hey bae je plaatje werkt nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Sommige vrouwen verdienen gewoon een kopstoot.
[ afbeelding ]
gadverdamme man je ziet gewoon al da het van die smerige kunstacademie femisten zijn bahbahquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
gadverdamme man je ziet gewoon al da het van die smerige kunstacademie femisten zijn bahbah
quote:Op zondag 14 december 2014 19:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
ray ze had je dochter kunnen zijn gvd
doe normaal
heb even een report gemaakt van je pedo-uitingen
Wat is deze. Ja, ik heb mycroft ontdekt.quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd gvd wat een gijle snol zeg die aardbeitje
zou haar kut vernietigen
chicks die op kunstacademie zitten zijn vaak lelijk, vies dun (full anorexia), labieler dan een borderliner en hebben een ego groter dan de planeet Jupiter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
gadverdamme man je ziet gewoon al da het van die smerige kunstacademie femisten zijn bahbah
Wees blij. Zie je actie, is t weer niet goed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Wat is deze. Ja, ik heb mycroft ontdekt.
Blauw (hoofd)haar midden en onderaan zien er nog wel leuk uit, op het haar na dan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een "statement"!quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
chicks die op kunstacademie zitten zijn vaak lelijk, vies dun (full anorexia), labieler dan een borderliner en hebben een ego groter dan de planeet Jupiter.
not even once brah
Wheheh ken wel een paar lekkere, down to earth kunstacademie chicks. Die zijn idd wel skinny.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
chicks die op kunstacademie zitten zijn vaak lelijk, vies dun (full anorexia), labieler dan een borderliner en hebben een ego groter dan de planeet Jupiter.
not even once brah
Ik hou de twee graag gescheiden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:03 schreef Weissman het volgende:
hey aardbeitje vind je banaan met slagroom lekker of ben je meer van de pittige dingen?![]()
DM me je facebookquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ken zo'n chick die is danseres, van die moderne hipster dans in het theater niet van die sexy backup dansers op mtv. Altijd dingen sharen op FB over feminisme en gender equality en over hoe multicultureel en open voor andere culturen ze is. Echt de keren dat zij boos op me is geworden is niet meer op twee handen te tellenelke keer als ik een homo of vrouwengrap maak of een racistische opmerking schiet ze direct uit haar slof
Grappigste is nog dat de mensen die het hardst "homofobe" opmerkingen maken vaak de homo's zelf zijn en iedere allochtoon weet dat je loopt te fucken als je dat soort zogenaamde racistische shit zegt. Maar volgens haar kan het écht niet
Ik ken er ook genoeg ja (Design Academy om de hoek hiero en natuurlijk de Dutch Design Week). Meestal wel leuke hippe underground feestjes. Maar ook wel semi eens met het vage moeilijke feministische statement gewauwel ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh ken wel een paar lekkere, down to earth kunstacademie chicks. Die zijn idd wel skinny.
Maarja heb er idd ook genoeg meegemaakt die precies zijn zoals jij beschrijft. Echt harde no thanks jeff dat.
Mensen moeten een dikkere huid krijgenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ken zo'n chick die is danseres, van die moderne hipster dans in het theater niet van die sexy backup dansers op mtv. Altijd dingen sharen op FB over feminisme en gender equality en over hoe multicultureel en open voor andere culturen ze is. Echt de keren dat zij boos op me is geworden is niet meer op twee handen te tellenelke keer als ik een homo of vrouwengrap maak of een racistische opmerking schiet ze direct uit haar slof
Grappigste is nog dat de mensen die het hardst "homofobe" opmerkingen maken vaak de homo's zelf zijn en iedere allochtoon weet dat je loopt te fucken als je dat soort zogenaamde racistische shit zegt. Maar volgens haar kan het écht niet
Hallo, als je hete danschicks wil dat kan ik wel ff voor je pimpen hoor. Ik heb 12,5 jaar gedanst. Ballroom, latin, hiphop, musical en modern. Welke wil je?quote:
Heb al een hete danschick, Zumba, Xco, poledance, allesquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, als je hete danschicks wil dat kan ik wel ff voor je pimpen hoor. Ik heb 12,5 jaar gedanst. Ballroom, latin, hiphop, musical en modern. Welke wil je?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:13 schreef Questular het volgende:
Champy zit onder de plak én heeft geen baard, daar kun je niks mee
Moest zelfs m'n kerstpakket meteen inleverenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:13 schreef Questular het volgende:
Champy zit onder de plak én heeft geen baard, daar kun je niks mee
Uhu, poledance...Nou d'r paal stata hier klaar voor d'r hoor! Nomsaying?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:13 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb al een hete danschick, Zumba, Xco, poledance, alles
I know them feels broquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Moest zelfs m'n kerstpakket meteen inleveren
Precies dat overdreven politiek correcte. En idd het gaat er ook om hoe ze worden gemaakt, maar de minderheid in kwestie weet altijd dat ik loop te fucken en doet net zo hard mee. Heb een collega die homo is bijvoorbeeld en hij maakt echt de meeste homofobe/anti homo grappen hier op het werkquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen moeten een dikkere huid krijgenDat politiek correcte gezemel af en toe. Ik maak zelf net zo hard grove grappen mee. T is maar niet wie ze maakt en hoe ze t bedoelen.
Hahahah ja maar zeker eerst al je broers en neven opbellen want Turken klappen alleen 15 tegen 1 haha jatochquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:16 schreef Weissman het volgende:
als iemand turkengrap maakt klap ik hem tantoe hard
Nou, ik bewonder anders wel hun zwemkunsten. Kan Pieter vd Hogenband wat van leren. Maar ja, die hoefde vroeger in t park ook niet sneller bij t brood te zijn dan de eendjes.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:16 schreef Weissman het volgende:
of ik rij erover heen met mn BMW
Zoek even op die paaldans "docu" van AT5. Extreem lekker wijf imho. Url staat ook in het atletische vrouwen topic.quote:
In een vliegtuig zitten een Duitser, een Nederlander en een Turk. De Duitser gooit braadworst naar beneden en zegt “Daar hebben we meer dan genoeg van in Duitsland” De Turk gooit shoarma uit het raam en zegt “Daar hebben wij meer dan genoeg van in Turkije” vervolgens pakt de Nederlander de Turk beet, gooit deze uit het vliegtuig en zegt “Daar hebben wij meer dan genoeg van in Nederland”quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:16 schreef Weissman het volgende:
of ik rij erover heen met mn BMW
Kijk je ook altijd naar olieworstelen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik bewonder anders wel hun zwemkunsten. Kan Pieter vd Hogenband wat van leren. Maar ja, die hoefde vroeger in t park ook niet sneller bij t brood te zijn dan de eendjes.
*kijkt uit voor de BMW*
Whehehehequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:17 schreef Champy het volgende:
[..]
In een vliegtuig zitten een Duitser, een Nederlander en een Turk. De Duitser gooit braadworst naar beneden en zegt “Daar hebben we meer dan genoeg van in Duitsland” De Turk gooit shoarma uit het raam en zegt “Daar hebben wij meer dan genoeg van in Turkije” vervolgens pakt de Nederlander de Turk beet, gooit deze uit het vliegtuig en zegt “Daar hebben wij meer dan genoeg van in Nederland”
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik bewonder anders wel hun zwemkunsten. Kan Pieter vd Hogenband wat van leren. Maar ja, die hoefde vroeger in t park ook niet sneller bij t brood te zijn dan de eendjes.
*kijkt uit voor de BMW*
zou me lekker laten vergassen door zo'n figuurquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:23 schreef Modus het volgende:
Ray na nieuwe voorraad whey
[ afbeelding ]
Sporten die Design Academy mokkels ook bij TM?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken er ook genoeg ja (Design Academy om de hoek hiero en natuurlijk de Dutch Design Week). Meestal wel leuke hippe underground feestjes. Maar ook wel semi eens met het vage moeilijke feministische statement gewauwel ja.
Bedoel je facesitting en dat hij dan scheetjes in je mond laat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
zou me lekker laten vergassen door zo'n figuur![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
ken er ook zo 1quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik noem het nog steeds negerzoenen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef Eleiko het volgende:
Van die zwarte piet / negerzoen bashers
idd. dood normaal waarom ze die dingen altijd zo noemdequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef Eleiko het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd. dood normaal waarom ze die dingen altijd zo noemde
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn moeder zei altijd:
"Maar negerzoenen is toch een compliment? Ik vind negers altijd lekker zoenen, met die grote lippen."
2muchinfo
Beetje wat het het pittige korte kapsel bij vrouwen is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
Om nog even terug tekomen op het hele baard verhaal. De baard is gedevalueerd omdat er een hoop natte vaatdoeken zijn die hun baard laten staan in de hoop dat ze dan ineens onwijs cool zijn, terwijl ze er nog steeds uitzien als een natte vaatdoek alleen dan met haar op de bakkes. Echt wat zijn de meeste baardgroeiers denkende
Whahahhahaquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd. dood normaal waarom ze die dingen altijd zo noemde
[ afbeelding ]
36 is gewoon oud hoor, ik weet niet in wat voor wereld jij leeft opa.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:15 schreef Eleiko het volgende:
@angel: 36 jaar is jong. Je bent zeker niet de oudste hier.
hou jij ff je russische hoofd dicht a.u.b.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
36 is gewoon oud hoor, ik weet niet in wat voor wereld jij leeft opa.
Iedereen die na het uitkomen van Eliminator geboren is, is jong.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hou jij ff je russische hoofd dicht a.u.b.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn moeder zei altijd:
"Maar negerzoenen is toch een compliment? Ik vind negers altijd lekker zoenen, met die grote lippen."
2muchinfo
Het zit je niet mee he. Ik hoop dat je: "Iedereen die voor het uitkomen van Eliminator geboren is, is oud" bedoelt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iedereen die na het uitkomen van Eliminator geboren is, is oud.
Preach broederquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
Om nog even terug tekomen op het hele baard verhaal. De baard is gedevalueerd omdat er een hoop natte vaatdoeken zijn die hun baard laten staan in de hoop dat ze dan ineens onwijs cool zijn, terwijl ze er nog steeds uitzien als een natte vaatdoek alleen dan met haar op de bakkes. Echt wat zijn de meeste baardgroeiers denkende
Hangt er vanaf welke richting. Er zijn er idd een hoop waarvan het lijkt alsof ze er elke dag weer hun best op doen om er zo lelijk mogelijk uit te zien. Maar de richtingen om docent te worden zitten nog wel pareltjes, althans in Arnhem.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
not even once brah
Ken er een paar die dat hebben gedaan op Artez daar. Mode is ook een goede daar lopen echt nice chicks rond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke richting. Er zijn er idd een hoop waarvan het lijkt alsof ze er elke dag weer hun best op doen om er zo lelijk mogelijk uit te zien. Maar de richtingen om docent te worden zitten nog wel pareltjes, althans in Arnhem.
Fixed. Zit mobiel nu wat dit topic wordt geblokt op het werk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het zit je niet mee he. Ik hoop dat je: "Iedereen die voor het uitkomen van Eliminator geboren is, is oud" bedoelt.
FOK!ken tijdens het werk terwijl je maar 32 uur hoeft te werken, Cor pls.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fixed. Zit mobiel nu wat dit topic wordt geblokt op het werk.
ook herkenbaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
En dan ook nog naar "naked teen nudist rafting" zoekenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens het werk terwijl je maar 32 uur hoeft te werken, Cor pls.
Ja, want die TM zit naast de Design Academyquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sporten die Design Academy mokkels ook bij TM?
Zou ze wel eens willen hosselen in de sauna.
I know :squote:Op dinsdag 16 december 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want die TM zit naast de Design Academy
Kom! Dan slaan we hem samen in elkaar! *handen op de heupen*quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hou jij ff je russische hoofd dicht a.u.b.
Ik heb trouwens nog niet geverifieerd of t ook echt een hosselplek isquote:
En daar gaat het om.quote:
Watje. Gewoon handdoek omslaan en gaan zitten. En observeren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog niet geverifieerd of t ook echt een hosselplek isIk durf niet ...
.... but butt!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Watje. Gewoon handdoek omslaan en gaan zitten. En observeren.
Gewoon ff netjes laten maken door Khalifa. Met baard op de bruiloftfoto'squote:Op dinsdag 16 december 2014 15:01 schreef Questular het volgende:
Mensen die hun baard eraf halen omdat ze een bruiloft of iets dergelijks hebben , die geven baarddragers een slechte naam.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon ff netjes laten maken door Khalifa. Met baard op de bruiloftfoto's.
Ondertussen issie wel gesneuveld, was t zat. Nu gewoon bijhouden op 9mm, lang zat
Mia Khalifa? Die mag m'n baard wel bijhoudenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon ff netjes laten maken door Khalifa.
handen op de heupen lukt nog wel, handen achter de heupen alleen als ik opgewarmd ben en niet al te langquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom! Dan slaan we hem samen in elkaar! *handen op de heupen*
en toen waren ze allemaal stil en keken ze naar jou?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vroeg net aan iemand in t {HOMO} topic "Do you even lift?!"
Jullie hebben een slechte invloed op me![]()
was laatst bij de wok, bij het dessert stonden er nog negerzoenen op de stickerrrquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef Eleiko het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
handen op de heupen lukt nog wel, handen achter de heupen alleen als ik opgewarmd ben en niet al te lang![]()
![]()
En toen schoten ze in de lach jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en toen waren ze allemaal stil en keken ze naar jou?![]()
haha nee m'n schouderrom te kleinquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]Echt? Zijn je armen dan te breed of zo?
Inbe4quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha nee m'n schouderrom te klein
lukt wel maar niet van harte
oi!quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat het geneuk is dat?!quote:
http://bottombuddy.com/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |