Even wachten tot je valium er is.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat is hier niet zo ver vandaan.. Misschien ga ik er nog wel een keer kijken.
Sowieso, en zonder begeleiding ga ik er al helemaal niet heen. Tyfusdruk daar, niets voor mij. Maar als ik nou zeg dat ik van FOK! nieuws ben dan kan ik misschien backstagequote:Op donderdag 18 december 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even wachten tot je valium er is.
Wel een kutspelling hoor Timmmmmmmmquote:Op donderdag 18 december 2014 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Ome Frits zei net dat de VVD heeft geaccepteerd dt de PvdA geen garantie kan doen over het doorgaan van de angepaste versie van de wet #geencrisiswaardriesis
Ik heb Utopia gemist en voel mij daar kut bij.. dat is veel ergerquote:Op donderdag 18 december 2014 20:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk judge judy, ben ik nu homo?
Ik denk dat ik ga stoppen met de slimste mens kijken. De lesbi-vraag was het breekpunt. Nu kan ik de Art van dit seizoen niet bewondernequote:
Slap.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga stoppen met de slimste mens kijken. De lesbi-vraag was het breekpunt. Nu kan ik de Art van dit seizoen niet bewonderne
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:55 schreef YokiKater het volgende:
Fijn dat Muti er ook weer is, tijd voor rewina!
Hand van de spatiebalk halen, pipo.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:01 schreef anonymoussie het volgende:
Het topic scrolt steeds vanzelf omhoog. Schijtirritant. Kan niet eens normaal reageren.
Doe dan een link posten.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:59 schreef Webschip het volgende:
Ik draai op dit moment een heel leuk liedje. Met daarin ook dissonanten.
Dit nummer is beter.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja meisje, ga maar schudden met die billen!
Ik zie het al; jij bent er zo één die zo een krul in iemands lul draait.quote:
Gahahahaha wat s dat nou weerquote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie het al; jij bent er zo één die zo een krul in iemands lul draait.
Jazeker, en 4 halve liters.. 2e sixpack is onderweg.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef Tem het volgende:
Yoki heeft al een six-pack op, zoveel is wel duidelijk.
Zou je dat nou wel doen, jongen? Kan je niet beter de crisishulp bellen?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jazeker, en 4 halve liters.. 2e sixpack is onderweg.
Nee want ik ben helemaal niet agressief of gevaarlijk, ik ben juist uitermate vrolijk. En morgen ga ik lekker naar mijn ouders, dan kan ik lekker tot rust komen en heb ik mijn hondjes en alles. Dan hoef ik echt niet naar de kliniek, dat is alleen voor noodgevallen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen, jongen? Kan je niet beter de crisishulp bellen?
Blijf je daar een paar dagen?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee want ik ben helemaal niet agressief of gevaarlijk, ik ben juist uitermate vrolijk. En morgen ga ik lekker naar mijn ouders, dan kan ik lekker tot rust komen en heb ik mijn hondjes en alles. Dan hoef ik echt niet naar de kliniek, dat is alleen voor noodgevallen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik blijf daar de rest van de maand.
Zo klonk je anders niet eerder op de dag.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee want ik ben helemaal niet agressief of gevaarlijk, ik ben juist uitermate vrolijk. En morgen ga ik lekker naar mijn ouders, dan kan ik lekker tot rust komen en heb ik mijn hondjes en alles. Dan hoef ik echt niet naar de kliniek, dat is alleen voor noodgevallen.
Mag ik vragen wat er aan de hand is ?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik blijf daar de rest van de maand.
Dat doe je toch al?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er aan de hand is ?
Toen was ik pissig man, omdat er te veel fout gaat.. maar inmiddels hebben mensen waar ik nog geld van kreeg mijn geld overgemaakt en ik heb dus met mijn ouders afgesproken dat ze mij even opvangen voor de rest van de maand.. Dat geeft rust.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo klonk je anders niet eerder op de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |