden Marianne en ik wel heel erg van Kerstmis.
En nu heb je bier ?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die krijg ik morgen, en dat is extra medicatie.
Pff, jij maakt wat mee man.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Evil.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ga je het vieren met familie, vrienden?
Ja, ff een avondje los.. mag toch? Ik hoef morgen toch niet te werken (Timmah gaat mij nu slaan...quote:
Waarom zou het niet kunnen ? Al kennen zij je natuurlijk beterquote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ff een avondje los.. mag toch? Ik hoef morgen toch niet te werken (Timmah gaat mij nu slaan...)
Ik ben vanaf morgen bij mijn ouders.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ga je het vieren met familie, vrienden?
Jij wilt blijkbaar ook aandacht.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij wil aandacht, positieve of negatieve maakt weinig uit.
Kun jij je inleven in je ouders? gaat de communicatie goed?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgen bij mijn ouders.
Sowieso.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij wilt blijkbaar ook aandacht.
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kun jij je inleven in je ouders? gaat de communicatie goed?
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben je erg eenzaam tijdens kerst?
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
Weetje, fuck it.. het komt toch een keer uit. Er zijn een paar mensen op FOK! die van mijn verleden weten en ik heb een masker op getrokken. Mijn "broer" bestaat niet.. ik ben mijn broer en ik zat 11 jaar geleden in Irak. En dat was fucked up. In die tijd had ik nog geen diagnose en in de jaren daarna ook niet en ging ik mijzelf voorbij. Dát heeft mij bijna mijn nek gekost.
Nu na al die jaren alles duidelijk werd nadat ik in 2008 was ingestort ben ik weer aan het opbouwen.
Je hoeft het niet te vertellen. Hij is gewoon bezig om een reactie te krijgen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
Weetje, fuck it.. het komt toch een keer uit. Er zijn een paar mensen op FOK! die van mijn verleden weten en ik heb een masker op getrokken. Mijn "broer" bestaat niet.. ik ben mijn broer en ik zat 11 jaar geleden in Irak. En dat was fucked up. In die tijd had ik nog geen diagnose en in de jaren daarna ook niet en ging ik mijzelf voorbij. Dát heeft mij bijna mijn nek gekost.
Nu na al die jaren alles duidelijk werd nadat ik in 2008 was ingestort ben ik weer aan het opbouwen.
Het gaat mij niet eens om hem.. misschien dat ik eindelijk eens "uit de kast" wilde komen. En verder ga ik er toch niet op in. Dat zeg ik, er zijn mensen die het verhaal weten.. maar dan vanuit een andere nickname. En ik heb een tijdje vol gehouden dat dat mijn broer was, maar zoals ik zei komt dat toch wel naar boven omdat ik ook achter de schermen met fokkers om ga.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te vertellen. Hij is gewoon bezig om een reactie te krijgen.
Nja wat je net zei is toch niet zo vreemd?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat mij niet eens om hem.. misschien dat ik eindelijk eens "uit de kast" wilde komen. En verder ga ik er toch niet op in. Dat zeg ik, er zijn mensen die het verhaal weten.. maar dan vanuit een andere nickname. En ik heb een tijdje vol gehouden dat dat mijn broer was, maar zoals ik zei komt dat toch wel naar boven omdat ik ook achter de schermen met fokkers om ga.
Mensen kunnen nooit bevatten wat deze maand/periode voor mij inhoud.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja wat je net zei is toch niet zo vreemd?
Nee maar dat hoeft ook niet. Ik hoop alleen dat je je niet teveel laat opfocken door iemand met het empathisch vermogen van een goudvis.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mensen kunnen nooit bevatten wat deze maand/periode voor mij inhoud.
Van mij, mijn "broer" bestaat niet. Ik was van 1999 tot 2004 marinier.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:06 schreef Specularium het volgende:
Goed verhaal, van wie zijn die wapens dan?
En toen wist je nog niet dat je ook autisme had ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van mij, mijn "broer" bestaat niet. Ik was van 1999 tot 2004 marinier.
Waarom heb jij dan nog wapens?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van mij, mijn "broer" bestaat niet. Ik was van 1999 tot 2004 marinier.
Nope, ik deed wat ik moest doen.. en dat werkt bij Defensie heel erg goed. Daarom viel het ook niet op.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En toen wist je nog niet dat je ook autisme had ?
Maar je hebt dus hier een ander verhaal verteld begrijp ik ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, ik deed wat ik moest doen.. en dat werkt bij Defensie heel erg goed. Daarom viel het ook niet op.
Heb ik niet meer en dat heb ik meerdere malen verteld. De wapens die ik had heb ik ingeleverd.quote:
Wat waren die foto's dan die je nog niet zo lang geleden hier aan het showen was? Zijn die al jaren oud ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb ik niet meer en dat heb ik meerdere malen verteld. De wapens die ik had heb ik ingeleverd.
Niet meteen gaan oordelen van "psychisch=psychopaat" want daar heb ik een teringhekel aan. Als er iemand discipline heeft dan ben ik het wel.. Ja ok, ik sloeg wel eens een deur in elkaar.. levensgevaarlijk.. Maar ik ben geen gek en ik WIL geen gek zijn, ik heb fucked up shit meegemaakt.. ben fucked up teruggekomen maar ik ben er nog steeds en ik ben "normaal".
Ik zou zelf de eerste zijn die aan de alarmbel trekt wanneer het fout zou gaan.
Ik post op FOK sinds 2006, en sommige kennen mijn oude accounts. En hier heb ik verteld dat ik een broer heb die marinier was.. maar dat ben ik dus zelf, diezelfde van de oude accounts.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je hebt dus hier een ander verhaal verteld begrijp ik ?
Ik heb ze begin dit jaar ingeleverd.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat waren die foto's dan die je nog niet zo lang geleden hier aan het showen was? Zijn die al jaren oud ofzo?
Omdat je je schaamde ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik post op FOK sinds 2006, en sommige kennen mijn oude accounts. En hier heb ik verteld dat ik een broer heb die marinier was.. maar dat ben ik dus zelf, diezelfde van de oude accounts.
Omdat ik de grote verdwijntruc wilde uithalen.. maar zoals ik zei; ik heb ook contact met fokkers buiten fok! En op skype gebruik ik een heel oud email adres.. dus het zou toch wel ooit naar boven komen. Wat niet erg is, maar ik had het liever niet.quote:
Waarom de grote verdwijntruc ? Maar ik dacht dat Tem en zo jou kende maar begrijp nu dat ze dat ook niet doen...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik de grote verdwijntruc wilde uithalen.. maar zoals ik zei; ik heb ook contact met fokkers buiten fok! En op skype gebruik ik een heel oud email adres.. dus het zou toch wel ooit naar boven komen. Wat niet erg is, maar ik had het liever niet.
Gewoon omdat ik een nieuw bestaan wilde opbouwen. En Tem kent mij al een tijdje, en gewoon zoals ik zelf ben.. hij weet/wist alleen niet van mijn verleden.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom de grote verdwijntruc ? Maar ik dacht dat Tem en zo jou kende maar begrijp nu dat ze dat ook niet doen...
Maar waarom heb je het dan net wel verteld?. Theunderdog weet denk ik niks van je af.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik een nieuw bestaan wilde opbouwen. En Tem kent mij al een tijdje, en gewoon zoals ik zelf ben.. hij weet/wist alleen niet van mijn verleden.
Jij kan ook niet lezen he? Yasmin Winfrey.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar waarom heb je het dan net wel verteld?. Theunderdog weet denk ik niks van je af.
Omdat het er toch wel van zou komen, of omdat ik er juist nu mee zit. SFIR december 2003..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar waarom heb je het dan net wel verteld?. Theunderdog weet denk ik niks van je af.
Ik kan wel lezen Specukneus.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kan ook niet lezen he? Yasmin Winfrey.
Oke. Voel je je nu opgelucht ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat het er toch wel van zou komen, of omdat ik er juist nu mee zit. SFIR december 2003..
Alcohol.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen Specukneus.
Snap alleen niet hoe dit ineens zo naar boven komt door een troll.
Ja, ik ben blij dat ik het verteld heb omdat ik het nu ook buiten FOK! aan sommige kan duidelijk maken, want die zitten alleen maar met vraagtekens vanwege mijn mailadres dat ik gebruik op Skype.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Voel je je nu opgelucht ?
Nja voor een emailadres is toch wel een simpele smoes te verzinnen ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik het verteld heb omdat ik het nu ook buiten FOK! aan sommige kan duidelijk maken, want die zitten alleen maar met vraagtekens vanwege mijn mailadres dat ik gebruik op Skype.
Hallo Yasmin.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet jij je niet in het dierenbeul topic verbazen over de reacties ?
Nah er is meer.. weet je hoe moeilijk het is om een rookgordijn op te trekken als je niet waterdicht bent.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja voor een emailadres is toch wel een simpele smoes te verzinnen ?
Nja dan zou je ook aan de mensen om je heen het verhaal moeten vertellen. Als je dat niet doet kom je nooit verder.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah er is meer.. weet je hoe moeilijk het is om een rookgordijn op te trekken als je niet waterdicht bent.
En ik heb daar ook geen zin meer in, want het is lame. Het is alleen iets waar ik niet te veel over wil praten. Dat is gewoon verleden tijd en ik leef nu een heel ander leven.
Een handje vol zal verrast zijn, achter de schermen weet men al iets en de mensen van vroeger kunnen mij nu linken aan een heel oud account.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dan zou je ook aan de mensen om je heen het verhaal moeten vertellen. Als je dat niet doet kom je nooit verder.
Nooit geweest.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben je nu niet meer eenzaam tijdens kerst?
Yoki, niet rot bedoelt ofzo hoor, maar nobody gives a fuck. maar zeer weinig mensen hier kennen je vorige accounts, of verhalen over 'je broer' en dan nog is het gewoon niet zo heel boeiend voor de persoon die je bent. Dus /carequote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik het verteld heb omdat ik het nu ook buiten FOK! aan sommige kan duidelijk maken, want die zitten alleen maar met vraagtekens vanwege mijn mailadres dat ik gebruik op Skype.
Het was misschien tijd om die spiegel te breken. Ik krijg alleen een vragenvuur. En daar ga ik op in omdat ik nu in een vrij open stemming ben. Dat is straks ook wel weer over.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki, niet rot bedoelt ofzo hoor, maar nobody gives a fuck. maar zeer weinig mensen hier kennen je vorige accounts, of verhalen over 'je broer' en dan nog is het gewoon niet zo heel boeiend voor de persoon die je bent. Dus /care
Nu je toch vrij open bent: heb je toevallig een lekkere zus?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was misschien tijd om die spiegel te breken. Ik krijg alleen een vragenvuur. En daar ga ik op in omdat ik nu in een vrij open stemming ben. Dat is straks ook wel weer over.
Die ook 'vrij open' is. padum tsssjquote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu je toch vrij open bent: heb je toevallig een lekkere zus?
Hoi! Viro weet meer sappige details. Dat is het breekpunt.. Viro op Skype, hij weet mijn verleden, ik ken hem al 9 jaar.quote:
Nope.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu je toch vrij open bent: heb je toevallig een lekkere zus?
Die zou dat niet verteld hebben. En het was mij al opgevallen dat je dezelfde voornaam hebt als hoe Viro je broer noemde.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoi! Viro weet meer sappige details. Dat is het breekpunt.. Viro op Skype, hij weet mijn verleden, ik ken hem al 9 jaar.
Dat bedoel ik.. het zou toch wel naar boven komen..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zou dat niet verteld hebben. En het was mij al opgevallen dat je dezelfde voornaam hebt als hoe Viro je broer noemde.
Weetje hoeveel mensen op Fok! tegenstrijdig posten, lekker belangrijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. het zou toch wel naar boven komen..
Mjah, ik had echt de grote verdwijntruc.. tot Viroquote:Op donderdag 18 december 2014 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weetje hoeveel mensen op Fok! tegenstrijdig posten, lekker belangrijk.
Als je al mijn posts naast elkaar legt klopt het ook niet altijd overal, maar anders kan ik net zo goed mijn naam als onderschrift nemen.
Wilde je ook weg uit Nederland ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik had echt de grote verdwijntruc.. tot ViroMaar dat is niet erg.
Alsof Viro dat wat boeit.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik had echt de grote verdwijntruc.. tot ViroMaar dat is niet erg.
Nee, zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wilde je ook weg uit Nederland ?
Nee maar het was jou ook al opgevallen.. en ik hou van Viroquote:
Het is mijn werk dat soort dingen te zien, en je had het hem ook gewoon persoonlijk kunnen vertellen. Hoef je echt geen grote coming out voor te doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee maar het was jou ook al opgevallen.. en ik hou van ViroHoe kan ik dan in de toekomst zoiets weg weten te moffelen?
Ja in tegenstelling tot bepaalde andere users (ik noem geen namen ) ben ik idd gedesinteresseerd het met iemand gaat.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je doet net alsof je interesse in hem hebt.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja in tegenstelling tot bepaalde andere users (ik noem geen namen ) ben ik idd gedesinteresseerd het met iemand gaat.
Misschien ben ik het gewoon zat om die spiegel op te houden, ik heb zoveel mensen hier leren kennen en leuk contact mee.. dan kan ik niet door blijven gaan met een facade.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is mijn werk dat soort dingen te zien, en je had het hem ook gewoon persoonlijk kunnen vertellen. Hoef je echt geen grote coming out voor te doen.
In of op of uit?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien een mooi moment voor je kast.
specularium probeert me al maanden te versieren dus ik denk dt hij het laatste wilquote:
In kan ook, als de kast groot genoeg is voor 2quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
specularium probeert me al maanden te versieren dus ik denk dt hij het laatste wil
Goeie nee jij, Art.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
specularium probeert me al maanden te versieren dus ik denk dt hij het laatste wil
Als je zo lekker was geweest, had ik ook gewild dt je je tieten zou laten zien. Helaas, het mocht niet zo zijnquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je zo lekker was geweest, had ik ook gewild dt je je tieten zou laten zien. Helaas, het mocht niet zo zijn
Kijk, Timmah heeft een goede smaak! High five Tim!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je zo lekker was geweest, had ik ook gewild dt je je tieten zou laten zien. Helaas, het mocht niet zo zijn
quote:
[..]
quote:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik val in herhaling, msschien moet je een lelijk gifje posten
Waarom dat nou weer Specutering ?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef Specularium het volgende:
Yasminderbegaafd heeft dit hele topic gesloopt.
omdat topickill.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer Specutering ?
Niet zo doen tegen mijn schatje hequote:Op donderdag 18 december 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer Specutering ?
Je schatje misdraagt zich een beetje...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen mijn schatje he
Dan zal je het wel verdient hebben, paardenkutquote:Op donderdag 18 december 2014 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je schatje misdraagt zich een beetje...
Jullie passen goed bij elkaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zal je het wel verdient hebben, paardenkut
/noarie.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jullie passen goed bij elkaar.
http://nos.nl/livestream/npo-politiekquote:Op donderdag 18 december 2014 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Heel de avond wachten op hete actie en er gebeurt gewoon niets.. ik ga gewoon zo naar mijn nest heh.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/npo-politiek
Ze zijn haske bezig joh
Ik zat mobiel.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Hand van de spatiebalk halen, pipo.
Nou hier is het donker en het regent heul hard.quote:
Die is op geheime missie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:20 schreef anonymoussie het volgende:
Lekker weertje he. Yoki kan nu eindelijk doormaffen.
Tijgeren onder de hagelslag door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |