SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
SPECIAAL VOOR JOHANNES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
neequote:Op maandag 15 december 2014 17:11 schreef Elan het volgende:
Mogen Legiafans de wedstrijd in damsko bijwonen Inso?
quote:Op maandag 15 december 2014 17:11 schreef Elan het volgende:
Mogen Legiafans de wedstrijd in damsko bijwonen Inso?
Nee dus leer eens LEZEN. Daarom gaat er niks gebeuren omdat elke Pool geweerd gaat worden.quote:Op maandag 15 december 2014 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen mochten Milan fans gewoon komen komen.
dan ligt die stad platquote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Nee dus leer eens LEZEN. Daarom gaat er niks gebeuren omdat elke Pool geweerd gaat worden.
Jaquote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
weet je nog elan toen tegen lech poznan lagen er ook paar polen in de gracht![]()
Dus toch Siggy in de basisquote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Nee dus leer eens LEZEN. Daarom gaat er niks gebeuren omdat elke Pool geweerd gaat worden.
ik denk dat je ziek bentquote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zo beroerd. Had gisteren 4 a 5 wijntjes op en heb vandaag al +10x moeten overgeven
![]()
![]()
.
Kotsen is echt zo teringviesquote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zo beroerd. Had gisteren 4 a 5 wijntjes op en heb vandaag al +10x moeten overgeven
![]()
![]()
.
Er wonen Polen in Amsterdam, Nederland kankjerdebieltje.quote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Waren drie polen toch die aangevallen werden? Waarvan eentje die in de gracht geflikkerd werd invalide is geworden.quote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
weet je nog elan toen tegen lech poznan lagen er ook paar polen in de gracht![]()
Kom nu maar eens in Amsterdam op een dag dat Ajax Europees moet. Zoveel agenten... is ongelooflijk.quote:
geloof 0-1 weet niet zeker meerquote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
maar die Polen hoorde je meer dan Legioen
wonnen toch ook
vraag me af of ik erin kom als ik poolse paspoort laat zienquote:Op maandag 15 december 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom nu maar eens in Amsterdam op een dag dat Ajax Europees moet. Zoveel agenten... is ongelooflijk.
Het is zo vermoeiendquote:
Dat vind ik niet zo erg, maar mn hele lichaam doet nu pijnquote:
gaat je borstkas zo pijn van doen na een paar keerquote:Op maandag 15 december 2014 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Dat vind ik niet zo erg, maar mn hele lichaam doet nu pijn. En ik heb dorst man, godverdomme
water drinkenquote:Op maandag 15 december 2014 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg, maar mn hele lichaam doet nu pijn. En ik heb dorst man, godverdomme
Je bent gewoon pussy beter drink je ranja ok nou gr grquote:Op maandag 15 december 2014 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is zo vermoeiend. Denk dat het einde alcohol is. Vorige keer had ik precies hetzelfde maar dat was bij 2 glazen wijn
![]()
.
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 17:14 schreef Elan het volgende:
Elke CL wedstrijd van Ajax waren er wel rellen, Celtic helemaal
Rens weet gewoon niet waar hij over praat
hoe bevalt het niet drinkenquote:Op maandag 15 december 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent gewoon pussy beter drink je ranja ok nou gr gr
Verschrikkelijkquote:Op maandag 15 december 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gaat je borstkas zo pijn van doen na een paar keer
Ja, dat blijft echt 5 seconden zittenquote:
slecht ben agressief aan worden en rook ook veelquote:
ik ben één keer zo ziek geweest dat ik moest kotsen en toen ik thee dronk kwam er ook vrijwel meteen weer alles eruitquote:Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat blijft echt 5 seconden zitten. Nu ga ik beginnen aan slappe, lauwe thee met babyslokjes per 10 minuten en dat zou moeten helpen
.
Ja, echt kut is datquote:Op maandag 15 december 2014 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben één keer zo ziek geweest dat ik moest kotsen en toen ik thee dronk kwam er ook vrijwel meteen weer alles eruit![]()
Is wel al ruim 10 jaar geleden.quote:
ik heel vaakquote:Op maandag 15 december 2014 17:18 schreef supersof het volgende:
heb al heel lang niet gekotst ik denk 11 jaar
Baasquote:Op maandag 15 december 2014 17:18 schreef supersof het volgende:
heb al heel lang niet gekotst ik denk 11 jaar
Wat?quote:Op maandag 15 december 2014 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heel vaak
klein beetje stress en ik moet al overgeven
ja manquote:
Alleen als ik de avond daarvoor gezopen heb.quote:Op maandag 15 december 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
ben je nooit zenuwachtig hoge bloeddruk of spanningen door je lichaam
ja ben wel zenuwachtig voor presentaties maar dat is geen stressquote:Op maandag 15 december 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
ben je nooit zenuwachtig hoge bloeddruk of spanningen door je lichaam
Dat is kut man. Zeker je vriendinnetje helemaal ondergekotst bij het eerste kusje. En daarna ook bij de eerste keer.quote:Op maandag 15 december 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man
als ik stress heb laat dat zich bij mij vaak zo merken
moest ik nooit van overgevenquote:Op maandag 15 december 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen als ik de avond daarvoor gezopen heb.
nee niet zenuwenquote:Op maandag 15 december 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
\
[..]
Dat is kut man. Zeker je vriendinnetje helemaal ondergekotst bij het eerste kusje. En daarna ook bij de eerste keer.
Ja, dan beter thee drinken en dat dat eruit komt dan niks..quote:Op maandag 15 december 2014 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Het wordt echt heel kut als er niets meer uit komt maar je toch blijft overgeven.
Dan ga je ook blafhoesten
Hoe kan je van vodka nu kotsen? Als er een alcohol is die nergens naar smaakt is het wel vodkaquote:Op maandag 15 december 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest ik nooit van overgeven
alleen van wodka standaard gal kotsen
weet niet had altijd geirriteerde slokdarm ochtend ernaquote:Op maandag 15 december 2014 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan je van vodka nu kotsen? Als er een alcohol is die nergens naar smaakt is het wel vodka
Hallo vriend. Wat is palk.quote:
En met andere drank nietquote:Op maandag 15 december 2014 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet had altijd geirriteerde slokdarm ochtend erna
nee heel apart was datquote:
Apart.quote:Op maandag 15 december 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee heel apart was dat
fles whisky kon gewoon
fles wodka en het was raak
GEEEN IDEEquote:
hahaquote:
beter doe je bulgaarsquote:Op maandag 15 december 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
Zou Pools leren om GGMM te kunnen uitschelden
Nee. Wel in de modder toen ik met m'n date door het park liep. Helemaal kankervies was ik.quote:Op maandag 15 december 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ben je nog van berg afgekankerd recent?
Bazentaal. En eenvoudiger.quote:
Heb je een nieuwe vlam gevonden? Of hossel je die 17-jarige cimi nuquote:Op maandag 15 december 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Wel in de modder toen ik met m'n date door het park liep. Helemaal kankervies was ik.
Doe normaal gek.quote:Op maandag 15 december 2014 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee is pauperland heb meer respect voor polen toch
weet nietquote:
Nee man. Zigeuners zijn raar en armoedig. En Turken. Bulgaren zijn kankerbaas. Zeker deze stad. Zelfs vroegah alquote:Op maandag 15 december 2014 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
JE BENT TOCH GEEN BULGAAR
Je zegt zelf dat het een raar volk is en armoedig
Je moeder niet.quote:Op maandag 15 december 2014 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
afghanistan zag er vroeger ook goed uit
Wat een krottenwijken gek.quote:Op maandag 15 december 2014 17:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man. Zigeuners zijn raar en armoedig. En Turken. Bulgaren zijn kankerbaas. Zeker deze stad. Zelfs vroegah al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Honderd keer beter dan die pauperige na-oorlogse woningen van Nederland
is het ui met je vriendin?quote:Op maandag 15 december 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Wel in de modder toen ik met m'n date door het park liep. Helemaal kankervies was ik.
Rustig. Drie per dag. Kan ik niet van leven maar uitkering loopt toch. Rest van de dag voornamelijk pool spelen en bier drinken. Feestjes hier en daar. Terrasje pakken. Niets mis mee.quote:
iran ookquote:Op maandag 15 december 2014 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
afghanistan zag er vroeger ook goed uit
Oke dan neem ik het terugquote:
waar zoek je eigenlijk opdrachtenquote:Op maandag 15 december 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Rustig. Drie per dag. Kan ik niet van leven maar uitkering loopt toch. Rest van de dag voornamelijk pool spelen en bier drinken. Feestjes hier en daar. Terrasje pakken. Niets mis mee.
Ik praat niet meer tegen jouquote:Op maandag 15 december 2014 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een krottenwijken gek.
Is er geen jetset in dat dorp bij jou
quote:
Ja. Heb haar een week geleden uit huis gezet.quote:
omgquote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Met een 17-jarige
Wacht maar tot GGMM dit hoort
Niet echt. Dat ik met andere meiden naar bed ga is vrij gebruikelijk. Deze heb ik na 9 dates nog niet geneukt. Ik denk dat dat haar meer zorgen heeft gegeven.quote:
Vind meer op favela lijken dan mooie huizen.quote:
hadden jullie open relatie?quote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt. Dat ik met andere meiden naar bed ga is vrij gebruikelijk. Deze heb ik na 9 dates nog niet geneukt. Ik denk dat dat haar meer zorgen heeft gegeven.
Ik zelf niet meer. Heb een vaste gevonden waar ik zoveel kan schrijven als ik wil. Maar je zou bijvoorbeeld freelancer.com of elance.com kunnen proberen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar zoek je eigenlijk opdrachten
Ze was er achter gekomen en mad toch (je ex) omdat je met scharrel de bergen in ging, dat kwam je hier vol trots vertellen toen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt. Dat ik met andere meiden naar bed ga is vrij gebruikelijk. Deze heb ik na 9 dates nog niet geneukt. Ik denk dat dat haar meer zorgen heeft gegeven.
moet ik nog keer kijkenquote:Op maandag 15 december 2014 17:43 schreef Elan het volgende:
Vanavond Leaving Las Vegas kijken Inso goede keuze he
ik ookquote:
Nee, erg makkelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef badschaap het volgende:
cyrillisch lezen moet wel moeilijk zijn om te leren volgens mij
ja hoorquote:Op maandag 15 december 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, erg makkelijk.
Kun je in een paar uurtjes dromen.
Ik kan ook beetje Russisch maar die grammatica is kut johquote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook
alleen geen taal met cyrillisch, beetje russich maar is moeilijk
maar het lijkt totaal niet op latijnse talenquote:Op maandag 15 december 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, erg makkelijk.
Kun je in een paar uurtjes dromen.
We hadden het over het alfabet. Russisch is idioot moeilijk.quote:Op maandag 15 december 2014 17:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
maar het lijkt totaal niet op latijnse talen
oh leukquote:Op maandag 15 december 2014 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het alfabet ansich is echt heel makkelijk hoor.
quote:
OKquote:Op maandag 15 december 2014 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind meer op favela lijken dan mooie huizen.
Rotterdam Zuid Strevelsweg is nog netter
uitspraak is verder ook niet te doenquote:Op maandag 15 december 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan ook beetje Russisch maar die grammatica is kut joh
a = aquote:
Vies moeilijk ja. Lezen is nog 't makkelijkst.quote:Op maandag 15 december 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uitspraak is verder ook niet te doen
g = гquote:Op maandag 15 december 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vies moeilijk ja. Lezen is nog 't makkelijkst.
Niet echt.quote:Op maandag 15 december 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
a = a
b = б
c = ц
d = д
e = e
f = ф
g = г
h = ч
i = и
j = й
k = k
l = л
m = м
n = н
o = o
p = п
q = я
r = р
s = с
t = т
u = у
v = в
w = ш
x = x
y = ы
z= з
ik had beter kunnen kopiëren ipv zelf alles typen
Dat is Russisch. Ik spreek geen Russisch.quote:
Nazi Duitsland zag er in de jare 30 al meer welvarend en ontwikkeld uitquote:Op maandag 15 december 2014 17:50 schreef Dven het volgende:
BULGARIJE JAREN 70 PARADIJS JONGENS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet ik maar je kan wel lezen wat er staatquote:Op maandag 15 december 2014 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is Russisch. Ik spreek geen Russisch.
Zijn Ludogoretspropaganda hebben we voorlopig ook niks aan.quote:Op maandag 15 december 2014 17:52 schreef JanCees het volgende:
Ik zie dat de Bulgarije propagandamachine weer aanstaat.
Is hetzelfde, met de toevoeging van een aantal letters.quote:
\Jij moet echt oppassen ventjequote:Op maandag 15 december 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nazi Duitsland zag er in de jare 30 al meer welvarend en ontwikkeld uit
Oh ja is waar ook. Tis al een tijdje geleden dus ik weet niet alles exact meerquote:Op maandag 15 december 2014 17:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Is hetzelfde, met de toevoeging van een aantal letters.
я is altijd 'ja' en een x kennen ze niet. de x daar is een 'H'.
ч staat voor tj en ц is 'ts'
Dan heb je nog
Ш (sh)
Щ (sht)
Ю (joe)
Ж (Zje)
Restaurant hier heet Щастливеца. Is wel een lastige op het beginquote:Op maandag 15 december 2014 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ш (sh)
Щ (sht)
Die is wel lekker voor westerlingen.
shtastlivecaquote:Op maandag 15 december 2014 17:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Restaurant hier heet Щастливеца. Is wel een lastige op het begin
The happy manquote:
Ik ook wel een paar. Beetje het bedje mee gedeeld enzo. Altijd handig mocht ik ooit nog in St. Petersburg, Moskou of Jekaterinburg zijn en een warm bed nodig hebquote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb nog een Russische deerne op FB geloof ik
2 zelfs
uit St Petersburg
Hehe nice tochquote:Op maandag 15 december 2014 18:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook wel een paar. Beetje het bedje mee gedeeld enzo. Altijd handig mocht ik ooit nog in St. Petersburg, Moskou of Jekaterinburg zijn en een warm bed nodig heb
TR gemacht, voertaal is Nederlands op FOK!quote:Op maandag 15 december 2014 18:01 schreef Dven het volgende:
Стракс леккер поолтйе легген. Ниетс мис мее.
jaquote:Op maandag 15 december 2014 18:01 schreef Dven het volgende:
Стракс леккер поолтйе легген. Ниетс мис мее.
Inb4 Stuart en fok.co.ukquote:Op maandag 15 december 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
TR gemacht, voertaal is Nederlands op FOK!
Daarom sprak ik ook Nederlandsquote:Op maandag 15 december 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
TR gemacht, voertaal is Nederlands op FOK!
Ga je spijt van krijgen als ik de mafia achter je aanstuur.quote:
Vrij Slavische namen welquote:Op maandag 15 december 2014 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe nice tochzoek maar op anders, eentje heet natali en de andere maria
Ik werk toch voor jou als ze me gaan martelen begin ik gewoon over die Nederlander met zijn grote mond en litteken op z´n kopquote:Op maandag 15 december 2014 18:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga je spijt van krijgen als ik de mafia achter je aanstuur.
Ho ho, het is hier een Nederlands forumquote:Op maandag 15 december 2014 18:07 schreef Kanovinnie het volgende:
[..]
Hallo het is hier niet fok.co.uk
quote:Op maandag 15 december 2014 18:07 schreef JanCees het volgende:
Dan flikker je een eind op als het je niet bevalt. Ga lekker in VBL lopen kwallen met je domme geouwehoer man. Je post hier pas kort mee en gedraagt je als een irritante mongool. Doe normaal en hou je bek eens
R&P / Ik heb hier serieuze reacties op nodig:(. Mijn relatie...quote:Op maandag 15 december 2014 18:14 schreef Toto69 het volgende:
Weet ook nog wel die fittie tussen stuart en JR-style
Wel. Hij zit op z'n kloon af en toe. Asa.quote:Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef Elan het volgende:
Die Stuart is gewoon bijna een heel jaar niet op FOK! geweest.
Wie is zijn kloon dan?quote:Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel. Hij zit op z'n kloon af en toe. Asa.
Ik kom april naar OBL. Ga je mee zat wordenquote:
Ben gestopt met drinken man sinds gisteren, bedankt voor je aanbod had anders graag meegegaan om te pimpelen bij de Heerenquote:Op maandag 15 december 2014 18:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kom april naar OBL. Ga je mee zat worden
wat is die stuart een kankerdebiel zegquote:Op maandag 15 december 2014 18:14 schreef Toto69 het volgende:
Weet ook nog wel die fittie tussen stuart en JR-style
De Heeren van Beijerlandquote:Op maandag 15 december 2014 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben gestopt met drinken man sinds gisteren, bedankt voor je aanbod had anders graag meegegaan om te pimpelen bij de Heeren
quote:Op maandag 15 december 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat is die stuart een kankerdebiel zeg
Nee joh zit gewon nog in de Peperstraatquote:Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef Dven het volgende:
[..]
De Heeren van BeijerlandWas mijn stameetcafe. Stamkroeg was De zevende hemel
Maar die zijn weg
weet eigenlijk niet meerquote:
Hidde enzoquote:Op maandag 15 december 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh zit gewon nog in de PeperstraatHeeren is toptent ja helaas veel knokken ook het afgelopen jaar omdat die tjappies van het kamp er nu komen.
Jantje (bak)Steen en zo allemaal van die kneuzen uit Zoomwijck die stoer lopen te doen.quote:Op maandag 15 december 2014 18:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Hidde enzoJa misschien zit het er nog. Maar Peter de ouwe eigenaar is weg. Ronald die reus van een kerel ging janken op de laatste avond. Viel op de groond. KNMI registreerde een aardbeving
Ik moet zeker eens terugkeren hoor ik alquote:Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Jantje (bak)Steen en zo allemaal van die kneuzen uit Zoomwijck die stoer lopen te doen.
Al 5x politie geweest dit jaar.
Ronald ken ik wel ja die kwam vroeger altijd in Havenzicht is daar nog een keer door een pooltafel heengezakt toen ze Drop it draaiden van Scoop, werd die uitgelachen heeft die zo'n jongetje nog een gebroken neus geslagen zogenaamd per ongeluk.
Goeie tijden
Komt me ergens wel bekend voor ja.quote:Op maandag 15 december 2014 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet meer
hij ging meteen zich aangevallen voelen toen ik een kutgrap maakte
En hij ging in fb van vbl toen iedereen opstoken tegen mij (toen sc dicht was) terwijl hij daar nooit kwam
Veel plezierquote:Op maandag 15 december 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik moet zeker eens terugkeren hoor ik al
Chao!
Dat fb topic ten tijde van die SC rel was wel een pareltje trouwensquote:Op maandag 15 december 2014 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt me ergens wel bekend voor ja.
Die Stuart had ik toen ook ruzie mee gelukkig post hij hier niet meer
GGMM gooide toen toch de SC op slot of zo?quote:Op maandag 15 december 2014 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat fb topic ten tijde van die SC rel was wel een pareltje trouwens
Jep op een mooie avond en toen werden heel veel mensen madquote:Op maandag 15 december 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM gooide toen toch de SC op slot of zo?
VBL / [FAQ en FB] #122: GGMM heeft geen snelheidquote:Op maandag 15 december 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM gooide toen toch de SC op slot of zo?
Stijn die daar weer prachtig acteert. Hij vindt het terecht dat die SC dicht moest, de sfeer was verpest al deed hij daar zelf aan mee, stijn logicaquote:Op maandag 15 december 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #122: GGMM heeft geen snelheid
vanaf hier
Stijn moet altijd surrogaat modje spelen hèquote:Op maandag 15 december 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn die daar weer prachtig acteert. Hij vindt het terecht dat die SC dicht moest, de sfeer was verpest al deed hij daar zelf aan mee, stijn logica
Jaquote:Op maandag 15 december 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn moet altijd surrogaat modje spelen hè
Wel goeie troll van GGMMquote:Op maandag 15 december 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
niet dat ik veel toevoeg in dat fb topic trouwens
Ik word altijd een beetje misselijk als mensen bij modjes gaan slijmen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
En GGMM ook vaak in zijn reet kruipen in FB
Irritant is dat.
Goede mods zijn daar wel op getraind hoor, soort puppytraining krijgen ze om niet beïnvloed te worden.quote:Op maandag 15 december 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje misselijk als mensen bij modjes gaan slijmen.
Je had wel goede punten, ze kunnen die SC nu ook wel dichtgooien dooie boel man daar.quote:Op maandag 15 december 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had toen geloof ik flink gezopen
Krijgen ze zeker van Danny.quote:Op maandag 15 december 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede mods zijn daar wel op getraind hoor, soort puppytraining krijgen ze om niet beïnvloed te worden.
kan me echt niks meer van herinneren dacht dat ik er toen niet was wtfquote:Op maandag 15 december 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had wel goede punten, ze kunnen die SC nu ook wel dichtgooien dooie boel man daar.
Nu zal echt niemand zich daar druk om maken. Wij posten toch allemaal hier en de echte kern die daar altijd zat (knut, kapiteintje, caland) posten daar niet meerquote:Op maandag 15 december 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had wel goede punten, ze kunnen die SC nu ook wel dichtgooien dooie boel man daar.
quote:Op maandag 15 december 2014 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan me echt niks meer van herinneren dacht dat ik er toen niet was wtf
Knut is wel stom vond hem altijd wel leuk gewoon normaal posten ook maar die zit nu alleen nog in wielrentopicquote:Op maandag 15 december 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zal echt niemand zich daar druk om maken. Wij posten toch allemaal hier en de echte kern die daar altijd zat (knut, kapiteintje, caland) posten daar niet meer
Ik vind zelfopgelegde bans vreemd. Je post toch voor je plezier je maakt er echt geen statement meequote:Op maandag 15 december 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut is wel stom vond hem altijd wel leuk gewoon normaal posten ook maar die zit nu alleen nog in wielrentopic
wielrennenquote:Op maandag 15 december 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut is wel stom vond hem altijd wel leuk gewoon normaal posten ook maar die zit nu alleen nog in wielrentopic
niet dat er veel plezier is in die sc nuquote:Op maandag 15 december 2014 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind zelfopgelegde bans vreemd. Je post toch voor je plezier je maakt er echt geen statement mee
Knut heeft geen ban in VBL dat is het treurigste. Laatst poste hij alleen hoi daar wtf.quote:Op maandag 15 december 2014 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind zelfopgelegde bans vreemd. Je post toch voor je plezier je maakt er echt geen statement mee
klopt ooit is het gewoon klaar met de FOK!squote:Op maandag 15 december 2014 19:13 schreef Elan het volgende:
Maarja zelf weten hoor, Tjacka ook
Ooit stoppen wij ook dan komen er wel weer nieuwe
zal lang duren voor ik ga stoppen ben ik bangquote:Op maandag 15 december 2014 19:13 schreef Elan het volgende:
Maarja zelf weten hoor, Tjacka ook
Ooit stoppen wij ook dan komen er wel weer nieuwe
mwah kan zo afgelopen zijn hoorquote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zal lang duren voor ik ga stoppen ben ik bang
laatst toen ik paar maanden weg was ging het wel opzich, maar uiteindelijk keer ik dan toch weer terugquote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwah kan zo afgelopen zijn hoor
Als je in 2015 een vriendin krijgt kan het zo klaar zijnquote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zal lang duren voor ik ga stoppen ben ik bang
interesses kunnen zo omslaanquote:Op maandag 15 december 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
laatst toen ik paar maanden weg was ging het wel opzich, maar uiteindelijk keer ik dan toch weer terug
misschien als er alleen nog maar kutusers gaan posten dat ik er wel klaar mee ben dan
dat gaat geen reet uitmaken hoorquote:Op maandag 15 december 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je in 2015 een vriendin krijgt kan het zo klaar zijn
Waarom bestel je in godsnaam zoiets wat je ook bij AH kunt kopen voor de helftquote:Op maandag 15 december 2014 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik wacht al zeventig minuten op mn eten. Dat vind ik echt belachelijk lang want het klaarmaken van mn eten kost amper tijd. Ik heb een salade, smoothie en fruit met yoghurt besteld?!
Omdat ik ziek in bed ligquote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom bestel je in godsnaam zoiets wat je ook bij AH kunt kopen voor de helft
misschien als ik ooit een leven krijg dat fok me niet meer gaat boeien neequote:
Thanks. Hopelijk is het wel lekkerquote:
jaquote:Op maandag 15 december 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je in 2015 een vriendin krijgt kan het zo klaar zijn
heb ik zo vaak met gamesquote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
jarenlang 8+ uur per dag wow.
en eigenlijk in 2 dagen van hardcore naar niet meer spelen
had nooit verwacht
Dit doet me er aan herinneren dat ik rollercoaster tycoon weer wilde gaan spelenquote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb ik zo vaak met games
eerst fucking erg verslaafd daarna speel ik het maanden niet meer. Meestal met FM zo
o ik heb dat met allesquote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb ik zo vaak met games
eerst fucking erg verslaafd daarna speel ik het maanden niet meer. Meestal met FM zo
dat is ook maar een dagje leukquote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit doet me er aan herinneren dat ik rollercoaster tycoon weer wilde gaan spelen! jajajajajaaaa
soms pak ik het weer op maar het gaat mij ook wel snel vervelen jaquote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o ik heb dat met alles
en dan raak ik het nooit meer aan
er zijn dagen dat ik helemaal niet postquote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij post toch ook nog steeds.
niet veel, maar je post wel
soms heb je leven gewoon nieuwe prikkel nodigquote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is ook maar een dagje leuk
[..]
soms pak ik het weer op maar het gaat mij ook wel snel vervelen ja
Ik vond rct wel langer leuk dan een dagje omdat je ook echt dingen moet halen enzo.. Sims vond ik maar 'n dagje leukquote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is ook maar een dagje leuk
[..]
soms pak ik het weer op maar het gaat mij ook wel snel vervelen ja
maar je komt toch altijd vanzelf weer postenquote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
er zijn dagen dat ik helemaal niet post
jij zou ook weggaan, was echt dood toen je opeens niet meer poste hier en inso ook nietquote:
eigenlijk heel vaakquote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
soms heb je leven gewoon nieuwe prikkel nodig
sims hield ik nog wel twee dagen vol. en ik kon ook wel langer zoo tycoon spelen. Maar uiteindelijk gaat het toch stofhappen wordenquote:Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond rct wel langer leuk dan een dagje omdat je ook echt dingen moet halen enzo.. Sims vond ik maar 'n dagje leuk.
rct 2quote:Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond rct wel langer leuk dan een dagje omdat je ook echt dingen moet halen enzo.. Sims vond ik maar 'n dagje leuk.
twee dode SC's toen ik terugkeerde hierquote:Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
jij zou ook weggaan, was echt dood toen je opeens niet meer poste hier en inso ook niet
ja als ik voor school dingen doequote:Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar je komt toch altijd vanzelf weer posten
als je hele dag met je vriend bent snap ik wel dat je niet gaat fok!ken nee![]()
ja zo is de leefquote:Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
jij zou ook weggaan, was echt dood toen je opeens niet meer poste hier en inso ook niet
ideale studieontwijking dat fok!quote:Op maandag 15 december 2014 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als ik voor school dingen doe
dat roep je al zolang denk dat ik dan oud en grijs bent en inso getrouwd en 3 kinderen dus boeiend.quote:Op maandag 15 december 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zo is de leef
over tijd ben ik echt weg hier
ja nogalquote:Op maandag 15 december 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ideale studieontwijking dat fok!
ja dat is zoquote:Op maandag 15 december 2014 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
dat roep je al zolang denk dat ik dan oud en grijs bent en inso getrouwd en 3 kinderen dus boeiend.
ja raar is datquote:Op maandag 15 december 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
twee dode SC's toen ik terugkeerde hier
ging zelfs in ONZ SC maar posten omdat overal saai was
gewoon geen studie volgen kun je ook niet soggenquote:Op maandag 15 december 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ideale studieontwijking dat fok!
daar mag ik niet postenquote:Op maandag 15 december 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
ja raar is dat
ene SC is de andere niet Relatie SC is ook niet leuk gewoon
ik studeer niet gelukkig.quote:Op maandag 15 december 2014 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon geen studie volgen kun je ook niet soggen
Ja, uiteindelijk wel jaquote:Op maandag 15 december 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
eigenlijk heel vaak
om sleur te voorkomen
[..]
sims hield ik nog wel twee dagen vol. en ik kon ook wel langer zoo tycoon spelen. Maar uiteindelijk gaat het toch stofhappen worden
Oh, ik heb denk ik alleen 1 en 2 gespeeld? Zal 3 eens kijkenquote:Op maandag 15 december 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
rct 2maar 3 ook, stiekem, voor coastercam
quote:Op maandag 15 december 2014 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
wij zijn sjonnie en anita
samen op de citta
oh ik werk momenteel 2 dagen per weekquote:Op maandag 15 december 2014 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
terecht
uitkering trekken toch later
- fylax
waar werk jequote:Op maandag 15 december 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik werk momenteel 2 dagen per week
mag wel meer want hou aan het eind van de week weinig over
expensive lifestyle ditdat
moest hardop lachen om dat nummerquote:Op maandag 15 december 2014 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
Het beleid van koning pintenman
Is een regiem wat haast niet strakker kan
Deze leider bestempelt ons lot
de Pinteman onze god
volledige nummer kon ik vroeg altijd meezingen
mijn vader
Kloptquote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
maar dan heb ik de looks en de brains
Elan en ik zijn geen duo meer sinds hij mij boos dm'dequote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt
Je gaat hij langzamerhand afvragen wat Elan nog over heeft nu hij geen deel meer is van dat dynamische duo.
Ik zal je missen!quote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik ga zo in een bus zitten.
Groetjes!
Trek je niks van aan joh, hij is boos op alles en iedereen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Elan en ik zijn geen duo meer sinds hij mij boos dm'de
grappig manquote:
haha die rechter hoe hij kijktquote:Op maandag 15 december 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
had je deze gezien soffie
beter blijft die nikker van der afquote:Op maandag 15 december 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
had je deze gezien soffie
quote:Op maandag 15 december 2014 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
beter blijft die nikker van der af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |