hahahha wtfquote:
Die dacht rustig te kunnen sterven, komt er zo'n vage klootviool je even storen. Dus spring je op met je halve zombiehoofd en crepeer je ergens anders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hahahha wtfwat is dat voor vaag hert dan
volgens mij is haar vagijn best vochtig..quote:
Hey MsMessy, ben altijd zo messy?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die dacht rustig te kunnen sterven, komt er zo'n vage klootviool je even storen. Dus spring je op met je halve zombiehoofd en crepeer je ergens anders.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh jezus. Eindelijk de studente ontmoet waarmee ik sindskort een trappenhuis deel. Het kind is 19, heet Annelinde, heeft zo'n vintage knot bovenop haar hoofd en past exact in het hippie plaatje waar we het eerst over hadden. Zr praat op zo'n likeohmygod-toon.
kratje bier voor degene die d'r anaal vernedert en haar de zin om te leven doet verliezen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Haha van die houten letters met HOME altijd van die troep van de xenos
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
volgens mij is haar vagijn best vochtig..
kickass torrentsquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
gvd al m'n torrentsites worden één voor één opgedoekt. Moet ik alsnog aan de nieuwsgroepen.
Ziet eruit alsof ie vroeger veel gepest isquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof ie vroeger veel gepest is
Zal nu wel veel pussy pullen als 'het broertje van'. Niks mannelijks aan. Doet me denken aan Ramon van de klusjesmannen met z'n pretbek. Alsof ie net stiekem de koektrommel heeft leeggepikt.
Kickass doet t primaquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
gvd al m'n torrentsites worden één voor één opgedoekt. Moet ik alsnog aan de nieuwsgroepen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Cody Walker, broertje van Paul Walker
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |