Nou nee, fluit al tijden niet zo best nationaalquote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef bombmannl het volgende:
Feyenooit verliest en 3x raden waar ze over zeiken....
De scheidsrechtertriest volkje. Kuipers beste scheids van de wereld op t ogenblik
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat kankergezwel in die lelijke kop van je ouwe moer?
niveauquote:
Fluit nog lang niet zo kut als deze 2 teams verdedigden. Vooral Bruma is het niet waard om verdediger te worden genoemd.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee, fluit al tijden niet zo best nationaal
Niet zo best? Fluit gewoon top. En laat veel doorspelen waardoor het tempo in de wedstrijd blijftquote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee, fluit al tijden niet zo best nationaal
Ik kijk uit naar je verslag op Ajax Netwerk.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een wedstrijd, absoluut genoten!!
Fluit gewoon top?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Niet zo best? Fluit gewoon top. En laat veel doorspelen waardoor het tempo in de wedstrijd blijft
Alle wedstrijden zijn in triest volgens jou.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef hafcfan het volgende:
Wat een wedstrijd zeg. En wat een in triest niveau voor een top wedstrijd dit
Dat is waarquote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fluit nog lang niet zo kut als deze 2 teams verdedigden. Vooral Bruma is het niet waard om verdediger te worden genoemd.
De TBS'er in hun komt weer naar boven.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat die mensen zo mad zijn in dat topic.
Welk nummer?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik luister nu naar Johnny Cash om deze wedstrijd te verwerken.
Cocu?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je verslag op Ajax Netwerk.
In iedereen schuilt een potentiële TBS-er.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De TBS'er in hun komt weer naar boven.
I hurt myself today. Er schuilt wel een soort v/d Looi in Stijn, die doet zichzelf ook wekelijks pijn met voetbal dat Groningen wekelijks op de mat legt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |