Dat mag zeker.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogen we boffen dat jij er weer bent?
Dus het kan nog alle kanten op.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is de TT? Op mobiel zie ik maar tot 'in'
In zijn hol.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus het kan nog alle kanten op.
Dat zou een betere TT zijnquote:
Hij maakt herrie, het is net alsof ik in een aquarium zit. Ik kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:39 schreef Specularium het volgende:
Nou en? Het wordt toch 24 graden vandaag.
Een zoemend geluid ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij maakt herrie, het is net alsof ik in een aquarium zit. Ik kan er niet mee omgaan.
Nee, als druppelend/borrelend water. En de ketel ging ook af en toe sissen, maar dat is nu weg.quote:
Heb ik ook wel eens. Aantal harde scheten en het is weer opgelost.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:51 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij heb ik een zooitje lucht in mijn leidingen zitten.
Moet je wel laten luchten he.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:51 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij heb ik een zooitje lucht in mijn leidingen zitten.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:09 schreef YokiKater het volgende:
Ja, gekut allemaal.. hebben ze dus gewoon fout gedaan bij de installatie. Moet ik weer van die kneuzen langs laten komen en alles aan kant schuiven.
Wat vind jij van hoeren, Antoine?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:37 schreef Webschip het volgende:
Edith kijkt wel boos achter dat raam.
Deerniswekkend.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind jij van hoeren, Antoine?
Pics, als ze niet snel bezorgen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef YokiKater het volgende:
Zo, even contact met mijn psychiater gehad en ik ga de rest van de maand lekker rustig zijn dankzij valium. Pleuris kersemus en beroerde CV en instanties die niet lekker meewerken. #decemberstress.
Nu maar hopen dat de apotheek snel komt bezorgen anders ga ik straks een radiator even gevoelig in elkaar slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |