Wat een krottenwijken gek.quote:Op maandag 15 december 2014 17:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man. Zigeuners zijn raar en armoedig. En Turken. Bulgaren zijn kankerbaas. Zeker deze stad. Zelfs vroegah al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Honderd keer beter dan die pauperige na-oorlogse woningen van Nederland
is het ui met je vriendin?quote:Op maandag 15 december 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Wel in de modder toen ik met m'n date door het park liep. Helemaal kankervies was ik.
Rustig. Drie per dag. Kan ik niet van leven maar uitkering loopt toch. Rest van de dag voornamelijk pool spelen en bier drinken. Feestjes hier en daar. Terrasje pakken. Niets mis mee.quote:
iran ookquote:Op maandag 15 december 2014 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
afghanistan zag er vroeger ook goed uit
Oke dan neem ik het terugquote:
waar zoek je eigenlijk opdrachtenquote:Op maandag 15 december 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Rustig. Drie per dag. Kan ik niet van leven maar uitkering loopt toch. Rest van de dag voornamelijk pool spelen en bier drinken. Feestjes hier en daar. Terrasje pakken. Niets mis mee.
Ik praat niet meer tegen jouquote:Op maandag 15 december 2014 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een krottenwijken gek.
Is er geen jetset in dat dorp bij jou
quote:
Ja. Heb haar een week geleden uit huis gezet.quote:
omgquote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Met een 17-jarige
Wacht maar tot GGMM dit hoort
Niet echt. Dat ik met andere meiden naar bed ga is vrij gebruikelijk. Deze heb ik na 9 dates nog niet geneukt. Ik denk dat dat haar meer zorgen heeft gegeven.quote:
Vind meer op favela lijken dan mooie huizen.quote:
hadden jullie open relatie?quote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt. Dat ik met andere meiden naar bed ga is vrij gebruikelijk. Deze heb ik na 9 dates nog niet geneukt. Ik denk dat dat haar meer zorgen heeft gegeven.
Ik zelf niet meer. Heb een vaste gevonden waar ik zoveel kan schrijven als ik wil. Maar je zou bijvoorbeeld freelancer.com of elance.com kunnen proberen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar zoek je eigenlijk opdrachten
Ze was er achter gekomen en mad toch (je ex) omdat je met scharrel de bergen in ging, dat kwam je hier vol trots vertellen toen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt. Dat ik met andere meiden naar bed ga is vrij gebruikelijk. Deze heb ik na 9 dates nog niet geneukt. Ik denk dat dat haar meer zorgen heeft gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |