Zou voor PSV wel wat zijn. Heerlijk counter spelertje.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was trouwens een heerlijke goal van afstand
We verliezen wel wat sterke seizoenen ja. Maar ook met een vCL (kampioensronde) plaatsen Ajax en PSV zich wel hoor. Dan krijg je de kampioen van Servië tegen je etc.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Op basis van de laatste drie seizoenen zouden we er geen hebben, nu alleen nog omdat er één heel sterk seizoen tussen zit.
ok zijn voorgangers . maar tegen quarabag ofz moesten ze gewoon de klus afmakenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft Schreuder nooit gedaan hoor.
Die weet niet eens wat PSV isquote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou voor PSV wel wat zijn. Heerlijk counter spelertje.
Ben ik met je eens, al bleek dat wel een stug ploegje. Hadden ook gewoon van Inter gewonnen als die arbitrage niet stront in de ogen had.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ok zijn voorgangers . maar tegen quarabag ofz moesten ze gewoon de klus afmaken
Of Red Bull...quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verliezen wel wat sterke seizoenen ja. Maar ook met een vCL (kampioensronde) plaatsen Ajax en PSV zich wel hoor. Dan krijg je de kampioen van Servië tegen je etc.
Dan nog is het compleet van de pot gerukt dat een NL ploeg ervan verliestquote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, al bleek dat wel een stug ploegje. Hadden ook gewoon van Inter gewonnen als die arbitrage niet stront in de ogen had.
Ajax en PSV vertrouw je daar wel mee? Kom op zeg. Als die zo spelen als tegen ADO en vlagen tegen Utrecht krijg je het met elke kampioen lastig.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verliezen wel wat sterke seizoenen ja. Maar ook met een vCL (kampioensronde) plaatsen Ajax en PSV zich wel hoor. Dan krijg je de kampioen van Servië tegen je etc.
Weer een overwinning voor Heerenveen.quote:
Klopt, maar hé thats Europe.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan nog is het compleet van de pot gerukt dat een NL ploeg ervan verliest
PSV was weer onbeschrijflijk treurig.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijke pot was het jongens. Ik ben content.
En de madness in het Feyenoord topic bevalt me ook
Ajax en PSV zullen een vCL wedstrijd wel anders ingaan dan een wedstrijd tegen ADO.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax en PSV vertrouw je daar wel mee? Kom op zeg. Als die zo spelen als tegen ADO en vlagen tegen Utrecht krijg je het met elke kampioen lastig.
4 punten voorsprongquote:Op donderdag 18 december 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV was weer onbeschrijflijk treurig.
RIP eredivisiequote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 punten voorsprong
Ik proef frustratie.
Jullie krijgen nog zat lastige potjes om dat te verneukenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 punten voorsprong
Ik proef frustratie.
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n treurig elftal kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 punten voorsprong
Ik proef frustratie.
Ik vind Ajax ook niet al te sterk. Mentaal lijkt PSV wel aardig.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n treurig elftal kampioen gaat worden.
Tja en onze nummer 5 eindigt boven de regerend EL winnaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef hafcfan het volgende:
Onze nummer 1 wint 2 van de 6 el potje.
In welke zin?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ajax ook niet al te sterk. Mentaal lijkt PSV wel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |