Pff, jij maakt wat mee man.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je komt het overal tegen man,, zelfs als je niet naar buiten gaat. Je komt er niet onderuit en het is allemaal zo nagemaakt en opgedwongen.. Al ben ik reuzeblij dat ik dit jaar nog niet heb gehoord dat je met kerst niet alleen mag zijn.
Evil.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ga je het vieren met familie, vrienden?
Ja, ff een avondje los.. mag toch? Ik hoef morgen toch niet te werken (Timmah gaat mij nu slaan...quote:
Waarom zou het niet kunnen ? Al kennen zij je natuurlijk beterquote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ff een avondje los.. mag toch? Ik hoef morgen toch niet te werken (Timmah gaat mij nu slaan...)
Ik ben vanaf morgen bij mijn ouders.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ga je het vieren met familie, vrienden?
Jij wilt blijkbaar ook aandacht.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij wil aandacht, positieve of negatieve maakt weinig uit.
Kun jij je inleven in je ouders? gaat de communicatie goed?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgen bij mijn ouders.
Sowieso.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij wilt blijkbaar ook aandacht.
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kun jij je inleven in je ouders? gaat de communicatie goed?
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben je erg eenzaam tijdens kerst?
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
Weetje, fuck it.. het komt toch een keer uit. Er zijn een paar mensen op FOK! die van mijn verleden weten en ik heb een masker op getrokken. Mijn "broer" bestaat niet.. ik ben mijn broer en ik zat 11 jaar geleden in Irak. En dat was fucked up. In die tijd had ik nog geen diagnose en in de jaren daarna ook niet en ging ik mijzelf voorbij. Dát heeft mij bijna mijn nek gekost.
Nu na al die jaren alles duidelijk werd nadat ik in 2008 was ingestort ben ik weer aan het opbouwen.
Je hoeft het niet te vertellen. Hij is gewoon bezig om een reactie te krijgen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
Weetje, fuck it.. het komt toch een keer uit. Er zijn een paar mensen op FOK! die van mijn verleden weten en ik heb een masker op getrokken. Mijn "broer" bestaat niet.. ik ben mijn broer en ik zat 11 jaar geleden in Irak. En dat was fucked up. In die tijd had ik nog geen diagnose en in de jaren daarna ook niet en ging ik mijzelf voorbij. Dát heeft mij bijna mijn nek gekost.
Nu na al die jaren alles duidelijk werd nadat ik in 2008 was ingestort ben ik weer aan het opbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |