SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik vind dat zo flauw hèquote:
Er werd alleen maar gekankerd op allesquote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo flauw hèLaat die mensen lekker hun emoties uiten, wat kan jou dat nou schelen.
Iddquote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo flauw hèLaat die mensen lekker hun emoties uiten, wat kan jou dat nou schelen.
Word gewoon heel spannend dit jaar met Ajax en PSV. Die wedstrijd tussen Ajax en PSV wordt ook net zo'n pot als vanavond denk ik. Twee goede aanvallen tegen slechte verdedigingenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Believe! Gaat goed komentoch nog spannend.
Trouwens hadden Davy en ik gelijk over Memphis maar dat doet er niet toe.
Knotsgekke wedstrijd.
Het is meer om de PSVers die trollen denk ikquote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek als je club verliest in de laatste minuutquote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er werd alleen maar gekankerd op alles
Pak Feyenoord.netwerk.to erbij, kan je nog meer lachen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Feyenoord Totti nu niet gaan zien. Die weten nu wel zeker dat het B team voldoende is.quote:
Puntenverlies heb ik daar nu al ingecalculeerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word gewoon heel spannend dit jaar met Ajax en PSV. Die wedstrijd tussen Ajax en PSV wordt ook net zo'n pot als vanavond denk ik. Twee goede aanvallen tegen slechte verdedigingenAlleen dan mag Ajax wel wat minder naïef zijn.
Boeiend, dat gebeurt bij elke nederlaag van een top 3 club dat de fans van de andere clubs gaan trollen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is meer om de PSVers die trollen denk ik
Dat is vervelend, ja. Mag je best een keer om vloeken. Maar elke post die je niet aanstaat beantwoorden met "kanker" slaat nergens op.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek als je club verliest in de laatste minuutDat moet je wel een beetje aanvoelen vind ik.
Destro gaat er een feestje van maken ?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat Feyenoord Totti nu niet gaan zien. Die weten nu wel zeker dat het B team voldoende is.
Daar is het natuurlijk weer de schuld van de KNJBquote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pak Feyenoord.netwerk.to erbij, kan je nog meer lachen.
Niet zo bang doen, liggen mogelijkheden zat en wie weet hebben ze dan wel weer een nieuw veldquote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Puntenverlies heb ik daar nu al ingecalculeerd.
Precies en geen punten verspelen tegen de rest al wil ik PEC toch terugpakken. Kishna, El Ghazi en Milik gewoon fit blijven is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word gewoon heel spannend dit jaar met Ajax en PSV. Die wedstrijd tussen Ajax en PSV wordt ook net zo'n pot als vanavond denk ik. Twee goede aanvallen tegen slechte verdedigingenAlleen dan mag Ajax wel wat minder naïef zijn.
Joh ooit een wedstrijd van Feyenoord gezien? Grootste aso volk van Nederland.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn achterlijk. Blijkbaar zitten die veel in het Feyenoordtopic.
Ik denk dat Ajax daar ook wel gaat verliezen met onze verdediging. Zeker als we daar met een puntenachterstand heen gaan en moeten winnen. Worden we weggecounterd.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Puntenverlies heb ik daar nu al ingecalculeerd.
Ja, was buitenspel. Lol whut?!quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij is Mario Been een beetje mad
Nooit in levende lijve, nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Joh ooit een wedstrijd van Feyenoord gezien? Grootste aso volk van Nederland.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Joh ooit een wedstrijd van Feyenoord gezien? Grootste aso volk van Nederland.
Met onze verdediging heb ik op de lange termijn er nog niet veel vertrouwen in. Maar, ik hoop dat bijvoorbeeld een Riedewald zich in de basis werkt, ik ben enorm fan van die jongen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo bang doen, liggen mogelijkheden zat en wie weet hebben ze dan wel weer een nieuw veld
Gaat het topic stoppen ja?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gaat pas weer open wanneer ze kampioen zijn geworden.
Appeltje eitje. Ik schat Feyenoord ongeveer op het niveau Sassuolo/Torinoquote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Destro gaat er een feestje van maken ?
Onze verdediging is echt heel krakkemikkig. Alleen aanvallend en qua middenveld zijn we wel beter dan Feyenoord.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo bang doen, liggen mogelijkheden zat en wie weet hebben ze dan wel weer een nieuw veld
Sassuolo heeft veel betere aanvallersquote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Appeltje eitje. Ik schat Feyenoord ongeveer op het niveau Sassuolo/Torino
Fischer terug en Schöne wat vrije ballen erin schieten.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Precies en geen punten verspelen tegen de rest al wil ik PEC toch terugpakken. Kishna, El Ghazi en Milik gewoon fit blijven is er niets aan de hand.
Mocht je gaan je zou nooit vaker ziektes horen in 90 minuten dan tijdens een wedstrijd van hun.quote:
Het zit vol met PSV-ers die u_mad.gif posten en gefrustreerde Feyenoorders die iedereen kanker toewensen. Goede beslissing van Drizzt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze verdediging is zo'n beetje top eredivisie niveau, dat is vandaag wel weer bevestigd.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met onze verdediging heb ik op de lange termijn er nog niet veel vertrouwen in. Maar, ik hoop dat bijvoorbeeld een Riedewald zich in de basis werkt, ik ben enorm fan van die jongen.
Klaassenheld op 10.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer terug en Schöne wat vrije ballen erin schieten.
Aanvallend zit het wel snor.
Sterkte met het verwerken van het verlies, ouwe reus.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het zit vol met PSV-ers die u_mad.gif posten en gefrustreerde Feyenoorders die iedereen kanker toewensen. Goede beslissing van Drizzt.
Feyenoord is nooit titelkandidaat geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In januari maakt Ajax er een nog groter verschil van met Feyenoord.
What's new?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het zit vol met PSV-ers die u_mad.gif posten en gefrustreerde Feyenoorders die iedereen kanker toewensen. Goede beslissing van Drizzt.
Lol.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 17-12-2014 om 22:45:38Nostradamus zat trouwens weer aan de goede kant van de score. Mag ook gezegd worden. reageer retweet
Klopt, maar middenveld van Feyenoord is wel wat beter. Onder voorbehoud dat Immers niet mee doet.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sassuolo heeft veel betere aanvallers
preciesquote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze verdediging is zo'n beetje top eredivisie niveau, dat is vandaag wel weer bevestigd.
Die zie ik dan nog het liefste als CV ja. Denswil is maar dom en Viergever kan het niveau ook niet echt aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met onze verdediging heb ik op de lange termijn er nog niet veel vertrouwen in. Maar, ik hoop dat bijvoorbeeld een Riedewald zich in de basis werkt, ik ben enorm fan van die jongen.
Mwah, Ajax heeft altijd veel moeite met de beginfase van de duels. Dan hebben alle clubs veel kansen om te scoren.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze verdediging is zo'n beetje top eredivisie niveau, dat is vandaag wel weer bevestigd.
3-0 is 3-0 en geen 4-3quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Lol.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 17-12-2014 om 22:45:38Nostradamus zat trouwens weer aan de goede kant van de score. Mag ook gezegd worden. reageer retweet
Immers wil graag voor een serie a club spelen..quote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar middenveld van Feyenoord is wel wat beter. Onder voorbehoud dat Immers niet mee doet.Team wat vandaag speelde is wel veel zwakker ja.
Denswil speelt over een maandje voor Barcelona dus die kunnen we sowieso al afstrepenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zie ik dan nog het liefste als CV ja. Denswil is maar dom en Viergever kan het niveau ook niet echt aan.
Toch een heerlijk popcorntopic dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
We hebben geen 10, Hans.quote:
Daar bedoelt hij vast Johan Derksen niet mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Dat zegt echt geen reet dus, als je ziet wat het niveau is van de andere topverdedigingenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij ook wel, maar helaasquote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Immers wil graag voor een serie a club spelen..
Riedewald vind ik voetballend echt heerlijk. Verdedigend heeft hij niet zo'n hoge ondergrens zoals anderen in het elftal. Fysiek kan hij ook nog redelijk mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zie ik dan nog het liefste als CV ja. Denswil is maar dom en Viergever kan het niveau ook niet echt aan.
Gewoon naar een mooie club.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denswil speelt over een maandje voor Barcelona dus die kunnen we sowieso al afstrepen
quote:
Oprechte vraag, wat was er mis in dit topic?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En weer open, gedraag je nou verdomme eens.
Er was hier niets loosquote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal zich eerst mogen laten zien op VM alsquote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riedewald vind ik voetballend echt heerlijk. Verdedigend heeft hij niet zo'n hoge ondergrens zoals anderen in het elftal. Fysiek kan hij ook nog redelijk mee.
Hier hadden we gewoon normale gesprekken hoor Drizzt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja over die ondergrens van Riedewald kun je nu nog niet veel zeggen iddquote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal zich eerst mogen laten zien op VM alsSererogod
naar die onzin van een Afrika Cup moet
Zeker eerst een reeks laten zien. Want als hij 3x minder speelt zal je hier ook overal lezen dat hij er opeens geen reet meer van kan.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja over die ondergrens van Riedewald kun je nu nog niet veel zeggen idd
Tja normaal moeten die wedstrijden eindigen met 7 man nog op het veld.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef OverRated het volgende:
Sererogod zal daar wel de nodige doodschoppen krijgen ben ik bang trouwens![]()
Ik vind hem wel rust uitstralen, lijkt een stabiele jongenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker eerst een reeks laten zien. Want als hij 3x minder speelt zal je hier ook overal lezen dat hij er opeens geen reet meer van kan.
Klopt, echt een jongen met uitstraling en kan goed voetballen. Maar zoals elk talent zal hij ook wel eens wat mindere potjes spelen en dan zal hij ook overal wel weer worden afgemaakt. Zo gaat dat altijd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem wel rust uitstralen, lijkt een stabiele jongen
Enge clubquote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet goed aflopen dan met die zelfpijperij daar.
Feyenoord die het altijd over de arrogantie van Ajax hebben (terwijl die zelfkritisch zijn) en bij Feyenoord gaan ze al de vlag uithangen als ze een prijs winnen als "de beste grasmat van Nederland"quote:
Nou op sommige sites..quote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord die het altijd over de arrogantie van Ajax hebben (terwijl die zelfkritisch zijn) en bij Feyenoord gaan ze al de vlag uithangen als ze een prijs winnen als "de beste grasmat van Nederland"
De arrogantie van Ajacieden ís ook vervelend. Net als de hosannastemming als het een keer níet kut gaat in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord die het altijd over de arrogantie van Ajax hebben (terwijl die zelfkritisch zijn) en bij Feyenoord gaan ze al de vlag uithangen als ze een prijs winnen als "de beste grasmat van Nederland"
Dat de uit supporters met een combi naar Almelo moesten lag ook niet aan hun, maar aan Heracles.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste goal?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
Finbogason scoort trouwens, maar dit geheel ter zijde.
Geen idee zag dat het de 2-0 in de wedstrijd was. Als Villareal nu ook wint heb ik 20 euro gepaktquote:
Welke sites.quote:
Valt echt wel mee die arrogantie hoor. Echt niet veel meer dan andere clubs. Normaal hadden clubs altijd keihard lopen fappen op de 4e titel op rij, maar veel Ajacieden waren gewoon ontevreden met het spel en daardoor niet heel erg blij ermee.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
De arrogantie van Ajacieden ís ook vervelend. Net als de hosannastemming als het een keer níet kut gaat in Rotterdam.
En aan de KNJB uiteraard.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat de uit supporters met een combi naar Almelo moesten lag ook niet aan hun, maar aan Heracles.
Naja hopelijk gaat die steeds meer scoren anders krijg je weer het verhaal van dat ze de ene na de andere in de eredivisie maken maar in het buitenland keihard falen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee zag dat het de 2-0 in de wedstrijd was. Als Villareal nu ook wint heb ik 20 euro gepakt
Showtime.. maar dat zijn kutkinderenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke sites.
[..]
Valt echt wel mee die arrogantie hoor. Echt niet veel meer dan andere clubs. Normaal hadden clubs altijd keihard lopen fappen op de 4e titel op rij, maar veel Ajacieden waren gewoon ontevreden met het spel en daardoor niet heel erg blij ermee.
[..]
En aan de KNJB uiteraard.
Ooh maar dat neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Showtime.. maar dat zijn kutkinderen
Ik vind dat veel - en het is een generalisatie natuurlijk, dat weet ik ook - Ajacieden dat niet laten zien. Altijd maar tegenstanders neerhalen als dat niet nodig is, kritiek op het spel standaard beantwoorden met die foto van De Boer met vier schalen in zijn handen, denken dat je onverslaanbaar bent terwijl het zelfs tegen de kleinste clubs soms met grote moeite gaat. Verschrikkelijk irritant vind ik dat altijd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt echt wel mee die arrogantie hoor. Echt niet veel meer dan andere clubs. Normaal hadden clubs altijd keihard lopen fappen op de 4e titel op rij, maar veel Ajacieden waren gewoon ontevreden met het spel en daardoor niet heel erg blij ermee.
Ik snap wel dat mensen die foto van de Boer gaan posten als er allemaal mensen komen trollen na puntverlies hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat veel - en het is een generalisatie natuurlijk, dat weet ik ook - Ajacieden dat niet laten zien. Altijd maar tegenstanders neerhalen als dat niet nodig is, kritiek op het spel standaard beantwoorden met die foto van De Boer met vier schalen in zijn handen, denken dat je onverslaanbaar bent terwijl het zelfs tegen de kleinste clubs soms met grote moeite gaat. Verschrikkelijk irritant vind ik dat altijd.
Maar goed, een deel zal ook trollen zijn en een deel is gewoon heel normaal, zoals jij.
WhateverWhatever en Brammnes ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
Ajax supporters zijn vaak juist redelijk chil. Niks mis mee.Litmanen nog wat uitgezonderd.
Ik vind het irritant. Kijk naar jezelf als je kut speelt. Of naar je eigen ploeg, bedoel ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen die foto van de Boer gaan posten als er allemaal mensen komen trollen na puntverlies hoor. Doe het zelf niet, maar vind dat ook niet echt arrogant ofzo. Zou elke andere club ook doen denk ik. Is niet alleen maar voor Ajacieden zo.
LitmanenAFCA komt ook helemaal niet op FOK! om zijn echte mening over voetbal te geven.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
Ajax supporters zijn vaak juist redelijk chil. Niks mis mee.Litmanen nog wat uitgezonderd.
Dat gebeurd over het algemeen wel, maar als er een hele pagina met PSV'ers en Feyenoorders trolls gaan lopen plaatsen snap ik wel dat je één keer die foto post zodat je daarna weer kritisch over je eigen team kan discussiëren.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Kijk naar jezelf als je kut speelt. Of naar je eigen ploeg, bedoel ik.
Hier in de buurt wonen ook wel wat lui met een sc. Wel respect elke keer zo'n pokke eind rijden. Ook nooit problemen mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
WhateverWhatever en Brammnes ofzo
Irritant ajaxshowtimevolk
Gwailow dan..quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA komt ook helemaal niet op FOK! om zijn echte mening over voetbal te geven.
Daar heb ik het ook niet over, natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gebeurd over het algemeen wel, maar als er een hele pagina met PSV'ers en Feyenoorders trolls gaan lopen plaatsen snap ik wel dat je één keer die foto post zodat je daarna weer kritisch over je eigen team kan discussiëren.
Zolang ze maar een beetje zelfkritisch zijn , niks mis meequote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hier in de buurt wonen ook wel wat lui met een sc. Wel respect elke keer zo'n pokke eind rijden. Ook nooit problemen mee.
Ik kan me er ook niet aan ergeren als het bij Ajax gebeurd. Is ook wel logisch toch.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef OverRated het volgende:
Dat getroll zie je hier toch in elk topic van elke topclub als er verloren wordt. Ik vind het wel grappig altijd
1 zo'n kerel is pas tevreden als de tegenstander wordt verkracht. CL uitgezonderd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zolang ze maar een beetje zelfkritisch zijn , niks mis mee
Ja maar dat is sowieso een trollquote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gwailow dan..
Guus hupperts en heeft alles van Red Bull gezien.
Geen idee, toen was ik er niet bij volgens mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over, natuurlijkWie was dat laatst die dat plaatje tien keer in één topic pleurde?
Ik ook niet, inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet aan ergeren als het bij Ajax gebeurd. Is ook wel logisch toch.
Gwailow deed ook mee aan de Huppertsfap. Maar als je Derk goed vindt moet je jezelf ophangenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is sowieso een troll
Maar dat over Guus Hupperts was van LitmanenAFCA. Die vond Hupperts de nieuwe Robben.
Oohja en hij fapt op Siem de Jong en Derk Boerrigter.
Gelukkig is dat niet zijn echte voetbalmening.
Dat moet je ook doen, hoge eisen stellen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 zo'n kerel is pas tevreden als de tegenstander wordt verkracht. CL uitgezonderd.
Die is gewoon oldskool . Heeft zeker ook de Meer meegemaakt ?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 zo'n kerel is pas tevreden als de tegenstander wordt verkracht. CL uitgezonderd.
Mee eens ook hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet je ook doen, hoge eisen stellen.
Niet tevreden zijn als je met 2-1 wint van Heracles natuurlijk
Al was die goal van Derk in het Philips Stadion natuurlijk wel een pareltjequote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gwailow deed ook mee aan de Huppertsfap. Maar als je Derk goed vindt moet je jezelf ophangen
Leonardoquote:Op woensdag 17 december 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al was die goal van Derk in het Philips Stadion natuurlijk wel een pareltje
Maarja Ajax is wel vaker gered door kneuzen. Kennedy in Florence, Leonardo in die UEFA Cup toen, Oleguer die soms scoorde
Jazeker. Hele verhalen in de sportschool over het legendarische Ajax van Johan. Was bij 2 CL finales geweest. En hij haatte die Belg net zo erg als jij al kan die er inmiddels mee levenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is gewoon oldskool . Heeft zeker ook de Meer meegemaakt ?
Omdat niet iedereen die aardig kan voetballen ook nog zelfkritisch kan zijn. Vond zichzelf geweldig en had pech met wat blessures.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leonardo![]()
Waarom moest die nu z,on randdebiel zijn. Kon geweldig voetballen
quote:Hakim Ziyech zorgde in de 69ste minuut voor het hoogtepunt van de wedstrijd door vanuit de middencirkel met een knap schot doelman Hidde Jurjus te passeren. Met zijn tweede van de avond zorgde de van SC Heerenveen overgenomen spelmaker op dat moment voor 1-4.
Maar in dat stadion begonnen ze volgens de verhalen al te morren en te fluiten als er binnen de eerste 20 min niet gescoord was . Hoort ook wel een beetje bij Amsterdam , dat cynischequote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jazeker. Hele verhalen in de sportschool over het legendarische Ajax van Johan. Was bij 2 CL finales geweest. En hij haatte die Belg net zo erg als jij al kan die er inmiddels mee leven
Helft van die blessures was nep , Bij NAC liet die zich eens geblesseerd afvoeren en 2 min later liep die lachend naar zijn auto op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen die aardig kan voetballen ook nog zelfkritisch kan zijn. Vond zichzelf geweldig en had pech met wat blessures.
Hoezo? Het is pure geluk dat die aanval de hele wedstrijd niet slaagt en in de laatste minuut wel, maar het doelpunt zelf was ingestudeerd. Arias controleert achterin en houdt het overzicht, geeft aan Jozefzoon die uit het boekje en Depay heeft de mazzel dat zijn verdediger uitglijdt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Cocu praat net alsof die goal in de 94e minuut een uitgewerkt plan was
Wees gewoon blij dat je gemazzeld hebt
Ook mooi toch. Hoort zoals je zegt ook wel bij Ajax en Amsterdam.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar in dat stadion begonnen ze volgens de verhalen al te morren en te fluiten als er binnen de eerste 20 min niet gescoord was . Hoort ook wel een beetje bij Amsterdam , dat cynische
Ik vind die mentaliteit gewoon kut denk ik. En ik woon in Amsterdam.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook mooi toch. Hoort zoals je zegt ook wel bij Ajax en Amsterdam.
Cocu praat zo vaak onzin. Is altijd overdreven positief over zijn eigen team.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Cocu praat net alsof die goal in de 94e minuut een uitgewerkt plan was
Wees gewoon blij dat je gemazzeld hebt
Jep dat is heel debiel. Maar er falen meer goede voetballers dan dat ze slagen. Mentaliteit is ook een kwaliteit hè.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helft van die blessures was nep , Bij NAC liet die zich eens geblesseerd afvoeren en 2 min later liep die lachend naar zijn auto op de parkeerplaats
Doet me ook denken aan Vitesse . Was vroeger precies hetzelfde daar en nu heb je veel magere varkens die gaan piepen als je kritiek op hun Chelsea 3 hebtquote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook mooi toch. Hoort zoals je zegt ook wel bij Ajax en Amsterdam.
Dat je kritisch bent op je team? Ik denk dat door dat zelfkritische Ajax juist zo succesvol is geworden. Nooit tevreden zijn, altijd op zoek naar verbetering.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind die mentaliteit gewoon kut denk ik. En ik woon in Amsterdam.
Daar heeft Ajax in het verleden genoeg van gehad , Kinkladze , Petersen , Hoekstraquote:Op woensdag 17 december 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Jep dat is heel debiel. Maar er falen meer goede voetballers dan dat ze slagen. Mentaliteit is ook een kwaliteit hè.
Nee, niet per se kritisch zijn op je team. Gewoon de algehele houding dat je verreweg de beste van iedereen bent, en dat alles buiten Amsterdam er niet toe doet. Kritisch op jezelf zijn is in principe nooit verkeerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je kritisch bent op je team? Ik denk dat door dat zelfkritische Ajax juist zo succesvol is geworden. Nooit tevreden zijn, altijd op zoek naar verbetering.
Bij Heracles zijn de mensen eigenlijk ook zelden tevreden. Ze verwachten elke week een topshow.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan Vitesse . Was vroeger precies hetzelfde daar en nu heb je veel magere varkens die gaan piepen als je kritiek op hun Chelsea 3 hebt
Is in Rotterdam erger hoor. Die vinden zichzelf echt de hemel op aarde en hebben zelden respect voor kleinere clubs.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
en dat alles buiten Amsterdam er niet toe doet. Kritisch op jezelf zijn is in principe nooit verkeerd.
Onder Peter Bosz was het altijd spektakel en vermaakquote:Op woensdag 17 december 2014 23:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Heracles zijn de mensen eigenlijk ook zelden tevreden. Ze verwachten elke week een topshow.
Ja, misschien heb ik daar niet zo'n kijk op omdat ik Rotterdam nauwelijks ken. Amsterdam wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is in Rotterdam erger hoor. Die vinden zichzelf echt de hemel op aarde en hebben zelden respect voor kleinere clubs.
Ik vind Bosz niet zo geweldig. Die had uit dat Heracles veel meer moeten halen. Zelfde nu bij Vitesse. Verbeek moeten ze lekker terughalen volgend jaar als ze er in blijven dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onder Peter Bosz was het altijd spektakel en vermaak
6-3 tegen Heerenveen bijvoorbeeld.
Bosz was vooral roekeloos .quote:Op woensdag 17 december 2014 23:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind Bosz niet zo geweldig. Die had uit dat Heracles veel meer moeten halen. Zelfde nu bij Vitesse. Verbeek moeten ze lekker terughalen volgend jaar als ze er in blijven dan.
twitter:bart_sanders twitterde op woensdag 17-12-2014 om 22:39:37Weken niets laten zien, vanavond ook niet en dan als één of andere showpik de held uit zitten hangen: Memphis Depay. Bah! #psvfey reageer retweet
hopelijk wordt dat stadion een beetje mooi.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosz was vooral roekeloos .
Heracles blijft er wel in btw. NAC is aan het instorten en Dordrecht kan er niks van . En daar gaat Excelsior nog bijkomen
Ik denk toch dat het nog knap lastig is. Dat Dordt rechtstreeks er uit gaat lijkt me inderdaad wel een veilige voorspelling, maar 17 en 16... Kan alle kanten op. En als je dan in de play-offs Roda tegenkomt, berg je maar.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosz was vooral roekeloos .
Heracles blijft er wel in btw. NAC is aan het instorten en Dordrecht kan er niks van . En daar gaat Excelsior nog bijkomen
Wie gaf die bal op Jozefzoon? Die was fenomenaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:bart_sanders twitterde op woensdag 17-12-2014 om 22:39:37Weken niets laten zien, vanavond ook niet en dan als één of andere showpik de held uit zitten hangen: Memphis Depay. Bah! #psvfey reageer retweet
Arias.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie gaf die bal op Jozefzoon? Die was fenomenaal.
Mwa , Bij Heracles zie ik geen paniek vooralsnog . Bij NAC gaat het helemaal mis net als in 99quote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het nog knap lastig is. Dat Dordt rechtstreeks er uit gaat lijkt me inderdaad wel een veilige voorspelling, maar 17 en 16... Kan alle kanten op. En als je dan in de play-offs Roda tegenkomt, berg je maar.
Hoeveel jaar heeft Smit moeten smeken ?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hopelijk wordt dat stadion een beetje mooi.
Gini bedoel je? Dat was Memphisquote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie gaf die bal op Jozefzoon? Die was fenomenaal.
Die zelfpijperij over een stad snap ik dan ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet per se kritisch zijn op je team. Gewoon de algehele houding dat je verreweg de beste van iedereen bent, en dat alles buiten Amsterdam er niet toe doet. Kritisch op jezelf zijn is in principe nooit verkeerd.
Nee bij die laatste goal. Die Mephis uiteindelijk intikte.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gini bedoel je? Dat was Memphis
6 jaarquote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa , Bij Heracles zie ik geen paniek vooralsnog . Bij NAC gaat het helemaal mis net als in 99
[..]
Hoeveel jaar heeft Smit moeten smeken ?
Luukinhoquote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee bij die laatste goal. Die Mephis uiteindelijk intikte.
Ik ben ook geen Amsterdammer hoor. Als ik dat zou zeggen lacht iedereen me uit.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zelfpijperij over een stad snap ik dan ook niet.
Maar ik ben ook geen Amsterdammer ook
ze gaan er niet uitquote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef hafcfan het volgende:
Dankzij de gemeente gaat Heracles er nu misschien uit.
Meh NAC en Dordrecht houden jullie sowieso onder je. En dan nog wel zat ploegen die gelijkwaardig zijn zoals GAE, ADO etc.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef hafcfan het volgende:
Dankzij de gemeente gaat Heracles er nu misschien uit.
Over rennen gesprokenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier hoef je niet te rennen in je eigen stad.
En gehaald?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Over rennen gesprokenik moest gisteren nog rennen voor de bus
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh NAC en Dordrecht houden jullie sowieso onder je. En dan nog wel zat ploegen die gelijkwaardig zijn zoals GAE, ADO etc.
Ervaren spelers bijvoorbeeld. Lulring ?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]Nac en Dordrecht lukt wel ja. Hopelijk Excelsior. Die hebben geen toekomst. En hopelijk wat aankopen zou mooi zijn.
Dat is alleen leuk als ze daadwerkelijk promoveren. Maar als het seizoen begint hoopt eigenlijk iedereen weer dat ze er dan zo snel mogelijk uitvliegen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat Almere City FC er in komt voor NAC. Zou hilarisch zijn.
"stadion"quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als ze daadwerkelijk promoveren. Maar als het seizoen begint hoopt eigenlijk iedereen weer dat ze er dan zo snel mogelijk uitvliegen.
Met hun Forklift stadion
Excelsior mag ook wel degraderen van mij. Hoop ook dat Heracles erin blijft, altijd wel een sympathieke club met leuke spelertjes. En met het nieuwe stadion kunnen ze misschien doorgroeien naar een goede middenmoter.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]Nac en Dordrecht lukt wel ja. Hopelijk Excelsior. Die hebben geen toekomst. En hopelijk wat aankopen zou mooi zijn.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ervaren spelers bijvoorbeeld. Lulring ?
Wat een blaag.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, want die bus zag mij en ging meteen 3-4x harder. Tyfuschaffeurs
Ik moet altijd aan een blokhut denken als ik dat stadion zie.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als ze daadwerkelijk promoveren. Maar als het seizoen begint hoopt eigenlijk iedereen weer dat ze er dan zo snel mogelijk uitvliegen.
Met hun Forklift stadion
Die van Feyenoord ? of Youri voor zijn laatste kunstjequote:Op woensdag 17 december 2014 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]breng hem niet op ideeën. Mulder huren zou wel mooi zijn om te beginnen.
Dat is toch ook gewoon een blokhut achter het doel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan een blokhut denken als ik dat stadion zie.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker de Eredivisie in jong0ns
[ afbeelding ]
Eredivisie is toch al verloren dus dat kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof de Eredivisie minder wordt van zo'n stadionnetje. Kom op zeg. Dramagedoe.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eredivisie is toch al verloren dus dat kan er ook nog wel bij
Nivellering in volle gangquote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof de Eredivisie minder wordt van zo'n stadionnetje. Kom op zeg. Dramagedoe.
Dit lijkt op mijn amateur clubquote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat valt reuzemee, we komen vanzelf wel op de weg terug.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eredivisie is toch al verloren dus dat kan er ook nog wel bij
Feyenoord. Nog 20 uur en we gaan dartsenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van Feyenoord ? of Youri voor zijn laatste kunstje
Dankzij de KNVB , Die Jelle heeft toch mooi een aantal verbeterpunten op papier gezetquote:Op woensdag 17 december 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt reuzemee, we komen vanzelf wel op de weg terug.
Klopt, maar die voetballen allebei kut.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit geen geur of smaak aan.
Liever Sparta of de Graafschap terug.
Ken niet wachtenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord. Nog 20 uur en we gaan dartsen
Minder ploegen Europa in de komende jaren dus meer kans op een hoger coëfficient. Wat uiteindelijk weer kan leiden tot meer uitstraling. En clubs komen steeds meer uit de schulden.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dankzij de KNVB , Die Jelle heeft toch mooi een aantal verbeterpunten op papier gezet
Wel mooie omgeving met dat bos erachter.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Andere hoek:
[ afbeelding ]
Bazig amateurclubje had je dan.
Maar die clubs hebben tenminste potentie om erin te blijven. Van Excelsior weet je dat ze binnen twee seizoenen toch weer gaan degraderen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, maar die voetballen allebei kut.
Schulden maken maakt niet echt uit , wij zijn het braafste jongetje van de klas daarin .quote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder ploegen Europa in de komende jaren dus meer kans op een hoger coëfficient. Wat uiteindelijk weer kan leiden tot meer uitstraling. En clubs komen steeds meer uit de schulden.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Andere hoek:
[ afbeelding ]
Spakenburg heeft wel een bazen tribunequote:Op donderdag 18 december 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Andere hoek:
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben toch altijd wat te zeiken.Gaf ook een assist vandaagquote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die CL plaats verliezen we echt niet zo snel. Komend jaar met Ajax, PSV, Feyenoord, Twente en AZ Europa in en dan moet er wat mogelijk zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schulden maken maakt niet echt uit , wij zijn het braafste jongetje van de klas daarin .
En geen CL plaats . ook wel kut
Dortmund mag nu ook wel eens winnen. De CL kunnen ze al wel vergeten. EL gaat ook moeilijk wordenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schulden maken maakt niet echt uit , wij zijn het braafste jongetje van de klas daarin .
En geen CL plaats . ook wel kut
Twente laten we maar even bij PEC , ADO etc. Die verneuken het nog harder zelfsquote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die CL plaats verliezen we echt niet zo snel. Komend jaar met Ajax, PSV, Feyenoord, Twente en AZ Europa in en dan moet er wat mogelijk zijn.
Zolang clubs als PEC, ADO, Groningen en Utrecht maar niet Europa in gaan en het verneuken.
Maar die hebben nog wel potentie om tot goede Europese prestaties te komen, ook door de ranking.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente laten we maar even bij PEC , ADO etc. Die verneuken het nog harder zelfs
Linkerrijtje is al heel ver weg , vanavond ook weer 2 lullige goals weggegeven door persoonlijke foutenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dortmund mag nu ook wel eens winnen. De CL kunnen ze al wel vergeten. EL gaat ook moeilijk worden
Dan stelt Schreuder gewoon de b-keuze opquote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die hebben nog wel potentie om tot goede Europese prestaties te komen, ook door de ranking.
Die Imobille bakt er ook weinig van. Al had hij vandaag eindelijk gescoord.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Linkerrijtje is al heel ver weg , vanavond ook weer 2 lullige goals weggegeven door persoonlijke fouten
Dat heeft Schreuder nooit gedaan hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan stelt Schreuder gewoon de b-keuze op
competitie is belangrijker
Valt vies tegen. Op basis van de laatste drie seizoenen zouden we er geen hebben, nu alleen nog omdat er één heel sterk seizoen tussen zit.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die CL plaats verliezen we echt niet zo snel.
Was trouwens een heerlijke goal van afstandquote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Imobille bakt er ook weinig van. Al had hij vandaag eindelijk gescoord.
Zou voor PSV wel wat zijn. Heerlijk counter spelertje.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was trouwens een heerlijke goal van afstand
We verliezen wel wat sterke seizoenen ja. Maar ook met een vCL (kampioensronde) plaatsen Ajax en PSV zich wel hoor. Dan krijg je de kampioen van Servië tegen je etc.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Op basis van de laatste drie seizoenen zouden we er geen hebben, nu alleen nog omdat er één heel sterk seizoen tussen zit.
ok zijn voorgangers . maar tegen quarabag ofz moesten ze gewoon de klus afmakenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft Schreuder nooit gedaan hoor.
Die weet niet eens wat PSV isquote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou voor PSV wel wat zijn. Heerlijk counter spelertje.
Ben ik met je eens, al bleek dat wel een stug ploegje. Hadden ook gewoon van Inter gewonnen als die arbitrage niet stront in de ogen had.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ok zijn voorgangers . maar tegen quarabag ofz moesten ze gewoon de klus afmaken
Of Red Bull...quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verliezen wel wat sterke seizoenen ja. Maar ook met een vCL (kampioensronde) plaatsen Ajax en PSV zich wel hoor. Dan krijg je de kampioen van Servië tegen je etc.
Dan nog is het compleet van de pot gerukt dat een NL ploeg ervan verliestquote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, al bleek dat wel een stug ploegje. Hadden ook gewoon van Inter gewonnen als die arbitrage niet stront in de ogen had.
Ajax en PSV vertrouw je daar wel mee? Kom op zeg. Als die zo spelen als tegen ADO en vlagen tegen Utrecht krijg je het met elke kampioen lastig.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verliezen wel wat sterke seizoenen ja. Maar ook met een vCL (kampioensronde) plaatsen Ajax en PSV zich wel hoor. Dan krijg je de kampioen van Servië tegen je etc.
Weer een overwinning voor Heerenveen.quote:
Klopt, maar hé thats Europe.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan nog is het compleet van de pot gerukt dat een NL ploeg ervan verliest
PSV was weer onbeschrijflijk treurig.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijke pot was het jongens. Ik ben content.
En de madness in het Feyenoord topic bevalt me ook
Ajax en PSV zullen een vCL wedstrijd wel anders ingaan dan een wedstrijd tegen ADO.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax en PSV vertrouw je daar wel mee? Kom op zeg. Als die zo spelen als tegen ADO en vlagen tegen Utrecht krijg je het met elke kampioen lastig.
4 punten voorsprongquote:Op donderdag 18 december 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV was weer onbeschrijflijk treurig.
RIP eredivisiequote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 punten voorsprong
Ik proef frustratie.
Jullie krijgen nog zat lastige potjes om dat te verneukenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 punten voorsprong
Ik proef frustratie.
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n treurig elftal kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 punten voorsprong
Ik proef frustratie.
Ik vind Ajax ook niet al te sterk. Mentaal lijkt PSV wel aardig.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n treurig elftal kampioen gaat worden.
Tja en onze nummer 5 eindigt boven de regerend EL winnaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef hafcfan het volgende:
Onze nummer 1 wint 2 van de 6 el potje.
In welke zin?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ajax ook niet al te sterk. Mentaal lijkt PSV wel aardig.
Ajax heeft ook een zwakke verdediging maar beter middenveld en aanval dan PSV vind ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ajax ook niet al te sterk. Mentaal lijkt PSV wel aardig.
Dat ze hier in de tweede helft zo sterk voor de dag komen, en al in eerdere wedstrijden goed in tegenslagen verwerken.quote:
Middenveld vind ik juist iets zwakker, al is dat afhankelijk van de vorm van resp. Thulani en Jorrit. Aanval vind ik om het even, ligt ook sterk aan de vorm van de buitenspelers van Ajax en Depay.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook een zwakke verdediging maar beter middenveld en aanval dan PSV vind ik.
Ze hebben gewoon een ontzettende schijtmazzel dat Feyenoord zo naïef die counter weggaf anders hadden jullie ook een voorsprong weggegeven.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze hier in de tweede helft zo sterk voor de dag komen, en al in eerdere wedstrijden goed in tegenslagen verwerken.
B elftalquote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en onze nummer 5 eindigt boven de regerend EL winnaar.
Depay is echt geen schim meer van zichzelf.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld vind ik juist iets zwakker, al is dat afhankelijk van de vorm van resp. Thulani en Jorrit. Aanval vind ik om het even, ligt ook sterk aan de vorm van de buitenspelers van Ajax en Depay.
Verdediging is van beide zwak en keepertje is Jasper veel beter. Depay is een groot talent maar Milik > de Jong en Schöne/El Ghazi > Narsingh. Guardado is wel verder dan Andersen maar Klaassen vind ik beter dan Wijnaldum.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld vind ik juist iets zwakker, al is dat afhankelijk van de vorm van resp. Thulani en Jorrit. Aanval vind ik om het even, ligt ook sterk aan de vorm van de buitenspelers van Ajax en Depay.
Dat had weinig met mentaal te maken, gewoon dat PSV defensief te dom om te poepen is.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een ontzettende schijtmazzel dat Feyenoord zo naïef die counter weggaf anders hadden jullie ook een voorsprong weggegeven.
Ja tuurlijk, maar het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
B elftalAlsnog knap daar niet van.
Dat is dus ook mentaal dat ze het echt niet willen weggeven, en dat doen ze dan wel. Gelukkig voor jullie was Feyenoord nog net even wat dommer.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had weinig met mentaal te maken, gewoon dat PSV defensief te dom om te poepen is.
De Jong vind ik in zijn huidige vorm niet zwakker dan Milik, maar het moet maar blijken of dat blijft. Voor de rest vind ik Wijnaldum ook iets beter dan Klaassen, maar beide meningen kan ik wel begrijpen. Rest met je eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdediging is van beide zwak en keepertje is Jasper veel beter. Depay is een groot talent maar Milik > de Jong en Schöne/El Ghazi > Narsingh. Guardado is wel verder dan Andersen maar Klaassen vind ik beter dan Wijnaldum.
Al is Willems verdedigend ook niks. Dus de onderlinge pot in Eindhoven zie ik ook wel net als vandaag eindigen in een KNOTSGEK doelpuntenfestijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jong vind ik in zijn huidige vorm niet zwakker dan Milik, maar het moet maar blijken of dat blijft. Voor de rest vind ik Wijnaldum ook iets beter dan Klaassen, maar beide meningen kan ik wel begrijpen. Rest met je eens.
Ajax heeft opbouwend wel een betere verdediging, al heeft PSV natuurlijk de betere linksback daarin
Wijnaldum heeft 10 schoten nodig voor een goalquote:Op donderdag 18 december 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jong vind ik in zijn huidige vorm niet zwakker dan Milik, maar het moet maar blijken of dat blijft. Voor de rest vind ik Wijnaldum ook iets beter dan Klaassen, maar beide meningen kan ik wel begrijpen. Rest met je eens.
Ajax heeft opbouwend wel een betere verdediging, al heeft PSV natuurlijk de betere linksback daarin
Dat wordt 6-4 ofzo jaquote:Op donderdag 18 december 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al is Willems verdedigend ook niks. Dus de onderlinge pot in Eindhoven zie ik ook wel net als vandaag eindigen in een KNOTSGEK doelpuntenfestijn.
Klaassen is beter in de afwerking jaquote:Op donderdag 18 december 2014 00:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft 10 schoten nodig voor een goal
Ajax eruit gecounterd en Zoet die een paar blunders maakt en Bruma die weer loopt te kloten.quote:
40-45quote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax eruit gecounterd en Zoet die een paar blunders maakt en Bruma die weer loopt te kloten.
7-7
Heeft ook meer overzicht en speelt sneller. Wijnaldum loopt toch iets teveel met de bal.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klaassen is beter in de afwerking ja
Dat vind ik juist bij Wijnaldum heel erg, dat die gaat voor elke bal.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ook meer overzicht en speelt sneller. Wijnaldum loopt toch iets teveel met de bal.
En Klaassen heeft meer gif in zijn spelletje en blijft gaan.
Hoe heb jij vanavond beleefd? Heb jij ook flink mensen de huid vol gescholden in het Feyenoordtopic, Pascalus?quote:
Dat doet Immers ook wel jongensquote:Op donderdag 18 december 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik juist bij Wijnaldum heel erg, dat die gaat voor elke bal.
Toch is dat minder als bij Klaassen heb ik het idee.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik juist bij Wijnaldum heel erg, dat die gaat voor elke bal.
Bij Wijnaldum let ik er wel meer op, dat moet gezegd wordenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch is dat minder als bij Klaassen heb ik het idee.
Ik heb me ingehouden. Gescholden heb ik wel, maar niet op fok.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heb jij vanavond beleefd? Heb jij ook flink mensen de huid vol gescholden in het Feyenoordtopic, Pascalus?
Wel zonde voor je, jullie hadden een punt verdiend
Ik zie Wijnaldum minder spelen als Klaassen, maar Klaassen is zo'n heerlijk fanatiek kereltje. En daarnaast een uitstekende voetballer met prima rendement.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Wijnaldum let ik er wel meer op, dat moet gezegd worden
Narsingh stond stil voor Vermeer. Verschillende mensen die claimen dat dat hinderlijk buitenspel is.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie trouwens dat mensen zeggen dat de 3-2 had moeten worden afgekeurd?
Zag niet wat er mis mee was.
Gewoon een terechte goal.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe jongen gaat echt heel ver komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Wijnaldum minder spelen als Klaassen, maar Klaassen is zo'n heerlijk fanatiek kereltje. En daarnaast een uitstekende voetballer met prima rendement.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben een liefhebber van voetbal. Dat wist u waarschijnlijk al, maar toch. PSV - Feyenoord stond op de rol en dus ga ik uiteraard ook kijken. Ik hoopte op een overwinning voor Feyenoord zodat Ajax op 1 punt van PSV kon komen. Brinkykoekjes en koffie erbij, laat het spektakel maar beginnen.
Ik heb van alles gezien. Jeffrey Bruma, Luciano Narsingh, Colin Kazim-Richards. Wat een spelers, wat een belevenissen. De uitslag was ik niet tevreden over zoals u dat al wist. Ajax moet flink aan de bak in de tweede seizoenshelft met een nog steeds gemankeerde defensie.
Vandaag ben ik ook niet beroerd om me weer kapot te frustreren over de scheidsrechter Björn Kuipers, die trouwens een supermarkt beheert. Ook de PSV-spelers lieten zich van hun meest geweldige kant zien. De frustratie die ik had, de afstandsbedieningen die schade opliepen, u kent het vast vel.
Graag wil ik adviseren aan mijn grote vriend Jorrit Hendrix, laat je alsjeblieft niet veranderen in een hersenloos mongooltje zoals Memphis Depay of Jetro Willems, daar ben je een te getalenteerde verdedigende middenvelder voor. Doe dat nou niet, zo'n walgelijke act terwijl El Ahmadi een perfecte tackle doet.
Graag wil ik aan Santiago Arias adviseren om eens te stoppen met zijn matennaaierij. Ik zie ook wel dat Jordy zijn tackle niet op de bal was, maar ook niet op de man. Maak niet zo'n enge schwalbe, doe dat nou niet. Doe gewoon je ding, lekker voorzetten geven, lekker verdedigen, doe het.
Tenslotte wil ik Jetro Willems adviseren. Delete eerst al je tweets uit een ver verleden. Dat helpt je imago wat beter te krijgen. Ik schiet telkens in de lach als ik zie dat je in 2010 een brandblusser hebt gebruikt of een danoontje at, samen met een Goedemorgen Drink. Ten tweede adviseer ik je om je te concentreren op het verdedigen, dat kan je nog niet zo goed. Misschien over drie jaar wel want je bent nog zo jong, oh Jetro. Geef zo'n goede voorzet, geef een lekkere steekpass die elke verdediging doormidden scheurt. Doe ook je medeneger Kenneth Vermeer een plezier en ga hem geen penalty's of kaarten aannaaien. Hij pakt netjes de bal boven je hoofd weg, dan hoef je geen blessure te faken, oh Jetro.
Gr.
Tjackaquote:Op donderdag 18 december 2014 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe jongen gaat echt heel ver komen.
Dit ga ik niet allemaal lezen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben een liefhebber van voetbal. Dat wist u waarschijnlijk al, maar toch. PSV - Feyenoord stond op de rol en dus ga ik uiteraard ook kijken. Ik hoopte op een overwinning voor Feyenoord zodat Ajax op 1 punt van PSV kon komen. Brinkykoekjes en koffie erbij, laat het spektakel maar beginnen.
Ik heb van alles gezien. Jeffrey Bruma, Luciano Narsingh, Colin Kazim-Richards. Wat een spelers, wat een belevenissen. De uitslag was ik niet tevreden over zoals u dat al wist. Ajax moet flink aan de bak in de tweede seizoenshelft met een nog steeds gemankeerde defensie.
Vandaag ben ik ook niet beroerd om me weer kapot te frustreren over de scheidsrechter Björn Kuipers, die trouwens een supermarkt beheert. Ook de PSV-spelers lieten zich van hun meest geweldige kant zien. De frustratie die ik had, de afstandsbedieningen die schade opliepen, u kent het vast vel.
Graag wil ik adviseren aan mijn grote vriend Jorrit Hendrix, laat je alsjeblieft niet veranderen in een hersenloos mongooltje zoals Memphis Depay of Jetro Willems, daar ben je een te getalenteerde verdedigende middenvelder voor. Doe dat nou niet, zo'n walgelijke act terwijl El Ahmadi een perfecte tackle doet.
Graag wil ik aan Santiago Arias adviseren om eens te stoppen met zijn matennaaierij. Ik zie ook wel dat Jordy zijn tackle niet op de bal was, maar ook niet op de man. Maak niet zo'n enge schwalbe, doe dat nou niet. Doe gewoon je ding, lekker voorzetten geven, lekker verdedigen, doe het.
Tenslotte wil ik Jetro Willems adviseren. Delete eerst al je tweets uit een ver verleden. Dat helpt je imago wat beter te krijgen. Ik schiet telkens in de lach als ik zie dat je in 2010 een brandblusser hebt gebruikt of een danoontje at, samen met een Goedemorgen Drink. Ten tweede adviseer ik je om je te concentreren op het verdedigen, dat kan je nog niet zo goed. Misschien over drie jaar wel want je bent nog zo jong, oh Jetro. Geef zo'n goede voorzet, geef een lekkere steekpass die elke verdediging doormidden scheurt. Doe ook je medeneger Kenneth Vermeer een plezier en ga hem geen penalty's of kaarten aannaaien. Hij pakt netjes de bal boven je hoofd weg, dan hoef je geen blessure te faken, oh Jetro.
Gr.
Sorry, ik vond het een wedstrijd die ik af moest sluiten met een verhaaltje dat toch niemand boeit.quote:
Goed verhaal, Hansquote:Op donderdag 18 december 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Gr.
Je bent zelf de medeneger van Jetro.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik vond het een wedstrijd die ik af moest sluiten met een verhaaltje dat toch niemand boeit.
Een compliment.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf de medeneger van Jetro.
Dit terwijl je eerder vandaag zei dat je al VAKANTIE had.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een compliment.
Met dit ontvangen compliment duik ik mijn bed in op weg naar de laatste dag voor de schoolvakantie.
Ik hoef me niet meer op schoolwerk te concentreren, beun.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit terwijl je eerder vandaag zei dat je al VAKANTIE had.
Leugenaar.
Fred de Drugsbaron een optie?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoef me niet meer op schoolwerk te concentreren, beun.
Misschien verblijd ik je morgen weer met een leuk verhaaltje.
Misschien wel over Jetro
Misschien wel over Ajax
Misschien wel over Feyenoord
JOE DOONT NOOW.
Blablabla tl:drquote:Op donderdag 18 december 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Gr.
Klopt, maar bedenkt wel dat PSV vier hele moeilijke uitwedstrijden heeft de tweede seizoenshelft: Vitesse, FC Twente, Feyenoord en AZ. Daarentegen ontvangen wij de drie laatstgenoemde clubs thuis. Dat scheelt wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax moet flink aan de bak in de tweede seizoenshelft met een nog steeds gemankeerde defensie.
Dit moet een grap zijn?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook een zwakke verdediging maar beter middenveld en aanval dan PSV vind ik.
Het zit diep he die 1-3.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Gr.
Dan heb je echt veen verstand van voetbal.Voorhoede en middenveld van psv zijn beter.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is in potentie veel beter.
Niet echt, zeker in de huidige vorm niet al was Luuk gewoon goed gisteren.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:13 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dan heb je echt veen verstand van voetbal.Voorhoede en middenveld van psv zijn beter.
Klaassen > Wijnaldumquote:Op donderdag 18 december 2014 08:13 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dan heb je echt veen verstand van voetbal.Voorhoede en middenveld van psv zijn beter.
Wtf?Wijnaldum is beter dan Klaassen.Hoe kun je Guardado nu evengoed vinsen als Serero ?Andersen heeft ook nog geen drol laten zienquote:Op donderdag 18 december 2014 08:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen > Wijnaldum
Guardado = Serero
Andersen > Maher
Depay > Schone
Milik > de Jong
El Ghazi/Kishna >>>>>>>>> Narsingh
Ik vind Guardado wel beter dan Serero maar Wijnaldum is niet beter dan Klaassenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:20 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wtf?Wijnaldum is beter dan Klaassen.Hoe kun je Guardado nu evengoed vinsen als Serero ?Andersen heeft ook nog geen drol laten zien
Wijnaldum is een blind paard en Klaassen een toptalent. Serero is als VM zeker net zo goed als Guardado en Andersen is qua talent 10 klasses beter dan Maher.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:20 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wtf?Wijnaldum is beter dan Klaassen.Hoe kun je Guardado nu evengoed vinsen als Serero ?Andersen heeft ook nog geen drol laten zien
Wijnaldum mist alleen teveel kansen.Blind paard gaat wel erg ver.Guardado is 3 klasses beter dan Serero.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wijnaldum is een blind paard en Klaassen een toptalent. Serero is als VM zeker net zo goed als Guardado en Andersen is qua talent 10 klasses beter dan Maher.
Dit dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Guardado wel beter dan Serero maar Wijnaldum is niet beter dan Klaassen
Ik voeg daar aan toe: De liefde van Stijn voor Feyenoord komt weer even naar vorenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb het even voor jullie gelezen. Kort samengevat:
PSV heeft gewonnen, hij is boos, alle PSV spelers worden afgekraakt, einde.
Wat ben jij voor 'n laaggeschoolde Brabander? Ik hoopte alleen op winst voor Feyenoord zodat Ajax dichterbij kwam op de ranglijst. Dat mag dus blijkbaar ook al niet. Walgelijk hoor. Ik ga nu flink boos zijn als Ajax kampioen wordt, want ik mag niet meer hopen dat PSV verliest. Oei, hoe kan ik dit nu een plekje geven.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik voeg daar aan toe: De liefde van Stijn voor Feyenoord komt weer even naar voren
Mwah, je klinkt een beetje gefrustreerd door een aantal PSV'ers af te kraken. Maakt niet uit hoor. Ik vond het wel een vermakelijk stukje en heb het van begin tot eind gelezenquote:Op donderdag 18 december 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor 'n laaggeschoolde Brabander? Ik hoopte alleen op winst voor Feyenoord zodat Ajax dichterbij kwam op de ranglijst. Dat mag dus blijkbaar ook al niet. Walgelijk hoor. Ik ga nu flink boos zijn als Ajax kampioen wordt, want ik mag niet meer hopen dat PSV verliest. Oei, hoe kan ik dit nu een plekje geven.
Weet jij het?
Alles wat hij zei klopt toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, je klinkt een beetje gefrustreerd door een aantal PSV'ers af te kraken. Maakt niet uit hoor. Ik vond het wel een vermakelijk stukje en heb het van begin tot eind gelezen
Hou me op de hoogte ik kan het zelf niet zien. Als hij speelt juich ik voor je meequote:Op donderdag 18 december 2014 10:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij en ik gaan vandaag juichen voor zivkovicgod mocht hij spelen/invallen.
Ik wacht met smart op je stuk over Feyenoord. Je hebt met jouw scherpe blik vast niet gemist dat zowel kongolo als nelom optgeteld wel 20 overtredingen hebben gemaakt en wonderwel geen van beide rood hebben gekregen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Gr.
Ik word gek als hij gaat scorenquote:Op donderdag 18 december 2014 10:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte ik kan het zelf niet zien. Als hij speelt juich ik voor je mee
Ja, de hele selectie van Ajax wordt ooit real Madrid materiaal. Helaas sta je met je talentjes nog leuk 2de.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wijnaldum is een blind paard en Klaassen een toptalent. Serero is als VM zeker net zo goed als Guardado en Andersen is qua talent 10 klasses beter dan Maher.
Laat hem maar.De 1-3 zit nog diep.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op je stuk over Feyenoord. Je hebt met jouw scherpe blik vast niet gemist dat zowel kongolo als nelom optgeteld wel 20 overtredingen hebben gemaakt en wonderwel geen van beide rood hebben gekregen.
Om maar te zwijgen van onze Marokkaanse vriend ahmadi die arias nog met een heuse ipon op de grond kegelde en de Jong met zijn 3-2 'feliciteerde' door hem een ferme vuistslag uit te delen.
Maar zoals je zelf al zegt had je natuurlijke bepaalde belangen bij deze pot. Jammer voor jou.
Iddquote:Op donderdag 18 december 2014 08:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet jij ook met gemak kunnen toegeven dat guardado in alle opzichten de meerdere is van serero toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
IddIk denk dat iedereen wel weet dat Klaassen sws beter is dan Wijnaldum, of je PSV obsessie moet zo erg zijn dat je het niet wilt geloven.
Acties en snelheid niet maar ja Guardado is beter dan Sereroquote:Op donderdag 18 december 2014 10:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan moet jij ook met gemak kunnen toegeven dat guardado in alle opzichten de meerdere is van serero toch?
Wijnaldum is beter dan Klaassenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:20 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |