Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
nee, te veel middelmaat in 1 elftalquote:Op zondag 14 december 2014 19:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon bizar veel pech.
Hoezo?quote:
en zo waren er slehts de schapenkoppen aanwezigquote:Op zondag 14 december 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitslagen eredivisie speelronde 16
Kut C ookquote:Op zondag 14 december 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en zo waren er slehts de schapenkoppen aanwezig
Niet gelezen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Berichtje achtergelaten!quote:Op zondag 14 december 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier sta ik nog steeds achter. Donderdag ga ik het live beleven.quote:Op zondag 14 december 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
Vitesse speelt volgens Stijn het beste voetbal van Nederland.
Dan ben je echt een mafklapper.quote:Op zondag 14 december 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier sta ik nog steeds achter. Donderdag ga ik het live beleven.
Waar heeft hij dit gepost?quote:Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens LR gaat Dordt maximaal 8 punten halen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit wordt een bloedeloze 0-0.
Dat is nogal een understatement.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Bruma is niet heel goed in verdedigen.
KNKBquote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ROOD!!! DE JONG MOET VAN HET VELD AF!!! KNJB!!!!
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
VIEZE OVERTREDING KUIPERS NAAIT ONS
serieus?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Bizar om het Livetopic dicht te gooien, overigens.
Is dat dicht?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Haha huilie scheids huilie.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
VIEZE OVERTREDING KUIPERS NAAIT ONS
Nee de verdediging van Feyenoord blijft nog wel even open.quote:
Feyenoordtopic is weer open:quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb een kostelijke avond gehad.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld, kijk maar in het feedback topic!
Ik zie het nuquote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld, kijk maar in het feedback topic!
Je bent niet aangedaan omdat ze je Mani69 noemen, toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een kostelijke avond gehad.
In hun razernij kunnen ze niet eens maar normaal uit hun doppen kijken, prachtig toch.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent niet aangedaan omdat ze je Mani69 noemen, toch?
Groot geworden bij Twentequote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
Luuk, product uit de PSV opleiding.
quote:
Waarom ben je daar verbaasd over?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je gelijk had.
Op dit moment ben ik het met je eensquote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een bal van Memphis
Maar Kishna is beter
Zonder te kijken: Scrummie?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit was een vieze overtreding op Vermeer las ik in het Feyenoordtopic.
jajajaquote:
Memphis zie ik ook niet meer scoren vandaagquote:Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik het met je eens
Weg met dit forum, wij gaan naar www.WijZijnSimba.nl/forumquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ben je daar verbaasd over?
Daar is iedereen welkomquote:Op woensdag 17 december 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weg met dit forum, wij gaan naar www.WijZijnSimba.nl/forum
Vreselijk trolletje is dat.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik onthoud al die namen niet, volgens mij was het Mani69.
BREAKING BREAKING BREAKINGquote:Op woensdag 17 december 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weg met dit forum, wij gaan naar www.WijZijnSimba.nl/forum
niet jinxenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Puntenverlies, godverdomme nog aan toe
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Interview Robben na samenvatting!
Over deze wedstrijd?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Interview Robben na samenvatting!
Wat een toekomstvisie dat MarcGod toen al wist van Memphis zijn talent.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
BAM BAMBAMBAMBAMBAIOBMQAPIWBQMBQIOEWBMQWPEBWEB JUICHEN
ho ohohOHOHOHOOOquote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
Mogen we nog één keer die corner zien?
Daar gaat een eventueel kampioenschapquote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat we Jetro moeten missen tegen GAE.
Gaan we daar punten verspelen, want Brenetquote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat we Jetro moeten missen tegen GAE.
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
Mogen we nog één keer die corner zien?
Ook nog een Robben interview, wat een geweldige uitzendingquote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef KingRoland het volgende:
WIJ WILLEN ARJEN WIJ WILLEN ARJEN
Fred Rutten is opgegroeid in een volkswijk in Beljo Horizontje.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Het is toch Fred? waarom zeggen mensen nou fredsh
2 letters veranderen en je hebt Arne Slot.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1 letter veranderen en je hebt Arie Slob
Slobeend vindt dit leuk
Coolsingel ditdatquote:Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef Wazaaaaa het volgende:
Ze gaan voor de 2e plek. Huldiging in Rotterdam
Tokkie is het iddquote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef OverRated het volgende:
Als de interviewer nu een verkeerde vraag stelt, steekt Clasie m neer denk ik![]()
Kan ik iets doen om je op te beuren Slobje?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef OverRated het volgende:
Als de interviewer nu een verkeerde vraag stelt, steekt Clasie m neer denk ik![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb genoten van spektakel in de beker
Sven Kramer denk ik, verder geen ideequote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef Zorro het volgende:
Ze doen net of zo'n sporter van het jaar wat boeit
Ik kan er geen 5 uit de laatste 20 jaar noemen, hooguit gokken.
Bruh, zonderland?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sven Kramer denk ik, verder geen idee
Als Robben terug naar Groningen komt man man manquote:
Ik zou daar nu even wegblijven inderdaad ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil eigenlijk in het Feyenoordtopic posten dat de 4e plaats i.i.g. met succes is verdedigd, maar dan laat Drizzt me bannen vrees ik...
Kuyt komt ook nog terugquote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Robben terug naar Groningen komt man man man
ik sluit een kampioenschap niet uit
Dan wordt Groningen inderdaad kampioenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij terug naar PSV komt gaan we samen kijkenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |