Het gaat mij niet eens om hem.. misschien dat ik eindelijk eens "uit de kast" wilde komen. En verder ga ik er toch niet op in. Dat zeg ik, er zijn mensen die het verhaal weten.. maar dan vanuit een andere nickname. En ik heb een tijdje vol gehouden dat dat mijn broer was, maar zoals ik zei komt dat toch wel naar boven omdat ik ook achter de schermen met fokkers om ga.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te vertellen. Hij is gewoon bezig om een reactie te krijgen.
Nja wat je net zei is toch niet zo vreemd?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat mij niet eens om hem.. misschien dat ik eindelijk eens "uit de kast" wilde komen. En verder ga ik er toch niet op in. Dat zeg ik, er zijn mensen die het verhaal weten.. maar dan vanuit een andere nickname. En ik heb een tijdje vol gehouden dat dat mijn broer was, maar zoals ik zei komt dat toch wel naar boven omdat ik ook achter de schermen met fokkers om ga.
Mensen kunnen nooit bevatten wat deze maand/periode voor mij inhoud.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja wat je net zei is toch niet zo vreemd?
Nee maar dat hoeft ook niet. Ik hoop alleen dat je je niet teveel laat opfocken door iemand met het empathisch vermogen van een goudvis.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mensen kunnen nooit bevatten wat deze maand/periode voor mij inhoud.
Van mij, mijn "broer" bestaat niet. Ik was van 1999 tot 2004 marinier.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:06 schreef Specularium het volgende:
Goed verhaal, van wie zijn die wapens dan?
En toen wist je nog niet dat je ook autisme had ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van mij, mijn "broer" bestaat niet. Ik was van 1999 tot 2004 marinier.
Waarom heb jij dan nog wapens?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van mij, mijn "broer" bestaat niet. Ik was van 1999 tot 2004 marinier.
Nope, ik deed wat ik moest doen.. en dat werkt bij Defensie heel erg goed. Daarom viel het ook niet op.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En toen wist je nog niet dat je ook autisme had ?
Maar je hebt dus hier een ander verhaal verteld begrijp ik ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, ik deed wat ik moest doen.. en dat werkt bij Defensie heel erg goed. Daarom viel het ook niet op.
Heb ik niet meer en dat heb ik meerdere malen verteld. De wapens die ik had heb ik ingeleverd.quote:
Wat waren die foto's dan die je nog niet zo lang geleden hier aan het showen was? Zijn die al jaren oud ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb ik niet meer en dat heb ik meerdere malen verteld. De wapens die ik had heb ik ingeleverd.
Niet meteen gaan oordelen van "psychisch=psychopaat" want daar heb ik een teringhekel aan. Als er iemand discipline heeft dan ben ik het wel.. Ja ok, ik sloeg wel eens een deur in elkaar.. levensgevaarlijk.. Maar ik ben geen gek en ik WIL geen gek zijn, ik heb fucked up shit meegemaakt.. ben fucked up teruggekomen maar ik ben er nog steeds en ik ben "normaal".
Ik zou zelf de eerste zijn die aan de alarmbel trekt wanneer het fout zou gaan.
Ik post op FOK sinds 2006, en sommige kennen mijn oude accounts. En hier heb ik verteld dat ik een broer heb die marinier was.. maar dat ben ik dus zelf, diezelfde van de oude accounts.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je hebt dus hier een ander verhaal verteld begrijp ik ?
Ik heb ze begin dit jaar ingeleverd.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat waren die foto's dan die je nog niet zo lang geleden hier aan het showen was? Zijn die al jaren oud ofzo?
Omdat je je schaamde ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik post op FOK sinds 2006, en sommige kennen mijn oude accounts. En hier heb ik verteld dat ik een broer heb die marinier was.. maar dat ben ik dus zelf, diezelfde van de oude accounts.
Omdat ik de grote verdwijntruc wilde uithalen.. maar zoals ik zei; ik heb ook contact met fokkers buiten fok! En op skype gebruik ik een heel oud email adres.. dus het zou toch wel ooit naar boven komen. Wat niet erg is, maar ik had het liever niet.quote:
Waarom de grote verdwijntruc ? Maar ik dacht dat Tem en zo jou kende maar begrijp nu dat ze dat ook niet doen...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik de grote verdwijntruc wilde uithalen.. maar zoals ik zei; ik heb ook contact met fokkers buiten fok! En op skype gebruik ik een heel oud email adres.. dus het zou toch wel ooit naar boven komen. Wat niet erg is, maar ik had het liever niet.
Gewoon omdat ik een nieuw bestaan wilde opbouwen. En Tem kent mij al een tijdje, en gewoon zoals ik zelf ben.. hij weet/wist alleen niet van mijn verleden.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom de grote verdwijntruc ? Maar ik dacht dat Tem en zo jou kende maar begrijp nu dat ze dat ook niet doen...
Maar waarom heb je het dan net wel verteld?. Theunderdog weet denk ik niks van je af.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik een nieuw bestaan wilde opbouwen. En Tem kent mij al een tijdje, en gewoon zoals ik zelf ben.. hij weet/wist alleen niet van mijn verleden.
Jij kan ook niet lezen he? Yasmin Winfrey.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar waarom heb je het dan net wel verteld?. Theunderdog weet denk ik niks van je af.
Omdat het er toch wel van zou komen, of omdat ik er juist nu mee zit. SFIR december 2003..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar waarom heb je het dan net wel verteld?. Theunderdog weet denk ik niks van je af.
Ik kan wel lezen Specukneus.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kan ook niet lezen he? Yasmin Winfrey.
Oke. Voel je je nu opgelucht ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat het er toch wel van zou komen, of omdat ik er juist nu mee zit. SFIR december 2003..
Alcohol.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen Specukneus.
Snap alleen niet hoe dit ineens zo naar boven komt door een troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |