Luukinhoquote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee bij die laatste goal. Die Mephis uiteindelijk intikte.
Ik ben ook geen Amsterdammer hoor. Als ik dat zou zeggen lacht iedereen me uit.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zelfpijperij over een stad snap ik dan ook niet.
Maar ik ben ook geen Amsterdammer ook
ze gaan er niet uitquote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef hafcfan het volgende:
Dankzij de gemeente gaat Heracles er nu misschien uit.
Meh NAC en Dordrecht houden jullie sowieso onder je. En dan nog wel zat ploegen die gelijkwaardig zijn zoals GAE, ADO etc.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef hafcfan het volgende:
Dankzij de gemeente gaat Heracles er nu misschien uit.
Over rennen gesprokenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier hoef je niet te rennen in je eigen stad.
En gehaald?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Over rennen gesprokenik moest gisteren nog rennen voor de bus
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh NAC en Dordrecht houden jullie sowieso onder je. En dan nog wel zat ploegen die gelijkwaardig zijn zoals GAE, ADO etc.
Ervaren spelers bijvoorbeeld. Lulring ?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]Nac en Dordrecht lukt wel ja. Hopelijk Excelsior. Die hebben geen toekomst. En hopelijk wat aankopen zou mooi zijn.
Dat is alleen leuk als ze daadwerkelijk promoveren. Maar als het seizoen begint hoopt eigenlijk iedereen weer dat ze er dan zo snel mogelijk uitvliegen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat Almere City FC er in komt voor NAC. Zou hilarisch zijn.
"stadion"quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als ze daadwerkelijk promoveren. Maar als het seizoen begint hoopt eigenlijk iedereen weer dat ze er dan zo snel mogelijk uitvliegen.
Met hun Forklift stadion
Excelsior mag ook wel degraderen van mij. Hoop ook dat Heracles erin blijft, altijd wel een sympathieke club met leuke spelertjes. En met het nieuwe stadion kunnen ze misschien doorgroeien naar een goede middenmoter.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]Nac en Dordrecht lukt wel ja. Hopelijk Excelsior. Die hebben geen toekomst. En hopelijk wat aankopen zou mooi zijn.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ervaren spelers bijvoorbeeld. Lulring ?
Wat een blaag.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, want die bus zag mij en ging meteen 3-4x harder. Tyfuschaffeurs
Ik moet altijd aan een blokhut denken als ik dat stadion zie.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als ze daadwerkelijk promoveren. Maar als het seizoen begint hoopt eigenlijk iedereen weer dat ze er dan zo snel mogelijk uitvliegen.
Met hun Forklift stadion
Die van Feyenoord ? of Youri voor zijn laatste kunstjequote:Op woensdag 17 december 2014 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]breng hem niet op ideeën. Mulder huren zou wel mooi zijn om te beginnen.
Dat is toch ook gewoon een blokhut achter het doel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan een blokhut denken als ik dat stadion zie.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker de Eredivisie in jong0ns
[ afbeelding ]
Eredivisie is toch al verloren dus dat kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker de Eredivisie in jong0ns
[ afbeelding ]
Alsof de Eredivisie minder wordt van zo'n stadionnetje. Kom op zeg. Dramagedoe.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eredivisie is toch al verloren dus dat kan er ook nog wel bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |