Prachtig nummer is datquote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
I hurt myself today. Er schuilt wel een soort v/d Looi in Stijn, die doet zichzelf ook wekelijks pijn met voetbal dat Groningen wekelijks op de mat legt.
MADquote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alle wedstrijden zijn in triest volgens jou.
Zijn bietje heel erg mad daar in 010quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Feyenoordtopic begint wel saai te worden met kanker hier kanker daar
Op basis waarvan? PSV heeft de meeste punten in uitduels gepakt dit seizoen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer van de uitslag maar PSV gaat nog wel wat verspelen in uitwedstrijden, maar maak ik me geen zorgen om.
naar het bejoardencentrum met zequote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn bietje heel erg mad daar in 010
lekker rellenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Feyenoord topic heeft een slotje.
Tokkie club van Nederland.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Feyenoordtopic begint wel saai te worden met kanker hier kanker daar
Op basis van wat we vandaag gezien hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Op basis waarvan? PSV heeft de meeste punten in uitduels gepakt dit seizoen.
Ik heb geen eigen topic.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker op naar je eigen topic.
Omdat ze nog heel wat zware uitwedstrijden krijgen. O.a. Feyenoord en Twente uit. Vitesse en AZ ook nog uit.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Op basis waarvan? PSV heeft de meeste punten in uitduels gepakt dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |