Klopt, maar middenveld van Feyenoord is wel wat beter. Onder voorbehoud dat Immers niet mee doet.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sassuolo heeft veel betere aanvallers
preciesquote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze verdediging is zo'n beetje top eredivisie niveau, dat is vandaag wel weer bevestigd.
Die zie ik dan nog het liefste als CV ja. Denswil is maar dom en Viergever kan het niveau ook niet echt aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met onze verdediging heb ik op de lange termijn er nog niet veel vertrouwen in. Maar, ik hoop dat bijvoorbeeld een Riedewald zich in de basis werkt, ik ben enorm fan van die jongen.
Mwah, Ajax heeft altijd veel moeite met de beginfase van de duels. Dan hebben alle clubs veel kansen om te scoren.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze verdediging is zo'n beetje top eredivisie niveau, dat is vandaag wel weer bevestigd.
3-0 is 3-0 en geen 4-3quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Lol.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 17-12-2014 om 22:45:38Nostradamus zat trouwens weer aan de goede kant van de score. Mag ook gezegd worden. reageer retweet
Immers wil graag voor een serie a club spelen..quote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar middenveld van Feyenoord is wel wat beter. Onder voorbehoud dat Immers niet mee doet.Team wat vandaag speelde is wel veel zwakker ja.
Denswil speelt over een maandje voor Barcelona dus die kunnen we sowieso al afstrepenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zie ik dan nog het liefste als CV ja. Denswil is maar dom en Viergever kan het niveau ook niet echt aan.
Toch een heerlijk popcorntopic dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het zit vol met PSV-ers die u_mad.gif posten en gefrustreerde Feyenoorders die iedereen kanker toewensen. Goede beslissing van Drizzt.
We hebben geen 10, Hans.quote:
Daar bedoelt hij vast Johan Derksen niet mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Lol.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 17-12-2014 om 22:45:38Nostradamus zat trouwens weer aan de goede kant van de score. Mag ook gezegd worden. reageer retweet
Dat zegt echt geen reet dus, als je ziet wat het niveau is van de andere topverdedigingenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij ook wel, maar helaasquote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Immers wil graag voor een serie a club spelen..
Riedewald vind ik voetballend echt heerlijk. Verdedigend heeft hij niet zo'n hoge ondergrens zoals anderen in het elftal. Fysiek kan hij ook nog redelijk mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zie ik dan nog het liefste als CV ja. Denswil is maar dom en Viergever kan het niveau ook niet echt aan.
Gewoon naar een mooie club.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denswil speelt over een maandje voor Barcelona dus die kunnen we sowieso al afstrepen
quote:
Oprechte vraag, wat was er mis in dit topic?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En weer open, gedraag je nou verdomme eens.
Er was hier niets loosquote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal zich eerst mogen laten zien op VM alsquote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riedewald vind ik voetballend echt heerlijk. Verdedigend heeft hij niet zo'n hoge ondergrens zoals anderen in het elftal. Fysiek kan hij ook nog redelijk mee.
Hier hadden we gewoon normale gesprekken hoor Drizzt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja over die ondergrens van Riedewald kun je nu nog niet veel zeggen iddquote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal zich eerst mogen laten zien op VM alsSererogod
naar die onzin van een Afrika Cup moet
Zeker eerst een reeks laten zien. Want als hij 3x minder speelt zal je hier ook overal lezen dat hij er opeens geen reet meer van kan.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja over die ondergrens van Riedewald kun je nu nog niet veel zeggen idd
Tja normaal moeten die wedstrijden eindigen met 7 man nog op het veld.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef OverRated het volgende:
Sererogod zal daar wel de nodige doodschoppen krijgen ben ik bang trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |