Nee helaasquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mia Khalifa? Die mag m'n baard wel bijhouden
quote:
quote:
http://mentalfloss.com/ar(...)-floating-space?asdfquote:Ten thousand light years from earth in a constellation far, far away, there is massive cloud of alcohol. It’s space booze. Discovered in 1995 near the constellation Aquila, the cloud is 1000 times larger than the diameter of our solar system. It contains enough ethyl alcohol to fill 400 trillion trillion pints of beer. To down that much alcohol, every person on earth would have to drink 300,000 pints each day—for one billion years.
huh oh haha ik dacht dat er water uit zou komenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]Jezus, man. Lijkt er niet eens op
Volgens mij prop je daar wcpapier in om te kunnen vegenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh oh haha ik dacht dat er water uit zou komen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste zin. Hey Angel.
Negerinnentetten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik zoek op negerzoenen geeft google als zoeksuggestie: negerinnetetten!
[ afbeelding ]
Hey Strawberry, ben jij nu ook een gymchick?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn moeder zei altijd:
"Maar negerzoenen is toch een compliment? Ik vind negers altijd lekker zoenen, met die grote lippen."
2muchinfo
DAS IT MANEquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vroeg net aan iemand in t {HOMO} topic "Do you even lift?!"
Jullie hebben een slechte invloed op me![]()
FLLLLLLLLLLLLLLLLLBBBRBBRBRBRBRBRBRBRBRB.quote:
Gewoon ff een experimentje doen en het aansteken. INB4 global extinctionquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:47 schreef Champy het volgende:
Wow, TIL
[..]
http://mentalfloss.com/ar(...)-floating-space?asdf
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Tanja1234 het volgende:
Het is al een tijdje geleden dat hier berichten op zijn geplaatst! Toch ga ik even proberen om weer een beetje interactie te creëren.
Ik zal open kaart spelen. Net zoals het allereerste bericht hier ben ik voor een (ANDER!) tv-programma op zoek naar mensen die momenteel of in het verleden last hebben gehad van een online relatie die nep bleek te zijn.. Of misschien zat je er zelf wel achter. Ik ben benieuwd naar je verhaal. Ook als je liever niet voor de camera verschijnt maar toch je verhaal wilt doen, ik hoor het allemaal heel graag aan.
Stuur me een privé bericht voor meer informatie!
Alberto Stegeman gespot.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:36 schreef Klokov het volgende:
Mocht er nog iemand willen trollen:
[..]
Probeer eens turkish runawaysquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:37 schreef JaqenHghar het volgende:
Even vergeten hoe slopend Turkisch Get Ups zijn![]()
![]()
Krijgen we de NL versie van Catfish?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:36 schreef Klokov het volgende:
Mocht er nog iemand willen trollen:
[..]
Gewoon een meisje opgeven dat oude foto's van haarzelf op Tinder gebruikt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijgen we de NL versie van Catfish?
Nou ik ken wel iemand hoor, die gecatfisht isquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon een meisje opgeven dat oude foto's van haarzelf op Tinder gebruikt.
Post dit in het turekntopic aub en niet hier.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:37 schreef JaqenHghar het volgende:
Even vergeten hoe slopend Turkisch Get Ups zijn![]()
![]()
Dit is gewoon de officiele SC van het Kettlebelltopic hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Post dit in het turekntopic aub en niet hier.
quote:Het eerste degelijke kettlebelltopic op FOK! Dank Jaqenhghar voor de banner. Ik heb de OP onderverdeeld in spoilers wat de overzichtelijkheid ten goede komt. Alles kettlebellgerelateerd kan hier terecht. Slowchatten kan in DE GYM. Voor algemene informatie met betrekking tot krachttraining kan je de OP van het Bodybuilding-topic lezen.
quote:
Is het geen boer dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:02 schreef Beach het volgende:
Als Klokov boer was, dan liftte hij cattlebells.
Wilde net zeggen idd...quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijgen we de NL versie van Catfish?
Zou nog eens echt gebeurd kunnen zijn ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wilde net zeggen idd...
Ik ben wel eens opgelicht dacht met een chick te praten maar het was Weissman, uiteindelijk maar gewoon geraakt gat is een gat en nohomo zeggen dan is het goed
As long as the balls don't touchquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wilde net zeggen idd...
Ik ben wel eens opgelicht dacht met een chick te praten maar het was Weissman, uiteindelijk maar gewoon geraakt gat is een gat en nohomo zeggen dan is het goed
Heb je die foto's nog?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Beach het volgende:
ik heb me vroeger wel op Playstation Home voorgedaan als vrouw en kwam aan de praat met een transgender (srs) die allemaal fotos mailde enzo van haarzelf en dr progressie
Het verhaal van Kapitein Ortega jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou nog eens echt gebeurd kunnen zijn ook.
Ik ken wel een transgenderquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:30 schreef Beach het volgende:
ik heb me vroeger wel op Playstation Home voorgedaan als vrouw en kwam aan de praat met een transgender (srs) die allemaal fotos mailde enzo van haarzelf en dr progressie
tien keer? welke anerbolen zit ie aanquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken wel een transgenderDat was ook degene tegen wie ik zei: Do you even lift
Ook al is hij 10x breder dan ik. Iets met TRX en zo.
ohh nvm, snap 'm alquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trx is leuk voor dr bij maar geen vervanging van liften. Beetje zoals kettlebellen zeg maarquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |