Ja, ik ben blij dat ik het verteld heb omdat ik het nu ook buiten FOK! aan sommige kan duidelijk maken, want die zitten alleen maar met vraagtekens vanwege mijn mailadres dat ik gebruik op Skype.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Voel je je nu opgelucht ?
Nja voor een emailadres is toch wel een simpele smoes te verzinnen ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik het verteld heb omdat ik het nu ook buiten FOK! aan sommige kan duidelijk maken, want die zitten alleen maar met vraagtekens vanwege mijn mailadres dat ik gebruik op Skype.
Hallo Yasmin.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet jij je niet in het dierenbeul topic verbazen over de reacties ?
Nah er is meer.. weet je hoe moeilijk het is om een rookgordijn op te trekken als je niet waterdicht bent.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja voor een emailadres is toch wel een simpele smoes te verzinnen ?
Nja dan zou je ook aan de mensen om je heen het verhaal moeten vertellen. Als je dat niet doet kom je nooit verder.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah er is meer.. weet je hoe moeilijk het is om een rookgordijn op te trekken als je niet waterdicht bent.
En ik heb daar ook geen zin meer in, want het is lame. Het is alleen iets waar ik niet te veel over wil praten. Dat is gewoon verleden tijd en ik leef nu een heel ander leven.
Een handje vol zal verrast zijn, achter de schermen weet men al iets en de mensen van vroeger kunnen mij nu linken aan een heel oud account.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dan zou je ook aan de mensen om je heen het verhaal moeten vertellen. Als je dat niet doet kom je nooit verder.
Nooit geweest.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben je nu niet meer eenzaam tijdens kerst?
Yoki, niet rot bedoelt ofzo hoor, maar nobody gives a fuck. maar zeer weinig mensen hier kennen je vorige accounts, of verhalen over 'je broer' en dan nog is het gewoon niet zo heel boeiend voor de persoon die je bent. Dus /carequote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik het verteld heb omdat ik het nu ook buiten FOK! aan sommige kan duidelijk maken, want die zitten alleen maar met vraagtekens vanwege mijn mailadres dat ik gebruik op Skype.
Het was misschien tijd om die spiegel te breken. Ik krijg alleen een vragenvuur. En daar ga ik op in omdat ik nu in een vrij open stemming ben. Dat is straks ook wel weer over.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki, niet rot bedoelt ofzo hoor, maar nobody gives a fuck. maar zeer weinig mensen hier kennen je vorige accounts, of verhalen over 'je broer' en dan nog is het gewoon niet zo heel boeiend voor de persoon die je bent. Dus /care
Nu je toch vrij open bent: heb je toevallig een lekkere zus?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was misschien tijd om die spiegel te breken. Ik krijg alleen een vragenvuur. En daar ga ik op in omdat ik nu in een vrij open stemming ben. Dat is straks ook wel weer over.
Die ook 'vrij open' is. padum tsssjquote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu je toch vrij open bent: heb je toevallig een lekkere zus?
Hoi! Viro weet meer sappige details. Dat is het breekpunt.. Viro op Skype, hij weet mijn verleden, ik ken hem al 9 jaar.quote:
Nope.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu je toch vrij open bent: heb je toevallig een lekkere zus?
Die zou dat niet verteld hebben. En het was mij al opgevallen dat je dezelfde voornaam hebt als hoe Viro je broer noemde.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoi! Viro weet meer sappige details. Dat is het breekpunt.. Viro op Skype, hij weet mijn verleden, ik ken hem al 9 jaar.
Dat bedoel ik.. het zou toch wel naar boven komen..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zou dat niet verteld hebben. En het was mij al opgevallen dat je dezelfde voornaam hebt als hoe Viro je broer noemde.
Weetje hoeveel mensen op Fok! tegenstrijdig posten, lekker belangrijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. het zou toch wel naar boven komen..
Mjah, ik had echt de grote verdwijntruc.. tot Viroquote:Op donderdag 18 december 2014 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weetje hoeveel mensen op Fok! tegenstrijdig posten, lekker belangrijk.
Als je al mijn posts naast elkaar legt klopt het ook niet altijd overal, maar anders kan ik net zo goed mijn naam als onderschrift nemen.
Wilde je ook weg uit Nederland ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik had echt de grote verdwijntruc.. tot ViroMaar dat is niet erg.
Alsof Viro dat wat boeit.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik had echt de grote verdwijntruc.. tot ViroMaar dat is niet erg.
Nee, zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wilde je ook weg uit Nederland ?
Nee maar het was jou ook al opgevallen.. en ik hou van Viroquote:
Het is mijn werk dat soort dingen te zien, en je had het hem ook gewoon persoonlijk kunnen vertellen. Hoef je echt geen grote coming out voor te doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee maar het was jou ook al opgevallen.. en ik hou van ViroHoe kan ik dan in de toekomst zoiets weg weten te moffelen?
Ja in tegenstelling tot bepaalde andere users (ik noem geen namen ) ben ik idd gedesinteresseerd het met iemand gaat.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je doet net alsof je interesse in hem hebt.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja in tegenstelling tot bepaalde andere users (ik noem geen namen ) ben ik idd gedesinteresseerd het met iemand gaat.
Misschien ben ik het gewoon zat om die spiegel op te houden, ik heb zoveel mensen hier leren kennen en leuk contact mee.. dan kan ik niet door blijven gaan met een facade.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is mijn werk dat soort dingen te zien, en je had het hem ook gewoon persoonlijk kunnen vertellen. Hoef je echt geen grote coming out voor te doen.
In of op of uit?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien een mooi moment voor je kast.
specularium probeert me al maanden te versieren dus ik denk dt hij het laatste wilquote:
In kan ook, als de kast groot genoeg is voor 2quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
specularium probeert me al maanden te versieren dus ik denk dt hij het laatste wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |