Ik ook nietquote:Op maandag 15 december 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
pottermore
kan de rest van de verhalen niet eens vinden
iemand met down heeft zeker die site ontworpen god teringquote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook nietslaat compleet nergens op die site.
Maar ik ben weg, dag dag
paar jaar terug was ze dollar miljardair geworden maar geloof ze had iets van 100 miljoen pond weggegevenquote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
hoeveel zou zo'n rowling nou hebben dan?
fascinerend hoeveel geld je met die boeken kan verdienenquote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paar jaar terug was ze dollar miljardair geworden maar geloof ze had iets van 100 miljoen pond weggegeven
wanneer worden wij rijk elanquote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef Elan het volgende:
Chantal Janzen ook aardig dure bruiloft in Claridge's Hotel, zo te zien
weet niet manquote:
praat normaal gek ga wegquote:
Zal wel weer een vestingstad worden zoals gebruikelijk met CL wedstrijden. Alleen nu nog een tandje erger omdat er geen Polen mogen komen. Dus extra controles. Verwacht er maar niks van.quote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat rennen in je eigen stad worden sws.
toch al genoeg polen in amsterdamquote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel weer een vestingstad worden zoals gebruikelijk met CL wedstrijden. Alleen nu nog een tandje erger omdat er geen Polen mogen komen. Dus extra controles. Verwacht er maar niks van.
Was tegen Milan ook niks van te merken toen ging het al los in de metroquote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel weer een vestingstad worden zoals gebruikelijk met CL wedstrijden. Alleen nu nog een tandje erger omdat er geen Polen mogen komen. Dus extra controles. Verwacht er maar niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |