hey bae je plaatje werkt nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Sommige vrouwen verdienen gewoon een kopstoot.
[ afbeelding ]
gadverdamme man je ziet gewoon al da het van die smerige kunstacademie femisten zijn bahbahquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
gadverdamme man je ziet gewoon al da het van die smerige kunstacademie femisten zijn bahbah
quote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
ray ze had je dochter kunnen zijn gvd
doe normaal
heb even een report gemaakt van je pedo-uitingen
Wat is deze. Ja, ik heb mycroft ontdekt.quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd gvd wat een gijle snol zeg die aardbeitje
zou haar kut vernietigen
chicks die op kunstacademie zitten zijn vaak lelijk, vies dun (full anorexia), labieler dan een borderliner en hebben een ego groter dan de planeet Jupiter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
gadverdamme man je ziet gewoon al da het van die smerige kunstacademie femisten zijn bahbah
Wees blij. Zie je actie, is t weer niet goed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Wat is deze. Ja, ik heb mycroft ontdekt.
Blauw (hoofd)haar midden en onderaan zien er nog wel leuk uit, op het haar na dan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een "statement"!quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
chicks die op kunstacademie zitten zijn vaak lelijk, vies dun (full anorexia), labieler dan een borderliner en hebben een ego groter dan de planeet Jupiter.
not even once brah
Wheheh ken wel een paar lekkere, down to earth kunstacademie chicks. Die zijn idd wel skinny.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
chicks die op kunstacademie zitten zijn vaak lelijk, vies dun (full anorexia), labieler dan een borderliner en hebben een ego groter dan de planeet Jupiter.
not even once brah
Ik hou de twee graag gescheiden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:03 schreef Weissman het volgende:
hey aardbeitje vind je banaan met slagroom lekker of ben je meer van de pittige dingen?![]()
DM me je facebookquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ken zo'n chick die is danseres, van die moderne hipster dans in het theater niet van die sexy backup dansers op mtv. Altijd dingen sharen op FB over feminisme en gender equality en over hoe multicultureel en open voor andere culturen ze is. Echt de keren dat zij boos op me is geworden is niet meer op twee handen te tellenelke keer als ik een homo of vrouwengrap maak of een racistische opmerking schiet ze direct uit haar slof
Grappigste is nog dat de mensen die het hardst "homofobe" opmerkingen maken vaak de homo's zelf zijn en iedere allochtoon weet dat je loopt te fucken als je dat soort zogenaamde racistische shit zegt. Maar volgens haar kan het écht niet
Ik ken er ook genoeg ja (Design Academy om de hoek hiero en natuurlijk de Dutch Design Week). Meestal wel leuke hippe underground feestjes. Maar ook wel semi eens met het vage moeilijke feministische statement gewauwel ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh ken wel een paar lekkere, down to earth kunstacademie chicks. Die zijn idd wel skinny.
Maarja heb er idd ook genoeg meegemaakt die precies zijn zoals jij beschrijft. Echt harde no thanks jeff dat.
Mensen moeten een dikkere huid krijgenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ken zo'n chick die is danseres, van die moderne hipster dans in het theater niet van die sexy backup dansers op mtv. Altijd dingen sharen op FB over feminisme en gender equality en over hoe multicultureel en open voor andere culturen ze is. Echt de keren dat zij boos op me is geworden is niet meer op twee handen te tellenelke keer als ik een homo of vrouwengrap maak of een racistische opmerking schiet ze direct uit haar slof
Grappigste is nog dat de mensen die het hardst "homofobe" opmerkingen maken vaak de homo's zelf zijn en iedere allochtoon weet dat je loopt te fucken als je dat soort zogenaamde racistische shit zegt. Maar volgens haar kan het écht niet
Hallo, als je hete danschicks wil dat kan ik wel ff voor je pimpen hoor. Ik heb 12,5 jaar gedanst. Ballroom, latin, hiphop, musical en modern. Welke wil je?quote:
Heb al een hete danschick, Zumba, Xco, poledance, allesquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, als je hete danschicks wil dat kan ik wel ff voor je pimpen hoor. Ik heb 12,5 jaar gedanst. Ballroom, latin, hiphop, musical en modern. Welke wil je?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:13 schreef Questular het volgende:
Champy zit onder de plak én heeft geen baard, daar kun je niks mee
Moest zelfs m'n kerstpakket meteen inleverenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:13 schreef Questular het volgende:
Champy zit onder de plak én heeft geen baard, daar kun je niks mee
Uhu, poledance...Nou d'r paal stata hier klaar voor d'r hoor! Nomsaying?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:13 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb al een hete danschick, Zumba, Xco, poledance, alles
I know them feels broquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Moest zelfs m'n kerstpakket meteen inleveren
Precies dat overdreven politiek correcte. En idd het gaat er ook om hoe ze worden gemaakt, maar de minderheid in kwestie weet altijd dat ik loop te fucken en doet net zo hard mee. Heb een collega die homo is bijvoorbeeld en hij maakt echt de meeste homofobe/anti homo grappen hier op het werkquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen moeten een dikkere huid krijgenDat politiek correcte gezemel af en toe. Ik maak zelf net zo hard grove grappen mee. T is maar niet wie ze maakt en hoe ze t bedoelen.
Hahahah ja maar zeker eerst al je broers en neven opbellen want Turken klappen alleen 15 tegen 1 haha jatochquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:16 schreef Weissman het volgende:
als iemand turkengrap maakt klap ik hem tantoe hard
Nou, ik bewonder anders wel hun zwemkunsten. Kan Pieter vd Hogenband wat van leren. Maar ja, die hoefde vroeger in t park ook niet sneller bij t brood te zijn dan de eendjes.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:16 schreef Weissman het volgende:
of ik rij erover heen met mn BMW
Zoek even op die paaldans "docu" van AT5. Extreem lekker wijf imho. Url staat ook in het atletische vrouwen topic.quote:
In een vliegtuig zitten een Duitser, een Nederlander en een Turk. De Duitser gooit braadworst naar beneden en zegt “Daar hebben we meer dan genoeg van in Duitsland” De Turk gooit shoarma uit het raam en zegt “Daar hebben wij meer dan genoeg van in Turkije” vervolgens pakt de Nederlander de Turk beet, gooit deze uit het vliegtuig en zegt “Daar hebben wij meer dan genoeg van in Nederland”quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:16 schreef Weissman het volgende:
of ik rij erover heen met mn BMW
Kijk je ook altijd naar olieworstelen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik bewonder anders wel hun zwemkunsten. Kan Pieter vd Hogenband wat van leren. Maar ja, die hoefde vroeger in t park ook niet sneller bij t brood te zijn dan de eendjes.
*kijkt uit voor de BMW*
Whehehehequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:17 schreef Champy het volgende:
[..]
In een vliegtuig zitten een Duitser, een Nederlander en een Turk. De Duitser gooit braadworst naar beneden en zegt “Daar hebben we meer dan genoeg van in Duitsland” De Turk gooit shoarma uit het raam en zegt “Daar hebben wij meer dan genoeg van in Turkije” vervolgens pakt de Nederlander de Turk beet, gooit deze uit het vliegtuig en zegt “Daar hebben wij meer dan genoeg van in Nederland”
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik bewonder anders wel hun zwemkunsten. Kan Pieter vd Hogenband wat van leren. Maar ja, die hoefde vroeger in t park ook niet sneller bij t brood te zijn dan de eendjes.
*kijkt uit voor de BMW*
zou me lekker laten vergassen door zo'n figuurquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:23 schreef Modus het volgende:
Ray na nieuwe voorraad whey
[ afbeelding ]
Sporten die Design Academy mokkels ook bij TM?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken er ook genoeg ja (Design Academy om de hoek hiero en natuurlijk de Dutch Design Week). Meestal wel leuke hippe underground feestjes. Maar ook wel semi eens met het vage moeilijke feministische statement gewauwel ja.
Bedoel je facesitting en dat hij dan scheetjes in je mond laat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
zou me lekker laten vergassen door zo'n figuur![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
ken er ook zo 1quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik noem het nog steeds negerzoenen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef Eleiko het volgende:
Van die zwarte piet / negerzoen bashers
idd. dood normaal waarom ze die dingen altijd zo noemdequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef Eleiko het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd. dood normaal waarom ze die dingen altijd zo noemde
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn moeder zei altijd:
"Maar negerzoenen is toch een compliment? Ik vind negers altijd lekker zoenen, met die grote lippen."
2muchinfo
Beetje wat het het pittige korte kapsel bij vrouwen is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
Om nog even terug tekomen op het hele baard verhaal. De baard is gedevalueerd omdat er een hoop natte vaatdoeken zijn die hun baard laten staan in de hoop dat ze dan ineens onwijs cool zijn, terwijl ze er nog steeds uitzien als een natte vaatdoek alleen dan met haar op de bakkes. Echt wat zijn de meeste baardgroeiers denkende
Whahahhahaquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd. dood normaal waarom ze die dingen altijd zo noemde
[ afbeelding ]
36 is gewoon oud hoor, ik weet niet in wat voor wereld jij leeft opa.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:15 schreef Eleiko het volgende:
@angel: 36 jaar is jong. Je bent zeker niet de oudste hier.
hou jij ff je russische hoofd dicht a.u.b.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
36 is gewoon oud hoor, ik weet niet in wat voor wereld jij leeft opa.
Iedereen die na het uitkomen van Eliminator geboren is, is jong.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hou jij ff je russische hoofd dicht a.u.b.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn moeder zei altijd:
"Maar negerzoenen is toch een compliment? Ik vind negers altijd lekker zoenen, met die grote lippen."
2muchinfo
Het zit je niet mee he. Ik hoop dat je: "Iedereen die voor het uitkomen van Eliminator geboren is, is oud" bedoelt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iedereen die na het uitkomen van Eliminator geboren is, is oud.
Preach broederquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
Om nog even terug tekomen op het hele baard verhaal. De baard is gedevalueerd omdat er een hoop natte vaatdoeken zijn die hun baard laten staan in de hoop dat ze dan ineens onwijs cool zijn, terwijl ze er nog steeds uitzien als een natte vaatdoek alleen dan met haar op de bakkes. Echt wat zijn de meeste baardgroeiers denkende
Hangt er vanaf welke richting. Er zijn er idd een hoop waarvan het lijkt alsof ze er elke dag weer hun best op doen om er zo lelijk mogelijk uit te zien. Maar de richtingen om docent te worden zitten nog wel pareltjes, althans in Arnhem.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
not even once brah
Ken er een paar die dat hebben gedaan op Artez daar. Mode is ook een goede daar lopen echt nice chicks rond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke richting. Er zijn er idd een hoop waarvan het lijkt alsof ze er elke dag weer hun best op doen om er zo lelijk mogelijk uit te zien. Maar de richtingen om docent te worden zitten nog wel pareltjes, althans in Arnhem.
Fixed. Zit mobiel nu wat dit topic wordt geblokt op het werk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het zit je niet mee he. Ik hoop dat je: "Iedereen die voor het uitkomen van Eliminator geboren is, is oud" bedoelt.
FOK!ken tijdens het werk terwijl je maar 32 uur hoeft te werken, Cor pls.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fixed. Zit mobiel nu wat dit topic wordt geblokt op het werk.
ook herkenbaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
En dan ook nog naar "naked teen nudist rafting" zoekenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens het werk terwijl je maar 32 uur hoeft te werken, Cor pls.
Ja, want die TM zit naast de Design Academyquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sporten die Design Academy mokkels ook bij TM?
Zou ze wel eens willen hosselen in de sauna.
I know :squote:Op dinsdag 16 december 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want die TM zit naast de Design Academy
Kom! Dan slaan we hem samen in elkaar! *handen op de heupen*quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hou jij ff je russische hoofd dicht a.u.b.
Ik heb trouwens nog niet geverifieerd of t ook echt een hosselplek isquote:
En daar gaat het om.quote:
Watje. Gewoon handdoek omslaan en gaan zitten. En observeren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog niet geverifieerd of t ook echt een hosselplek isIk durf niet ...
.... but butt!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Watje. Gewoon handdoek omslaan en gaan zitten. En observeren.
Gewoon ff netjes laten maken door Khalifa. Met baard op de bruiloftfoto'squote:Op dinsdag 16 december 2014 15:01 schreef Questular het volgende:
Mensen die hun baard eraf halen omdat ze een bruiloft of iets dergelijks hebben , die geven baarddragers een slechte naam.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon ff netjes laten maken door Khalifa. Met baard op de bruiloftfoto's.
Ondertussen issie wel gesneuveld, was t zat. Nu gewoon bijhouden op 9mm, lang zat
Mia Khalifa? Die mag m'n baard wel bijhoudenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon ff netjes laten maken door Khalifa.
handen op de heupen lukt nog wel, handen achter de heupen alleen als ik opgewarmd ben en niet al te langquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom! Dan slaan we hem samen in elkaar! *handen op de heupen*
en toen waren ze allemaal stil en keken ze naar jou?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vroeg net aan iemand in t {HOMO} topic "Do you even lift?!"
Jullie hebben een slechte invloed op me![]()
was laatst bij de wok, bij het dessert stonden er nog negerzoenen op de stickerrrquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef Eleiko het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
handen op de heupen lukt nog wel, handen achter de heupen alleen als ik opgewarmd ben en niet al te lang![]()
![]()
En toen schoten ze in de lach jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en toen waren ze allemaal stil en keken ze naar jou?![]()
haha nee m'n schouderrom te kleinquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]Echt? Zijn je armen dan te breed of zo?
Inbe4quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha nee m'n schouderrom te klein
lukt wel maar niet van harte
oi!quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat het geneuk is dat?!quote:
http://bottombuddy.com/quote:
Nee helaasquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mia Khalifa? Die mag m'n baard wel bijhouden
quote:
quote:
http://mentalfloss.com/ar(...)-floating-space?asdfquote:Ten thousand light years from earth in a constellation far, far away, there is massive cloud of alcohol. It’s space booze. Discovered in 1995 near the constellation Aquila, the cloud is 1000 times larger than the diameter of our solar system. It contains enough ethyl alcohol to fill 400 trillion trillion pints of beer. To down that much alcohol, every person on earth would have to drink 300,000 pints each day—for one billion years.
huh oh haha ik dacht dat er water uit zou komenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]Jezus, man. Lijkt er niet eens op
Volgens mij prop je daar wcpapier in om te kunnen vegenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh oh haha ik dacht dat er water uit zou komen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste zin. Hey Angel.
Negerinnentetten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik zoek op negerzoenen geeft google als zoeksuggestie: negerinnetetten!
[ afbeelding ]
Hey Strawberry, ben jij nu ook een gymchick?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn moeder zei altijd:
2muchinfo
DAS IT MANEquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vroeg net aan iemand in t {HOMO} topic "Do you even lift?!"
Jullie hebben een slechte invloed op me![]()
FLLLLLLLLLLLLLLLLLBBBRBBRBRBRBRBRBRBRBRB.quote:
Gewoon ff een experimentje doen en het aansteken. INB4 global extinctionquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef Champy het volgende:
Wow, TIL
[..]
http://mentalfloss.com/ar(...)-floating-space?asdf
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Tanja1234 het volgende:
Het is al een tijdje geleden dat hier berichten op zijn geplaatst! Toch ga ik even proberen om weer een beetje interactie te creëren.
Ik zal open kaart spelen. Net zoals het allereerste bericht hier ben ik voor een (ANDER!) tv-programma op zoek naar mensen die momenteel of in het verleden last hebben gehad van een online relatie die nep bleek te zijn.. Of misschien zat je er zelf wel achter. Ik ben benieuwd naar je verhaal. Ook als je liever niet voor de camera verschijnt maar toch je verhaal wilt doen, ik hoor het allemaal heel graag aan.
Stuur me een privé bericht voor meer informatie!
Alberto Stegeman gespot.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:36 schreef Klokov het volgende:
Mocht er nog iemand willen trollen:
[..]
Probeer eens turkish runawaysquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:37 schreef JaqenHghar het volgende:
Even vergeten hoe slopend Turkisch Get Ups zijn![]()
![]()
Krijgen we de NL versie van Catfish?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:36 schreef Klokov het volgende:
Mocht er nog iemand willen trollen:
[..]
Gewoon een meisje opgeven dat oude foto's van haarzelf op Tinder gebruikt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijgen we de NL versie van Catfish?
Nou ik ken wel iemand hoor, die gecatfisht isquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon een meisje opgeven dat oude foto's van haarzelf op Tinder gebruikt.
Post dit in het turekntopic aub en niet hier.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:37 schreef JaqenHghar het volgende:
Even vergeten hoe slopend Turkisch Get Ups zijn![]()
![]()
Dit is gewoon de officiele SC van het Kettlebelltopic hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Post dit in het turekntopic aub en niet hier.
quote:Het eerste degelijke kettlebelltopic op FOK! Dank Jaqenhghar voor de banner. Ik heb de OP onderverdeeld in spoilers wat de overzichtelijkheid ten goede komt. Alles kettlebellgerelateerd kan hier terecht. Slowchatten kan in DE GYM. Voor algemene informatie met betrekking tot krachttraining kan je de OP van het Bodybuilding-topic lezen.
quote:
Is het geen boer dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:02 schreef Beach het volgende:
Als Klokov boer was, dan liftte hij cattlebells.
Wilde net zeggen idd...quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijgen we de NL versie van Catfish?
Zou nog eens echt gebeurd kunnen zijn ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wilde net zeggen idd...
Ik ben wel eens opgelicht dacht met een chick te praten maar het was Weissman, uiteindelijk maar gewoon geraakt gat is een gat en nohomo zeggen dan is het goed
As long as the balls don't touchquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wilde net zeggen idd...
Ik ben wel eens opgelicht dacht met een chick te praten maar het was Weissman, uiteindelijk maar gewoon geraakt gat is een gat en nohomo zeggen dan is het goed
Heb je die foto's nog?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Beach het volgende:
ik heb me vroeger wel op Playstation Home voorgedaan als vrouw en kwam aan de praat met een transgender (srs) die allemaal fotos mailde enzo van haarzelf en dr progressie
Het verhaal van Kapitein Ortega jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou nog eens echt gebeurd kunnen zijn ook.
Ik ken wel een transgenderquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Beach het volgende:
ik heb me vroeger wel op Playstation Home voorgedaan als vrouw en kwam aan de praat met een transgender (srs) die allemaal fotos mailde enzo van haarzelf en dr progressie
tien keer? welke anerbolen zit ie aanquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken wel een transgenderDat was ook degene tegen wie ik zei: Do you even lift
Ook al is hij 10x breder dan ik. Iets met TRX en zo.
ohh nvm, snap 'm alquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trx is leuk voor dr bij maar geen vervanging van liften. Beetje zoals kettlebellen zeg maarquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FTMquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Is die mtf of ftm transgender? Als mtf kun je niet heel breed worden lijkt me anders valt het snel op.
i am so confusedquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom nu deze tegen op youtube door het doorklikken, wordt gewoon een fucking knappe kerel, dat meisje. Testosteron doet z'n werk ook goed man. Geinig om die stem te horen veranderen.
(niets goors)
ihavetheweirdestbonerquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom nu deze tegen op youtube door het doorklikken, wordt gewoon een fucking knappe kerel, dat meisje. Testosteron doet z'n werk ook goed man. Geinig om die stem te horen veranderen.
(niets goors)
Slaat nergens op die dubbele standaard. Als je als vrouw een man wilt worden krijg je alle roids en als je als man gespierd wilt worden is het illegaal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen hebben wel geluk wat dat betreft, veel makkelijker om gewoon test te spuiten dan bij mtf de effecten van puberteit ongedaan te maken. Als je voor de puberteit bent gaat het prima of je moet van jezelf al een beetje een verwijfde jongen zijn. Maar als je echt zo'n bouwvakker met een baard bent ga je nooit een mooie vrouw worden ben ik bang.
Lijkt me down under wel andersom. Makkelijker om een penis naarbinnen te proppen dan... wat ze bij dat andere doen... doen ze daar iets? Kan dat uberhaupt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen hebben wel geluk wat dat betreft, veel makkelijker om gewoon test te spuiten dan bij mtf de effecten van puberteit ongedaan te maken. Als je voor de puberteit bent gaat het prima of je moet van jezelf al een beetje een verwijfde jongen zijn. Maar als je echt zo'n bouwvakker met een baard bent ga je nooit een mooie vrouw worden ben ik bang.
Hahhaa echt he wat een onzin is allebei gewoon je uiterlijk veranderen toch. Ik voel me ook pas goed in mn vel met het fysiek van Ronnie Coleman of Jahr00nquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Slaat nergens op die dubbele standaard. Als je als vrouw een man wilt worden krijg je alle roids en als je als man gespierd wilt worden is het illegaal.
Ik heb het idee, vraag me niet waarom, dat de vrouwen die zich man voelen lichamelijk al iets mannelijks hebben, en andersom. Kijk naar dat meisje, die was als meisje al redelijk "mannelijk". Veel mtf zijn redelijk vrouwelijk om mee te beginnen, qua lichaam. Ik zou eens moeten opzoeken of ze al weten hoe dat genetisch en hormonaal zit met transgenders, vóórdat ze aan behandelingen beginnen. Of ftm al meer testosteron hebben, bijv.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Wil je het echt weten?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lijkt me down under wel andersom. Makkelijker om een penis naarbinnen te proppen dan... wat ze bij dat andere doen... doen ze daar iets? Kan dat uberhaupt?
Whehe. Ja bij ftm kan er beneden ook een penis gecreeërd worden van een stukje uit bijvoorbeeld de arm. Dmv penispomp kan het zelfs een erecte penis worden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zonder plaatjes of filmpjes, graag.
Klopt ken een jongen die echt heel verwijfd was als man, echt bijna zo'n femboy. Ook altijd beautycase mee met allerlei huidcremes en net als een vrouw anderhalf uur bezig zijn voordat je de deur uit gaat. En die heeft zich later heel verrassend laten ombouwen tot vrouwquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het idee, vraag me niet waarom, dat de vrouwen die zich man voelen lichamelijk al iets mannelijks hebben, en andersom. Kijk naar dat meisje, die was als meisje al redelijk "mannelijk". Veel mtf zijn redelijk vrouwelijk om mee te beginnen, qua lichaam. Ik zou eens moeten opzoeken of ze al weten hoe dat genetisch en hormonaal zit met transgenders, vóórdat ze aan behandelingen beginnen. Of ftm al meer testosteron hebben, bijv.
Nja ik bedoel niet zozeer dat je gedachten invloed hebben op je hormonen, maar eerder andersom. Dat ze dus lichamelijk ook al meer eigenschappen hebben waardoor ze zich mannelijk voelen. Zeg maar of die drang naar een sexchange puur psychologisch is, of dat er ook een biologisch aspect bij zit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ken een jongen die echt heel verwijfd was als man, echt bijna zo'n femboy. Ook altijd beautycase mee met allerlei huidcremes en net als een vrouw anderhalf uur bezig zijn voordat je de deur uit gaat. En die heeft zich later heel verrassend laten ombouwen tot vrouw
Die vrouwen zijn vaak al een beetje van die butch lesbians. Zal sowieso wel komen omdat ze zich toch al meer man dan vrouw voelen of andersom, dan ga je ook anders kleden en gedragen. Maar of het echt hormonaal effect heeft wanneer je zo denkt, geen idee.
Klinkt een beetje als bullshit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ah op die manier, goede vraag.
Mijn zusje vertelde me wel eens dat een man die homo is en een sexchange ondergaat, daarna vaak juist op vrouwen gaat vallen, dus op hetzelfde geslacht. En andersom, een lesbische vrouw die man wordt valt daarna vaak op andere mannen. Wel apart.
Was exact mijn reactie, dus pubmed erbij gepakt en ja hoor, onderzoeken die het ondersteunenquote:
Ze is een lesbienne en studeerde psychologie dus opzich is het wel haar wereldjequote:
bij ongeveer 30% vd transgenders komt het voor.quote:Qualitative reports suggest that the individual's biography, autogynephilic (opgewonden raken van het idee van een vrouw worden/zijn) and autoandrophilic sexual arousal(opgewonden raken, als vrouw, van het idee dat je een man wordt/bent), confusion before and after transitioning, social and self-acceptance, as well as concept of sexual orientation itself may explain this phenomenon.
Je wéét dat er nu gevraagd gaat worden naar foto's van je zus en d'r vriendin, kleding optioneel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze is een lesbienne en studeerde psychologie dus opzich is het wel haar wereldje
Wacht wel even op de resultaten van c_c, heb het zelf nooit nagekeken.
Stel je hem ook even aan ons voor?quote:
Cody Walker, broertje van Paul Walkerquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Stel je hem ook even aan ons voor?
hahhaha neequote:Op dinsdag 16 december 2014 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft nog wel vrouwelijke ogen en neus vind ik, maar zou wel raken
Of is het geen transgender
Dat is wel te zien jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Cody Walker, broertje van Paul Walker
hey daar lijk ik opquote:
Ja zonde hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
hey daar lijk ik op
minus het haar het hoofd en de ogen
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja zonde hèZonde van zijn masterrace genenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja zonde hèpciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overrated B-acteur
Zo masterrace was hij niet, kon niet eens fatsoenlijk racenquote:
annelindequote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh jezus. Eindelijk de studente ontmoet waarmee ik sindskort een trappenhuis deel. Het kind is 19, heet Annelinde, heeft zo'n vintage knot bovenop haar hoofd en past exact in het hippie plaatje waar we het eerst over hadden. Zr praat op zo'n likeohmygod-toon.
kratje bier voor degene die d'r anaal vernedert en haar de zin om te leven doet verliezen.
ben je een meisje?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
hey daar lijk ik op
minus het haar het hoofd en de ogen
Ik mocht d'r kamer zien. Van die nep-oude "home is where the heart is" dinges aan de muur en uiteraard een poster van johnny cash. helemaal netjes, want d'r vriendin was op de thee. Wilde ze mijn huis zien. Euh. Ok. Bierflesjes overal, algehele varkensstal, LP's aan de muur met blote tieten-coversquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
annelindeAllemachtig...
Dat is er opzekers eentje die nog nooit een keer een goeie corrigerende tik van dr ouders gehad heeft toen ze stout was vroeger. Nog nooit
en nu vanavond scharen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik mocht d'r kamer zien. Van die nep-oude "home is where the heart is" dinges aan de muur en uiteraard een poster van johnny cash. helemaal netjes, want d'r vriendin was op de thee. Wilde ze mijn huis zien. Euh. Ok. Bierflesjes overal, algehele varkensstal, LP's aan de muur met blote tieten-covers.
Toch jammer dat ik geen meisjesmeisje ben
Anaal is niet mijn ding, ik hou ook niet zo van bier.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh jezus. Eindelijk de studente ontmoet waarmee ik sindskort een trappenhuis deel. Het kind is 19, heet Annelinde, heeft zo'n vintage knot bovenop haar hoofd en past exact in het hippie plaatje waar we het eerst over hadden. Zr praat op zo'n likeohmygod-toon.
kratje bier voor degene die d'r anaal vernedert en haar de zin om te leven doet verliezen.
hahahha wtfquote:
Die dacht rustig te kunnen sterven, komt er zo'n vage klootviool je even storen. Dus spring je op met je halve zombiehoofd en crepeer je ergens anders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hahahha wtfwat is dat voor vaag hert dan
volgens mij is haar vagijn best vochtig..quote:
Hey MsMessy, ben altijd zo messy?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die dacht rustig te kunnen sterven, komt er zo'n vage klootviool je even storen. Dus spring je op met je halve zombiehoofd en crepeer je ergens anders.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Haha van die houten letters met HOME altijd van die troep van de xenos
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
volgens mij is haar vagijn best vochtig..
kickass torrentsquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
gvd al m'n torrentsites worden één voor één opgedoekt. Moet ik alsnog aan de nieuwsgroepen.
Ziet eruit alsof ie vroeger veel gepest isquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof ie vroeger veel gepest is
Zal nu wel veel pussy pullen als 'het broertje van'. Niks mannelijks aan. Doet me denken aan Ramon van de klusjesmannen met z'n pretbek. Alsof ie net stiekem de koektrommel heeft leeggepikt.
Kickass doet t primaquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
gvd al m'n torrentsites worden één voor één opgedoekt. Moet ik alsnog aan de nieuwsgroepen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Cody Walker, broertje van Paul Walker
quote:
Die schoenen zijn zo lelijk he.. en kijk die droge gekloofde hakken dan gadverdamme man zou niet rakenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja toch montellie
[ afbeelding ]
OMGG>>.omggg...wat een episode gvd zeg WAT EEN EPISODE!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had afl 10 nog niet gezien, nu wel. Shit gaat loooos
Zij heeft een goede vjayjayquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja toch montellie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Oh wow die ziet er wel lekker uitquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:47 schreef seto het volgende:
gwn op brandi love fappen, die is tenminste nog lekker shredded met 41 jaartjes oud
[ afbeelding ]
Lekker ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:47 schreef seto het volgende:
gwn op brandi love fappen, die is tenminste nog lekker shredded met 41 jaartjes oud
[ afbeelding ]
Dan maar Priya Raiquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
Vind zelf Nadia Nyce altijd mooi, alleen jammer dat die videos nu wel erg oud zijn
[ afbeelding ]
Lekker wijf mar zij doet alleen van die vanilla porn waarbij in 9 van de 10 video's de gast over haar tieten spuit. Vind haar beetje saai daarom.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dan maar Priya Rai
[ afbeelding ]
geen ziek?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ey Montelly die baby van carrie is wel echt bewijs dat gingers geen ziek hebben. Eng kind man.
Ja, standaard "my teacher"settingquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker wijf mar zij doet alleen van die vanilla porn waarbij in 9 van de 10 video's de gast over haar tieten spuit. Vind haar beetje saai daarom.
Klopt wel. Heb als tiener echter genoeg keren mezelf afgebeerd op haar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekker wijf mar zij doet alleen van die vanilla porn waarbij in 9 van de 10 video's de gast over haar tieten spuit. Vind haar beetje saai daarom.
Idd als ze nou anal deed of fisting of gewoon een keer door een gast in de bek werd gepist dan fapte ik er wel opquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, standaard "my teacher"setting
Idd, daarom weet ik ook hoe 9 van haar 10 video's eindigenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klopt wel. Heb als tiener echter genoeg keren mezelf afgebeerd op haar.
Ik zat echt hele tijd zoquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
IK WIST HET. IK WIST DAT DIE VIEZE RAT NIET TE VERTROUWEN WAS. GODVERDOMME.
afl. nu pas klaar.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd als ze nou anal deed of fisting of gewoon een keer door een gast in de bek werd gepist dan fapte ik er wel op
montelly spoilerde, ik niet. Vieze klootzak is het. Zeg het 'm. Stuur de turken op 'm af.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
Alvast bedankt voor de Homeland spoilers.
Ze is wel lenig though..quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd als ze nou anal deed of fisting of gewoon een keer door een gast in de bek werd gepist dan fapte ik er wel op
[..]
Idd, daarom weet ik ook hoe 9 van haar 10 video's eindigen
Sap pls.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
als dat echt je ding is, sandra romain is te boeken in amsterdamquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Idd, daarom weet ik ook hoe 9 van haar 10 video's eindigen
Ey houd dat pls. opmerkingen in turkentopic.quote:
Gewoon porno toch, anal is wel normaal in de meeste films en zelfs die schattig uitziende lesbische tieners stoppen wel eens een vuist in elkaarquote:
Montello plsquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ey houd dat pls. opmerkingen in turkentopic.
Hey medved...quote:
Haha srs? Is haar zus er ook bij?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef seto het volgende:
[..]
als dat echt je ding is, sandra romain is te boeken in amsterdam
doe maar seto, we opereren hier onder de radar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef seto het volgende:
genoeg pornosterren die nog escorten nadat ze gestopt zijn met porn
ze staat op kinky maar weet niet of ik de link kan posten
Dat heb ik dus nooit begrepen, dat wijven daarvoor te porren zijn. Is er soort van een drempelbedrag?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even het beeld van ass to mouth compenseren.
Weet ik veel. Het is voor mij altijd een bonerkiller in ieder geval, als ze 'm uit de reet trekken en hop, die mond in stoppen. Hoeveel liter water je ook dat gat heb gespoten vooraf, het zal altijd smaken naar poepjes.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit begrepen, dat wijven daarvoor te porren zijn. Is er soort van een drempelbedrag?
poepjes icm glijmiddel wat al tijdje in gebruik is..quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is voor mij altijd een bonerkiller in ieder geval, als ze 'm uit de reet trekken en hop, die mond in stoppen. Hoeveel liter water je ook dat gat heb gespoten vooraf, het zal altijd smaken naar poepjes.
And smaak. En de shitload (hurhur) aan bacteriën die je binnen krijgt. Zou me niets verbazen dat die meiden zo'n lege endeldarm hebben omdat ze na zo'n sessie 2 weken lang aan de diarree zijn.quote:
Was zon quote van Rocco Sifredi, zegt hij dat tegen een chick maar als hij dan zn penor eruit trekt is die half bruinquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
And smaak. En de shitload (hurhur) aan bacteriën die je binnen krijgt. Zou me niets verbazen dat die meiden zo'n lege endeldarm hebben omdat ze na zo'n sessie 2 weken lang aan de diarree zijn.
Best wel cheapo hoor, zal wel een look-a-like zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef seto het volgende:
[..]
als dat echt je ding is, sandra romain is te boeken in amsterdam
quote:½ uur ¤ 200.00
1 uur ¤ 250.00
iets voor Dima?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Best wel cheapo hoor, zal wel een look-a-like zijn
[..]
echt he..fakkin noobs, loop gewoon rustig binnen en knal gewoon iedereen overhoop...dit is gewoon dont be a menace.quote:
resultaatquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef seto het volgende:
nee maar even serieus, als je dat soort dingen gaat doen oefen je toch eerst een beetje ofzo? ze staan daar maar beetje in het wilde weg te schieten
ik zou me er pas aan wagen als ik op tom cruise in collateral niveau zat
quote:Bied maar via Marktplaats of mail maar als je interesse hebt. Ik heb er geen telefoonnummer bij staan omdat ik geen 20 Hassans en Mohammeds aan de telefoon wil hebben die de auto voor ¤200,- op willen komen halen.
Lolquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:09 schreef Klokov het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
[..]
Omdat je nu post?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:07 schreef Rozekwarts het volgende:
Koekoek hallo waarom lees ik mijn naam hier?
Ja damn. De hele tijd dat ik keek dachr ik: Beter dat dit niet een of andere fetish opwekt ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef Beach het volgende:
hey seto kijk je al marco polo
veel naakte azian vrouwtjes
Ik doelde hier op..quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet niet meer wie Rozekwarts wilde geven maar ze zit op Paiq blijkbaar.
Lolquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:09 schreef Klokov het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
[..]
Maar... zit je echt op Paiq?quote:
Erg idd.quote:
Ja man, ff ontspannen, snap ik wel hoor, weet je wel hoeveel stress een schietpartij oplevert?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Erg idd.
Maar op 0:54. Is hij net in zn scheen geschoten maar heeft nog wel zn peukvast om aan te heisen
![]()
![]()
Dat is geen schieten dat lijkt eerder een epileptische aanvalquote:
Het gaat maar door. Zelden zo'n topshow gelezen.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:19 schreef Champy het volgende:
Nieuwe test van B&F whey
http://forum.dutchbodybui(...)odyenfitshop-378064/
Het lijkt wel een Apple vs Android fanboy discussiequote:Labo post in ieder geval niet via een normale provider, heeft dus al iets te verbergen. Zo te zien een proxy en laat er nou net een bepaald persoon zijn die regelmatig op die wijze post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |