Tja, en zelfs dat stelt dan meer voor dan jij...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoertje? Hoer bedoel je. Die moeder van je heb een kut zo wijd als de breedte van kardashian's kont, die heeft zeker heel eindhoven en jetro willems gehad en daar ben jij dan het nageboorte van.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
FEYENOORD GA JE SCHAMEN
Vroomshoop. Boer met attitude.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef Scorpie het volgende:
Scrummie ik vind jou wel een mooie kerel, die emotie is oprecht en hoe je iemand helemaal de tyfus in kan schelden op zijn Rotterdams vind ik baas
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En weer open, gedraag je, verdomme. GEEN getroll en GEEN gekanker.
Jullie zijn nog niet echt op elkaar ingespeeld he?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Kappen met dat gekanker en dat getrol.
Klojo's
Vilhena was echt weer dramatisch gewoon, kan je beter Karsdorp laten invallenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Muto het volgende:
Ik zie echt 10x liever Immers dan Vilhena. Verder vond ik Bilal vandaag wel aardig invallen. In ieder geval kopsterk.
Niemand protesteerde na dat doelpunt, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
FEYENOOOOOOOORD
Maar:
[ afbeelding ]
Vilhena's eerste aanname blijft kut en heeft totaal geen diepgang.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vilhena was echt weer dramatisch gewoon, kan je beter Karsdorp laten invallen
Tja, dan moet Vermeer hem gewoon onderuit trappen; natuurlijk hinderlijk, maar hij staat er zelf bijquote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
FEYENOOOOOOOORD
Maar:
[ afbeelding ]
Dan moet Vermeer hem gewoon maar naar voren duwen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
FEYENOOOOOOOORD
Maar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |