ken er ook zo 1quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ken zo'n chick die is danseres, van die moderne hipster dans in het theater niet van die sexy backup dansers op mtv. Altijd dingen sharen op FB over feminisme en gender equality en over hoe multicultureel en open voor andere culturen ze is. Echt de keren dat zij boos op me is geworden is niet meer op twee handen te tellenelke keer als ik een homo of vrouwengrap maak of een racistische opmerking schiet ze direct uit haar slof
Grappigste is nog dat de mensen die het hardst "homofobe" opmerkingen maken vaak de homo's zelf zijn en iedere allochtoon weet dat je loopt te fucken als je dat soort zogenaamde racistische shit zegt. Maar volgens haar kan het écht niet
Ik noem het nog steeds negerzoenen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef Eleiko het volgende:
Van die zwarte piet / negerzoen bashers
idd. dood normaal waarom ze die dingen altijd zo noemdequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef Eleiko het volgende:
Van die zwarte piet / negerzoen bashers
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd. dood normaal waarom ze die dingen altijd zo noemde
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn moeder zei altijd:
"Maar negerzoenen is toch een compliment? Ik vind negers altijd lekker zoenen, met die grote lippen."
2muchinfo
Beetje wat het het pittige korte kapsel bij vrouwen is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
Om nog even terug tekomen op het hele baard verhaal. De baard is gedevalueerd omdat er een hoop natte vaatdoeken zijn die hun baard laten staan in de hoop dat ze dan ineens onwijs cool zijn, terwijl ze er nog steeds uitzien als een natte vaatdoek alleen dan met haar op de bakkes. Echt wat zijn de meeste baardgroeiers denkende
Whahahhahaquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd. dood normaal waarom ze die dingen altijd zo noemde
[ afbeelding ]
36 is gewoon oud hoor, ik weet niet in wat voor wereld jij leeft opa.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:15 schreef Eleiko het volgende:
@angel: 36 jaar is jong. Je bent zeker niet de oudste hier.
hou jij ff je russische hoofd dicht a.u.b.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
36 is gewoon oud hoor, ik weet niet in wat voor wereld jij leeft opa.
Iedereen die na het uitkomen van Eliminator geboren is, is jong.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
36 is gewoon oud hoor, ik weet niet in wat voor wereld jij leeft opa.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hou jij ff je russische hoofd dicht a.u.b.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn moeder zei altijd:
"Maar negerzoenen is toch een compliment? Ik vind negers altijd lekker zoenen, met die grote lippen."
2muchinfo
Het zit je niet mee he. Ik hoop dat je: "Iedereen die voor het uitkomen van Eliminator geboren is, is oud" bedoelt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iedereen die na het uitkomen van Eliminator geboren is, is oud.
Preach broederquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
Om nog even terug tekomen op het hele baard verhaal. De baard is gedevalueerd omdat er een hoop natte vaatdoeken zijn die hun baard laten staan in de hoop dat ze dan ineens onwijs cool zijn, terwijl ze er nog steeds uitzien als een natte vaatdoek alleen dan met haar op de bakkes. Echt wat zijn de meeste baardgroeiers denkende
Hangt er vanaf welke richting. Er zijn er idd een hoop waarvan het lijkt alsof ze er elke dag weer hun best op doen om er zo lelijk mogelijk uit te zien. Maar de richtingen om docent te worden zitten nog wel pareltjes, althans in Arnhem.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
chicks die op kunstacademie zitten zijn vaak lelijk, vies dun (full anorexia), labieler dan een borderliner en hebben een ego groter dan de planeet Jupiter.
not even once brah
Ken er een paar die dat hebben gedaan op Artez daar. Mode is ook een goede daar lopen echt nice chicks rond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke richting. Er zijn er idd een hoop waarvan het lijkt alsof ze er elke dag weer hun best op doen om er zo lelijk mogelijk uit te zien. Maar de richtingen om docent te worden zitten nog wel pareltjes, althans in Arnhem.
Fixed. Zit mobiel nu wat dit topic wordt geblokt op het werk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het zit je niet mee he. Ik hoop dat je: "Iedereen die voor het uitkomen van Eliminator geboren is, is oud" bedoelt.
FOK!ken tijdens het werk terwijl je maar 32 uur hoeft te werken, Cor pls.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fixed. Zit mobiel nu wat dit topic wordt geblokt op het werk.
ook herkenbaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |