En dan ook nog naar "naked teen nudist rafting" zoekenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens het werk terwijl je maar 32 uur hoeft te werken, Cor pls.
Ja, want die TM zit naast de Design Academyquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sporten die Design Academy mokkels ook bij TM?
Zou ze wel eens willen hosselen in de sauna.
I know :squote:Op dinsdag 16 december 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want die TM zit naast de Design Academy
Kom! Dan slaan we hem samen in elkaar! *handen op de heupen*quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hou jij ff je russische hoofd dicht a.u.b.
Ik heb trouwens nog niet geverifieerd of t ook echt een hosselplek isquote:
En daar gaat het om.quote:
Watje. Gewoon handdoek omslaan en gaan zitten. En observeren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog niet geverifieerd of t ook echt een hosselplek isIk durf niet ...
.... but butt!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Watje. Gewoon handdoek omslaan en gaan zitten. En observeren.
Gewoon ff netjes laten maken door Khalifa. Met baard op de bruiloftfoto'squote:Op dinsdag 16 december 2014 15:01 schreef Questular het volgende:
Mensen die hun baard eraf halen omdat ze een bruiloft of iets dergelijks hebben , die geven baarddragers een slechte naam.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon ff netjes laten maken door Khalifa. Met baard op de bruiloftfoto's.
Ondertussen issie wel gesneuveld, was t zat. Nu gewoon bijhouden op 9mm, lang zat
Mia Khalifa? Die mag m'n baard wel bijhoudenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon ff netjes laten maken door Khalifa.
handen op de heupen lukt nog wel, handen achter de heupen alleen als ik opgewarmd ben en niet al te langquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom! Dan slaan we hem samen in elkaar! *handen op de heupen*
en toen waren ze allemaal stil en keken ze naar jou?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vroeg net aan iemand in t {HOMO} topic "Do you even lift?!"
Jullie hebben een slechte invloed op me![]()
was laatst bij de wok, bij het dessert stonden er nog negerzoenen op de stickerrrquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef Eleiko het volgende:
Van die zwarte piet / negerzoen bashers
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
handen op de heupen lukt nog wel, handen achter de heupen alleen als ik opgewarmd ben en niet al te lang![]()
![]()
En toen schoten ze in de lach jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en toen waren ze allemaal stil en keken ze naar jou?![]()
haha nee m'n schouderrom te kleinquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]Echt? Zijn je armen dan te breed of zo?
Inbe4quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha nee m'n schouderrom te klein
lukt wel maar niet van harte
oi!quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
36 is gewoon oud hoor, ik weet niet in wat voor wereld jij leeft opa.
Wat het geneuk is dat?!quote:
http://bottombuddy.com/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |