Ik vind hem wel rust uitstralen, lijkt een stabiele jongenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker eerst een reeks laten zien. Want als hij 3x minder speelt zal je hier ook overal lezen dat hij er opeens geen reet meer van kan.
Klopt, echt een jongen met uitstraling en kan goed voetballen. Maar zoals elk talent zal hij ook wel eens wat mindere potjes spelen en dan zal hij ook overal wel weer worden afgemaakt. Zo gaat dat altijd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem wel rust uitstralen, lijkt een stabiele jongen
Enge clubquote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet goed aflopen dan met die zelfpijperij daar.
Feyenoord die het altijd over de arrogantie van Ajax hebben (terwijl die zelfkritisch zijn) en bij Feyenoord gaan ze al de vlag uithangen als ze een prijs winnen als "de beste grasmat van Nederland"quote:
Nou op sommige sites..quote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord die het altijd over de arrogantie van Ajax hebben (terwijl die zelfkritisch zijn) en bij Feyenoord gaan ze al de vlag uithangen als ze een prijs winnen als "de beste grasmat van Nederland"
De arrogantie van Ajacieden ís ook vervelend. Net als de hosannastemming als het een keer níet kut gaat in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord die het altijd over de arrogantie van Ajax hebben (terwijl die zelfkritisch zijn) en bij Feyenoord gaan ze al de vlag uithangen als ze een prijs winnen als "de beste grasmat van Nederland"
Dat de uit supporters met een combi naar Almelo moesten lag ook niet aan hun, maar aan Heracles.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste goal?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
Finbogason scoort trouwens, maar dit geheel ter zijde.
Geen idee zag dat het de 2-0 in de wedstrijd was. Als Villareal nu ook wint heb ik 20 euro gepaktquote:
Welke sites.quote:
Valt echt wel mee die arrogantie hoor. Echt niet veel meer dan andere clubs. Normaal hadden clubs altijd keihard lopen fappen op de 4e titel op rij, maar veel Ajacieden waren gewoon ontevreden met het spel en daardoor niet heel erg blij ermee.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
De arrogantie van Ajacieden ís ook vervelend. Net als de hosannastemming als het een keer níet kut gaat in Rotterdam.
En aan de KNJB uiteraard.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat de uit supporters met een combi naar Almelo moesten lag ook niet aan hun, maar aan Heracles.
Naja hopelijk gaat die steeds meer scoren anders krijg je weer het verhaal van dat ze de ene na de andere in de eredivisie maken maar in het buitenland keihard falen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee zag dat het de 2-0 in de wedstrijd was. Als Villareal nu ook wint heb ik 20 euro gepakt
Showtime.. maar dat zijn kutkinderenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke sites.
[..]
Valt echt wel mee die arrogantie hoor. Echt niet veel meer dan andere clubs. Normaal hadden clubs altijd keihard lopen fappen op de 4e titel op rij, maar veel Ajacieden waren gewoon ontevreden met het spel en daardoor niet heel erg blij ermee.
[..]
En aan de KNJB uiteraard.
Ooh maar dat neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Showtime.. maar dat zijn kutkinderen
Ik vind dat veel - en het is een generalisatie natuurlijk, dat weet ik ook - Ajacieden dat niet laten zien. Altijd maar tegenstanders neerhalen als dat niet nodig is, kritiek op het spel standaard beantwoorden met die foto van De Boer met vier schalen in zijn handen, denken dat je onverslaanbaar bent terwijl het zelfs tegen de kleinste clubs soms met grote moeite gaat. Verschrikkelijk irritant vind ik dat altijd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt echt wel mee die arrogantie hoor. Echt niet veel meer dan andere clubs. Normaal hadden clubs altijd keihard lopen fappen op de 4e titel op rij, maar veel Ajacieden waren gewoon ontevreden met het spel en daardoor niet heel erg blij ermee.
Ik snap wel dat mensen die foto van de Boer gaan posten als er allemaal mensen komen trollen na puntverlies hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat veel - en het is een generalisatie natuurlijk, dat weet ik ook - Ajacieden dat niet laten zien. Altijd maar tegenstanders neerhalen als dat niet nodig is, kritiek op het spel standaard beantwoorden met die foto van De Boer met vier schalen in zijn handen, denken dat je onverslaanbaar bent terwijl het zelfs tegen de kleinste clubs soms met grote moeite gaat. Verschrikkelijk irritant vind ik dat altijd.
Maar goed, een deel zal ook trollen zijn en een deel is gewoon heel normaal, zoals jij.
WhateverWhatever en Brammnes ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
Ajax supporters zijn vaak juist redelijk chil. Niks mis mee.Litmanen nog wat uitgezonderd.
Ik vind het irritant. Kijk naar jezelf als je kut speelt. Of naar je eigen ploeg, bedoel ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen die foto van de Boer gaan posten als er allemaal mensen komen trollen na puntverlies hoor. Doe het zelf niet, maar vind dat ook niet echt arrogant ofzo. Zou elke andere club ook doen denk ik. Is niet alleen maar voor Ajacieden zo.
LitmanenAFCA komt ook helemaal niet op FOK! om zijn echte mening over voetbal te geven.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
Ajax supporters zijn vaak juist redelijk chil. Niks mis mee.Litmanen nog wat uitgezonderd.
Dat gebeurd over het algemeen wel, maar als er een hele pagina met PSV'ers en Feyenoorders trolls gaan lopen plaatsen snap ik wel dat je één keer die foto post zodat je daarna weer kritisch over je eigen team kan discussiëren.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Kijk naar jezelf als je kut speelt. Of naar je eigen ploeg, bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |