SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
SPECIAAL VOOR JOHANNES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon normaal doenquote:Op maandag 15 december 2014 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben verliefd
maar weet niet wat te doen
neequote:Op maandag 15 december 2014 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
wtf fok haalt sommige posts weg, pas als ik refresh zie ik die
Was je er maar vanaf hèquote:Op maandag 15 december 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
autowasstraat van broer van een vriend
jaquote:Op maandag 15 december 2014 19:49 schreef JanCees het volgende:
Margaret Thatcher8 maanden geleden
Monarchs are chosen by God and rule by divine right whereas Americans trust the ignorant and illiterate people to choose an apt leader. This only allows for people like Hitler who are good at public speaking to become elected and commit awful crimes. It is also not good to have the few elite running the country without consent of the people. For these reasons, a constitutional monarchy with an unelected Monarch and House of Lords combined with the elected Prime Minister and House of Commons is the best and most functional form of government.
GOD SAVE THE QUEENquote:Op maandag 15 december 2014 19:49 schreef JanCees het volgende:
Margaret Thatcher8 maanden geleden
Monarchs are chosen by God and rule by divine right whereas Americans trust the ignorant and illiterate people to choose an apt leader. This only allows for people like Hitler who are good at public speaking to become elected and commit awful crimes. It is also not good to have the few elite running the country without consent of the people. For these reasons, a constitutional monarchy with an unelected Monarch and House of Lords combined with the elected Prime Minister and House of Commons is the best and most functional form of government.
en als je overmorgen dood bent?quote:Op maandag 15 december 2014 20:00 schreef Elan het volgende:
Als ik morgen dood ben deze draaien gr gr
heb je nog steeds met je konijnquote:
oke ik zal het noterenquote:
halfnaakte mannenquote:Op maandag 15 december 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen gaan shirt uitdoen en flexen
en zyzz uitspraken doen
coolquote:
ja goed 1,5 maand nu watquote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Meer dan 7 maanden ofzo![]()
hoeist met jou dan en de love?
welke grapquote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moest net heel hard lachen om m'n eigen grapje.
Ik ben kaolo dom.
ik maakte kaolo domme grap in realquote:
rauw is het lekkerquote:
kaolobitter gekquote:Op maandag 15 december 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
rauw is het lekker
met appel en banaan
valt wel meequote:
ik ookquote:
jij ookquote:
neuh is maar voor een les morgenquote:
lekker hoor ik ook zoietsquote:Op maandag 15 december 2014 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
neuh is maar voor een les morgen
ben om 10:30 alweer klaar
nee stomquote:
ja dat is wel zoquote:
wow echtquote:Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Nice er komen in elke trein (1ste en 2de klas) stopcontacten
nice ahahquote:Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIs vandaag afgesproken met de NS
Trein van Emmen - Zwolle heeft het alquote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nice ahah
zal wel altijd bezet zijn dan
hoezo diequote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Trein van Emmen - Zwolle heeft het al
Omdat we altijd een vet oude trein hadden, jaar terug ofzo modern ding neer gezet dus meteen alles erop en eraanquote:
coolquote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat we altijd een vet oude trein hadden, jaar terug ofzo modern ding neer gezet dus meteen alles erop en eraan
ben je weer samen met je vriend?quote:
Nog niet helemaal.quote:Op maandag 15 december 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je weer samen met je vriend?
oh wel fijn dat het goed gaat tochquote:
Jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wel fijn dat het goed gaat toch
dan is mijn broertje jarigquote:
dankjequote:
Alle Marokkanen terug naar Istanbulquote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Weer anti-islam protest in Dresden
Goed zo Duitsland
Maak van Istanbul weer Constantinople!quote:Op maandag 15 december 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle Marokkanen terug naar Istanbul
Je bent zelf een opelquote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maak van Istanbul weer Constantinople!
crewbash banquote:
Haha hou je bek manquote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet echt niks van de bijbel hè
Hahaha meeste wist ik wel hoor, paar keer gegokt.quote:Op maandag 15 december 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha hou je bek manJij bent gewoon een master in gokken waarschijnlijk
Gignac had je foutquote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha meeste wist ik wel hoor, paar keer gegokt.
Die vragen over voetbal danWat waren die teringmakkelijk zeg
Ja stom idd, die had ik moeten wetenquote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gignac had je fout![]()
We moeten een Quizup competitie doen. Maar nog niet veel mensen hebben het
Alleen Inso. En JC geloof ik
Je hebt wel echt ziek veel onderwerpen hequote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja stom idd, die had ik moeten weten![]()
Ik heb Inso en JC nog niet op Quiz up
Ja klopt, zat het een beetje door te kijken. Echt ziek veel subcategorieën ook. Met geschiedenis bijvoorbeeld zoveelquote:Op maandag 15 december 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel echt ziek veel onderwerpen he
Haha S01E05quote:Op maandag 15 december 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, heerlijke serie. Steven van Zandtgod.
Hoever ben je nu?
Je doet het ook wel aardig moet ik zeggenquote:Op maandag 15 december 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja klopt, zat het een beetje door te kijken. Echt ziek veel subcategorieën ook. Met geschiedenis bijvoorbeeld zoveelEn met films
Ooh er komt nog veel meer topshow aan dusquote:
Was redelijk recente historie allemaal.quote:Op maandag 15 december 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doet het ook wel aardig moet ik zeggen
Historical Events heb ik je wel verslagen met 1 puntje meer
Klopt. Is alleen allemaal wel erg Amerikaans qua vragenquote:Op maandag 15 december 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh er komt nog veel meer topshow aan dus
[..]
Was redelijk recente historie allemaal.
Ja las hetquote:Op maandag 15 december 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh er komt nog veel meer topshow aan dus
We kregen wel een Eredivisie vraagje met voetbal.quote:Op maandag 15 december 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Is alleen allemaal wel erg Amerikaans qua vragen
Zag je al die rankings ook bij alle onderwerpen?quote:Op maandag 15 december 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kregen wel een Eredivisie vraagje met voetbal.
Voor de rest noemen ze het soccerIs football godverdomme pauper Amerikanen met hun eigen saaie kutsporten
Omdat die app raar deedquote:Op maandag 15 december 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fok-it waarom heb je die challenges telkens gecanceled?
quote:
Zie alleen jouw geschiedenisquote:Op maandag 15 december 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag je al die rankings ook bij alle onderwerpen?Sommige hebben echt ziek veel Experience points.
Die spelen gewoon echt heel de dag door
Vooralmensen uit Amerika en India
Heb net slecht gespeeld met google maps vragen. Was best pittigquote:
Moet je bij een onderwerp op Rankings klikken.quote:Op maandag 15 december 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie alleen jouw geschiedenis
Voor de rest hebben maar twee andere mensen van mijn facebook het
[..]
Heb net slecht gespeeld met google maps vragen. Was best pittig
Ging al beter?quote:
Welke onderwerpen?quote:Op maandag 15 december 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je bij een onderwerp op Rankings klikken.
Ik sta bij sommige ook in Top 10 van Nederland
ooh soms is die app een beetje onoverzichtelijkquote:Op maandag 15 december 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je bij een onderwerp op Rankings klikken.
Ik sta bij sommige ook in Top 10 van Nederland
dat is dan weer nergens voor nodigquote:Op maandag 15 december 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Sigaretje erbij daarna.
Slecht ben echt om me heen aan het schoppen en ruzie aan het maken merk ik weer.quote:Op maandag 15 december 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, genant
hoe bevalt het niet drinken
ja denk anderhalf jaartje niet echt hard gepomptquote:Op maandag 15 december 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Slecht ben echt om me heen aan het schoppen en ruzie aan het maken merk ik weer.
Hoezo was het chanant dan ben je zo uit vorm
Even kijken:quote:
Komt wel toch anders gewoon op rustige dagen gaan trainen wanneer er weinig mensen zijnquote:Op maandag 15 december 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja denk anderhalf jaartje niet echt hard gepompt
kan nu niet echt goede gewichten meer
niks van gemerkt in de VBL SCquote:Op maandag 15 december 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Slecht ben echt om me heen aan het schoppen en ruzie aan het maken merk ik weer.
Hoezo was het chanant dan ben je zo uit vorm
Domme vragen heeft die mnaquote:
vragen over harry potter zijn ook kaulo makkelijkquote:Op maandag 15 december 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even kijken:
Top 10 Harry Potter movies van november en december
Top 10 Finish the lyrics
Top 10 Famous duo`s
Top 10 Online slang
Top 10 LGTBQ Culture
2nd Best in Bayern Munich
Erg hequote:Op maandag 15 december 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niks van gemerkt in de VBL SC
Nodig me nog eens uit met GoTquote:Op maandag 15 december 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vragen over harry potter zijn ook kaulo makkelijk
typisch en steven ookquote:Op maandag 15 december 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg he![]()
Al is die stevenmac ook wel gezworen vijand
Weet nog dat hij een keer terugkwam na een tijdje en ik had binnen 2 seconden ruzie met hemquote:Op maandag 15 december 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg he![]()
Al is die stevenmac ook wel gezworen vijand
Doe dat zelf maarquote:
Jij en ik straks op het schoolplein!quote:Op maandag 15 december 2014 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet. Qua model is ze aardig, qua actrice valt het toch allemaal wat tegen.
Beetje zoals Paris Hilton, die moet ook niet gaan acteren. Nou ja, die moet eigenlijk helemaal niks gaan doen x
WInsomniac geloof ikquote:Op maandag 15 december 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet misschien weet fokkie het
Fag ben je ookquote:Op maandag 15 december 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even kijken:
Top 10 Finish the lyrics
Top 10 Famous duo`s
Top 10 Online slang
Top 10 LGTBQ Culture
Even serieus?quote:Op maandag 15 december 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
typisch en steven ook
zal nooit vergeten dat steven typisch met ploertendoder ging bedreigen
wtf is die Q in lgtbqquote:Op maandag 15 december 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even kijken:
Top 10 Finish the lyrics
Top 10 Famous duo`s
Top 10 Online slang
Top 10 LGTBQ Culture
Als model aardig zei ikquote:Op maandag 15 december 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij en ik straks op het schoolplein!
Ach ik weet dingen van hem dus kan mooi tegen hem gebruiken tochquote:Op maandag 15 december 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet nog dat hij een keer terugkwam na een tijdje en ik had binnen 2 seconden ruzie met hem
Daarna nooit meer echt last van gehad.
Dat is wel heel sneu.quote:Op maandag 15 december 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, op FOK!.
Weet niet meer precies waarom
Meer dan aardig bedoelde jequote:
Dat weet ik niet. Ik weet alleen toen er onz meet zou komen typisch zei hij komt misschien.quote:Op maandag 15 december 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu.
Maar typisch was toch ook bedreigd via dm door mikey met pipa of zo.
snap sowieso niet wat trans en queer in dat rijtje doenquote:
zoals wat?quote:Op maandag 15 december 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach ik weet dingen van hem dus kan mooi tegen hem gebruiken toch
panseksueel moet er ook bijquote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
rest is seksuele geaardheid, komen zij ook nog eens aandacht eisen
Sorry ik wist even geen andere vergelijking. Doutzen Kroes dan?quote:Op maandag 15 december 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer dan aardig bedoelde je
Maar die vergelijking met Paris Hilton slaat werkelijk nergens op, Paris heeft geen talent behalve rijkdom.
Jessica is een overtuigend actrice, die de sterren van de hemel heeft gespeeld in diverse series en films.
Vieze anders-geaardheid haterquote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
snap sowieso niet wat trans en queer in dat rijtje doen
over 5 jaar OMGWTFBBQ
Nee ook niet want Jessica is in de eerste plaats actrice en dat ze toevallig zo knap is dat ze model klussen krijgt aangeboden is een terechte bijkomstigheid.quote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry ik wist even geen andere vergelijking. Doutzen Kroes dan?
Er zijn mensen die de term QUILTBAG gebruikenquote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
snap sowieso niet wat trans en queer in dat rijtje doen
over 5 jaar OMGWTFBBQ
Klinkt als een HMF-actie die dreigde ook altijd.quote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen toen er onz meet zou komen typisch zei hij komt misschien.
ging steven hem met ploertendoder bedreigen in die toppa
Je mist nog de E voor Etsuquote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Q - Queer and Questioning
U - Unidentified
I - Intersex
L - Lesbian
T - Transgender, Transexual
B - Bisexual
A - Asexual
G - Gay, Genderqueer
huilen
Ah kijk, Aseksual.quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
U - Unidentified
I - Intersex
L - Lesbian
B - Bisexual
A - Asexual
G - Gay, Genderqueer
huilen
haha godverdomme.quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt als een HMF-actie die dreigde ook altijd.
Hij zou me bij Groene Haas injecteren met helium en dan in de Maas gooien.
Zei zo maar blijf ik dan niet drijven? NEE JE KRIJGT EEN BLOK KANKERBETON AAN DIE KLOMPVOETEN VAN JE![]()
![]()
![]()
uh ok
ik denk dat ik dat benquote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah kijk, Aseksual.
Kaneel, pas je er toch nog tussen
Daarom postte ik het alquote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah kijk, Aseksual.
Kaneel, pas je er toch nog tussen
nou je krijgt zo teringmakkelijke vragen in elk gevalquote:
waarmee?quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal jou eens uitdagen!
en terechtquote:
wat?quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de term QUILTBAG gebruiken
HMF leest dit mee, dus ik zou morgen maar onder je auto kijken voordat je ergens heen gaat.quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt als een HMF-actie die dreigde ook altijd.
Hij zou me bij Groene Haas injecteren met helium en dan in de Maas gooien.
Zei zo maar blijf ik dan niet drijven? NEE JE KRIJGT EEN BLOK KANKERBETON AAN DIE KLOMPVOETEN VAN JE![]()
![]()
![]()
uh ok
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
U - Unidentified
I - Intersex
L - Lesbian
B - Bisexual
A - Asexual
G - Gay, Genderqueer
huilen
Hoiquote:
Quiz up of wat is datquote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nou je krijgt zo teringmakkelijke vragen in elk geval
[..]
waarmee?
Weg met de hetero`s dusquote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en terecht
iedereen die niet hetzelfde denkt als ik is vuil
Shitquote:Op maandag 15 december 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF leest dit mee, dus ik zou morgen maar onder je auto kijken voordat je ergens heen gaat.
Quizup ja. Er is alleen nog geen Alba-categoriequote:Op maandag 15 december 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Quiz up of wat is dat
duimpie omhoogquote:
Inso zou het sluiten als ze hem zijn terechte rechten geven.quote:Op maandag 15 december 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Shit![]()
Misschien zo maar een #freeHMF topic maken dan.
GGMM kan hem nu toch niet meer sluiten met zijn aardstengels
Dat is het enige wat mij weerhoudt van het downloaden van die appquote:Op maandag 15 december 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Quizup ja. Er is alleen nog geen Alba-categorie
Knappe manquote:Op maandag 15 december 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Quiz up of wat is dat
Ik ga Golbat gebruiken vanaf nuquote:Op maandag 15 december 2014 23:39 schreef 2Happy4U het volgende:
lesbiennes die niet de naam GOLBAT wilden omdat mannen dan voor vrouwen in het rijtje zouden staan en dat is seksistisch
Je bent zelf een knappe man!quote:Op maandag 15 december 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knappe man
[..]
Ik ga Golbat gebruiken vanaf nu
Inso en HMF geen vrienden blijf dat vreemd vinden die 2 jongens hebben zoveel gemeen gewoon.quote:Op maandag 15 december 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inso zou het sluiten als ze hem zijn terechte rechten geven.
[..]
Dat is het enige wat mij weerhoudt van het downloaden van die app
Mijn voorouders hebben Rotterdam alleen niet MET EIGEN HAND GESTICHT.quote:Op maandag 15 december 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso en HMF geen vrienden blijf dat vreemd vinden die 2 jongens hebben zoveel gemeen gewoon.
Beide geboren leiders en een extreme voorliefde voor 010.
Ja en al zijn doctoraten en films die hij maakte + jetpack snap niet dat je niet om die gozer moest lachen manquote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn voorouders hebben Rotterdam alleen niet MET EIGEN HAND GESTICHT.
Oh ik lach juist altijd hartelijk om HMF hoor. Heb nooit haat tegen hem gehad, kreeg alleen zomaar wind van voren van hem toenquote:Op maandag 15 december 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en al zijn doctoraten en films die hij maakte + jetpack snap niet dat je niet om die gozer moest lachen man
En jij hebt geen verstandelijke beperking.quote:Op maandag 15 december 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn voorouders hebben Rotterdam alleen niet MET EIGEN HAND GESTICHT.
Echt niet normaal hoor jijquote:Op maandag 15 december 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij hebt geen verstandelijke beperking.
Jij lacht zeker ook om Rens met zijn overdreven gedoe?quote:Op maandag 15 december 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en al zijn doctoraten en films die hij maakte + jetpack snap niet dat je niet om die gozer moest lachen man
quote:Op maandag 15 december 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij hebt geen verstandelijke beperking.
Ik kan daar ook wel oprecht om lachen ja.quote:Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij lacht zeker ook om Rens met zijn overdreven gedoe?
quote:Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel oprecht om lachen ja.
Maar Rens is geen troll.quote:Op maandag 15 december 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan eigenlijk om vrijwel elke troll wel lachen die zo overdreven is op FOK!.
Mooi man.
Ja tuurlijk al die debielen (incl mezelf met alle dieptepunten) zorgen toch juist voor beetje actie man.quote:Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij lacht zeker ook om Rens met zijn overdreven gedoe?
Dat je alles wintquote:
Nee, maar wel overdreven gedrag. Lachen toch.quote:
Hij zegt dat dat kakkerlakken doodtrappen gelul is maar moet er nog steeds om lachenquote:
Daarom kan ik ook lachen om Wilfred Genee.quote:Op maandag 15 december 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan eigenlijk om vrijwel elke troll wel lachen die zo overdreven is op FOK!.
Mooi man.
Ik kan zomaar geloven dat dat geen gelul is.quote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zegt dat dat kakkerlakken doodtrappen gelul is maar moet er nog steeds om lachen
Ik lach ook vaak genoeg op FOK! maar bij Rens en HMF zit ik meer te facepalmen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk al die debielen (incl mezelf met alle dieptepunten) zorgen toch juist voor beetje actie man.
Zoals die heerlijke rel rondom jouw persoon toen met bekkenstoten en alles zorgen alleen voor naamsbekendheid en een lach bij anderen.
Gedaanquote:Op maandag 15 december 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fokit kom jij eens met categorie dan
Zelfs dan doet hij overdrevenquote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel overdreven gedrag. Lachen toch.
Kan je verder ook wel eens een gesprek in dm mee voeren.
Zo geforceerd de hooligan acteren, soms denk ik wie is die Rensie nou echt.quote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zegt dat dat kakkerlakken doodtrappen gelul is maar moet er nog steeds om lachen
En zijn lach danquote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook lachen om Wilfred Genee.
Die doet het op TV
Is het ook niet. ik heb het zelf gezienquote:Op maandag 15 december 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan zomaar geloven dat dat geen gelul is.
xcachet zat bij hem op school ze zegt een hele normale jongen en rustig.quote:Op maandag 15 december 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dan doet hij overdrevenOp FB chat ook dan
[..]
Zo geforceerd de hooligan acteren, soms denk ik wie is die Rensie nou echt.
LR gaat chille op antillen voor flinke tijd denk niet.quote:Op maandag 15 december 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
hopelijk komt typisch weer eens terug en LR
FUCKKk klik ik weer verkeerdquote:
volgens mij zag ze hem ook niet zoveel hoorquote:Op maandag 15 december 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
xcachet zat bij hem op school ze zegt een hele normale jongen en rustig.
geloof dat wel misschien FOK! uitlaatklep toch
Ik kan gewoon niet snel verder denken, heel irritantquote:Op maandag 15 december 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die laatste bonusvraag was een gok. Dat wist ik niet zeker
Wat ging hij voor werk doen daar?quote:Op maandag 15 december 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
wel jelly LR zit gewoon lekker weer 30 graden alles op antillen
wij hier west europa kaolo koud hele tijd
Math hard maar doen dan?quote:Op maandag 15 december 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen die bonusvragen zijn lastig fok it
de rest is toch geen niveau. 19+1=? gaat echt alleen maar om je snelheid dan
Die laatste net ook weer, dat lukt me echt niet snelquote:Op maandag 15 december 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet snel verder denken, heel irritant
weet niet precies hij kende iemand die daar bedrijf heeft.quote:
Lion King Extremequote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel verliezen maar doe maar
Math hard: 1x1x1quote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel verliezen maar doe maar
Bij History staat zelfs als onderwerp: 2013quote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
doe maar geen math meer
nu geschiedenis iets, kies jij maar
Ik vind mezelf ook een Harry Potter expert.quote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harry Potter is wel leuk. En makkelijk.
Soms voel ik me niet helemaal serieus genomen door dat spel.quote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij History staat zelfs als onderwerp: 2013![]()
kom spelen danquote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook een Harry Potter expert.
Jammer dat Wilfred niet doorgaat met zijn troll actietwitter:wilfredgenee twitterde op maandag 15-12-2014 om 23:48:18Toch maar even met Hansie Hansie gebeld. Hij was wel erg boos. In de Kerstgedachte uit elkaar gegaan. @VITV #paardenlul reageer retweet
wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Wilfred niet doorgaat met zijn troll actietwitter:wilfredgenee twitterde op maandag 15-12-2014 om 23:48:18Toch maar even met Hansie Hansie gebeld. Hij was wel erg boos. In de Kerstgedachte uit elkaar gegaan. @VITV #paardenlul reageer retweet
ik drukte eerst en toen pakte hij hem niet gvdquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Even overnieuw![]()
Ik drukte Thatcher weer verkeerd
ik ben bij je, niet bang zijnquote:
speel geen singleplayersquote:
Nu zal Wilfred Hansie wel weer twee keer laten uitpraten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lily belooft Wilfred Kinky seks als hij Hansie lastig valt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zal Wilfred Hansie wel weer twee keer laten uitpraten.
Totdat hij tegen Lily weer aankondigt Hansie te gaan onderbreken natuurlijk.
Ik wil eigenlijk, ik durf het bijna niet te zeggen, vroeg naar bed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik drukte eerst en toen pakte hij hem niet gvd
[..]
ik ben bij je, niet bang zijn
Dan gaan de lampenkappen van het plafond af.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lily belooft Wilfred Kinky seks als hij Hansie lastig valt.
Doe niet zo gek.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk, ik durf het bijna niet te zeggen, vroeg naar bed.
Ik heb af en toe wel een schijtmazzel hoor, zoals met die ene Afrikaanse leider. De rest was wel easy zoals Kennedy. Werd wel mad van die vraag van Louis XIVquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed.
Tot zo!
Met jou en Pax, jazekerquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom je nou morgen met mij wodka drinken of niet?
Mooi.quote:
Cum xdquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi.Waarmee wil je het mixen?
Of drink je puur?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar heb je me fokit
ik weet echt niks van songteksten
niet als je dat consequent doetquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mij lijkt het wel een leuke app. Als je het niet weet kan je altijd nog doen alsof je mis hebt gedrukt.
Ik wist het wel, maar af en toe denk je het goed te hebben, en als het antwoord nog moet komen weet je eigenlijk al Oh shit het was diequote:Op dinsdag 16 december 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drukte je mis of wist je het echt niet?
Welke?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo verslagen op een van de leukste quotes uit de boekenreeks fokkie
Die wist ik nog wel, moet altijd keihard lachen als ik dat leesquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Oh die van Fred&George
ja onthou ik niet allemaal hoor
Dit was wel een duidelijke overwinningquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wist ik nog wel, moet altijd keihard lachen als ik dat lees
Leuk onderwerp juistquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit was kut Fok-it, wist die ook echt niet af en toe
Bij die van House of Cards dacht ik meteen aan Kate Mara![]()
![]()
Ik heb ze ook altijd in het Nederlands gelezen, maar kan dat vrij snel vertalen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben meer een Harry Potter in het Nederlands expert.
Opzich wel, al lees ik te snel omdat ik het ook op tijd moet redden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk onderwerp juist![]()
Of Riddles, die is ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |