Tokkie is het iddquote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef OverRated het volgende:
Als de interviewer nu een verkeerde vraag stelt, steekt Clasie m neer denk ik![]()
Kan ik iets doen om je op te beuren Slobje?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef OverRated het volgende:
Als de interviewer nu een verkeerde vraag stelt, steekt Clasie m neer denk ik![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb genoten van spektakel in de beker
Sven Kramer denk ik, verder geen ideequote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef Zorro het volgende:
Ze doen net of zo'n sporter van het jaar wat boeit
Ik kan er geen 5 uit de laatste 20 jaar noemen, hooguit gokken.
Bruh, zonderland?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Sven Kramer denk ik, verder geen idee
Als Robben terug naar Groningen komt man man manquote:
Ik zou daar nu even wegblijven inderdaad ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil eigenlijk in het Feyenoordtopic posten dat de 4e plaats i.i.g. met succes is verdedigd, maar dan laat Drizzt me bannen vrees ik...
Kuyt komt ook nog terugquote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Robben terug naar Groningen komt man man man
ik sluit een kampioenschap niet uit
Dan wordt Groningen inderdaad kampioenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij terug naar PSV komt gaan we samen kijkenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |