Overspannen, maar dan in autistische vorm.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er aan de hand is ?
Je bent autistisch ?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Overspannen, maar dan in autistische vorm.
Oke cool. Vroeg naar je nest dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen was ik pissig man, omdat er te veel fout gaat.. maar inmiddels hebben mensen waar ik nog geld van kreeg mijn geld overgemaakt en ik heb dus met mijn ouders afgesproken dat ze mij even opvangen voor de rest van de maand.. Dat geeft rust.
Leg dan dat bier dat onderweg is, lekker in de koelkast voor het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen was ik pissig man, omdat er te veel fout gaat.. maar inmiddels hebben mensen waar ik nog geld van kreeg mijn geld overgemaakt en ik heb dus met mijn ouders afgesproken dat ze mij even opvangen voor de rest van de maand.. Dat geeft rust.
Ik ben autistisch ja, in hoog functionerende vorm. HFA heet dat. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoogfunctionerend_autismequote:
Uccie tips, beste tips.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leg dan dat bier dat onderweg is, lekker in de koelkast voor het nieuwe jaar.
Heb je toch niet nodig om het gezellig te hebben.
En waardoor ben je nu overspannen ?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben autistisch ja, in hoog functionerende vorm. HFA heet dat. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoogfunctionerend_autisme
En ik heb ADHD.
Het hoeft niet allemaal op.. het is meer een buffer zodat ik niet zonder zit. Lekker muziekjes draaien en beetje op internet posten, doet mij goed.. het is geen oplossing, dat weet ik. Maar voor nu is het wel even lekker.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leg dan dat bier dat onderweg is, lekker in de koelkast voor het nieuwe jaar.
Heb je toch niet nodig om het gezellig te hebben.
Kerstmis.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En waardoor ben je nu overspannen ?
Door lopende prive zaken en omdat het december is.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En waardoor ben je nu overspannen ?
Oh dus Speculaas maakte niet een grapje ?:Pquote:Op donderdag 18 december 2014 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Door lopende prive zaken en omdat het december is.
Ik heb dat nooit zo begrepen eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]Daar raken ook mensen zonder autisme overspannen van.
Nah het is meer de druk van de mensen om je heen. Ik kom er niet mee weg als ik zeg dat ik dit jaar niet gezellig ga doen met de familie.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo begrepen eigenlijk.
Niet zo moeilijk doen of niet vieren.
Buiten internet ben ik wat introverter denk ik. Maar ik doe mij hier niet anders voor. Ik durf hier alleen meer te zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus Speculaas maakte niet een grapje ?:P
Ben je buiten inet net zo gevat als hier trouwens?
Kwestie van je familie beter opvoeden.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah het is meer de druk van de mensen om je heen. Ik kom er niet mee weg als ik zeg dat ik dit jaar niet gezellig ga doen met de familie.
Want ik merk er namelijk helemaal niks van. Misschien is dat ook niet makkelijk te merken via het internet.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Buiten internet ben ik wat introverter denk ik. Maar ik doe mij hier niet anders voor. Ik durf hier alleen meer te zeggen.
Je komt het overal tegen man,, zelfs als je niet naar buiten gaat. Je komt er niet onderuit en het is allemaal zo nagemaakt en opgedwongen.. Al ben ik reuzeblij dat ik dit jaar nog niet heb gehoord dat je met kerst niet alleen mag zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo begrepen eigenlijk.
Niet zo moeilijk doen of niet vieren.
Hmm ja denk dat mij dat niet gaat lukken.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kwestie van je familie beter opvoeden.
Precies. Als mensen aan je vragen wat je gaat doen met kerst. En je zegt bv dat je gewoon thuis blijft, niks boeiends kijken ze je aan alsof je het meest trieste geval ooit bent. Oud en nieuw ook zo.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je komt het overal tegen man,, zelfs als je niet naar buiten gaat. Je komt er niet onderuit en het is allemaal zo nagemaakt en opgedwongen.. Al ben ik reuzeblij dat ik dit jaar nog niet heb gehoord dat je met kerst niet alleen mag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |